Stand deel 2498quote:
Stand deel 2498quote:
Dat heeft zich inmiddels opgelost.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:48 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee hoor. Je was ook druk, dus je mazzelt.
Doe je snel. Hoe oud is ze?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:51 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Dat heeft zich inmiddels opgelost.Mijn dochter ligt inmiddels lekker te slapen
Een jaar en 4 maanden. Ze lag al in bed, maar ze is erg verkouden, waardoor ze niet echt lekker in slaap viel.quote:
Ah zo.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:56 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Een jaar en 4 maanden. Ze lag al in bed, maar ze is erg verkouden, waardoor ze niet echt lekker in slaap viel.
Ach ja, het hoort erbij. Overdag heeft ze er niet veel last van en springt ze vrolijk in het rond, alleen 's nachts komt ze er wat lastiger van in slaap.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:02 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Ah zo.
Is wel zielig, zo klein en snotterig.
Hint:
Ik heb het net op een pc hier in huis geinstalleerd.
iedereen heeft toch ooit wel eens iets op een pc geïnstalleerd?quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:08 schreef plagvreugd het volgende:
Mij zegt t niks. Maar goed, ik heb dan ook nog nooit een pc geïnstalleerd.
Als je het permanent open hebt staan, zal het vast iets te maken hebben met anti-virus-software.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:10 schreef Flitspaal het volgende:
Ik zie het nu permanent in beeld, beneden.
Ja op een pc wel. Maar dacht dat t ging over een ganse pc configureren en zo.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:09 schreef ß het volgende:
[..]
iedereen heeft toch ooit wel eens iets op een pc geïnstalleerd?
quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:15 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Als je het permanent open hebt staan, zal het vast iets te maken hebben met anti-virus-software.
Maar daarmee weet ik het antwoord nog altijd niet en volgens mij kom ik er ook gewoon niet op
Stand deel 2498quote:
Stand deel 2498quote:
Stand deel 2498quote:
Stand deel 2498quote:
Stand deel 2498quote:
Stand deel 2498quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |