Dat is echt niet normaal, en je armen?quote:Op maandag 28 november 2011 19:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zal het nog wel ff melden, maar heb het ook al een paar keer bij de HA gemeld en die haalde zn schouders op. Ik weet niet, ik heb dat al zolang als ik me kan herinneren. En kan echt wel 1-2 cm omvang schelen op mn benen. Misschien wel meer. Maar voeten heb ik t ook hoor. Handen, die worden ook dikker als ik ga lopen.
Nee, die niet, geloof ik. Ik heb er verder ook geen last van hoor, ik moet alleen geen laarzen aandoen die 's ochtends al knellen, want dan wordt t de rest van de dag alleen maar erger.quote:Op maandag 28 november 2011 19:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat is echt niet normaal, en je armen?
Naja zolang je geen zakkers langs je enkels hebtquote:Op maandag 28 november 2011 19:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, die niet, geloof ik. Ik heb er verder ook geen last van hoor, ik moet alleen geen laarzen aandoen die 's ochtends al knellen, want dan wordt t de rest van de dag alleen maar erger.
Ik heb het ook, als ik 's ochtends meteen mijn laarzen aandoe gaan ze makkelijk dicht en kan er nog een broek bij in de laars, heb ik al even rondgelopen (2 uurtjes oid) dan klemt de laars al om mijn blote been.quote:Op maandag 28 november 2011 19:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zal het nog wel ff melden, maar heb het ook al een paar keer bij de HA gemeld en die haalde zn schouders op. Ik weet niet, ik heb dat al zolang als ik me kan herinneren. En kan echt wel 1-2 cm omvang schelen op mn benen. Misschien wel meer. Maar voeten heb ik t ook hoor. Handen, die worden ook dikker als ik ga lopen.
quote:Op maandag 28 november 2011 19:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou Syrena, dan zijn we beiden niet normaal.
Abnormaalquote:Op maandag 28 november 2011 19:48 schreef uniekhoorn het volgende:
En als wij nou allemaal niet normaal zijn... hoe heet dat dan?
Slankie-Ziekte?quote:Op maandag 28 november 2011 19:48 schreef uniekhoorn het volgende:
En als wij nou allemaal niet normaal zijn... hoe heet dat dan?
quote:Op maandag 28 november 2011 19:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat heb jij dan?
Slankie-ziekte..
Nou als dat niet anorexia oproept bij mensen die wel normaal zijn
Jup, men denkt dat je lijnt wanneer je groente en fruit eet, ongeacht de rest!quote:Op maandag 28 november 2011 19:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]![]()
In het kader daarvan ben ik bang dat ze mij op mijn werk nog eens wat doen als ik 2 appels en een peer wegknabbel zoals vandaag.
Ik ga morgen spierpijn hebbenquote:Op maandag 28 november 2011 18:23 schreef Ewelina het volgende:
O: 2 boterhammen met palingworst
T: mini cupcake
T: boterham met palingworst
L: pistolet tomaat/pesto
T: appel
D: zuurkoolschotel
S: zwemmen
T: yoghurt
me2quote:Op maandag 28 november 2011 19:48 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wauw, een heel topic gemist in een dag!
Zo rodekool met appel en spekjes! Hoop dat ik er wat van proef met mn verkoudheid
Nou inderdaad..quote:Op maandag 28 november 2011 20:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Jup, men denkt dat je lijnt wanneer je groente en fruit eet, ongeacht de rest!
Dat probleem heb ik nou nooitquote:Op maandag 28 november 2011 20:20 schreef Jagärtrut het volgende:
GRRR... het nadeel aan thuiswerken is dat als je denkt dat het werk klaar is, het nooit helemaal klaar is. Ik kan me echt niet ontspannen nu, ben met zoveel andere zaken nog bezig in m'n hoofd. Morgen lekker weer op kantoor werken...
Verorberd worden zoals een pak bastogne koeken wilquote:Op maandag 28 november 2011 20:47 schreef Laureline het volgende:
Hee, wat doen die bastognekoeken daar?
Om die reden haal ik die krengen zelden in huis. Ik eet anders het hele pak achter elkaar op.quote:Op maandag 28 november 2011 20:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Verorberd worden zoals een pak bastogne koeken wil
Neequote:Op maandag 28 november 2011 20:48 schreef Ewelina het volgende:
Wat mij opvalt is dat je, sinds je weer op kantoor werkt, wel veel koekjes eet sigme. Al een manier gevonden om daar van af te blijven?
Kun je dan niet beter iets meenemen dat je lekkerder vindt?quote:Op maandag 28 november 2011 20:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee![]()
Die koekjes liggen met pakken tegelijk bij de koffie/thee. Soms lukt het me een dag, maar meestal niet. Ik vind het niet eens echt lekker.
quote:Op maandag 28 november 2011 20:52 schreef sigme het volgende:
Als ik een pak bastognekoeken thuis heb eet ik het pak leeg mét een pak roomboter erop gesmeerd. Gelukkig hebben ze geen roomboter op mijn werk.
Niet echt, ik eet niet vanwege honger of lekker ofzo. Ik at die kilo groente/fruit gestaag op achter m'n pc maar daar namen mensen aanstoot van, dus dat doe ik nu op de heen/terugreis.quote:Op maandag 28 november 2011 20:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter iets meenemen dat je lekkerder vindt?
Waarom nemen mensen daar aanstoot aan? T confronteert ze teveel met hun ongezonde leefstijl ofzo?quote:Op maandag 28 november 2011 20:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Niet echt, ik eet niet vanwege honger of lekker ofzo. Ik at die kilo groente/fruit gestaag op achter m'n pc maar daar namen mensen aanstoot van, dus dat doe ik nu op de heen/terugreis.
Ik kan wel minder thee halen (een kan op m'n bureau zetten), dan kom ik minder vaak bij de koekjes. Maar ik heb eigenlijk de beweging van het theehalen wel nodig,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Venus in pocketformaat
© loveli
haphaphaphaphap, denk ik?quote:Op maandag 28 november 2011 20:55 schreef Nallie het volgende:
[..]
Waarom nemen mensen daar aanstoot aan? T confronteert ze teveel met hun ongezonde leefstijl ofzo?
quote:Op maandag 28 november 2011 20:57 schreef Phaidra het volgende:
*breekt in zonder bijlezen*Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
*breekt in zonder bijlezen*Oooooooooh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
WTF wat hebben die mensen?quote:Op maandag 28 november 2011 20:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Niet echt, ik eet niet vanwege honger of lekker ofzo. Ik at die kilo groente/fruit gestaag op achter m'n pc maar daar namen mensen aanstoot van, dus dat doe ik nu op de heen/terugreis.
Ik kan wel minder thee halen (een kan op m'n bureau zetten), dan kom ik minder vaak bij de koekjes. Maar ik heb eigenlijk de beweging van het theehalen wel nodig,
*breekt in zonder bijlezen*oooooooooooooooohhhhhhhh! En ik zat net in Z&Z te spieken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 november 2011 20:58 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, tot nooit weer ziens!als we je zoeken kijken we wel in OUD
![]()
Gefeliciteeeeeerd!!!! Hoe lang al?quote:Op maandag 28 november 2011 20:59 schreef Phaidra het volgende:
[..]![]()
Al die extra kilo's moeten er ook weer af, ooit.
Bij de weg: graag nog even radiostilte op fb, vanwege collegae.
*breekt in zonder bijlezen*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ehh?quote:Op maandag 28 november 2011 20:58 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, tot nooit weer ziens!als we je zoeken kijken we wel in OUD
![]()
quote:Op maandag 28 november 2011 20:59 schreef Phaidra het volgende:
[..]![]()
Al die extra kilo's moeten er ook weer af, ooit.
Bij de weg: graag nog even radiostilte op fb, vanwege collegae.
Ah, over 2 weken maak je het officieel bekend op FB?quote:Op maandag 28 november 2011 21:01 schreef Phaidra het volgende:
Thanks all!![]()
@nallie: nu net iets meer dan 10 weken!
Garpje (Phaidra snapte'm dan ook..)quote:
Om nomquote:Op maandag 28 november 2011 21:04 schreef motorbloempje het volgende:
Zeg, die Onion rings, moest je die nog hebben?
quote:Op maandag 28 november 2011 21:04 schreef Laureline het volgende:
Nee, maar ik ken je enorme kinderliefde en -wens
quote:Op maandag 28 november 2011 21:04 schreef motorbloempje het volgende:
Zeg, die Onion rings, moest je die nog hebben?
Ik was niet echt van plan om een fb coming-out te houdenquote:Op maandag 28 november 2011 21:02 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ah, over 2 weken maak je het officieel bekend op FB?
quote:
quote:Op maandag 28 november 2011 21:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Garpje (Phaidra snapte'm dan ook..)er zijn al wat ex-slankies verzwolgen door OUD in de afgelopen jaren
oh ja, ik was het zat, al die DM's. Dus ik heb je maar geblokkeerd.quote:Op maandag 28 november 2011 21:06 schreef motorbloempje het volgende:
Jagär: ik mag geen DM's meer naar je sturen vanuit het DMschermpje? Maar toch bedankt![]()
Hij zegt dat hij je naam niet kent?quote:Op maandag 28 november 2011 21:07 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
[..]
oh ja, ik was het zat, al die DM's. Dus ik heb je maar geblokkeerd.
Wat gek!
Zoiets had ik ook, ik DMde Jag en toen stond er dat hij hem naar 'null' verstuurde.quote:Op maandag 28 november 2011 21:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij je naam niet kent?en ja, je naam was goed geschreven?
" volgens het dieet van de buuf wel ja (en dat dieet is echt baggerquote:Op maandag 28 november 2011 21:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Mo, een hoge bloeddruk heeft meestal helemaal niks met zoutinname te maken.
Stress, cholesterol, vetpercentage heeft er vaker mee te maken.
yup! Hier ook, en toen ik ze even had weggeklikt en vanuit het dm schermpje wilde reageren mocht 't niet meerquote:Op maandag 28 november 2011 21:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zoiets had ik ook, ik DMde Jag en toen stond er dat hij hem naar 'null' verstuurde.
Hij kreeg dat als eerste tip van de huisarts meequote:Op maandag 28 november 2011 21:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Mo, een hoge bloeddruk heeft meestal helemaal niks met zoutinname te maken.
Stress, cholesterol, vetpercentage heeft er vaker mee te maken.
terwijl ik de eerste wel kreeg. Vreemd.quote:Op maandag 28 november 2011 21:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij je naam niet kent?en ja, je naam was goed geschreven?
Ik was best opgelucht dat er maar eentje te zien wasquote:Op maandag 28 november 2011 21:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Staat je vast prima
*breekt in zonder bijlezen*Hee!! Hee! Wat leuk! Ik wist helemaal niet dat je dat wilde!! Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
LOL. Ik vond het ook niet iets wat ik 'out in the open' wilde hebben voor het zover was, zeg maarquote:Op maandag 28 november 2011 21:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Hee!! Hee! Wat leuk! Ik wist helemaal niet dat je dat wilde!! Gefeliciteerd!![]()
Kan ik me ook wel iets bij voorstellen! Maar van sommigen zou ik het eerder hebben verwacht of zo, denk ik. Weet eigenlijk niet. Soms heb je verwachtingen van mensen zonder dat je weet dat je die hebt.quote:Op maandag 28 november 2011 21:43 schreef Phaidra het volgende:
[..]
LOL. Ik vond het ook niet iets wat ik 'out in the open' wilde hebben voor het zover was, zeg maar.
*breekt in zonder bijlezen*Waaaaaahhhhhh echt! Oh mijn god, wat tof! Gefeliciteerd!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
.
.
.
.
.
Ik gilde..
Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op maandag 28 november 2011 21:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Waaaaaahhhhhh echt! Oh mijn god, wat tof! Gefeliciteerd!!!!!!!!!.
.
.
.
.
.
Ik gilde..
*breekt in zonder bijlezen*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
tof! En fijn dat hij je goed staat.quote:Op maandag 28 november 2011 21:16 schreef Tinkepink het volgende:
http://www.hm.com/de/product/95841?article=95841-A
Mijn nieuwe jurkje. staat geweldig. Kreeg bij het passen al complimentjes
Daar wil ik nog niet over nadenkenquote:Op maandag 28 november 2011 22:15 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vraag me af waar dat kind bij jou gaat passen!Je bent zo petite!
Ik heb 't idee dat je gewoon voorover kukelt als je straks een eindje op weg bent
5 pond is toch klein?quote:Op maandag 28 november 2011 22:18 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Daar wil ik nog niet over nadenken. Ik krijg hopelijk geen 5-ponder ofzo, omg het moet er nog uit ook
*breekt in zonder bijlezen*Oh! De echo was dus goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yaaaay!
![]()
![]()
Heb nog meerdere keren aan je gedacht vandaag![]()
quote:Op maandag 28 november 2011 22:15 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb 't idee dat je gewoon voorover kukelt als je straks een eindje op weg bent
Nou, op naar de Dieetclub!quote:Op maandag 28 november 2011 22:28 schreef Goodbye het volgende:
Vriendin van mij is ook petite, die had een vierponds kindje, maar die was echt heel klein hoor. Kledingmaatje 44
Oh god, ik bedoelde 10-ponderquote:
quote:
Naww, zo lief!quote:Op maandag 28 november 2011 22:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh! De echo was dus goedYaaaay!
![]()
![]()
Heb nog meerdere keren aan je gedacht vandaag
quote:Op maandag 28 november 2011 22:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Pak zit inderdaad te strak. Keek in de spiegel en werd niet vrolijk. Het is klaar met het gesnoep en gesnaai. Deze week en volgende week nog veel buiten de deur eten, maar ik stop met de snaaierij. Dat scheelt hopelijk al wat. En mezelf maar wat vaker de bank af trappen richting RPM. Klaar.
Ik dacht: 44 petite? Ik vind maat 44 best bij dikke mensen horen. Toen pas viel het kwartje.quote:Op maandag 28 november 2011 22:28 schreef Goodbye het volgende:
Vriendin van mij is ook petite, die had een vierponds kindje, maar die was echt heel klein hoor. Kledingmaatje 44
Ik nog expres kledingmaatje zeggenquote:Op maandag 28 november 2011 22:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik dacht: 44 petite? Ik vind maat 44 best bij dikke mensen horen. Toen pas viel het kwartje.
Mijn vriendin die haar kindje kreeg op haar 41e, (of 42e? ) Nou ja anyway: die was na 3 weken dunner dan ze voor de bevalling zwangerschap was geweest. Echt superslank! Máárrrr, ik was van de zomer met haar op het strand en haar lijf is wel echt anders toch. Minder meisjesachtig. Het doet wel iets met je.quote:Op maandag 28 november 2011 22:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik nog expres kledingmaatje
Mn vriendin had twee maanden na de bevalling al weer maat 34
Ik eerder ook niet hoor, maar pasgeboren kindjes hebben meestal maatje 56.quote:Op maandag 28 november 2011 22:44 schreef MaJo het volgende:
Wat is een normale kindermaat dan? Ik heb daar (nog) geen verstand van
Met roomboter? Daar heb ik nog niet eens ooit aan gedacht!quote:Op maandag 28 november 2011 20:52 schreef sigme het volgende:
Als ik een pak bastognekoeken thuis heb eet ik het pak leeg mét een pak roomboter erop gesmeerd. Gelukkig hebben ze geen roomboter op mijn werk.
Dat heeft een bastognekoek niet nodig. Ontbijtkoek daarentegen........quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Met roomboter? Daar heb ik nog niet eens ooit aan gedacht!
En bedankt
![]()
Hoezo? Heb je een bontsjaal gevroten?quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:17 schreef loveli het volgende:
M'n Lagerfelds en ik zijn heerlijk uit eten geweest. PETA zou boos op me zijn
Niet naar de VreetSchuur I presume?quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:17 schreef loveli het volgende:
M'n Lagerfelds en ik zijn heerlijk uit eten geweest. PETA zou boos op me zijn
Nee, uitverkoop. Vier jaar geleden en nog steeds stunning.quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:27 schreef conleche het volgende:
Ik vind het echt zoooooooo lekker ganzenlever, maar eet het toch niet meer. Ik zou willen dat dat biologisch zou worden geproduceerd.
En how come? Vos aan je jas? Erfenis?
Dit was ook dining with the stars. Eindrekening was ongeveer even duur als jas + Lagerfelds bij elkaarquote:Op dinsdag 29 november 2011 00:27 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Niet naar de VreetSchuur I presume?
Morgen eten met de collega's en vrijdag dining with the stars!
Ik vind jouw lijstjes juist altijd zo karig. Wat drink jij op een dag aan sapjes en frisdrank?quote:Op maandag 28 november 2011 22:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Pak zit inderdaad te strak. Keek in de spiegel en werd niet vrolijk. Het is klaar met het gesnoep en gesnaai. Deze week en volgende week nog veel buiten de deur eten, maar ik stop met de snaaierij. Dat scheelt hopelijk al wat. En mezelf maar wat vaker de bank af trappen richting RPM. Klaar.
Pp? Oei!quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Nee, uitverkoop. Vier jaar geleden en nog steeds stunning.
[..]
Dit was ook dining with the stars. Eindrekening was ongeveer even duur als jas + Lagerfelds bij elkaar
Yup. Was erg lekker en erg duur, de volgende keer in een sterrentent neem ik minder water en een taxi.quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Waar heb je gegeten loveli? De zwetheul?
Bij zo'n restaurant zou ik ook een wijnarangement willen!quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:54 schreef loveli het volgende:
[..]
Yup. Was erg lekker en erg duur, de volgende keer in een sterrentent neem ik minder water en een taxi.
Geen idee of er verschil is tussen ganzelever en foie gras, zo vaak eet ik het niet. Vorige keer was ook in een restaurant met Michelinster en dat stuk lever was subliem.
Ik denk dat je aan het turnen / gymnastieken was in je droomquote:Op dinsdag 29 november 2011 07:37 schreef conleche het volgende:
ik weet niet wat ik aan het doen was in mijn droom, maar ik lag zojuist naast mijn bed. En mijn bed is best hoog.Ik kwam op mijn schouder terecht en de rest lag als een koprol. Wat stom zeg. Nu ben ik wakker.
haha precies dat. Ik zit hier echt van 'huh?!'quote:Op maandag 28 november 2011 21:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Hee!! Hee! Wat leuk! Ik wist helemaal niet dat je dat wilde!! Gefeliciteerd!![]()
quote:Op maandag 28 november 2011 22:15 schreef motorbloempje het volgende:
coco, hopelijk!quote:Op dinsdag 29 november 2011 08:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
haha precies dat. Ik zit hier echt van 'huh?!'. Gefeli Phaidra!
Wie zou de volgende zijn?
*mompelt iets over een ravijn*quote:Op dinsdag 29 november 2011 07:37 schreef conleche het volgende:
ik weet niet wat ik aan het doen was in mijn droom, maar ik lag zojuist naast mijn bed. En mijn bed is best hoog.Ik kwam op mijn schouder terecht en de rest lag als een koprol. Wat stom zeg. Nu ben ik wakker.
Eens met proesj.quote:Op dinsdag 29 november 2011 08:58 schreef Perruche het volgende:
XM, je zou eens fatsoenlijk moeten gaan eten. Hou desnoods Mar d'r lijstje aan ofzo, volgens mij eet die nog meer dan jij terwijl zij een "rolstoel-dieet" heeft!
Je eet vaak zo weinig dat je volgens mij gewoon de boel om zeep helpt daar binnen. Maar goed ik ben ook geen pro, maar dat denk ik. Misschien moet jouw "motor" gewoon continue aan de gang zijn ipv 3x per dag een beetje.
Je hebt bij Maria gegeten gister?quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:13 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!Een kleine, in kleine Phaidra!
DaD, ook feli!![]()
Co, je kunt soms nog wel aan een biologische gans komen. Hebt hier tenminste een stuk of 3 hobbyboeren die ook ganzen houden en elk jaar zo'n 2 a 3 ganzen te koop hebben. Is wel duur@ je wakker worden
Daarom mocht ik eerder nooit bovenin een stapelbed slapen, geheid dat ik 's ochtends ernaast wakker werd.
XMert, succes op je congres!
Gisteren was m'n D: bak komkommer/tomaat-salade, groot stuk spare-ribs (~800gr) maar was
Vandaag maar het normale van doordeweeks weer aanhouden
quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je hebt bij Maria gegeten gister?
YOU IS ALL A BUNCH OF POOFS!quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:22 schreef V1z0R het volgende:
[..]nee, geen mais te bekennen hier
Maar Maria heeft wel een goede smaak in eten zeg
Nice Muis! Ik zat er over te denken om eerste 3 seizoenen van "It ain't half hot mum!" te bestellen
MOVE YOURSELF MOVE YOURSELF!quote:
Gefeliciteerd DaD!!quote:
Goed joh!quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Best freaky, in De Doelen en dan je naam in zo'n officieel boekje te zien staan.
Als ik brak en moe wakker word ga ik meestal een rondje hardlopen (kwartiertje ofzo). Dan ben ik meteen een stuk fitter en minder moe dan als ik in bed blijf liggen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:50 schreef motorbloempje het volgende:
Gefeliciteerd DaD!![]()
Vroeg opgestaan vandaag!en ik was ook echt wakker-wakker! *trots*, misschien komt 't toch door 't sporten... ?
Ah joh, ik al 3 jaar niet.quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:54 schreef motorbloempje het volgende:
Hardlopen kan ik dus al een paar weken niet. Helaas.
Nog zo'n last van je rug? Weet niet of je daar ook oefeningen voor doet? Zag dat je in ieder geval wel hebt wezen spinnenquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:54 schreef motorbloempje het volgende:
Het wordt al minder! En donderdag ga ik eens langs de sportschool om te vragen naar specifieke oefeningen en een schema.. dus ik kijk 't even aan. Hopelijk duurt 't niet lang meer voor ik samen met Vik de halve marathon kan gaan rennenquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:56 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nog zo'n last van je rug? Weet niet of je daar ook oefeningen voor doet? Zag dat je in ieder geval wel hebt wezen spinnen![]()
mooi!quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:00 schreef Perruche het volgende:
Oh goedemorgen! Zin in vandaagplanning:
O: dubbele bth pindakaas, druiven
T: peer
L: 2 gebakken eieren met ham/kaas, rauwkost
T: banaan, handje amandelen, yoghurt
B: 3x20 minuten fietsen
D: noodles met groenten en garnalen bij de chinees
T: denk een 7up in de bios!
Courgettequote:Op dinsdag 29 november 2011 09:59 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
mooi!
Die van mij:
O: yoghurt met banaan en allbran
L: rodebietjessalade met nogwat
T: stuk fruit
d: pasta carbonara met iets gemaakt met zucchini (wat is het NLe woord hiervoor?)
T: iets lekkers.
Zucchini is courgette! En mooi lijstje! Misschien iets van brood/crackers als nogwat bij de bietensalade?! Succes vandaag met je lastige vraagstuk...quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:59 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
mooi!
Die van mij:
d: pasta carbonara met iets gemaakt met zucchini (wat is het NLe woord hiervoor?)
De afgelopen weken eet ik vooral chocola voor 2quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:09 schreef Perruche het volgende:
Oeh nou mag je straks voor 2 gaan eten
quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik zit heel stil te poepen op een 'open' wc. Iets te stil wellicht, want iemand die net binnen kwam deed het licht uit toen ze weg ging. Nu zit ik in het heel donker in een wc hokje. Op een verdieping waar het volgens de verhalen spookt (oud nonnenklooster). Meh
Briljante post ditquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik zit heel stil te poepen op een 'open' wc. Iets te stil wellicht, want iemand die net binnen kwam deed het licht uit toen ze weg ging. Nu zit ik in het heel donker in een wc hokje. Op een verdieping waar het volgens de verhalen spookt (oud nonnenklooster). Meh
Ziet er goed uit!quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:59 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
mooi!
Die van mij:
Ja, een hele prei en ui.quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:31 schreef Perruche het volgende:
Zit er groenvoer in je nasi ewelina?
Hoe beviel het zwemmen gisteren trouwens?
Het zijn kauwtabletten, zal straks eens op de pot kijken. Maar het was echt enorm irritantquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:43 schreef V1z0R het volgende:
Vaak zit er toch ook een laagje met een soort suiker omheen?
Dan is dat laagje wel zeker ja.quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:34 schreef Syrena het volgende:
[..]
Het zijn kauwtabletten, zal straks eens op de pot kijken. Maar het was echt enorm irritant
quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
Er zit geen laagje omheen, ze zijn geperst. Maar dan kan er nog altijd wel suiker inzitten.quote:
Dan kan je natuurlijk altijd nog spierversterkende oefeningen doen, zoals ik vanmorgen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:54 schreef motorbloempje het volgende:
GMTAquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:49 schreef Ml-etje het volgende:
Vergeten als in je krijgt geen werk meer anageboden Maria?
Of salaristechnisch?
Dan ist goed!quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
WerkWat betreft salaris mogen ze me echt niet vergeten
maar die post hier bijna nooit meer, tohc?quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Alhoewel er nog iemand anders is hier die ik het ook heel erg gun om de volgende te zijn
Argh men spreekt hier in raadselsquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:07 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
maar die post hier bijna nooit meer, tohc?
Shakes, zoete aardappel, blauwe bessen, cardio bunny...quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:07 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
maar die post hier bijna nooit meer, tohc?
Balen! Kun je niet met de trein?quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:10 schreef Phaidra het volgende:
Grrrrr, heb afgelopen weekend een paar laarzen + zooltjes gekocht. Maar er is per ongeluk 1 zooltje achtergebleven in de winkel. Helaas willen ze niet de moeite nemen om het op te sturen (past volgens mij gewoon in een envelop!), nou moet ik zelf weer afreizen naar Hilversum, + parkeergeld. En bedankt.
ah, die ook! natuurlijk!quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Shakes, zoete aardappel, blauwe bessen, cardio bunny...
Echt?quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Voor deze heb ik 5,75 betaald. Parkeren is 1,50 per uur geloof ik. Maar het is gewoon het principe. Het kost mij tijd, terwijl het hun fout is. Kan gebeuren, tuurlijk. Maar dan zou het leuk zijn als ze vervolgens een klein beetje extra moeite zouden doen...quote:
Ik ben komend weekend in Hilversum, zou m wel op kunnen halen en opsturen?quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:10 schreef Phaidra het volgende:
Grrrrr, heb afgelopen weekend een paar laarzen + zooltjes gekocht. Maar er is per ongeluk 1 zooltje achtergebleven in de winkel. Helaas willen ze niet de moeite nemen om het op te sturen (past volgens mij gewoon in een envelop!), nou moet ik zelf weer afreizen naar Hilversum, + parkeergeld. En bedankt.
Ik zou dreigen met terugbrengen. Dan zal je zien hoe snel ze het toch opsturen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:10 schreef Phaidra het volgende:
Wat tof!!quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:15 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik ben komend weekend in Hilversum, zou m wel op kunnen halen en opsturen?
Welke winkel heb je ze gehaald?
Kraamcadeautjequote:Op dinsdag 29 november 2011 11:17 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Wat tof!!Bij Antonio Paolo, zit in de Kerkstraat.
quote:
Ja klopt!quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:21 schreef Phaidra het volgende:
[..]Maar ik wil de verzendkosten wel gewoon betalen hoor! (woonde jij niet in A'dam? dat zou namelijk een stuk makkelijker te bereizen zijn
)
Eet smakelijk.quote:
Wie is dat dan? Ik zie het nietquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:09 schreef loveli het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh die mensen houden idd niet van service verlenen. Ik heb ook al eens gezeik met ze gehad.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:17 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Wat tof!!Bij Antonio Paolo, zit in de Kerkstraat.
Nee, maar wel tegen prikkende ogen.quote:
Misschien een hele grote?quote:
Fijn dat het iig niet aan mij ligtquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:47 schreef progje het volgende:
[..]
oh die mensen houden idd niet van service verlenen. Ik heb ook al eens gezeik met ze gehad.
quote:
*breekt in zonder bijlezen*oh dit had ik helemaal gemist...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat gaaf, gefeliciteerd![]()
![]()
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]Niet voor zover ik weet
MaarVolgens mij zijn het geen geesten/spoken,m aar gewoon coco's die in het donker op de WC zitten. Als je hard *boe!* had geroepen, was de lichtuitdoenster harder geschrokken dan jij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Oeh!!quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:35 schreef Phaidra het volgende:
Grote vraag: dééd iemand het licht wel uit?!?
Progje en KathyH: thanks
Maar ik hoorde.... voetstappen...quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:35 schreef Phaidra het volgende:
Grote vraag: dééd iemand het licht wel uit?!?
Ik denk dat het de geest was die je wilde meenemen naar zijn schimmenwereld, maar omdat je zo stonk (hurray for fibers) heeft ie het maar niet gedaan.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Maar ik hoorde.... voetstappen...
....!!!
Misschien was Koekie je gesnurk zat?quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:20 schreef conleche het volgende:
Verder feli DaD!!
![]()
En mijn schouder doet dus gewoon echt zeer.Maar ik keek naar beneden en ik heb dus best geluk gehad, ik lag zo raar dat een nek breken ook had gekund. Of m'n hoofd stoten tegen nachtkast. Ik denk dat ik voortaan maar in het midden van mijn bed ga liggen. Koekie schuift maar een endje op.
Ik was ook zodanig m'n oriëntatie kwijt, dat toen ik weer in bed kroop, ik me afvroeg of m'n kussen soms ook gevallen was. Maar nee. Die lag bij m'n voeten.
Ah nog niet gezien! Ga vaak naar de bios (heb zo'n Pathe pas) maar Justin Timberlake in een halve scifi movie leek me niet de beste combi ooit. Ben wel benieuwd hoe hij is!quote:
Mij lijkt het een heel goede combiquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:58 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ah nog niet gezien! Ga vaak naar de bios (heb zo'n Pathe pas) maar Justin Timberlake in een halve scifi movie leek me niet de beste combi ooit. Ben wel benieuwd hoe hij is!
quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]Niet voor zover ik weet
Maar*komt zomaar binnenvallen*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
meh nu ga ik dus nooit meer naar die wc's daar
Turn the world into your dance floor.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind het zoooo stom van mezelf dat ik nooit door heb gehad dat jaantje jouw kloon was, Phaidra.. Coco dacht eerst dat ik het was, weet ik nog.
.
Oe, succes!quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:04 schreef loveli het volgende:
Belangrijk gesprek zometeen... *fingers crossed*
*crossed met je meequote:Op dinsdag 29 november 2011 14:04 schreef loveli het volgende:
Belangrijk gesprek zometeen... *fingers crossed*
Nein! dat is heul niet nodig! Lunchen morgen?quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:34 schreef anna82 het volgende:
Gefeliciteerd DaD!![]()
En veel succes Loveli! Wat hangt er vanaf? Er van af? Ervan af?
Pfff, kleine off-day hier. Ik voel me onmetelijk dom en incapabel en meer van dat soort synoniemen.
Smakkerd!quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:34 schreef anna82 het volgende:
Gefeliciteerd DaD!![]()
En veel succes Loveli! Wat hangt er vanaf? Er van af? Ervan af?
Pfff, kleine off-day hier. Ik voel me onmetelijk dom en incapabel en meer van dat soort synoniemen.
Dank je welquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:41 schreef Kolonia het volgende:
Gefeli Phaidra!![]()
En ook DaD met de jaardag.
SPOILER: Beetje vreemd, en niet lekkerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.D voor vanavond: Sperziebonen met klein beetje boter en nootmuskaat, en een stukje Groninger metworst erop. Met daarbij een lekkere haaskarbonade en champignonsausje.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:18 schreef Kolonia het volgende:
Appartementje kijken, altijd spannend!
Locatie is belangrijk!![]()
Met mij alles prima, behalve dat ik alweer (derde keer nu) mijn ribben heb gekneusd.
Ik leer het ook nooit.
Hoe kom je nu bij cryptogrammen?quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:27 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Wel leuk dat dat de rest prima gaat, en voor cryptogrammen maken ben je je ribben toch niet nodig
Hoe heb je dat trouwens voor elkaar gekregen?
Hard teruggemept?quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:34 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Hoe kom je nu bij cryptogrammen?![]()
En ik heb gesport: smerige elleboogstoot gekregen.
Voortgangsgesprek dacht ik he? Of anderssoortig? Positief is tof!quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Hard teruggemept?
Gesprek was pittig, maar geloof wel positief, hoor later pas meer.
Visueel hequote:Op dinsdag 29 november 2011 15:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
*BLAERGH-SPLET-SPLATTER-PFRLWLWLTLT*
quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
*BLAERGH-SPLET-SPLATTER-PFRLWLWLTLT*
Oh ja, loveli, fijn dat het goed is gegaanquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Voortgangsgesprek dacht ik he? Of anderssoortig? Positief is tof!
Ik onthoud vaak rare dingen over mensen, en schoot me te binnen dat jij het ooit er over had dat je gek was op cryptogrammenquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:34 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Hoe kom je nu bij cryptogrammen?![]()
En ik heb gesport: smerige elleboogstoot gekregen.
Er staat Lovely in de naam! En Sale!quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:50 schreef loveli het volgende:
Verdikkie, deze schoenen schreeuwen "koop me".
http://www.ebay.nl/itm/130484005812
Zie je wel, jij hoort het ook.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:52 schreef Nallie het volgende:
[..]
Er staat Lovely in de naam! En Sale!
Het is een teken
DE-lovely. Dus dat is dan het tegenovergestelde ofzoquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:52 schreef Nallie het volgende:
[..]
Er staat Lovely in de naam! En Sale!
Het is een teken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |