(Nederlands) Fonetisch door Cartman gezegd: neeziequote:
Geen idee, nog nooit een ekte diagnose gehad :-/quote:
Oh doe nou niet. Nou ga ik dat de hele avond zingenquote:Op maandag 28 november 2011 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
Liever kips leverworst dan gewone leverworst
Ik bedoelde het Hagaquote:Op maandag 28 november 2011 22:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Geen idee, nog nooit een ekte diagnose gehad :-/
quote:Op maandag 28 november 2011 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
Liever kips leverworst dan gewone leverworst
Wel filmen he!quote:Op maandag 28 november 2011 22:17 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oh doe nou niet. Nou ga ik dat de hele avond zingen
Dat scheelt je darmen heel veel werkquote:Op maandag 28 november 2011 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
Als je heel veel leverworst eet, dan ruikt je poep ook naar leverworst. Eigenlijk poep je dan gewoon een bruine leverworst uit.
Ta ta ta ta ta ta ta taaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 28 november 2011 22:17 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oh doe nou niet. Nou ga ik dat de hele avond zingen
SM-worstquote:Op maandag 28 november 2011 22:18 schreef Mirjam het volgende:
OMG HOE KRIJGEN ZE DIE ROOKWORSTEN ZO IN ELKAAR ZE ZITTEN TOCH VAST MET TOUWTJES OMG OMG OMG OOHEMGEE
quote:Op maandag 28 november 2011 22:18 schreef Mirjam het volgende:
OMG HOE KRIJGEN ZE DIE ROOKWORSTEN ZO IN ELKAAR ZE ZITTEN TOCH VAST MET TOUWTJES OMG OMG OMG OOHEMGEE
Het is het werk van Hans Klok.quote:Op maandag 28 november 2011 22:18 schreef Mirjam het volgende:
Score!!!!!!!!!!1quote:Op maandag 28 november 2011 22:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb al 1 code voor je. Ik DM hem meteen naar je want die ga ik kwijtraken
quote:Op maandag 28 november 2011 22:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Geen idee, nog nooit een ekte diagnose gehad :-/
Ja ik kwootte verkeerd. Lijkenburg is zelfde als haga ja.quote:Op maandag 28 november 2011 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik bedoelde het Haga
Is toch hetzelfde als Lijkenburg?
lekker voor op den toastjensquote:Op maandag 28 november 2011 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
Als je heel veel leverworst eet, dan ruikt je poep ook naar leverworst. Eigenlijk poep je dan gewoon een bruine leverworst uit.
quote:Op maandag 28 november 2011 22:18 schreef Mirjam het volgende:
Bechterew zou je vrij makkelijk moeten kunnen zien en je uit-de-heup-schiet-trucs enzo zijn daarmee niet echt verklaarbaarquote:Op maandag 28 november 2011 22:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
[..]
Ja ik kwootte verkeerd. Lijkenburg is zelfde als haga ja.
Ik reageerde op skjoe die vroeg of het bechterew was
echt té erg zeg....quote:Op maandag 28 november 2011 22:20 schreef megamandy het volgende:
tokkie-invasie bij dat kappersprogramma
Grof, met stukjesquote:Op maandag 28 november 2011 22:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
het lekkerst genuttigd op lichaamstemperatuur
Ik lollerde like cray cray en zhe boyfriend is like whutquote:Op maandag 28 november 2011 22:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is het werk van Hans Klok.
Toefjes draaien met je ster!quote:Op maandag 28 november 2011 22:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
het lekkerst genuttigd op lichaamstemperatuur
Dude!quote:
ik moet steeds keihard lachen om jouquote:
ja, die komt al verteerd en al in het doosje waar hij in geleverd wordtquote:Op maandag 28 november 2011 22:22 schreef Diconnected het volgende:
Oh ik heb zin in mac&cheeseomnomnomnom!
Ik ga het meemakenquote:Op maandag 28 november 2011 22:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bechterew zou je vrij makkelijk moeten kunnen zien en je uit-de-heup-schiet-trucs enzo zijn daarmee niet echt verklaarbaar
Dan kun je altijd nog de non-diagnose Fibromyalgie krijgenquote:Op maandag 28 november 2011 22:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik ga het meemakenmet mijn geluk wordt er niks gevonden
quote:Op maandag 28 november 2011 22:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja, die komt al verteerd en al in het doosje waar hij in geleverd wordt
Ik denk toch dat ik het daar niet voor doequote:Op maandag 28 november 2011 22:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dan kun je altijd nog de non-diagnose Fibromyalgie krijgen
vind je dat serieus lekker? Die poederkaas ruikt naar kots joh, blehquote:
Ik zou er ook niet voor gaan, is nogal een dooddoenerquote:Op maandag 28 november 2011 22:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik denk toch dat ik het daar niet voor doe
Macaroni met kaas... Geen hamburger. Doos.quote:Op maandag 28 november 2011 22:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja, die komt al verteerd en al in het doosje waar hij in geleverd wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |