Dat is echt niet normaal, en je armen?quote:Op maandag 28 november 2011 19:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zal het nog wel ff melden, maar heb het ook al een paar keer bij de HA gemeld en die haalde zn schouders op. Ik weet niet, ik heb dat al zolang als ik me kan herinneren. En kan echt wel 1-2 cm omvang schelen op mn benen. Misschien wel meer. Maar voeten heb ik t ook hoor. Handen, die worden ook dikker als ik ga lopen.
Nee, die niet, geloof ik. Ik heb er verder ook geen last van hoor, ik moet alleen geen laarzen aandoen die 's ochtends al knellen, want dan wordt t de rest van de dag alleen maar erger.quote:Op maandag 28 november 2011 19:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat is echt niet normaal, en je armen?
Naja zolang je geen zakkers langs je enkels hebtquote:Op maandag 28 november 2011 19:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, die niet, geloof ik. Ik heb er verder ook geen last van hoor, ik moet alleen geen laarzen aandoen die 's ochtends al knellen, want dan wordt t de rest van de dag alleen maar erger.
Ik heb het ook, als ik 's ochtends meteen mijn laarzen aandoe gaan ze makkelijk dicht en kan er nog een broek bij in de laars, heb ik al even rondgelopen (2 uurtjes oid) dan klemt de laars al om mijn blote been.quote:Op maandag 28 november 2011 19:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zal het nog wel ff melden, maar heb het ook al een paar keer bij de HA gemeld en die haalde zn schouders op. Ik weet niet, ik heb dat al zolang als ik me kan herinneren. En kan echt wel 1-2 cm omvang schelen op mn benen. Misschien wel meer. Maar voeten heb ik t ook hoor. Handen, die worden ook dikker als ik ga lopen.
quote:Op maandag 28 november 2011 19:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou Syrena, dan zijn we beiden niet normaal.
Abnormaalquote:Op maandag 28 november 2011 19:48 schreef uniekhoorn het volgende:
En als wij nou allemaal niet normaal zijn... hoe heet dat dan?
Slankie-Ziekte?quote:Op maandag 28 november 2011 19:48 schreef uniekhoorn het volgende:
En als wij nou allemaal niet normaal zijn... hoe heet dat dan?
quote:Op maandag 28 november 2011 19:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat heb jij dan?
Slankie-ziekte..
Nou als dat niet anorexia oproept bij mensen die wel normaal zijn
Jup, men denkt dat je lijnt wanneer je groente en fruit eet, ongeacht de rest!quote:Op maandag 28 november 2011 19:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]![]()
In het kader daarvan ben ik bang dat ze mij op mijn werk nog eens wat doen als ik 2 appels en een peer wegknabbel zoals vandaag.
Ik ga morgen spierpijn hebbenquote:Op maandag 28 november 2011 18:23 schreef Ewelina het volgende:
O: 2 boterhammen met palingworst
T: mini cupcake
T: boterham met palingworst
L: pistolet tomaat/pesto
T: appel
D: zuurkoolschotel
S: zwemmen
T: yoghurt
me2quote:Op maandag 28 november 2011 19:48 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wauw, een heel topic gemist in een dag!
Zo rodekool met appel en spekjes! Hoop dat ik er wat van proef met mn verkoudheid
Nou inderdaad..quote:Op maandag 28 november 2011 20:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Jup, men denkt dat je lijnt wanneer je groente en fruit eet, ongeacht de rest!
Dat probleem heb ik nou nooitquote:Op maandag 28 november 2011 20:20 schreef Jagärtrut het volgende:
GRRR... het nadeel aan thuiswerken is dat als je denkt dat het werk klaar is, het nooit helemaal klaar is. Ik kan me echt niet ontspannen nu, ben met zoveel andere zaken nog bezig in m'n hoofd. Morgen lekker weer op kantoor werken...
Verorberd worden zoals een pak bastogne koeken wilquote:Op maandag 28 november 2011 20:47 schreef Laureline het volgende:
Hee, wat doen die bastognekoeken daar?
Om die reden haal ik die krengen zelden in huis. Ik eet anders het hele pak achter elkaar op.quote:Op maandag 28 november 2011 20:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Verorberd worden zoals een pak bastogne koeken wil
Neequote:Op maandag 28 november 2011 20:48 schreef Ewelina het volgende:
Wat mij opvalt is dat je, sinds je weer op kantoor werkt, wel veel koekjes eet sigme. Al een manier gevonden om daar van af te blijven?
Kun je dan niet beter iets meenemen dat je lekkerder vindt?quote:Op maandag 28 november 2011 20:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee![]()
Die koekjes liggen met pakken tegelijk bij de koffie/thee. Soms lukt het me een dag, maar meestal niet. Ik vind het niet eens echt lekker.
quote:Op maandag 28 november 2011 20:52 schreef sigme het volgende:
Als ik een pak bastognekoeken thuis heb eet ik het pak leeg mét een pak roomboter erop gesmeerd. Gelukkig hebben ze geen roomboter op mijn werk.
Niet echt, ik eet niet vanwege honger of lekker ofzo. Ik at die kilo groente/fruit gestaag op achter m'n pc maar daar namen mensen aanstoot van, dus dat doe ik nu op de heen/terugreis.quote:Op maandag 28 november 2011 20:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter iets meenemen dat je lekkerder vindt?
Waarom nemen mensen daar aanstoot aan? T confronteert ze teveel met hun ongezonde leefstijl ofzo?quote:Op maandag 28 november 2011 20:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Niet echt, ik eet niet vanwege honger of lekker ofzo. Ik at die kilo groente/fruit gestaag op achter m'n pc maar daar namen mensen aanstoot van, dus dat doe ik nu op de heen/terugreis.
Ik kan wel minder thee halen (een kan op m'n bureau zetten), dan kom ik minder vaak bij de koekjes. Maar ik heb eigenlijk de beweging van het theehalen wel nodig,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Venus in pocketformaat
© loveli
haphaphaphaphap, denk ik?quote:Op maandag 28 november 2011 20:55 schreef Nallie het volgende:
[..]
Waarom nemen mensen daar aanstoot aan? T confronteert ze teveel met hun ongezonde leefstijl ofzo?
quote:Op maandag 28 november 2011 20:57 schreef Phaidra het volgende:
*breekt in zonder bijlezen*Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op maandag 28 november 2011 20:57 schreef Phaidra het volgende:
*breekt in zonder bijlezen*Oooooooooh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |