abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104932555
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  maandag 28 november 2011 @ 19:08:27 #2
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_104933039
Ik zal het nog wel ff melden, maar heb het ook al een paar keer bij de HA gemeld en die haalde zn schouders op. Ik weet niet, ik heb dat al zolang als ik me kan herinneren. En kan echt wel 1-2 cm omvang schelen op mn benen. Misschien wel meer. Maar voeten heb ik t ook hoor. Handen, die worden ook dikker als ik ga lopen.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Moderator maandag 28 november 2011 @ 19:09:58 #3
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_104933127
:W ik ben weer gekalmeerd gelukkig :)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_104933132
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 19:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zal het nog wel ff melden, maar heb het ook al een paar keer bij de HA gemeld en die haalde zn schouders op. Ik weet niet, ik heb dat al zolang als ik me kan herinneren. En kan echt wel 1-2 cm omvang schelen op mn benen. Misschien wel meer. Maar voeten heb ik t ook hoor. Handen, die worden ook dikker als ik ga lopen.
Dat is echt niet normaal, en je armen?
  maandag 28 november 2011 @ 19:14:06 #5
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_104933334
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 19:10 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Dat is echt niet normaal, en je armen?
Nee, die niet, geloof ik. Ik heb er verder ook geen last van hoor, ik moet alleen geen laarzen aandoen die 's ochtends al knellen, want dan wordt t de rest van de dag alleen maar erger.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_104933390
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 19:14 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nee, die niet, geloof ik. Ik heb er verder ook geen last van hoor, ik moet alleen geen laarzen aandoen die 's ochtends al knellen, want dan wordt t de rest van de dag alleen maar erger.
Naja zolang je geen zakkers langs je enkels hebt ;)

Maar acu kan er wel bij helpen :Y
  maandag 28 november 2011 @ 19:18:33 #7
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_104933578
Ik zal het tegen haar zeggen zaterdag :).

En geen zakkers nee, geloof ik. Ik weet niet eens wat het zijn, behalve mislukte verf-acties en boobs die zwaartekracht niet meer tegen kunnen houden :').
pi_104934260
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 19:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb het ook, als ik 's ochtends meteen mijn laarzen aandoe gaan ze makkelijk dicht en kan er nog een broek bij in de laars, heb ik al even rondgelopen (2 uurtjes oid) dan klemt de laars al om mijn blote been.

Ik dacht altijd dat dat normaal was oO< Ik heb 1 paar laarzen met aan de binnenkant een leren randje, die moet ik als ik thuis komt er eraf pellen :')

Handen geen last van geloof ik (draag bijna nooit ringen). Ik ben wel overal blubbig 's avonds, dus 's avonds een outfit voor de dag erna aanpassen doe ik niet meer wegens acuut slecht humeur.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 28 november 2011 @ 19:32:18 #9
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_104934354
Nou Syrena, dan zijn we beiden niet normaal :D.
  maandag 28 november 2011 @ 19:35:38 #10
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_104934558
Mijn ring krijg ik in de avond ook niet meer af..
Laarzen weet ik niet, die zitten altijd te ruim :')

En waarom vraagt de ene restraurant 15E en de andere 30 voor "hetzelfde" ?
Kan ik mij echt kapot aan ergeren, vooral als die van 15 euro dicht is :')
/zuinig
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 28 november 2011 @ 19:42:13 #11
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_104934991
Nou Uniek, dan ben jij ook niet normaal :P.
pi_104935037
ehm, ik ga waarschijnlijk iets raars zeggen maar WTF doet je huisdier in je kast? Bij je ondergoed :?
Mijn ieeeeeuwwwww meter slaat door naar het rood.

Verder was ik van plan om te gaan trainen, tot ik hoorde dat ik morgen om 0530 naast mijn bed mag staan :')

Dat rode haltertopjurkje ga ik wel bestellen...no brainer :9

En Li, PM graag :Y

Lijstje:

O: smoothie+nootjes
T: aardappel + kalkoenfilet
L: rijst, kip en groente
T: kwark, bessen, havermout en nootjes
D: aardappel, kip en avocado
T: 2 stukjes gevuld speculaas
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_104935076
quote:
14s.gif Op maandag 28 november 2011 19:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou Syrena, dan zijn we beiden niet normaal :D.
*;
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_104935361
:D meer drinken dan dames :P
  maandag 28 november 2011 @ 19:48:20 #15
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_104935388
En als wij nou allemaal niet normaal zijn... hoe heet dat dan?
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_104935395
Wauw, een heel topic gemist in een dag!
Zo rodekool met appel en spekjes! Hoop dat ik er wat van proef met mn verkoudheid :+
  maandag 28 november 2011 @ 19:49:09 #17
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_104935452
quote:
11s.gif Op maandag 28 november 2011 19:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Abnormaal :*.
pi_104935485
quote:
11s.gif Op maandag 28 november 2011 19:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Slankie-Ziekte?
pi_104935719
*O* spinnen! Met Mr.Mo die zich nu voor de sportschool aan het inschrijven is! *O*
Ja doei.
  maandag 28 november 2011 @ 19:53:50 #20
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_104935772
Wat heb jij dan?
Slankie-ziekte..

Nou als dat niet anorexia oproept bij mensen die wel normaal zijn :P
pi_104935886
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 19:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat heb jij dan?
Slankie-ziekte..

Nou als dat niet anorexia oproept bij mensen die wel normaal zijn :P
_O-

In het kader daarvan ben ik bang dat ze mij op mijn werk nog eens wat doen als ik 2 appels en een peer wegknabbel zoals vandaag.
  maandag 28 november 2011 @ 19:56:16 #22
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104935966
Spare ribs en salade van mais en tomaat en kruiden :9
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_104936020
Lekker Maria!
pi_104936823
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 19:55 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

_O-

In het kader daarvan ben ik bang dat ze mij op mijn werk nog eens wat doen als ik 2 appels en een peer wegknabbel zoals vandaag.
Jup, men denkt dat je lijnt wanneer je groente en fruit eet, ongeacht de rest!
pi_104937642
GRRR... het nadeel aan thuiswerken is dat als je denkt dat het werk klaar is, het nooit helemaal klaar is. Ik kan me echt niet ontspannen nu, ben met zoveel andere zaken nog bezig in m'n hoofd. Morgen lekker weer op kantoor werken...
pi_104938498
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 18:23 schreef Ewelina het volgende:
O: 2 boterhammen met palingworst
T: mini cupcake
T: boterham met palingworst
L: pistolet tomaat/pesto
T: appel
D: zuurkoolschotel
S: zwemmen
T: yoghurt
Ik ga morgen spierpijn hebben :X Ben wel heerlijk rozig nu, ik denk dat ik vannacht uitstekend slaap!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_104938897
quote:
3s.gif Op maandag 28 november 2011 19:48 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wauw, een heel topic gemist in een dag!
Zo rodekool met appel en spekjes! Hoop dat ik er wat van proef met mn verkoudheid :+
me2 ;) haha

Ow lekker rode kool met appel en spekkies! Wij eten pannenkoeken met paprika en ui O+
~ Bonito La Risa ~
pi_104938938
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2011 20:08 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Jup, men denkt dat je lijnt wanneer je groente en fruit eet, ongeacht de rest!
Nou inderdaad..

quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 20:20 schreef Jagärtrut het volgende:
GRRR... het nadeel aan thuiswerken is dat als je denkt dat het werk klaar is, het nooit helemaal klaar is. Ik kan me echt niet ontspannen nu, ben met zoveel andere zaken nog bezig in m'n hoofd. Morgen lekker weer op kantoor werken...
Dat probleem heb ik nou nooit :@
pi_104939110
Ik zal mijn dag even besluiten met een kantoordaglijst.
• half uur roeien
• yoghurt & muesli
• 2 boterhammen pindakaas
• 3 boterhammen vleesbeleg
• ruim 1 kg groente/fruit (4 appels, 3 mandarijnen, 2 peen, halve komkommer, 10 minitomaatjes)
• 10 koekjes (bastogne / prince)
• 1 port
• avondeten: zuurkool & wat rollade
• toe: stoofpeertjes met kwakje griekse yoghurt
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_104939545
Hee, wat doen die bastognekoeken daar?
pi_104939608
quote:
11s.gif Op maandag 28 november 2011 20:47 schreef Laureline het volgende:
Hee, wat doen die bastognekoeken daar?
Verorberd worden zoals een pak bastogne koeken wil :P
pi_104939624
Wat mij opvalt is dat je, sinds je weer op kantoor werkt, wel veel koekjes eet sigme. Al een manier gevonden om daar van af te blijven?
pi_104939701
hmmmm :9 bastognekoeken... O+ :9
Ja doei.
pi_104939816
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 20:48 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Verorberd worden zoals een pak bastogne koeken wil :P
Om die reden haal ik die krengen zelden in huis. Ik eet anders het hele pak achter elkaar op.
pi_104939817
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 20:48 schreef Ewelina het volgende:
Wat mij opvalt is dat je, sinds je weer op kantoor werkt, wel veel koekjes eet sigme. Al een manier gevonden om daar van af te blijven?
Nee }:|

Die koekjes liggen met pakken tegelijk bij de koffie/thee. Soms lukt het me een dag, maar meestal niet. Ik vind het niet eens echt lekker 8)7.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_104939853
Ik koop die dingen echt gewoonweg niet :X

Maarja ik ben niet voorbij de cola gelopen vandaag en heb enorm zere voeten :') (niet dat dat iets met elkaar te maken heeft).
pi_104939900
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 20:50 schreef sigme het volgende:

[..]

Nee }:|

Die koekjes liggen met pakken tegelijk bij de koffie/thee. Soms lukt het me een dag, maar meestal niet. Ik vind het niet eens echt lekker 8)7.
Kun je dan niet beter iets meenemen dat je lekkerder vindt?
pi_104939920
Als ik een pak bastognekoeken thuis heb eet ik het pak leeg mét een pak roomboter erop gesmeerd. Gelukkig hebben ze geen roomboter op mijn werk.
pi_104940005
quote:
10s.gif Op maandag 28 november 2011 20:52 schreef sigme het volgende:
Als ik een pak bastognekoeken thuis heb eet ik het pak leeg mét een pak roomboter erop gesmeerd. Gelukkig hebben ze geen roomboter op mijn werk.
_O-

Ik lees tegenwoordig maar gewoon de inhoud van de ingredientenlijst.
pi_104940062
Meestal bedenk ik of het de kcal waard is. Alleen bij bastognekoeken sla ik dat meestal over.
pi_104940066
Oei! :o

*staart naar oven*

Zuurkoolschotel zit er net in :@
Ja doei.
pi_104940098
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 20:52 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Kun je dan niet beter iets meenemen dat je lekkerder vindt?
Niet echt, ik eet niet vanwege honger of lekker ofzo. Ik at die kilo groente/fruit gestaag op achter m'n pc maar daar namen mensen aanstoot van, dus dat doe ik nu op de heen/terugreis.
Ik kan wel minder thee halen (een kan op m'n bureau zetten), dan kom ik minder vaak bij de koekjes. Maar ik heb eigenlijk de beweging van het theehalen wel nodig,
pi_104940112
Die van mij ook mo.... maar die hoeft alleen even op te warmen.
pi_104940165
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 20:54 schreef sigme het volgende:

[..]

Niet echt, ik eet niet vanwege honger of lekker ofzo. Ik at die kilo groente/fruit gestaag op achter m'n pc maar daar namen mensen aanstoot van, dus dat doe ik nu op de heen/terugreis.
Ik kan wel minder thee halen (een kan op m'n bureau zetten), dan kom ik minder vaak bij de koekjes. Maar ik heb eigenlijk de beweging van het theehalen wel nodig,
Waarom nemen mensen daar aanstoot aan? T confronteert ze teveel met hun ongezonde leefstijl ofzo?
Be someone that makes you happy
pi_104940271
Ik bezuinig op mijn avondeten - ik eet bijna alleen nog maar groente/vlees. De meeste voedingsstoffen krijg ik wel binnen met die groente/fruithap, wat roggebrood, brood en pindakaas.

Maar goed, bedtijd! Ik ga morgen weer gesterkt en vol goede moed en dito voornemens naar kantoor, en hoop dan morgenavond te kunnen berichten de hele dag de koekjes links te hebben laten liggen. Dank!
pi_104940294
Spinnen was trouwens weer ' :') ', maar met Mr.Mo erbij was het een stuk gezelliger :+

We gaan morgen weer samen en donderdag gaat hij zijn verplichte fitness introductieles doen! Dus dan kunnen we ook samen vooraf aan het spinnen aan de krachttraining. Straks op het whiteboard even een mooi schema neerkalken.

Mr.Mo heeft overigens hoge bloeddruk, kreeg hij te horen bij de dokter vandaag... Mensen nog tips op het niet te zoutrijk eten na waar we aan kunnen denken qua eten en dingen om het wat terug te brengen? Volgende week moet hij terug naar de dokter (woensdag) voor de bloeddruk en wat meer aandacht hiervoor, maar in de tussentijd alvast wat nuttigs doen eraan is wellicht geen slecht plan? :)
Ja doei.
pi_104940306
*breekt in zonder bijlezen*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_104940308
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 20:55 schreef Nallie het volgende:

[..]

Waarom nemen mensen daar aanstoot aan? T confronteert ze teveel met hun ongezonde leefstijl ofzo?
haphaphaphaphap, denk ik?
pi_104940339
quote:
17s.gif Op maandag 28 november 2011 20:57 schreef Phaidra het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O*
Gefeliciteerd!
Ja doei.
pi_104940360
quote:

SPOILER
*O*
Oooooooooh!
pi_104940382
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 20:54 schreef sigme het volgende:

[..]

WTF wat hebben die mensen?
Verplicht meelunchen, geen eigen eten eten.
Willen ze alleen bol.commertjes?
pi_104940386
Nou, tot nooit weer ziens! ;( als we je zoeken kijken we wel in OUD ;( -O-
Ja doei.
pi_104940396
Gefeliciteerd! *O*
pi_104940409
Gefeliciteerd Phaidra! We maken wat mee in dit topic zeg :+
pi_104940418
quote:

SPOILER
*O*
oooooooooooooooohhhhhhhh! En ik zat net in Z&Z te spieken!
pi_104940471
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 20:58 schreef motorbloempje het volgende:
_O-

Al die extra kilo's moeten er ook weer af, ooit ;( .

Bij de weg: graag nog even radiostilte op fb, vanwege collegae.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_104940524
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 20:59 schreef Phaidra het volgende:

[..]

_O-

Gefeliciteeeeeerd!!!! Hoe lang al?
pi_104940531
quote:

SPOILER
*O*
:D *O*
pi_104940564
Phaidra! Wat leuk! Gefeliciteerd! *O*

Daar worde ge toch blij van!
pi_104940567
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 20:58 schreef motorbloempje het volgende:
Ehh?
pi_104940576
Thanks all! O+

@nallie: nu net iets meer dan 10 weken!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_104940600
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 20:59 schreef Phaidra het volgende:

[..]

_O-

:Y als ik jou op FB heb uberhaupt *checken gaat.
pi_104940664
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 21:01 schreef Phaidra het volgende:
Thanks all! O+

@nallie: nu net iets meer dan 10 weken!
Ah, over 2 weken maak je het officieel bekend op FB? :P
pi_104940697
quote:
15s.gif Op maandag 28 november 2011 21:01 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ehh?
Garpje (Phaidra snapte'm dan ook..) :') er zijn al wat ex-slankies verzwolgen door OUD in de afgelopen jaren :P
Ja doei.
pi_104940732
Ja, nu jij nog Mo! })
pi_104940772
quote:
6s.gif Op maandag 28 november 2011 21:03 schreef Laureline het volgende:
Ja, nu jij nog Mo! })
Je wilt me weg hebben?
Ja doei.
pi_104940813
Zeg, die Onion rings, moest je die nog hebben?
Ja doei.
pi_104940847
Nee, maar ik ken je enorme kinderliefde en -wens *)
  maandag 28 november 2011 @ 21:04:50 #69
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_104940878
quote:
6s.gif Op maandag 28 november 2011 21:04 schreef motorbloempje het volgende:
Om nom
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_104940891
quote:
12s.gif Op maandag 28 november 2011 21:04 schreef Laureline het volgende:
Nee, maar ik ken je enorme kinderliefde en -wens *)
quote:
6s.gif Op maandag 28 november 2011 21:04 schreef motorbloempje het volgende:
Ja doei.
pi_104940898
Ik doe even een lijstje tussendoor - onder de radar -

O: kwark, havermout, banaan
T: vergeten
L: tollend naar een dubbele boterham met ei, flinke bak rauwkost en 1 krentenbol
T: appeltje
T: automaten chocolade-drank
D: groenteomelet met spekjes
T: bakje havermoutpap
pi_104940985
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 21:02 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ah, over 2 weken maak je het officieel bekend op FB? :P
Ik was niet echt van plan om een fb coming-out te houden :'). Afdelingshoofd is wel al op de hoogte, ik denk dat ik aanstaande maandag de overige collega's inlicht. Dan is ons team weer eens compleet (voor het eerst in ruim 5 weken).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_104941010
Jagär: ik mag geen DM's meer naar je sturen vanuit het DMschermpje? Maar toch bedankt :* O+
Ja doei.
pi_104941020
Ja, natuurlijk! Onion rings > kinderen :Y)

En eigenlijk hoorde Vik het grapje over jou + kids te maken, maar die is er nu niet :7
pi_104941051
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 21:03 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Je wilt me weg hebben?

Staat je vast prima :P
  maandag 28 november 2011 @ 21:07:08 #76
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_104941089
Phaidra je hebt een garnaal ingeslikt :o
Heel erg gefeliciteerd meis, ook aan je kookprins O+

Moeilijk is dat he Sigme maar ik doe wat jij doet, veel fruit en groente en als avondeten weer veel groente en wat vis of vlees.
Works for me.. maar wij houden allebei wel van eten geloof ik :D
pi_104941092
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 21:02 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Garpje (Phaidra snapte'm dan ook..) :') er zijn al wat ex-slankies verzwolgen door OUD in de afgelopen jaren :P
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 21:06 schreef motorbloempje het volgende:
Jagär: ik mag geen DM's meer naar je sturen vanuit het DMschermpje? Maar toch bedankt :* O+
oh ja, ik was het zat, al die DM's. Dus ik heb je maar geblokkeerd.

Wat gek!
pi_104941107
Dat mooie lange donkere haar, ik denk 't wel, als er wat kg's af zijn!
Ja doei.
pi_104941172
quote:
6s.gif Op maandag 28 november 2011 21:07 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

[..]

oh ja, ik was het zat, al die DM's. Dus ik heb je maar geblokkeerd.

Wat gek!
Hij zegt dat hij je naam niet kent? :') en ja, je naam was goed geschreven?
Ja doei.
  maandag 28 november 2011 @ 21:10:22 #80
148689 Muis006
pi_104941325
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 21:08 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Zoiets had ik ook, ik DMde Jag en toen stond er dat hij hem naar 'null' verstuurde.
  maandag 28 november 2011 @ 21:10:47 #81
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_104941354
Mo, een hoge bloeddruk heeft meestal helemaal niks met zoutinname te maken.
Stress, cholesterol, vetpercentage heeft er vaker mee te maken.
pi_104941423
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 21:10 schreef uniekhoorn het volgende:
" volgens het dieet van de buuf wel ja (en dat dieet is echt bagger :') maar het doel is dan weer wel duidelijk).
pi_104941512
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2011 21:10 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Zoiets had ik ook, ik DMde Jag en toen stond er dat hij hem naar 'null' verstuurde.
yup! Hier ook, en toen ik ze even had weggeklikt en vanuit het dm schermpje wilde reageren mocht 't niet meer :')
Ja doei.
pi_104941535
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 21:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Hij kreeg dat als eerste tip van de huisarts mee :) minder zout eten :)
Ja doei.
  maandag 28 november 2011 @ 21:13:24 #85
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_104941537
Feli Phaidra O+
pi_104941551
Maar nu zuurkool, zonder zout! :P

:W
Ja doei.
pi_104941591
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 21:08 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

terwijl ik de eerste wel kreeg. Vreemd.
  maandag 28 november 2011 @ 21:16:51 #88
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_104941792
http://www.hm.com/de/product/95841?article=95841-A

Mijn nieuwe jurkje. staat geweldig. Kreeg bij het passen al complimentjes
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_104941949
Oeh leuk jurkje!
  maandag 28 november 2011 @ 21:22:27 #90
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_104942196
Gefeliciteerd phaidra!
  maandag 28 november 2011 @ 21:28:57 #91
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_104942685
Daglijst
O. kwark
T. mandarijn x 2 + boterham kaas
l. 2 plakken kassler met saus, 2 opscheplepels zuurkool, opscheplepel aardappelpuree, tiramisu met extra slagroom
T. sushirol van rijst, sesam en nori
d. 2 grote sushirollen met zalm, cremefraiche, sesamzaadjes, rijst en nori
T.Heel klein glaasje wijn
pi_104943055
T&D :9~ Tink!
pi_104943056
Tink je L :~

Mijnes:

O: dubbele bth kaas, glas perensap
T: plakje ontbijtkoek
L: 150 gr rauwkost, groentesoepje, krentenbol kaas
T: koffie verkeerd
B: 2x20 minuten fietsen
D: ratatouille (ui, knof, courgette, paprika,tomaat, olijfjes, peterselie) met rijst
T: klein beetje left-over rijst met suiker & kaneel

Niet gaan sporten wegens te erge spierpijn en luiheid. Woensdag en/of donderdag weer!
pi_104943115
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 21:06 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Staat je vast prima :P
Ik was best opgelucht dat er maar eentje te zien was :+. Mijn moeder had al achteloos geroepen dat wij vást een tweeling zouden krijgen en haar achteloze uitspraken blijken *iets* te vaak te kloppen :P.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_104943202
Phaidra *O* gefeliciteerd!
pi_104943330
Sushi & jurkje :9 :9
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_104943414
quote:

SPOILER
*O*
Hee!! Hee! Wat leuk! Ik wist helemaal niet dat je dat wilde!! Gefeliciteerd! :D :*
pi_104943445
Oh en zo raar. na het eten deed mijn kaak superveel zeer en straalde helemaal door naar mijn nek en oor. En nu is het weg. Gewoon helemaal weg. Kan zelfs eten met die kies :o... nou ja.
pi_104943699
quote:
11s.gif Op maandag 28 november 2011 21:39 schreef conleche het volgende:

[..]

Hee!! Hee! Wat leuk! Ik wist helemaal niet dat je dat wilde!! Gefeliciteerd! :D :*
LOL. Ik vond het ook niet iets wat ik 'out in the open' wilde hebben voor het zover was, zeg maar :+.
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 28 november 2011 @ 21:45:52 #100
148689 Muis006
pi_104943840
Gefeliciteerd Phaidra! :*

niet gerelateerd:

Damn, die souschef van Michel Roux Jr. is echt een *piep*

/Masterchef.
pi_104944103
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 21:43 schreef Phaidra het volgende:

[..]

LOL. Ik vond het ook niet iets wat ik 'out in the open' wilde hebben voor het zover was, zeg maar :+.
Kan ik me ook wel iets bij voorstellen! Maar van sommigen zou ik het eerder hebben verwacht of zo, denk ik. Weet eigenlijk niet. Soms heb je verwachtingen van mensen zonder dat je weet dat je die hebt.
Ik zei verwachtingen
O+
pi_104944528
quote:

SPOILER
*O*
Waaaaaahhhhhh echt! Oh mijn god, wat tof! Gefeliciteerd!!!!!!!!! *O*. *O*. *O*. O+. O+ . O+ .

Ik gilde. :P.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_104944640
Phaidra, gefeliciteerd!! :*
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_104945124
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 21:55 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Waaaaaahhhhhh echt! Oh mijn god, wat tof! Gefeliciteerd!!!!!!!!! *O*. *O*. *O*. O+. O+ . O+ .

Ik gilde. :P.
_O-

Heerlijk enthousiast, lief! :*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_104945869
quote:

SPOILER
*O*
*O* O+ O+ *O*
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_104945989
Ik vraag me af waar dat kind bij jou gaat passen! :o Je bent zo petite! O+ Ik heb 't idee dat je gewoon voorover kukelt als je straks een eindje op weg bent _O-
Ja doei.
pi_104946050
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2011 21:16 schreef Tinkepink het volgende:
http://www.hm.com/de/product/95841?article=95841-A

Mijn nieuwe jurkje. staat geweldig. Kreeg bij het passen al complimentjes
tof! En fijn dat hij je goed staat.

Ik ben een bolletje in die jurk -O-
pi_104946226
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 22:15 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vraag me af waar dat kind bij jou gaat passen! :o Je bent zo petite! O+ Ik heb 't idee dat je gewoon voorover kukelt als je straks een eindje op weg bent _O-
Daar wil ik nog niet over nadenken :'). Ik krijg hopelijk geen 5-ponder ofzo, omg het moet er nog uit ook _O-
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_104946400
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2011 22:18 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Daar wil ik nog niet over nadenken :'). Ik krijg hopelijk geen 5-ponder ofzo, omg het moet er nog uit ook _O-
5 pond is toch klein? :D
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_104946427
Ach, laatst was er in Duitsland nog een 12-ponder geboren! :') ;(
Ja doei.
pi_104946457
quote:

SPOILER
*O*
Oh! De echo was dus goed :D Yaaaay! *O* *O*
Heb nog meerdere keren aan je gedacht vandaag O+
pi_104946551
quote:
:D!
pi_104946924
Vriendin van mij is ook petite, die had een vierponds kindje, maar die was echt heel klein hoor. Kledingmaatje 44 :o
pi_104946943
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 22:28 schreef Goodbye het volgende:
Vriendin van mij is ook petite, die had een vierponds kindje, maar die was echt heel klein hoor. Kledingmaatje 44 :o
Nou, op naar de Dieetclub! :o
Ja doei.
pi_104947040
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2011 22:21 schreef Goodbye het volgende:

[..]

5 pond is toch klein? :D
Oh god, ik bedoelde 10-ponder :'). Tijd om te gaan slapen, denk ik.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_104947081
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 22:28 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nou, op naar de Dieetclub! :o
:+
pi_104947130
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 22:21 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oh! De echo was dus goed :D Yaaaay! *O* *O*
Heb nog meerdere keren aan je gedacht vandaag O+
Naww, zo lief!
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 28 november 2011 @ 22:32:28 #118
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_104947224
Pak zit inderdaad te strak. Keek in de spiegel en werd niet vrolijk. Het is klaar met het gesnoep en gesnaai. Deze week en volgende week nog veel buiten de deur eten, maar ik stop met de snaaierij. Dat scheelt hopelijk al wat. En mezelf maar wat vaker de bank af trappen richting RPM. Klaar.
  Moderator maandag 28 november 2011 @ 22:34:18 #119
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_104947359
Gefeliciteerd Phaidra *O* O+

Op SBS6 gaat het over volwassen K3 fans :D :')
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_104947403
quote:
18s.gif Op maandag 28 november 2011 22:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Pak zit inderdaad te strak. Keek in de spiegel en werd niet vrolijk. Het is klaar met het gesnoep en gesnaai. Deze week en volgende week nog veel buiten de deur eten, maar ik stop met de snaaierij. Dat scheelt hopelijk al wat. En mezelf maar wat vaker de bank af trappen richting RPM. Klaar.
:* , balen.

Wel voldoende gezonde dingen eten ipv snaai, ok?
Venus in pocketformaat
© loveli
  Moderator maandag 28 november 2011 @ 22:36:55 #121
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_104947529
Ik woog trouwens 8 pond bij mijn geboorte en ik was 56 centimeter :@ Big ass baby :')
pi_104947840
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 22:28 schreef Goodbye het volgende:
Ik dacht: 44 petite? Ik vind maat 44 best bij dikke mensen horen. Toen pas viel het kwartje. :')
pi_104948015
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 22:41 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik dacht: 44 petite? Ik vind maat 44 best bij dikke mensen horen. Toen pas viel het kwartje. :')
Ik nog expres kledingmaatje zeggen :D

Mn vriendin had twee maanden na de bevalling al weer maat 34 :+
  Moderator maandag 28 november 2011 @ 22:44:26 #124
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_104948067
Wat is een normale kindermaat dan? Ik heb daar (nog) geen verstand van :P
pi_104948158
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2011 22:43 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik nog expres kledingmaatje :D

Mn vriendin had twee maanden na de bevalling al weer maat 34 :+
Mijn vriendin die haar kindje kreeg op haar 41e, (of 42e? ) Nou ja anyway: die was na 3 weken dunner dan ze voor de bevalling zwangerschap was geweest. Echt superslank! Máárrrr, ik was van de zomer met haar op het strand en haar lijf is wel echt anders toch. Minder meisjesachtig. Het doet wel iets met je.
pi_104948206
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 22:44 schreef MaJo het volgende:
Wat is een normale kindermaat dan? Ik heb daar (nog) geen verstand van :P
Ik eerder ook niet hoor, maar pasgeboren kindjes hebben meestal maatje 56.
pi_104948217

:')
Ja doei.
  maandag 28 november 2011 @ 22:54:55 #128
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104948718
Phaidraaaaaaaaaaaa!! :D Een mini-miniPhaidra! O+ Wat een mooie garnaal heb je daar!

Woh! O+ O+

We wish you a merry zwangerschap! *O*
pi_104951266
Phaidra, wat leuk!!!!!!! :D Gefeliciteerd! !!!

Ik ga denk paragliden overmorgen. En daarna heel backpackerig met de nachtbus naar het tropisch noorden. O+
Owja, en morgen naar een schattig dorpje in de buurt.
En zo ook eens een keertje echt eten. B-)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  Vis een optie? dinsdag 29 november 2011 @ 00:00:31 #130
70532 loveli
N
pi_104952087
quote:
10s.gif Op maandag 28 november 2011 20:52 schreef sigme het volgende:
Met roomboter? Daar heb ik nog niet eens ooit aan gedacht!
}:| En bedankt }:|
crap in = crap out
pi_104952552
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 00:00 schreef loveli het volgende:

[..]

Met roomboter? Daar heb ik nog niet eens ooit aan gedacht!
}:| En bedankt }:|
Dat heeft een bastognekoek niet nodig. Ontbijtkoek daarentegen........ :P Liefst daarna ook nog knasperige suiker. :9
  Vis een optie? dinsdag 29 november 2011 @ 00:17:01 #132
70532 loveli
N
pi_104952765
M'n Lagerfelds en ik zijn heerlijk uit eten geweest. PETA zou boos op me zijn :')
crap in = crap out
pi_104952944
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 00:17 schreef loveli het volgende:
M'n Lagerfelds en ik zijn heerlijk uit eten geweest. PETA zou boos op me zijn :')
Hoezo? Heb je een bontsjaal gevroten?
  Vis een optie? dinsdag 29 november 2011 @ 00:23:21 #134
70532 loveli
N
pi_104952997
Er zitten heel mooie stukjes vos aan m'n jas :Y
*uche* ganzelever *uche* :9
crap in = crap out
pi_104953100
Ik vind het echt zoooooooo lekker ganzenlever, maar eet het toch niet meer. Ik zou willen dat dat biologisch zou worden geproduceerd.

En how come? Vos aan je jas? Erfenis?
pi_104953109
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 00:17 schreef loveli het volgende:
Niet naar de VreetSchuur I presume?

Morgen eten met de collega's en vrijdag dining with the stars!
  Vis een optie? dinsdag 29 november 2011 @ 00:30:03 #137
70532 loveli
N
pi_104953182
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 00:27 schreef conleche het volgende:
Ik vind het echt zoooooooo lekker ganzenlever, maar eet het toch niet meer. Ik zou willen dat dat biologisch zou worden geproduceerd.

En how come? Vos aan je jas? Erfenis?
Nee, uitverkoop. Vier jaar geleden en nog steeds stunning.
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2011 00:27 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Niet naar de VreetSchuur I presume?

Morgen eten met de collega's en vrijdag dining with the stars!
Dit was ook dining with the stars. Eindrekening was ongeveer even duur als jas + Lagerfelds bij elkaar :')
crap in = crap out
pi_104953265
quote:
18s.gif Op maandag 28 november 2011 22:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind jouw lijstjes juist altijd zo karig. Wat drink jij op een dag aan sapjes en frisdrank?

O: omelet ham/kaas
T: blokjes kaas
L: biefstuk, rauwkost
T: grillworst
T: 2 mandarijnen
D: maaltijdsalade met garnalen
pi_104953692
Waar heb je gegeten loveli? De zwetheul?
Doe wat je niet durft.
pi_104953699
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 00:30 schreef loveli het volgende:

[..]

Nee, uitverkoop. Vier jaar geleden en nog steeds stunning.

[..]

Dit was ook dining with the stars. Eindrekening was ongeveer even duur als jas + Lagerfelds bij elkaar :')
Pp? Oei!

Is foie gras en ganzenlever hetzelfde dan? Dacht dat de eerste volgekieperd wordt en de tweede geen trechter heeft?
  Vis een optie? dinsdag 29 november 2011 @ 00:54:20 #141
70532 loveli
N
pi_104953862
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 00:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Waar heb je gegeten loveli? De zwetheul?
Yup. Was erg lekker en erg duur, de volgende keer in een sterrentent neem ik minder water en een taxi.

Geen idee of er verschil is tussen ganzelever en foie gras, zo vaak eet ik het niet. Vorige keer was ook in een restaurant met Michelinster en dat stuk lever was subliem.
crap in = crap out
  dinsdag 29 november 2011 @ 02:03:37 #142
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_104954985
*O* Phaidra *O*
Veel geluk met je mini-me. O+

Ik lees wel mee, maar post niet meer actief. (no shit sherlock?!)
Jullie gaan veulste snel voor mij.
Fok!bejaarde
pi_104955527
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 00:54 schreef loveli het volgende:

[..]

Yup. Was erg lekker en erg duur, de volgende keer in een sterrentent neem ik minder water en een taxi.

Geen idee of er verschil is tussen ganzelever en foie gras, zo vaak eet ik het niet. Vorige keer was ook in een restaurant met Michelinster en dat stuk lever was subliem.
Bij zo'n restaurant zou ik ook een wijnarangement willen!
Staat trouwens ook nog steeds op mijn lijstje, bij een sterrenrestaurant eten. :) Komt nog wel. :)

Ik heb vanavond een enorme hamburger op bij Gringo Mike. Binnenkort maar eens aan Colombiaans voedsel proberen. :P
Doe wat je niet durft.
pi_104955772
Mogge! HPKW wat een posttijden weer :P (I know tijdsverschil en alles).

Ontbijt zit er al in :9 men blijft het raar vinden dat ik net zo vroeg begin en dat ik rustig mijn ontbijt op eet aan de kantinetafel :D
  dinsdag 29 november 2011 @ 07:34:10 #145
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_104955925
DaD, gefeliciteerd met je verjaardag! :* *O*

En ik zit een kommetje Schotse pap naar binnen te werken. Soort havermout.

Straks richting R'dam om te spreken op dat congres. Ben benieuwd.
pi_104955942
Succes, XM.

En gefeliciteerd, DaD!

En is je reis wel leuk, HPKW, je bent hier zo vaak! Of is het internet daar gewoon zo goed?

Ik heb belabberd geslapen, maar moest vroeg op aangezien we om 10 uur een deadline hebben vannochtend, en groepsgenoten mij om 8 uur gisteravond wat stuurden.. -O-
pi_104955948
ik weet niet wat ik aan het doen was in mijn droom, maar ik lag zojuist naast mijn bed. En mijn bed is best hoog. :') Ik kwam op mijn schouder terecht en de rest lag als een koprol. Wat stom zeg. Nu ben ik wakker. }:|
pi_104955959
Auw Co :* (maar stiekem moest ik lachen :@)

XM, succes vandaag!

DaD, gefeliciteerd *O*. Vandaar ook al die cupcakes en taart :D. Veel plezier!
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 29 november 2011 @ 07:39:55 #149
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_104955965
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 07:37 schreef conleche het volgende:
ik weet niet wat ik aan het doen was in mijn droom, maar ik lag zojuist naast mijn bed. En mijn bed is best hoog. :') Ik kwam op mijn schouder terecht en de rest lag als een koprol. Wat stom zeg. Nu ben ik wakker. }:|
Ik denk dat je aan het turnen / gymnastieken was in je droom :P :').
  dinsdag 29 november 2011 @ 08:10:44 #150
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_104956233
quote:
11s.gif Op maandag 28 november 2011 21:39 schreef conleche het volgende:

[..]

haha precies dat. Ik zit hier echt van 'huh?!' :P. Gefeli Phaidra!
Wie zou de volgende zijn? :P
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 29 november 2011 @ 08:12:22 #151
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_104956250
quote:
:D.
Niet meer actief op Fok!
pi_104956260
Co! Sorry, ik moest lachen :D

En ganzenlever :9 Heel af en toe sta ik dat mezelf toe hoor, 't is zo lekker!
pi_104956268
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2011 08:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

haha precies dat. Ik zit hier echt van 'huh?!' :P. Gefeli Phaidra!
Wie zou de volgende zijn? :P
coco, hopelijk!
pi_104956272
Oh en Phaidra :o O+
  Vis een optie? dinsdag 29 november 2011 @ 08:46:51 #155
70532 loveli
N
pi_104956683
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 07:37 schreef conleche het volgende:
*mompelt iets over een ravijn*
crap in = crap out
pi_104956757
Phaidra gefeliciteerd!! O+ *O*

Lijstje voor vandaag:

O: kwark met een banaan
T: cappuccino, peer
L: 2 crackers met hamkaasrauwkost, gekookt eitje, karnemelk
T: cappuccino, appel
D: bloemkool, zelfgemaakte kaassaus, kip met champignons
T: kwark met 2 mandarijntjes
pi_104956847
XM, je zou eens fatsoenlijk moeten gaan eten. Hou desnoods Mar d'r lijstje aan ofzo, volgens mij eet die nog meer dan jij terwijl zij een "rolstoel-dieet" heeft!

Je eet vaak zo weinig dat je volgens mij gewoon de boel om zeep helpt daar binnen. Maar goed ik ben ook geen pro, maar dat denk ik. Misschien moet jouw "motor" gewoon continue aan de gang zijn ipv 3x per dag een beetje.
pi_104956870
Oh goedemorgen! Zin in vandaag :) planning:

O: dubbele bth pindakaas, druiven
T: peer
L: 2 gebakken eieren met ham/kaas, rauwkost
T: banaan, handje amandelen, yoghurt
B: 3x20 minuten fietsen
D: noodles met groenten en garnalen bij de chinees
T: denk een 7up in de bios!
  dinsdag 29 november 2011 @ 09:01:18 #159
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_104956886
Goedemorgen. Verkouden }:|
Gefeliciteerd DaD! w/
pi_104956998
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 08:58 schreef Perruche het volgende:
XM, je zou eens fatsoenlijk moeten gaan eten. Hou desnoods Mar d'r lijstje aan ofzo, volgens mij eet die nog meer dan jij terwijl zij een "rolstoel-dieet" heeft!

Je eet vaak zo weinig dat je volgens mij gewoon de boel om zeep helpt daar binnen. Maar goed ik ben ook geen pro, maar dat denk ik. Misschien moet jouw "motor" gewoon continue aan de gang zijn ipv 3x per dag een beetje.
Eens met proesj.

Mijn spierpijn valt best mee trouwens. :D
pi_104957041
Lijstje voor vandaag:

O: 2,5 gebakken ei met tomaat en champi's
T: boterham filet AM
T: boterham geitenkaas
L: appel-peer en yoghurt
T: amandelen
D: wokmie met spruitjes, paksoi en chinese kool
T: blokje chocola en nog iets
pi_104957089
Mogguh!

:o Een kleine, in kleine Phaidra! *O*
DaD, ook feli! w/

Co, je kunt soms nog wel aan een biologische gans komen. Hebt hier tenminste een stuk of 3 hobbyboeren die ook ganzen houden en elk jaar zo'n 2 a 3 ganzen te koop hebben. Is wel duur :@
:') @ je wakker worden :P
Daarom mocht ik eerder nooit bovenin een stapelbed slapen, geheid dat ik 's ochtends ernaast wakker werd.

XMert, succes op je congres! ^O^

Gisteren was m'n D: bak komkommer/tomaat-salade, groot stuk spare-ribs (~800gr :@) maar was :9~
Vandaag maar het normale van doordeweeks weer aanhouden :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 29 november 2011 @ 09:18:48 #163
148689 Muis006
pi_104957179
Good moaning Slankies O+

Ik mocht voor 20 euro een Sinterklaascadeautje uitzoeken dus ik heb de Blackadder DVD-box gekocht *)

/Dienstmededeling.
pi_104957203
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 09:13 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!

:o Een kleine, in kleine Phaidra! *O*
DaD, ook feli! w/

Co, je kunt soms nog wel aan een biologische gans komen. Hebt hier tenminste een stuk of 3 hobbyboeren die ook ganzen houden en elk jaar zo'n 2 a 3 ganzen te koop hebben. Is wel duur :@
:') @ je wakker worden :P
Daarom mocht ik eerder nooit bovenin een stapelbed slapen, geheid dat ik 's ochtends ernaast wakker werd.

XMert, succes op je congres! ^O^

Gisteren was m'n D: bak komkommer/tomaat-salade, groot stuk spare-ribs (~800gr :@) maar was :9~
Vandaag maar het normale van doordeweeks weer aanhouden :D
Je hebt bij Maria gegeten gister?
pi_104957235
Bedankt voor de felicitaties!
  dinsdag 29 november 2011 @ 09:22:31 #166
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_104957266
Feli.
The love you take is equal to the love you make.
pi_104957269
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 09:19 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Je hebt bij Maria gegeten gister?
:D nee, geen mais te bekennen hier :P Maar Maria heeft wel een goede smaak in eten zeg :D

Nice Muis! Ik zat er over te denken om eerste 3 seizoenen van "It ain't half hot mum!" te bestellen :@
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 29 november 2011 @ 09:25:38 #168
148689 Muis006
pi_104957329
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 09:22 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:D nee, geen mais te bekennen hier :P Maar Maria heeft wel een goede smaak in eten zeg :D

Nice Muis! Ik zat er over te denken om eerste 3 seizoenen van "It ain't half hot mum!" te bestellen :@
YOU IS ALL A BUNCH OF POOFS!
pi_104957339
quote:
8s.gif Op dinsdag 29 november 2011 09:25 schreef Muis006 het volgende:

[..]

YOU IS ALL A BUNCH OF POOFS!
MOVE YOURSELF MOVE YOURSELF!
  dinsdag 29 november 2011 @ 09:26:30 #170
148689 Muis006
pi_104957344
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 november 2011 09:26 schreef V1z0R het volgende:

[..]

MOVE YOURSELF MOVE YOURSELF!
Ik zeg: doen :Y
pi_104957370
quote:
17s.gif Op dinsdag 29 november 2011 09:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bedankt voor de felicitaties!
Gefeliciteerd DaD!!
  dinsdag 29 november 2011 @ 09:29:47 #172
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_104957412
Best freaky, in De Doelen en dan je naam in zo'n officieel boekje te zien staan :@.
pi_104957567
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 november 2011 09:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Best freaky, in De Doelen en dan je naam in zo'n officieel boekje te zien staan :@.
Goed joh!
pi_104957659
Gefeliciteerd DaD!
pi_104957662
Gefeliciteerd Phaidra O+ Wat leuk!!!
En DaDje ook proficiat! *O*

Ik werd om half drie wakker omdat er een baby brulde bij de buren, oordoppen in, en pas weer in slaap gevallen rond half zes }:| twintig voor zeven weer wakker :')

Ik had 's avonds twee multivitamines genomen, energy boost. Niet meer doen c_/ weet nu dat ze helpen en ik ze dus beter 's ochtends kan nemen.
pi_104957705
Vaak zit er toch ook een laagje met een soort suiker omheen?
pi_104957879
Gefeliciteerd DaD!

Vroeg opgestaan vandaag! :o en ik was ook echt wakker-wakker! *trots*, misschien komt 't toch door 't sporten... ?

Net ontbeten met roggebrood en thee, zo naar de uni voor een extra college en presentatie voorbereiden (ik wilde bijna een presentatie doen over hoe je moet presenteren ;( maar ik ga gewoon ass kicken zodat ze zien hoe 't wel moet..)..

Lunch doe ik straks op de uni, wrsch een soep met een broodje of een bagel met tonijnsalade oid.

Vanavond eten we zelfgemaakte falafel O+ gisteren tenauwernood nog de kikkererwten onder water gezet :P

T's worden een banaan en een sinaasappel en als ik thuis kom een knackebrodje met kipfilet en knoflookspullie.
Ja doei.
  dinsdag 29 november 2011 @ 09:51:49 #178
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_104957919
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 09:50 schreef motorbloempje het volgende:
Gefeliciteerd DaD!

Vroeg opgestaan vandaag! :o en ik was ook echt wakker-wakker! *trots*, misschien komt 't toch door 't sporten... ?
Als ik brak en moe wakker word ga ik meestal een rondje hardlopen (kwartiertje ofzo). Dan ben ik meteen een stuk fitter en minder moe dan als ik in bed blijf liggen.
Vandaag heb ik 20 minuten verschillende buikspieroefeningen gedaan.
pi_104957992
Hardlopen kan ik dus al een paar weken niet. Helaas. :(
Ja doei.
  dinsdag 29 november 2011 @ 09:56:34 #180
148689 Muis006
pi_104958042
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 09:54 schreef motorbloempje het volgende:
Ah joh, ik al 3 jaar niet.
pi_104958052
quote:
Nog zo'n last van je rug? Weet niet of je daar ook oefeningen voor doet? Zag dat je in ieder geval wel hebt wezen spinnen :) ^O^
pi_104958085
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 09:56 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Nog zo'n last van je rug? Weet niet of je daar ook oefeningen voor doet? Zag dat je in ieder geval wel hebt wezen spinnen :) ^O^
Het wordt al minder! En donderdag ga ik eens langs de sportschool om te vragen naar specifieke oefeningen en een schema.. dus ik kijk 't even aan. Hopelijk duurt 't niet lang meer voor ik samen met Vik de halve marathon kan gaan rennen :P
Ja doei.
pi_104958095
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 09:00 schreef Perruche het volgende:
Oh goedemorgen! Zin in vandaag :) planning:

O: dubbele bth pindakaas, druiven
L: 2 gebakken eieren met ham/kaas, rauwkost
T: banaan, handje amandelen, yoghurt
D: noodles met groenten en garnalen bij de chinees
T: denk een 7up in de bios!
mooi!

Die van mij:
O: yoghurt met banaan en allbran
L: rodebietjessalade met nogwat
T: stuk fruit
d: pasta carbonara met iets gemaakt met zucchini (wat is het NLe woord hiervoor?)
T: iets lekkers.
pi_104958104
Nogmaals bedankt allemaal! O+ Echt grappig dat het voor sommigen zo'n verrassing is. Het was geen geheim ofzo, maar IRL waren we er ook niet heel erg mee bezig. Gewoon, het komt als het komt. Maar natuurlijk wel ontzettend blij dat het vrij snel raak was en alles in 1x goed lijkt te gaan!

Muis, goede keus!

Mo, en gewoon een stuk wandelen dan? Van buitenlucht wordt je sowieso wel wakkerder, of dat nou hardlopend of wandelend is maakt dan niet zoveel uit.
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 29 november 2011 @ 10:00:24 #185
148689 Muis006
pi_104958124
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 09:59 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

mooi!

Die van mij:
d: pasta carbonara met iets gemaakt met zucchini (wat is het NLe woord hiervoor?)
Courgette :Y
pi_104958135
quote:

[..]

mooi!

Die van mij:
Zucchini is courgette! En mooi lijstje! Misschien iets van brood/crackers als nogwat bij de bietensalade?! Succes vandaag met je lastige vraagstuk...
pi_104958137
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 10:00 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Courgette :Y
thanks, ik kon er niet meer op komen!
pi_104958198
Lijstje van gister
O: brinta
T: koffie met melk, yoghurt met lepeltje jam
L: 2 boterhammen appelstroop
T: banaan, mandarijn
T: hand amandelen
D: kip met couscous, dadels en gedroogde abrikozen (lief was de courgette vergeten :') )
T: chocoladekruidnoten

De planning van vandaag
O: brinta
T: koffie met melk, yoghurt met lepeltje jam
L: 2 boterhammen appelstroop
T: banaan, mandarijn
T: hand amandelen
D: óf oosterse soep, óf aardappelen, broccoli, stukje vlees
T: ?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_104958299
Oeh nou mag je straks voor 2 gaan eten :P
pi_104958414
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 10:09 schreef Perruche het volgende:
Oeh nou mag je straks voor 2 gaan eten :P
De afgelopen weken eet ik vooral chocola voor 2 :+. Maar omdat ik ook een paar weken niet zoveel eetlust had, ben ik tot nu toe bijna een kilo afgevallen. Hoewel dat ook spierverlies kan zijn, omdat ik niet meer hardgelopen heb sinds half oktober (ik probeer 1x per week te gaan zwemmen, dat is wat minder belastend voor zhe boobs :')).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_104958617
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 08:13 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

coco, hopelijk!
O+

Alhoewel er nog iemand anders is hier die ik het ook heel erg gun om de volgende te zijn :)
  dinsdag 29 november 2011 @ 10:25:42 #192
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_104958662
Jullie mogen mijn kinderen wel een weekje lenen (wel graag heel teruggeven O+ ). Vandaag waren het etters }:|
pi_104958683
Ik zit heel stil te poepen op een 'open' wc. Iets te stil wellicht, want iemand die net binnen kwam deed het licht uit toen ze weg ging. Nu zit ik in het heel donker in een wc hokje. Op een verdieping waar het volgens de verhalen spookt (oud nonnenklooster). Meh :')
  dinsdag 29 november 2011 @ 10:26:59 #194
148689 Muis006
pi_104958694
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 10:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik zit heel stil te poepen op een 'open' wc. Iets te stil wellicht, want iemand die net binnen kwam deed het licht uit toen ze weg ging. Nu zit ik in het heel donker in een wc hokje. Op een verdieping waar het volgens de verhalen spookt (oud nonnenklooster). Meh :')
_O-

Sorry :@
pi_104958700
quote:
Briljante post dit _O_
pi_104958756
quote:

[..]

mooi!

Die van mij:
Ziet er goed uit!

Mijn planning:

O: 2 boterhammen palingworst
T: boterham palingworst, appel
L: pistolet met ???
D: nasi
T: yoghurt
pi_104958797
Zit er groenvoer in je nasi ewelina?

Hoe beviel het zwemmen gisteren trouwens?
pi_104958812
Coco :D
pi_104958827
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 10:31 schreef Perruche het volgende:
Zit er groenvoer in je nasi ewelina?

Hoe beviel het zwemmen gisteren trouwens?
Ja, een hele prei en ui.

Zwemmen was lekker, alleen wel dizzy na afloop. Spierpijn viel mee, mijn conditie niet.
  Vis een optie? dinsdag 29 november 2011 @ 10:32:57 #200
70532 loveli
N
pi_104958841
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 10:27 schreef Nallie het volgende:

[..]

Briljante post dit _O_
:Y Wint het met een straatlengte van de vis.
crap in = crap out
pi_104958906
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 09:43 schreef V1z0R het volgende:
Vaak zit er toch ook een laagje met een soort suiker omheen?
Het zijn kauwtabletten, zal straks eens op de pot kijken. Maar het was echt enorm irritant :+
pi_104958930
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 10:34 schreef Syrena het volgende:

[..]

Het zijn kauwtabletten, zal straks eens op de pot kijken. Maar het was echt enorm irritant :+
Dan is dat laagje wel zeker ja.
pi_104958941
quote:
:o Moaning Myrtle? :P

Voor XM, de kersthit van het jaar, hands down!
:D
pi_104959032
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 10:35 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Dan is dat laagje wel zeker ja.
Er zit geen laagje omheen, ze zijn geperst. Maar dan kan er nog altijd wel suiker inzitten.
(maar nog altijd minder dan de mini nep bounty die ik ook wel eens eet voor het slapengaan :@ )
  dinsdag 29 november 2011 @ 10:41:08 #205
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_104959085
quote:
Dan kan je natuurlijk altijd nog spierversterkende oefeningen doen, zoals ik vanmorgen.
  dinsdag 29 november 2011 @ 10:42:34 #206
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104959123
DaDtje! *O* Gefeliciteerd O+
Hollandschen taart!

Coco :D :@ :X Saaaave yourself!

Spare rib-en-salade-boks met Vaaizor 8-)

Blackadder O+ Ik heb die box ook! Tally-ho, my fine saucy young trollop!

En ik heb 4.45 gezien en 6.00 toen het vriendje wakker werd :') Normaal slaap ik wel lekker na het sporten maar nu wilde het niet! Meh.

En volgens mij zijn m'n Engelsen me zo goed als vergeten en ik heb weinig zin om ze aan me te herinneren :')
pi_104959323
Vergeten als in je krijgt geen werk meer anageboden Maria?
Of salaristechnisch?
pi_104959326
Zijn ze je betaling vergeten of zijn ze vergeten je opdrachten te sturen maria?
pi_104959336
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 10:49 schreef Ml-etje het volgende:
Vergeten als in je krijgt geen werk meer anageboden Maria?
Of salaristechnisch?
GMTA :P
  dinsdag 29 november 2011 @ 10:53:45 #210
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104959444
Werk :P Wat betreft salaris mogen ze me echt niet vergeten :P
pi_104959447
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 10:49 schreef Perruche het volgende:

[..]

GMTA :P
pi_104959455
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 10:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Werk :P Wat betreft salaris mogen ze me echt niet vergeten :P
Dan ist goed!
pi_104959845
oei ik moet echt voort maken met werk maar op de een of andere manier heb ik het moeilijk :D
pi_104959867
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2011 10:23 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

O+

Alhoewel er nog iemand anders is hier die ik het ook heel erg gun om de volgende te zijn :)
maar die post hier bijna nooit meer, tohc?
pi_104959909
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 11:07 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Argh men spreekt hier in raadsels :')
  Vis een optie? dinsdag 29 november 2011 @ 11:09:20 #216
70532 loveli
N
pi_104959926
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 11:07 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Shakes, zoete aardappel, blauwe bessen, cardio bunny...
crap in = crap out
pi_104959950
Grrrrr, heb afgelopen weekend een paar laarzen + zooltjes gekocht. Maar er is per ongeluk 1 zooltje achtergebleven in de winkel. Helaas willen ze niet de moeite nemen om het op te sturen (past volgens mij gewoon in een envelop!), nou moet ik zelf weer afreizen naar Hilversum, + parkeergeld }:|. En bedankt.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_104959964
quote:
13s.gif Op dinsdag 29 november 2011 11:10 schreef Phaidra het volgende:
Grrrrr, heb afgelopen weekend een paar laarzen + zooltjes gekocht. Maar er is per ongeluk 1 zooltje achtergebleven in de winkel. Helaas willen ze niet de moeite nemen om het op te sturen (past volgens mij gewoon in een envelop!), nou moet ik zelf weer afreizen naar Hilversum, + parkeergeld }:|. En bedankt.
Balen! Kun je niet met de trein?
  Vis een optie? dinsdag 29 november 2011 @ 11:11:06 #219
70532 loveli
N
pi_104959974
Snotver, ik onthoud de lijstjes beter dan ik ze lees.
crap in = crap out
pi_104959982
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2011 11:09 schreef loveli het volgende:

[..]

ah, die ook! natuurlijk!

http://www.happy-pixels.com/2011/11/24/back-to-the-future/

echt leuk!
pi_104959983
Trein is duurder dan parkeren denk ik.
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? dinsdag 29 november 2011 @ 11:12:05 #222
70532 loveli
N
pi_104960010
Hoeveel kosten nieuwe zooltjes?
crap in = crap out
pi_104960014
quote:

[..]

Echt? :D O+
pi_104960095
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 11:12 schreef loveli het volgende:
Hoeveel kosten nieuwe zooltjes?
Voor deze heb ik 5,75 betaald. Parkeren is 1,50 per uur geloof ik. Maar het is gewoon het principe. Het kost mij tijd, terwijl het hun fout is. Kan gebeuren, tuurlijk. Maar dan zou het leuk zijn als ze vervolgens een klein beetje extra moeite zouden doen...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_104960121
quote:
Ik ben komend weekend in Hilversum, zou m wel op kunnen halen en opsturen?
Welke winkel heb je ze gehaald?
pi_104960125
quote:
Ik zou dreigen met terugbrengen. Dan zal je zien hoe snel ze het toch opsturen.
pi_104960140
Ik heb een hongerdag en ben chagerijnig }:|
pi_104960159
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 11:15 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ik ben komend weekend in Hilversum, zou m wel op kunnen halen en opsturen?
Welke winkel heb je ze gehaald?
Wat tof!! *O* Bij Antonio Paolo, zit in de Kerkstraat.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_104960219
quote:
17s.gif Op dinsdag 29 november 2011 11:17 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Kraamcadeautje ;)
pi_104960285
w/ Verder feli DaD!! w/

En mijn schouder doet dus gewoon echt zeer. :') Maar ik keek naar beneden en ik heb dus best geluk gehad, ik lag zo raar dat een nek breken ook had gekund. Of m'n hoofd stoten tegen nachtkast. Ik denk dat ik voortaan maar in het midden van mijn bed ga liggen. Koekie schuift maar een endje op. :P Ik was ook zodanig m'n oriëntatie kwijt, dat toen ik weer in bed kroop, ik me afvroeg of m'n kussen soms ook gevallen was. Maar nee. Die lag bij m'n voeten. :D
pi_104960303
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 11:19 schreef Nallie het volgende:

[..]

Kraamcadeautje ;)
:D Maar ik wil de verzendkosten wel gewoon betalen hoor! (woonde jij niet in A'dam? dat zou namelijk een stuk makkelijker te bereizen zijn ;))
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? dinsdag 29 november 2011 @ 11:21:50 #232
70532 loveli
N
pi_104960324
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 11:19 schreef Nallie het volgende:

[..]

Kraamcadeautje ;)
Zool met muisjes.
crap in = crap out
pi_104960349
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 11:21 schreef Phaidra het volgende:

[..]

:D Maar ik wil de verzendkosten wel gewoon betalen hoor! (woonde jij niet in A'dam? dat zou namelijk een stuk makkelijker te bereizen zijn ;))
Ja klopt!

Ik PM je wel ff :)
pi_104960353
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2011 11:21 schreef loveli het volgende:

[..]

Zool met muisjes.
Eet smakelijk. :')
pi_104960401
Co _O-
  dinsdag 29 november 2011 @ 11:24:58 #236
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_104960461
quote:

[..]

Wie is dat dan? Ik zie het niet :@.
pi_104960631
SPOILER
  dinsdag 29 november 2011 @ 11:39:12 #238
52646 progje
Blub
pi_104960984
Gefeliciteerd DaD:*
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  dinsdag 29 november 2011 @ 11:40:15 #239
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_104961021
Oh en mbt zwemmen: het was leuk, maar ik moet echt een badpak kopen als ik door wil gaan en een zwembrilletje. Schuddende bombonella's zijn niet leuk bij hard zwemmen. :')
  Vis een optie? dinsdag 29 november 2011 @ 11:45:24 #240
70532 loveli
N
pi_104961204
Daar helpt een zwembrilletje tegen :?
crap in = crap out
Boek goedkoper bij booking.comVodafone aanbiedingenBig Fish Games
  dinsdag 29 november 2011 @ 11:47:42 #241
52646 progje
Blub
pi_104961291
quote:
17s.gif Op dinsdag 29 november 2011 11:17 schreef Phaidra het volgende:

[..]

oh die mensen houden idd niet van service verlenen. Ik heb ook al eens gezeik met ze gehad.
  dinsdag 29 november 2011 @ 11:47:51 #242
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_104961293
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 11:45 schreef loveli het volgende:
Nee, maar wel tegen prikkende ogen.
  dinsdag 29 november 2011 @ 11:48:33 #243
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_104961319
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 11:45 schreef loveli het volgende:
Misschien een hele grote? :')
  dinsdag 29 november 2011 @ 11:50:38 #244
223828 Phaidra
pi_104961406
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 11:47 schreef progje het volgende:

[..]

oh die mensen houden idd niet van service verlenen. Ik heb ook al eens gezeik met ze gehad.
Fijn dat het iig niet aan mij ligt ;). Jammer, want hun collectie is wel leuk en ook best betaalbaar (vergeleken bij andere winkels, viel me echt mee).
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 29 november 2011 @ 12:05:28 #245
223810 _aurum_
pi_104961934
O haiz! Mijn soort van secret is out in zhe open, we willen een baby :o

Hoe ik dat ga uitvogelen met mijn carriereplan en global world domination,dat weet ik nog niet. Maar dat moet goedkomen :Y

ik post niet meer in dat andere topic, wil er niet teveel mee bezig zijn

Ik ben vandaaG in de Heineken experience, mooi gebouw :)
  dinsdag 29 november 2011 @ 12:11:39 #246
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104962126
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 12:05 schreef _aurum_ het volgende:
global world domination
  dinsdag 29 november 2011 @ 12:15:23 #247
148689 Muis006
pi_104962251
Global world domination is een pleonasme.

Neemt niet weg dat het een goed idee is :Y
  dinsdag 29 november 2011 @ 12:25:29 #248
294490 Cocotrimonium
pi_104962617
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 10:36 schreef V1z0R het volgende:
:o Moaning Myrtle? :P
:D Niet voor zover ik weet :P

Maar
SPOILER
  dinsdag 29 november 2011 @ 12:30:58 #249
52646 progje
Blub
pi_104962783
quote:

SPOILER
*O*
oh dit had ik helemaal gemist...

wat gaaf, gefeliciteerd O+ _O_ O+
  Vis een optie? dinsdag 29 november 2011 @ 12:34:55 #250
70532 loveli
N
pi_104962893
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 12:25 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Maar
SPOILER
Volgens mij zijn het geen geesten/spoken,m aar gewoon coco's die in het donker op de WC zitten. Als je hard *boe!* had geroepen, was de lichtuitdoenster harder geschrokken dan jij.
crap in = crap out
Zalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingVoordelig uit? Ticketveiling.nlVattenfall cadeau
  dinsdag 29 november 2011 @ 12:35:33 #251
346460 KathyH.
pi_104962913
Hallo daar! Niet (helemaal) bijgelezen, maar: gefeliciteerd DaD *O* , en Phaidra: ook gefeliciteerd met je mini in wording! *O*
Weer veel topics geleden, want druk en stressvol. Eten en sporten ging goed, behalve dat ik dit weekend niet ben gaan zwemmen wegens te moe (ja, ik weet, smoesje..), wel nog gehardloopt zondag. Gister extreme rotdag, iets met druppel en emmer enzo, en crappy eten en niet slapen helpt niet om je beter te gaan voelen. -O- Wist iemand dat al? Bij deze dus }:|
[/meh]

Vandaag nog proberen te redden dan maar:
O kwark met 2 kiwi's (nu pas, hele nacht wakker maar ff geen 'zin' om voor mezelf te zorgen :@ )
B mezelf nu!! naar buiten schoppen en wandelen en uitwaaien, banaan mee voor als ik omval
L havermout met appel
D hutspot met vegagehak
T nog iets? weet niet

Hmz, nogal andere lijst dan normaal met al m'n sneeën brood er nog tussen :P
There is no way to happiness, happiness is the way (Buddha)
  dinsdag 29 november 2011 @ 12:35:58 #252
223828 Phaidra
pi_104962927
Grote vraag: dééd iemand het licht wel uit?!?

Progje en KathyH: thanks O+
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 29 november 2011 @ 12:37:59 #253
148689 Muis006
pi_104963003
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 november 2011 12:35 schreef Phaidra het volgende:

Progje en KathyH: thanks O+
Oeh!!

*Twilight zone theme*
  dinsdag 29 november 2011 @ 12:39:06 #254
294490 Cocotrimonium
pi_104963051
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 november 2011 12:35 schreef Phaidra het volgende:
Maar ik hoorde.... voetstappen...
....

:o!!!
  dinsdag 29 november 2011 @ 12:40:36 #255
93603 V1z0R
Hoi
pi_104963114
Ik gok op echo, galmende waterleidingen en een tochtvlaag.
Leek mij het meest logische oO<
/Buzz Killington
  dinsdag 29 november 2011 @ 12:41:21 #256
148689 Muis006
pi_104963148
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 12:39 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Maar ik hoorde.... voetstappen...
....

:o!!!
Ik denk dat het de geest was die je wilde meenemen naar zijn schimmenwereld, maar omdat je zo stonk (hurray for fibers) heeft ie het maar niet gedaan.
  dinsdag 29 november 2011 @ 12:42:27 #257
82136 Xennia
gekroond
pi_104963199
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 11:20 schreef conleche het volgende:
w/ Verder feli DaD!! w/

En mijn schouder doet dus gewoon echt zeer. :') Maar ik keek naar beneden en ik heb dus best geluk gehad, ik lag zo raar dat een nek breken ook had gekund. Of m'n hoofd stoten tegen nachtkast. Ik denk dat ik voortaan maar in het midden van mijn bed ga liggen. Koekie schuift maar een endje op. :P Ik was ook zodanig m'n oriëntatie kwijt, dat toen ik weer in bed kroop, ik me afvroeg of m'n kussen soms ook gevallen was. Maar nee. Die lag bij m'n voeten. :D
Misschien was Koekie je gesnurk zat?
  dinsdag 29 november 2011 @ 12:54:03 #258
223810 _aurum_
pi_104963670
Gefeli Dad! En stomme schoenentoko Phaid! Kan je niet ergens een klacht indienen?
  dinsdag 29 november 2011 @ 13:12:40 #259
117113 Perruche
Muffin!
pi_104964275
Nieuw lijstje :')

O: dubbele bth kaas, druifjes
L: klein stukje zalm, aardappeltjes, salade, na 150 ml optimel yoghurt
T: 4 blokjes chocolade
T: banaan
T: handje amandelen
D: ergens onderweg... maar wat?
T: iets in de bios.
  dinsdag 29 november 2011 @ 13:49:18 #260
255877 Nallie
Einde.
pi_104965558
Welke film Perr?

Lijstje:

O: havermout met appel en kiwi
T: koffie verkeerd, banaan
T: 1/3 komkommer en 10 cherrytomaatjes en gekookt ei
B: half uurtje wandelen
L: klein restje couscous van gister met 4 falafelballetjes
T: bio mueslireep
D: tofuburger met iets, rode kool en restje van de quinoa koekjes ofzo (kleine portie want kort voor S)
S: ruim een uur boksen
T: yoghurt met nootjes ofzo
Zavvi - Fandom en GeekgearZalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingMailbird - E-mail made beautiful
  dinsdag 29 november 2011 @ 13:55:59 #261
117113 Perruche
Muffin!
pi_104965749
In Time!
  dinsdag 29 november 2011 @ 13:57:43 #262
121582 DevilsAndDust
pi_104965791
Ik vind het zoooo stom van mezelf dat ik nooit door heb gehad dat jaantje jouw kloon was, Phaidra. :P. Coco dacht eerst dat ik het was, weet ik nog. :D.
  dinsdag 29 november 2011 @ 13:58:52 #263
255877 Nallie
Einde.
pi_104965820
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 13:55 schreef Perruche het volgende:
In Time!
Ah nog niet gezien! Ga vaak naar de bios (heb zo'n Pathe pas) maar Justin Timberlake in een halve scifi movie leek me niet de beste combi ooit. Ben wel benieuwd hoe hij is!
  dinsdag 29 november 2011 @ 13:59:42 #264
117113 Perruche
Muffin!
pi_104965834
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 13:58 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ah nog niet gezien! Ga vaak naar de bios (heb zo'n Pathe pas) maar Justin Timberlake in een halve scifi movie leek me niet de beste combi ooit. Ben wel benieuwd hoe hij is!
Mij lijkt het een heel goede combi _O-
  dinsdag 29 november 2011 @ 14:00:59 #265
214942 norich
delicate
pi_104965871
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 12:25 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Maar
SPOILER
*komt zomaar binnenvallen*

meh nu ga ik dus nooit meer naar die wc's daar :')
Turn the world into your dance floor.
  dinsdag 29 november 2011 @ 14:01:04 #266
223828 Phaidra
pi_104965874
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 13:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind het zoooo stom van mezelf dat ik nooit door heb gehad dat jaantje jouw kloon was, Phaidra. :P. Coco dacht eerst dat ik het was, weet ik nog. :D.
_O- ja dat weet ik idd ook nog. Was wel heel grappig, hoe je iemand instant nieuwsgierig kan maken :+ :@.
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? dinsdag 29 november 2011 @ 14:04:10 #267
70532 loveli
N
pi_104965943
Belangrijk gesprek zometeen... *fingers crossed*
crap in = crap out
  dinsdag 29 november 2011 @ 14:05:12 #268
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104965974
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 14:04 schreef loveli het volgende:
Oe, succes! *O*
  dinsdag 29 november 2011 @ 14:07:58 #269
223828 Phaidra
pi_104966061
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 14:04 schreef loveli het volgende:
*crossed met je mee ;) Succes!
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 29 november 2011 @ 14:09:04 #270
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_104966095
Succes loveli!
Voordelig uit? Ticketveiling.nlDe beste bordspellen vind je bij 999 GamesKnab - Jouw online bank
  dinsdag 29 november 2011 @ 14:15:15 #271
265927 HenkPietKlaasWim
pi_104966312
Ik duim voor je Loveli! :)
En Jagar, er is hier gewoon overal internet in hostels, dus dat is wel zo makkelij. :) Kan ik even alles bijlezen 's avonds en 's ochtends.

Maar nu ga ik eens uitvogelen hoe het komt dat ik geen sms'jes naar NL kan sturen. :{
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 29 november 2011 @ 14:22:41 #272
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_104966519
Presentatie ging best goed! M'n beste presentatie in het Engels ooit denk ik, dus hier wonen heeft zeker wel z'n voordelen! :P

Succes loveli!

Ik ga zo maar eens op zoek naar de persoon verantwoordelijk voor de master waar ik wel in geinteresseerd ben hier in Hull (back up voor Aberystwyth) om te zien of zij mij zien zitten :P
Heb eindelijk m'n drives weer gevonden lijkt het: studie, sporten.. nu alleen nog de gewoonte van het fatsoenlijk eten weer even oppakken en dan zit 't met mij persoonlijk weer helemaal op de rails. Nu alleen Mr.Mo nog!
Ja doei.
  dinsdag 29 november 2011 @ 14:29:40 #273
117113 Perruche
Muffin!
pi_104966692
Mo, wat ik me afvroeg. waarom wil je eigenlijk continue verhuizen? zit je in nijmegen, moet je naar hull, ben je in hull, wil je naar Aberystwyth... ik weet niet, het lijkt me eigenlijk best vervelend en ook veel vergen van je relatie. Nu weet ik niet hoe ver die 2 steden uit elkaar liggen enzo, maar heb je niet zin om een zeg maar ergens te blijven?

Niet verkeerd opvatten hoor, ik vraag dit uit interesse en niet om je aan te vallen ofzo :P merk namelijk aan mezelf dat ik echt blij ben nu eens een tijdje op 1 plek te kunnen wonen, en word al depri als ik eraan denk dat de Mr. misschien weg wil uit NL...
  dinsdag 29 november 2011 @ 14:34:30 #274
287558 anna82
pi_104966821
Gefeliciteerd DaD! :*

En veel succes Loveli! Wat hangt er vanaf? Er van af? Ervan af?

Pfff, kleine off-day hier. Ik voel me onmetelijk dom en incapabel en meer van dat soort synoniemen.
  dinsdag 29 november 2011 @ 14:35:04 #275
117113 Perruche
Muffin!
pi_104966843
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 14:34 schreef anna82 het volgende:

Pfff, kleine off-day hier. Ik voel me onmetelijk dom en incapabel en meer van dat soort synoniemen.
Nein! dat is heul niet nodig! Lunchen morgen? :P
  dinsdag 29 november 2011 @ 14:36:37 #276
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104966896
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 14:34 schreef anna82 het volgende:

Smakkerd! :* Hoe je je ook voelt soms, je komt iig niet dom over :P Komt vast goed, slimmerd :*
  dinsdag 29 november 2011 @ 14:36:37 #277
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_104966899
Het gaat me/ons niet per se om het verhuizen, maar om het kiezen voor de juiste dingen. Het op een paar verschillende plaatsen komen te wonen zien we echter niet als vervelend of een nadeel: je doet nieuwe ervaringen op in verschillende omgevingen.. Aber zal als dat wat wordt ook weer erg verschillen van Hull bijvoorbeeld.

Sowieso dring ik niets op aan Mr.Mo en gaat alles in overleg en heb ik bijvoorbeeld, uit een misplaatst schuldgevoel, de afgelopen weken al 100 keer voorgesteld om na m'n Bachelor weer terug te verhuizen naar Nederland, maar we zijn het er gewoon over eens dat we nu dit soort dingen kunnen doen. En het kiezen voor de juiste vervolgopleidingen biedt een 'reden' om het ook daadwerkelijk te doen. Het verhuizen zelf (inpakken, vervoeren, uitpakken) is niet onze grootste hobby, maar het ervaren van een nieuwe leefomgeving vinden we wel heel leuk. We zijn ook niet van plan om dat voor de rest van ons leven te blijven doen maar zolang we er samen plezier aan beleven en het als een uitdaging zien is er geen reden om direct te gaan zoeken naar een plek waar we permanent willen blijven wonen.

Mocht het Nederland zijn waar we naar terug komen dan is het Nijmegen e.o. waar we ons gaan vestigen, maar dat is alleen onze bekendheid met Nederland. Wellicht vinden we in de komende jaren wel een andere plek waar we het nog meer naar ons zin hebben dan in Nijmegen. We verheugen ons ook echt op die mogelijkheden en de trip naar Aber was ook echt geweldig en liet weer een ander deel van de wereld zien waar we wel eens van willen ervaren hoe het is om er langer dan 3 dagen te zijn, etc.
Ja doei.
  dinsdag 29 november 2011 @ 14:39:04 #278
117113 Perruche
Muffin!
pi_104966984
Hm duidelijk :) wel fijn dat de Mr dan zo supportive is :). Gaat het eigenlijk al wat beter met hem? Ik zou ook wel weer willen reizen ergens, maar met mijn partner is dat... vrij lasitg, geloof ik :D Nou ja, setttelen is a challenge too :7.
  dinsdag 29 november 2011 @ 14:41:45 #279
258969 Kolonia
kloon
pi_104967071
Gefeli Phaidra! *O*
En ook DaD met de jaardag. ~:)
  dinsdag 29 november 2011 @ 14:52:55 #280
223828 Phaidra
pi_104967460
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 14:41 schreef Kolonia het volgende:
Gefeli Phaidra! *O*
En ook DaD met de jaardag. ~:)
Dank je wel O+.

Hopelijk kunnen we zeer binnenkort ook eens voor jou jompelen :*
Venus in pocketformaat
© loveli
Hoesjes? Casetify!F1 Store - Voor al je F1 GearBonprix
  dinsdag 29 november 2011 @ 15:01:15 #281
93603 V1z0R
Hoi
pi_104967740
Hoi Kolonia :W

SPOILER: Beetje vreemd, en niet lekker
D voor vanavond: Sperziebonen met klein beetje boter en nootmuskaat, en een stukje Groninger metworst erop. Met daarbij een lekkere haaskarbonade en champignonsausje. :9~
  dinsdag 29 november 2011 @ 15:03:37 #282
258969 Kolonia
kloon
pi_104967825
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 15:01 schreef V1z0R het volgende:
Hoi Kolonia :W
Alles goed?
  dinsdag 29 november 2011 @ 15:16:10 #283
93603 V1z0R
Hoi
pi_104968278
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 15:03 schreef Kolonia het volgende:

[..]

Alles goed?
:Y Morgen weer even een bezichtiging voor een appartement plannen, is nu iets 'leuks' vrij gekomen wat niet zozeer aan m'n initiële wensen voldoet maar er wel tof uitziet en op een leuke locatie is. Dus hoop dat het wat is! :D
Rest is nog altijd hetzelfde :') Hoeft voor mij echter ook niet zozeer te veranderen :D

Met jou ook? op het feit na, dat je nog onder kolonia post :@
  dinsdag 29 november 2011 @ 15:18:38 #284
258969 Kolonia
kloon
pi_104968365
Appartementje kijken, altijd spannend!
Locatie is belangrijk! :Y

Met mij alles prima, behalve dat ik alweer (derde keer nu) mijn ribben heb gekneusd.
Ik leer het ook nooit. :')
  dinsdag 29 november 2011 @ 15:27:12 #285
93603 V1z0R
Hoi
pi_104968760
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 15:18 schreef Kolonia het volgende:
Appartementje kijken, altijd spannend!
Locatie is belangrijk! :Y

Met mij alles prima, behalve dat ik alweer (derde keer nu) mijn ribben heb gekneusd.
Ik leer het ook nooit. :')
Wel leuk dat dat de rest prima gaat, en voor cryptogrammen maken ben je je ribben toch niet nodig :D
Hoe heb je dat trouwens voor elkaar gekregen?

Nu weet ik niet eens zeker of jij dat wel was van de cryptogrammen :@

[ Bericht 7% gewijzigd door V1z0R op 29-11-2011 15:33:34 ]
  dinsdag 29 november 2011 @ 15:34:22 #286
258969 Kolonia
kloon
pi_104969014
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 15:27 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Wel leuk dat dat de rest prima gaat, en voor cryptogrammen maken ben je je ribben toch niet nodig :D
Hoe heb je dat trouwens voor elkaar gekregen?
Hoe kom je nu bij cryptogrammen? :D

En ik heb gesport: smerige elleboogstoot gekregen. ;(
  dinsdag 29 november 2011 @ 15:34:58 #287
258969 Kolonia
kloon
pi_104969037
Maar klopt: ik ben dol op cryptogrammen. :Y
En priemgetallen. O+
  Vis een optie? dinsdag 29 november 2011 @ 15:37:59 #288
70532 loveli
N
pi_104969151
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 15:34 schreef Kolonia het volgende:

[..]

Hard teruggemept?

Gesprek was pittig, maar geloof wel positief, hoor later pas meer.
crap in = crap out
  dinsdag 29 november 2011 @ 15:39:09 #289
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104969192
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 15:37 schreef loveli het volgende:

[..]

Hard teruggemept?

Gesprek was pittig, maar geloof wel positief, hoor later pas meer.
Voortgangsgesprek dacht ik he? Of anderssoortig? Positief is tof!

Hooi Kolonia! Beterschap met je spare ribs!

En Viezoor :') :D Poepgrappen op de mannen-wc, kwaliteit!
  dinsdag 29 november 2011 @ 15:43:08 #290
294490 Cocotrimonium
pi_104969315
*BLAERGH-SPLET-SPLATTER-PFRLWLWLTLT*

_O-
Voordelig uit? Ticketveiling.nlZalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingBunq - bank of the free
  dinsdag 29 november 2011 @ 15:44:54 #291
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104969375
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 15:43 schreef Cocotrimonium het volgende:

_O-
Visueel he :') :+
  Vis een optie? dinsdag 29 november 2011 @ 15:45:32 #292
70532 loveli
N
pi_104969402
Stereo :')
crap in = crap out
  dinsdag 29 november 2011 @ 15:45:56 #293
346460 KathyH.
pi_104969417
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 15:43 schreef Cocotrimonium het volgende:

_O-2
There is no way to happiness, happiness is the way (Buddha)
  dinsdag 29 november 2011 @ 15:47:10 #294
294490 Cocotrimonium
pi_104969470
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 15:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Voortgangsgesprek dacht ik he? Of anderssoortig? Positief is tof!
Oh ja, loveli, fijn dat het goed is gegaan :) Was t idd een voortgangsgesprek?
  Vis een optie? dinsdag 29 november 2011 @ 15:48:42 #295
70532 loveli
N
pi_104969512
Zoiets, zie DM :+
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 29 november 2011 @ 15:50:29 #296
70532 loveli
N
pi_104969576
Verdikkie, deze schoenen schreeuwen "koop me".
http://www.ebay.nl/itm/130484005812
crap in = crap out
  dinsdag 29 november 2011 @ 15:51:14 #297
93603 V1z0R
Hoi
pi_104969599
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 15:34 schreef Kolonia het volgende:

[..]

Ik onthoud vaak rare dingen over mensen, en schoot me te binnen dat jij het ooit er over had dat je gek was op cryptogrammen :D
Priemgetallen lag me dan niet meer bij :? Maar dan speciaal voor jou: 73 :)

:o :{ :N
  dinsdag 29 november 2011 @ 15:52:05 #298
117113 Perruche
Muffin!
pi_104969632
Wat een afschuwelijke schoenen loveli :P
  dinsdag 29 november 2011 @ 15:52:21 #299
255877 Nallie
Einde.
pi_104969642
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 15:50 schreef loveli het volgende:
Verdikkie, deze schoenen schreeuwen "koop me".
http://www.ebay.nl/itm/130484005812
Er staat Lovely in de naam! En Sale!
Het is een teken ;)
  Vis een optie? dinsdag 29 november 2011 @ 15:53:41 #300
70532 loveli
N
pi_104969692
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 15:52 schreef Nallie het volgende:

[..]

Het is een teken ;)
Zie je wel, jij hoort het ook.
crap in = crap out
AliExpress - die hebben ALLES!Zalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingANWB Verzekeringen
  dinsdag 29 november 2011 @ 15:53:52 #301
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_104969700
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 15:52 schreef Nallie het volgende:

[..]

Het is een teken ;)
DE-lovely. Dus dat is dan het tegenovergestelde ofzo :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')