SPOILER: Pinguin die stiekem ook op de meet wasOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
[ Bericht 0% gewijzigd door shifto op 28-11-2011 20:09:07 ]Thinking about thinking of you. ♫
kan er meer bekijken hoorquote:Op maandag 28 november 2011 19:54 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
die half wazige foto, pff.
Add me dan gewoon op FB
quote:Op maandag 28 november 2011 19:56 schreef FedExpress het volgende:
[..]
kan er meer bekijken hoormaar zal je eens ff toevoegen haha
Prima hoor, neem mn spiegelreflex wel mee volgende keer. Prachtige fotos zullen we krijgen.quote:Op maandag 28 november 2011 19:53 schreef shifto het volgende: [..] Oh meneer kan het beter? Maakt u de volgende keer fotos?
Dankzij mij hebben we dit ene pareltje
![]()
Deal!quote:Op maandag 28 november 2011 19:56 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Prima hoor, neem mn spiegelreflex wel mee volgende keer. Prachtige fotos zullen we krijgen.
hendigquote:Op maandag 28 november 2011 19:57 schreef DeJori het volgende:
Gaan we nog een topic volmaken vanavond?
Denk al. Is er maar een van de meetquote:Op maandag 28 november 2011 19:57 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Hij bedoelt denk mijn getagde fotos..
Goed planquote:Op maandag 28 november 2011 19:57 schreef DeJori het volgende:
Gaan we nog een topic volmaken vanavond?
Ik prefereer kwaliteit van leven over kwantiteit van leven.quote:Op maandag 28 november 2011 19:59 schreef bijdehand het volgende:
Zwaar levenals je niet zou fappen zou je elke dag 2 uur overhouden
Student zeker?quote:Op maandag 28 november 2011 19:58 schreef DeJori het volgende:
Ik moet morgen weer vroeg het bedje uitIk heb een zwaar leven..
Jup, woensdag en donderdag zijn beter. Vrijdag ben ik vrij. Vraag maar aan BDH, die heeft pas een zwaar studentenleven..quote:
Precies, dat dacht ik ook.quote:Op maandag 28 november 2011 19:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Denk al. Is er maar een van de meet
quote:Op maandag 28 november 2011 20:00 schreef DeJori het volgende:
[..]
Jup, woensdag en donderdag zijn beter. Vrijdag ben ik vrij. Vraag maar aan BDH, die heeft pas een zwaar studentenleven..
Wel beter, kan je je week afbouwen.quote:Op maandag 28 november 2011 20:00 schreef DeJori het volgende:
[..]
Jup, woensdag en donderdag zijn beter. Vrijdag ben ik vrij. Vraag maar aan BDH, die heeft pas een zwaar studentenleven..
Kijk dat zijn de betere dagen!quote:Op maandag 28 november 2011 20:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Precies, dat dacht ik ook.Heb morgen vrij maar moet kei hard werken voor school, dus helaasch. Anti-klacht: geen wekker om 5:45/6:00!
Keihard werken voor UNI, lul niet.quote:Op maandag 28 november 2011 20:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Precies, dat dacht ik ook.Heb morgen vrij maar moet kei hard werken voor school, dus helaasch. Anti-klacht: geen wekker om 5:45/6:00!
De M van Mac Donalds?quote:Op maandag 28 november 2011 20:01 schreef Muisraket het volgende:
Oh en btw, bij gebrek aan beter:
[ afbeelding ]
Is dat een McDonalds cape?quote:Op maandag 28 november 2011 20:01 schreef Muisraket het volgende:
[ afbeelding ]
Gast, lul niet, ik heb deeltentamens.quote:Op maandag 28 november 2011 20:02 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Keihard werken voor UNI, lul niet.
Tentamens zijn pas halverwege december
quote:Op maandag 28 november 2011 20:02 schreef Muisraket het volgende:
't Is nu wel meer McDonalds dan een raket/superheld, maar goed.
quote:Op maandag 28 november 2011 20:01 schreef Muisraket het volgende:
[ afbeelding ]
Oh shitquote:Op maandag 28 november 2011 20:03 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Gast, lul niet, ik heb deeltentamens.
quote:Op maandag 28 november 2011 20:01 schreef Muisraket het volgende:
[ afbeelding ]
Nouja je hebt ergens wel gelijk want ik heb idd halverwege december mijn 2e deeltentamen en het normale tentamen voor een ander vak, maar ik loop nogal achter, vandaar.quote:
Ik ga morgen beginnen.quote:Op maandag 28 november 2011 20:05 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Oei oei, weer niet serieus met de studie bezig jongedame
Aww niet zo negatief.quote:
Die houden we er in!quote:
Shittyquote:
quote:Op maandag 28 november 2011 20:11 schreef Muisraket het volgende:
Oké en nu even bdh opbeuren:
[ afbeelding ]
Whahahaquote:Op maandag 28 november 2011 20:11 schreef Muisraket het volgende:
[ afbeelding ]
Talent.quote:Op maandag 28 november 2011 20:11 schreef Muisraket het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
BDH, moet jij ook steeds aan colablikjes denken bij die naam?quote:
Krijg elke keer dorst ja.quote:Op maandag 28 november 2011 20:14 schreef DeJori het volgende:
[..]
BDH, moet jij ook steeds aan colablikjes denken bij die naam?
Koning.quote:
Nu ben ik benieuwdquote:Op maandag 28 november 2011 20:26 schreef Muisraket het volgende:
Ik probeerde een Kirby te maken maar hij ziet er niet uit en lijkt op een bejaarde travo.
Heb hem al weggehaald, sorry.quote:
Was vanwege shitty (quote:
Doppelgangerquote:Op maandag 28 november 2011 20:29 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Was vanwege shitty () zijn.. hoe noem je dat? Geen sig maar een... .
Voorkeur voor vrouwenquote:Op maandag 28 november 2011 20:29 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Was vanwege shitty () zijn.. hoe noem je dat? Geen sig maar een... .
Zoals er bij jou bijdevoet staat en bij bb sittin' on tha toilet stond, zo'n ding.quote:
Ja die bedoelde ik!quote:
High five!quote:
*High five't*quote:
Netjesquote:Op maandag 28 november 2011 20:37 schreef Muisraket het volgende:
[..]
*High five't*
Oh en laatste:
[ afbeelding ]
Dan zijn we dat samen, want jij bent ook een bazin.quote:
Nice. That's how we rollquote:Op maandag 28 november 2011 20:39 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dan zijn we dat samen, want jij bent ook een bazin.
Leuk standje.quote:
Speelde die games nooitquote:Op maandag 28 november 2011 20:52 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Don't mess met kirby, weet je hoe cool Kirby is![]()
Dat heb ik ook gehoord!quote:Op maandag 28 november 2011 20:54 schreef DeJori het volgende:
Kirby kan in ieder geval geweldig zuigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |