Tot die conclusie was ik al gekomen met behulp van de andere foto's, maar zelfs als ik mijn best doe 'herken' ik hem nog niet in de foto hierboven. Het is dat ik weet wat zijn kleren zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:39 schreef wyccie het volgende:
De aap zit op de rand van het portier, met opengedraaid raam. Je kijkt de aap op zijn rug en hij heeft een Rolling Stones jeans jackje aan.
En dat helpt al een heleboelquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:40 schreef Robby87 het volgende:
Z'n staart hangt langs de hendel van het portier
Ik wist dan ook niet helemaal of het kloptequote:Op dinsdag 29 november 2011 23:35 schreef picodealion het volgende:
Ik zie nog steeds niet hoe jij daar die aap in ziet, maar ik heb het opgezocht en het lijkt helemaal te kloppen.
Knap hoor!quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:58 schreef SamuelofSEK het volgende:
Plaatje is wat donker op mijn scherm, maar als dat een aap is gok ik Hangover 2
Was ook mijn gedachte, maar het Amerikaans kentekenbord hield me daar van af.quote:
Mad Max settings in mijn ogen. Maar Mad Max is het iig niet.quote:Op woensdag 30 november 2011 00:08 schreef DragonFodder het volgende:
is het wel het "genre" postapocalysme? want die vibe geeft het wel af.
Daar zou je deze inderdaad onder kunnen scharen.quote:Op woensdag 30 november 2011 00:08 schreef DragonFodder het volgende:
is het wel het "genre" postapocalysme? want die vibe geeft het wel af.
quote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 00:11 schreef FireFox1 het volgende:
Memento (mijn hersenen kraken, maar ik weet het niet antwoord)
Nee, nog steeds niksquote:Op woensdag 30 november 2011 00:14 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik zou hem waarschijnlijk ook niet herkennen met het merendeel van deze plaatjes. Aleen 2e plaatje herken ik echt
[ afbeelding ]
Wie, mcG?quote:Op woensdag 30 november 2011 00:23 schreef SamuelofSEK het volgende:
Film van een regisseur met een belachelijke (artiesten)naam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |