SPOILER: Pinguin die stiekem ook op de meet wasOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
[ Bericht 0% gewijzigd door shifto op 28-11-2011 20:09:07 ]Thinking about thinking of you. ♫
kan er meer bekijken hoorquote:Op maandag 28 november 2011 19:54 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
die half wazige foto, pff.
Add me dan gewoon op FB
quote:Op maandag 28 november 2011 19:56 schreef FedExpress het volgende:
[..]
kan er meer bekijken hoormaar zal je eens ff toevoegen haha
Prima hoor, neem mn spiegelreflex wel mee volgende keer. Prachtige fotos zullen we krijgen.quote:Op maandag 28 november 2011 19:53 schreef shifto het volgende: [..] Oh meneer kan het beter? Maakt u de volgende keer fotos?
Dankzij mij hebben we dit ene pareltje
![]()
Deal!quote:Op maandag 28 november 2011 19:56 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Prima hoor, neem mn spiegelreflex wel mee volgende keer. Prachtige fotos zullen we krijgen.
hendigquote:Op maandag 28 november 2011 19:57 schreef DeJori het volgende:
Gaan we nog een topic volmaken vanavond?
Denk al. Is er maar een van de meetquote:Op maandag 28 november 2011 19:57 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Hij bedoelt denk mijn getagde fotos..
Goed planquote:Op maandag 28 november 2011 19:57 schreef DeJori het volgende:
Gaan we nog een topic volmaken vanavond?
Ik prefereer kwaliteit van leven over kwantiteit van leven.quote:Op maandag 28 november 2011 19:59 schreef bijdehand het volgende:
Zwaar levenals je niet zou fappen zou je elke dag 2 uur overhouden
Student zeker?quote:Op maandag 28 november 2011 19:58 schreef DeJori het volgende:
Ik moet morgen weer vroeg het bedje uitIk heb een zwaar leven..
Jup, woensdag en donderdag zijn beter. Vrijdag ben ik vrij. Vraag maar aan BDH, die heeft pas een zwaar studentenleven..quote:
Precies, dat dacht ik ook.quote:Op maandag 28 november 2011 19:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Denk al. Is er maar een van de meet
quote:Op maandag 28 november 2011 20:00 schreef DeJori het volgende:
[..]
Jup, woensdag en donderdag zijn beter. Vrijdag ben ik vrij. Vraag maar aan BDH, die heeft pas een zwaar studentenleven..
Wel beter, kan je je week afbouwen.quote:Op maandag 28 november 2011 20:00 schreef DeJori het volgende:
[..]
Jup, woensdag en donderdag zijn beter. Vrijdag ben ik vrij. Vraag maar aan BDH, die heeft pas een zwaar studentenleven..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |