quote:
Julie Christie was de andere hoofdrol.quote:Op maandag 28 november 2011 18:28 schreef Michelangelo2 het volgende:
Ooh, ook nog namen. Nicolas Roeg dan.
sub+1quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Film werd geregisseerd door deze mooie dame.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Klopt.quote:Op maandag 28 november 2011 19:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Niemand roept zomaar "Olympia Dukakis!", dat zou vreemd zijn.
Away From Her, waarvoor Christie te veel lof kreeg en de meneer met de baard wiens naam ik ben vergeten veel te weinig.
Ja, dat is ook wel een beetje waar. Stel je voor.quote:Op maandag 28 november 2011 19:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Niemand roept zomaar "Olympia Dukakis!", dat zou vreemd zijn.
Sarah Polley!quote:Op maandag 28 november 2011 19:16 schreef The_Substitute het volgende:
Film werd geregisseerd door deze mooie dame.
[ afbeelding ]
Uiteraardquote:
Stand November 2011:quote:
quote:Op maandag 28 november 2011 23:28 schreef picodealion het volgende:
2001 is Monsters, Inc.?
Of was het nou juist Shrek uit 2010? <-- hier bedoelde ik uiteraard nogmaals 2001
quote:Op maandag 28 november 2011 23:28 schreef picodealion het volgende:
2001 is Monsters, Inc.?
Of was het nou juist Shrek uit 2010?
quote:Op maandag 28 november 2011 23:29 schreef picodealion het volgende:
Oh en is 2010 dan Shrek Forever After?.
Shrek is van Dreamworksquote:
quote:
quote:
Google Images op mn mobiel werkt niet zoals ik wilquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:49 schreef hornage het volgende:
das een rare hint, een image in raw data
hoed +1quote:
Die jahquote:
Ik denk dat je hem wel kent, zelfs als je hem niet hebt gezienquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:35 schreef picodealion het volgende:
Nou, dan zal ik 1. Harry Potter and the Deathly Hallows part 2 maar vast inkoppen, zodat iemand anders de baggerfilm mag raden.
En daar is een kenner.quote:
Nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:44 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik denk dat je hem wel kent, zelfs als je hem niet hebt gezien
Geniale film, must seequote:Op dinsdag 29 november 2011 12:02 schreef SamuelofSEK het volgende:
Jullie kennen de He-Man film niet? Dat geloof ik niet
Iets te makkelijkquote:
En dat maakt hem compleet!quote:
quote:
1. Tinkerquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:12 schreef Gillingham het volgende:
[ afbeelding ]
Vier namen zijn ook goed.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:14 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
1. Tinker
2. Tailor
3. Soldier
4. Spy
Ja die.quote:
Welke film?quote:Long ago in the Iron Age a shadow loomed over a lonely village.
For generations the village youths are stolen from their families and delivered as sacrifice to a mythical beast, that dwells beneath a great palace.
"", haunted by the loss of his love in an earlier sacrifice is convinced that the beast isn't real and that his girl still lives as a slave within the palace.
His father "", the village leader, tries to reason with "
" not to go but "
" is driven by blind rage.
He devises a plan and is taken with the other youths who are dragged screaming from their families.
Nopequote:Op dinsdag 29 november 2011 13:42 schreef The_Substitute het volgende:
Staat de titel eigenlijk al niet in die quote?
quote:
quote:
Close enoughquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:23 schreef SamuelofSEK het volgende:
2,3... Dat die mensen het voor elkaar kregen om die film uit te kijken. Ik was na 3 minuten al gestopt. En daar zat de titel niet bij dus een pure gok op Cold as Ice
quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:25 schreef AvispaCS het volgende:
Wou net zeggen:
Als we z'n originaliteit als leidraad mogen nemen: iets met Ice.
Het zit zo in de film, wil je zeggen?quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:13 schreef SamuelofSEK het volgende:
Die weggepainte stukjes zijn niet gedaan omdat jullie anders een bekende acteur zouden herkennen ofzo.
Denk dat hij een masker ofzo verbergt?quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Het zit zo in de film, wil je zeggen?
quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Het zit zo in de film, wil je zeggen?
quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:21 schreef picodealion het volgende:
[..]
Denk dat hij een masker ofzo verbergt?
quote:
Ik denk niet dat je deze hebt gezien, maar de recente reboots van de serie vast wel.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:25 schreef FireFox1 het volgende:
Dan vraag ik het anders: Sam, is het een film die ik wellicht gezien kan hebben?
Veel gezichtsbeharingquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:25 schreef picodealion het volgende:
Hmm, bekend kapsel / gezichtsbeharing dan. Kan niks bedenken.
Dat was eigenlijk mijn eerste keuze. Maar ik heb de film waar Sam om vraagt nooit gezien, dus ik behoudt mezelf om te antwoordenquote:
Je zei eerst James Bond hoorquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk mijn eerste keuze. Maar ik heb de film waar Sam om vraagt nooit gezien, dus ik behoudt mezelf om te antwoorden
Sorry meester!quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je zei eerst James Bond hoorEn behouden doe je zonder T!
Momenteel kom ik alleen op Return To The Planet Of The Apes.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:42 schreef SamuelofSEK het volgende:
Zeg stelletje slow chatters begin eens alle vervolgen te noemen
Dat is... eh... de tv-serie blijkbaar...quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Momenteel kom ik alleen op Return To The Planet Of The Apes.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:08 schreef Michelangelo2 het volgende:
Conquest of the Planet of the Apes
Toch is dit Mortimerquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:57 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Niet Mortimer toch, die is minder knap?
Jawelquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:05 schreef wyccie het volgende:
Wat ben ik hier slecht in.![]()
Elizabeth 1 dan.
En dat is 4quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:29 schreef The_Substitute het volgende:
Amelie
Asterix & Obelix: mission cleopatre
quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:36 schreef Michelangelo2 het volgende:
Angel-A. Weet zijn naam niet, maar weet wel dat hij geen hand heeft
Trivia van welke filmquote:The production had a fake working title, "Highway 66", so that the shoot of the controversial novel would not be effected by union problems. Much of the dire straits portrayed in the film continued during and after the release of the movie.
quote:Non-US audiences saw the film with a prologue which explained about the effects of the Depression and the Oklahoma Dust Bowl.
quote:Banned in the Soviet Union by Joseph Stalin in 1940 because of its showing that even the poorest Americans could afford a car.
quote:John Ford banned all makeup and perfume from the set on the grounds that it was not in keeping with the tone of the picture.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:04 schreef Mainport het volgende:
Pff John Ford, wat een klotefilms zijn dat
The grapes of wrath?
quote:
Scherp!quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:58 schreef SamuelofSEK het volgende:
Plaatje is wat donker op mijn scherm, maar als dat een aap is gok ik Hangover 2
Tot die conclusie was ik al gekomen met behulp van de andere foto's, maar zelfs als ik mijn best doe 'herken' ik hem nog niet in de foto hierboven. Het is dat ik weet wat zijn kleren zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:39 schreef wyccie het volgende:
De aap zit op de rand van het portier, met opengedraaid raam. Je kijkt de aap op zijn rug en hij heeft een Rolling Stones jeans jackje aan.
En dat helpt al een heleboelquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:40 schreef Robby87 het volgende:
Z'n staart hangt langs de hendel van het portier
Ik wist dan ook niet helemaal of het kloptequote:Op dinsdag 29 november 2011 23:35 schreef picodealion het volgende:
Ik zie nog steeds niet hoe jij daar die aap in ziet, maar ik heb het opgezocht en het lijkt helemaal te kloppen.
Knap hoor!quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:58 schreef SamuelofSEK het volgende:
Plaatje is wat donker op mijn scherm, maar als dat een aap is gok ik Hangover 2
Was ook mijn gedachte, maar het Amerikaans kentekenbord hield me daar van af.quote:
Mad Max settings in mijn ogen. Maar Mad Max is het iig niet.quote:Op woensdag 30 november 2011 00:08 schreef DragonFodder het volgende:
is het wel het "genre" postapocalysme? want die vibe geeft het wel af.
Daar zou je deze inderdaad onder kunnen scharen.quote:Op woensdag 30 november 2011 00:08 schreef DragonFodder het volgende:
is het wel het "genre" postapocalysme? want die vibe geeft het wel af.
quote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 00:11 schreef FireFox1 het volgende:
Memento (mijn hersenen kraken, maar ik weet het niet antwoord)
Nee, nog steeds niksquote:Op woensdag 30 november 2011 00:14 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik zou hem waarschijnlijk ook niet herkennen met het merendeel van deze plaatjes. Aleen 2e plaatje herken ik echt
[ afbeelding ]
Wie, mcG?quote:Op woensdag 30 november 2011 00:23 schreef SamuelofSEK het volgende:
Film van een regisseur met een belachelijke (artiesten)naam.
Het is iets minder matig dan die films en het is een vervolg.quote:Op woensdag 30 november 2011 00:30 schreef DragonFodder het volgende:
De enige die ik van hem zo kan oplepelen zijn de charlie's angels films
s dat sam worthington?quote:Op woensdag 30 november 2011 00:10 schreef SamuelofSEK het volgende:
Gaan we alle films met een grijs kleurenpalet af?
[..]
Daar zou je deze inderdaad onder kunnen scharen.
[..]
[ afbeelding ]
Eh denk het, weet niet zekerquote:Op woensdag 30 november 2011 00:34 schreef DragonFodder het volgende:
I
[..]
s dat sam worthington?
Terminator Salvation?
Stand November 2011:quote:
quote:
Stand November 2011:quote:Op woensdag 30 november 2011 14:35 schreef Michelangelo2 het volgende:
Apocalypse Now
The Godfather
The Godfather II
The Conversation
Francis Ford Coppola
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |