Haha ja man die zijn zo fijn hequote:Op maandag 28 november 2011 20:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb zachte, harde lenzen lijken me niks, nog nooit had though. Heb jij ook zo'n ding? Ik ook! Baas!
Ik heb ook ooit allerlei shit daarvoor gekocht, maar toen begon ik te twijfelen of ik het wel echt wildequote:Op maandag 28 november 2011 20:11 schreef Vaseline_ het volgende:
Stretchen moet ik ook nogsteeds doenWou het al toenn ik 14 was ofzo maar nooit van gekomen
Dat wilde ik ook ja. Of anders misschien 6mm.quote:
dWc leek toch op hem??quote:
Ik heb echt al meerdere keren gehoord dat ik John Legend lijk, tot meteen "ordinary people" zingen als ik langs kom lopen op m'n werkquote:
Nu je het zegt best wel jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Jaquote:Op maandag 28 november 2011 16:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weer teveel snoepjes gegeten schat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook.quote:
quote:Op maandag 28 november 2011 20:52 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nu je het zegt best wel ja!
Nee inderdaad, het is de combinatie die het 'm doet natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Primaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |