Vond?quote:Op maandag 28 november 2011 21:03 schreef Kleine_Brenda1997 het volgende:
ik kijk altijd zonder te posten maar ik vond marktplaats sukkels wel grappig
Die was wel mooi ja, al heb ik daar met name gelurkt.quote:Op maandag 28 november 2011 21:11 schreef Karina het volgende:
Ik heb me rotgelachen met (of meer, tijdens) dit topic, ging helemaal nergens over, maar een lol dat we hadden![]()
Hoer die denkt dat het haar parkeerplek is! LIVESTREAM #6
quote:Op maandag 28 november 2011 21:11 schreef Karina het volgende:
Ik heb me rotgelachen met (of meer, tijdens) dit topic, ging helemaal nergens over, maar een lol dat we hadden![]()
Hoer die denkt dat het haar parkeerplek is! LIVESTREAM #6
Ik dacht dat jij daar een hekel aan had?quote:Op maandag 28 november 2011 21:12 schreef SuperwormJim het volgende:
De topics van tong80, hilarisch spul!
Kut, verkeerde accountquote:Op maandag 28 november 2011 21:22 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij daar een hekel aan had?
quote:Op maandag 28 november 2011 21:24 schreef Vulcanic het volgende:
Stond niet op FOk!, kon ik wel om lachen.
Ohjaquote:Op maandag 28 november 2011 21:26 schreef JerryLee het volgende:
[FOK! SERIOUS REQUEST ACTIE] Naaktreportage van SHE! - deel4
Duizenden euros bij elkaar bracht door de rukFokkertjes ,tot aan de radio aantoe werd erin betrokken
en zus zag ervan af
Epic fail
Netsplitter ff serieus deze?quote:Op maandag 28 november 2011 21:35 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
dat topic van paul dat hij boos is dat het topic van zijn zoontje porsche was gesloten zonder zijn toestemmingals iemand hem nog kan vinden, graag hier posten
Die idd, elke keer als ik die foto zie die centraal stond in dat topic lig ik weer dubbelquote:Op maandag 28 november 2011 21:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Een topic over gabbers en waarom die altijd zo debiel doen bij en camera in de buurt
geen zin om op te zoeken
Ditquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zijn verwijderd volgens mijquote:Op maandag 28 november 2011 23:39 schreef Akkerr het volgende:
[..]
Geweldig! Ga alweer stuknog een linkje naar die topics?
Misshoney ofzo jaquote:Op maandag 28 november 2011 23:42 schreef Huppelmuts het volgende:
De fokke en sukke paints vond ik wel grappig.
En die reeks over die dikke griet, volgens mij noemde ze dr eigen honey ofzo op het internet. Waar ze op 1001 manieren werd gepaint.
Nee ik krijg hem niet gevonden, wellicht iemand anders die het topic kent.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:36 schreef Xlarge het volgende:
Het mooiste topic was wel van die jongen die in FOT vroeg of er een tribal en mooie vrouw op zijn auto geshopt kon worden.
Ik zal eens kijken of ik hem kan terugvinden
7,95 voor je postquote:
Daar lach je toch niet om? Zwaar medelijden met JJH en instant misselijkheidquote:
Ze post 1 foto, teveel FOK!kertjes reageren er geil op en nu blijft ze postenquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:57 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Waarom had ze die foto's eigenlijk op de webs gepleurd?
Eerst huilen dan lachenquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar lach je toch niet om? Zwaar medelijden met JJH en instant misselijkheid
Ohjaquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:51 schreef utopie het volgende:
die user die zijn tas vol met balonnen op een CS achterliet op 11 september en vervolgens gezocht werd door de politie en opsporingverzocht
Geniaaaaaaal.quote:Op maandag 28 november 2011 21:12 schreef Gitank2 het volgende:
Ik ben bij vlagen actief op fok! en heb de recentere rellen/grappen vaak gemist, maar hier moest ik hard om lachen:
Zaken gedaan met een randdebiel.
Collega-MILF neuken onder werktijd... + vervolg
Deze serie: Nepper de nep voor de Digi-Hullies op FOK
quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:56 schreef Crimyclown het volgende:
Die van Penisbaard was wel classic.
Inderdaad! uit de tijd dat ik hier lurktequote:Op dinsdag 29 november 2011 21:40 schreef LangeJan het volgende:
Een zeker iemand die met een tas ballonnen op het CS heeft staan trollen was wel appetijtelijk. Tevens was er een zeker iemand die met een "stoere" foto die gepost was op Fok! in ene te zien in de krant!![]()
En zo waren er nog wel meer epische gebeurtenissen.
Ensafquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:46 schreef napoleonfour het volgende:
Dat ene topic met dat boek van ik geloof youp van het hek, dat ie hem ging verbranden enzo.
Vergeet Ensaf zn kerstboom nietquote:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:50 schreef Oceanview het volgende:
"Roep die meisje is"
Meerdere keren.
Baas Onur, Ansswa, Dennis van Ek, dat topic over Balkie en die voetbal, Tijdens de formatie...-reeks, Zaken gedaan met een randdebiel, en nog meer dat hier in dit topic staat.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:56 schreef Jovatov het volgende:
leuke (matige) grap op een rommelmarkt
Moest direct aan dit topic denken.
Daarnaast de slechte-zelfbedachte-grappenreeks die me ook meermaals tot lachen heeft gebracht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |