Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:DaBruno10 (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
Welke console ook alweer?quote:Op maandag 28 november 2011 15:57 schreef el-blanchito het volgende:
aaah neee! Jonathan perreira erop gezet voor 150 startprice
iemand die even een trade offer wil doen voor hem?
SIlver CF
Real betis sevilla
4231
clubnaam: AVW66
Ik heb je een Chadli aangeboden. Accepten dan kunnen we het weer terug ruilen.quote:Op maandag 28 november 2011 15:57 schreef el-blanchito het volgende:
aaah neee! Jonathan perreira erop gezet voor 150 startprice
iemand die even een trade offer wil doen voor hem?
SIlver CF
Real betis sevilla
4231
clubnaam: AVW66
voila, zet hem maar weer eropquote:Op maandag 28 november 2011 16:00 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb je een Chadli aangeboden. Accepten dan kunnen we het weer terug ruilen.
Ik weet niet, heb ik de meeste lapo's?quote:Op maandag 28 november 2011 16:03 schreef Dudeweiser het volgende:
Je bent on fire met je lapo's Gerben
Bedankt man! ik schrok ff toen ik hem erop zette, hij word namelijk een sleutelspeler in mijn SIlver Liga BBVA teamquote:Op maandag 28 november 2011 16:04 schreef DutchSL het volgende:
Ok el-blanchito, ik heb hem weer terug gezet voor 850k / 900k buy now.
Als je Chadli terug stuurt accept hem ik.
edit. en klaar, bedankt voor de 150 coins, was niet nodig hoor![]()
weet niet, maar volgens mij is dit al je derde topic op rijquote:Op maandag 28 november 2011 16:04 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik weet niet, heb ik de meeste lapo's?
In die fifa 11 reeks postte toen een keer iemand die stats. Zijn die ergens te vinden?quote:Op maandag 28 november 2011 16:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
weet niet, maar volgens mij is dit al je derde topic op rij
rating * 122 toch?quote:Op maandag 28 november 2011 17:20 schreef detennismaster het volgende:
Wat is ook al weer de formule om de discard-waarde van een IF te berekenen?
Je bent gewoon werkloos.quote:Op maandag 28 november 2011 16:04 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik weet niet, heb ik de meeste lapo's?
Wat doe je dan dat je steeds rond die kuttijden opmoet? Vrachtwagenchauffeur ofzo? (al maken die lange dagen en kunnen daardoor niet veel fokken en fifa'en)quote:Op maandag 28 november 2011 18:02 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feestVannacht weer 03:15 naast mn bed.
Heb je al eens eerder gezegd, of ik heb een deja vuquote:Op maandag 28 november 2011 18:47 schreef Toefjes het volgende:
Mensen die weigeren in uitshirts te spelen... Met AZ shirts tegen iemand in Arsenal shirts...
Ik had een deja vu want gebeurde weerquote:Op maandag 28 november 2011 18:50 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Heb je al eens eerder gezegd, of ik heb een deja vu
Ik werk bij een groothandel. Dwz dat ik moet zorgen dat alles klaarstaat voor de vrachtwagenchauffeurs. Is maar een bijbaan btw (thank god).
Van der Vaart op het middenveld heeft een link naar Robben. Hij heeft maar chem 6. Wil nog SIF van Persie voor optimale chem. Maar ja, Torres laat je ook niet zomaar op de bank zitten.. Best een dilemmaquote:Op maandag 28 november 2011 18:58 schreef Neraice het volgende:
Hoe heb jij Robben en Gerrard gecombineerd?
Je mag nooit meer radenquote:Op maandag 28 november 2011 18:59 schreef vandermar het volgende:
Ik gok een 4-3-3 met Gerrard in het midden en vdv rechts? en dan RObben RW en RvP in de spits. Of zo zou ik het doen als ik veel coins zou hebben
quote:Op maandag 28 november 2011 19:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je mag nooit meer radenAlleen 4-3-2-1
Had 4-3-3, maar daar speel ik op 1 of andere manier alleen met mn silvers lekker mee. Torres verkopen.... Is wel de beste spits die ik op goud niveau heb gehad.. Dus ja, even nadenken nog. En coins sparen uiteraardquote:Op maandag 28 november 2011 19:01 schreef vandermar het volgende:
[..]doe dan 4-3-3
heb je 9 chem met RVP in de spits. Maar ik geef je groot gelijk om 4-3-2-1 te spelen
vind ik zelf ook vele malen fijner.
Waar heb je Gerrard lopen dan?quote:Op maandag 28 november 2011 19:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Had 4-3-3, maar daar speel ik op 1 of andere manier alleen met mn silvers lekker mee. Torres verkopen.... Is wel de beste spits die ik op goud niveau heb gehad.. Dus ja, even nadenken nog. En coins sparen uiteraard
hee jij bent er ook weer!quote:Op maandag 28 november 2011 19:11 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Waar heb je Gerrard lopen dan?
quote:Op maandag 28 november 2011 19:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hee jij bent er ook weer!nog veranderingen aan je team?
The fuck, coins teveel?quote:Op maandag 28 november 2011 19:20 schreef Leanishibe het volgende:
[..]![]()
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#hWYCaT3Jbb5cQ
Ik heb nu Kun als CAM. Lekker snel, Silva is mij soms net iets te traag.
Ow, en 1 of andere Rooney naast Torres.
En Hart. Doet het toch wat beter in het doel dan Cech.
[ afbeelding ]
Yes. Afgelopen paar dagen bijna 300K uitgegeven aan pakjes.quote:
Ben er ook mee bezig, zat meer te denken aan een 4321quote:Op maandag 28 november 2011 19:21 schreef Santello het volgende:
Topics gaan zo snel![]()
Iemand bekend met de duitsers? Wil een team rondom Babel heen bouwen.
Mss 4411 of 4231 ik ben er nog niet uit.
4-3-2-1quote:Op maandag 28 november 2011 19:21 schreef Santello het volgende:
Topics gaan zo snel![]()
Iemand bekend met de duitsers? Wil een team rondom Babel heen bouwen.
Mss 4411 of 4231 ik ben er nog niet uit.
zit jij dan de ganse dag te handelen of wat?quote:Op maandag 28 november 2011 19:25 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Yes. Afgelopen paar dagen bijna 300K uitgegeven aan pakjes.
Er zat werkelijke helemaal niks bijzonders in.
You made me laughquote:Op maandag 28 november 2011 19:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
he has the skills to pay the bills, dat zie je meteen
Leuk teamquote:Op maandag 28 november 2011 19:54 schreef Dudeweiser het volgende:
4* BBVA
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#bUILUvWvbb5el
Muniain zou ik doen ipv Griezman. Muniain is echt een baasje en 4* skillquote:Op maandag 28 november 2011 19:54 schreef Dudeweiser het volgende:
4* BBVA
haha, ik heb Griezmann gebruikt voor dat BBVA toernooi en dat vond ik zo'n baasquote:Op maandag 28 november 2011 19:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Muniain zou ik doen ipv Griezman. Muniain is echt een baasje en 4* skill
Elftal is zo:quote:Op maandag 28 november 2011 19:11 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Waar heb je Gerrard lopen dan?
Net een paar dagen te laat..BBVA was een goudmijn, maar dat is nu wel zo een beetje voorbijquote:Op maandag 28 november 2011 19:56 schreef Fenomeno het volgende:
Ik ga er maar weer eens een begin aan maken, zijn er nog bepaalde toernooien bezig waardoor spelers uit bepaalde leagues nu veel waard zijn?
Geen IF Jajaloquote:Op maandag 28 november 2011 19:34 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Iedereen 9 chem, alleen Perisic 7. IF Pletikosa moet ik nog halen
Tof!quote:Op maandag 28 november 2011 19:54 schreef Dudeweiser het volgende:
4* BBVA
Wel aan gedacht, maar heb NIF Jajalo op de bank atm..zie daarna wel verder. Is hij fijn dan?quote:
Ik vond hem op CAM echt fijn. Goede balbeheersing en passing, en schieten kan ie ook wel.quote:Op maandag 28 november 2011 20:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel aan gedacht, maar heb NIF Jajalo op de bank atm..zie daarna wel verder. Is hij fijn dan?
Ik heb exact het tegenovergestelde.quote:Op maandag 28 november 2011 22:20 schreef Toefjes het volgende:
Een avondje dat er zeer weinig lukt. Ben toch scherper en beter als ik gewoon vrij ben, niet als ik om kwart over 5 opgestaan ben en gewerkt heb
Ga zo maar even de laatste potjes van de dag afwerken. 2 eerste ronde partijtjes, 9 van de 10 keer goed voor het vertrouwenquote:Op maandag 28 november 2011 22:25 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Ik heb exact het tegenovergestelde.
In de weekenden bak ik er meestal echt niks van.
Echt sick, wat een belachelijk bazen teamquote:Op maandag 28 november 2011 23:41 schreef Toefjes het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#WNh5x736bb5oD
Weer een stapje dichter bij het dreamteam
Maar die is geen silver ;pquote:Op maandag 28 november 2011 23:53 schreef Tim86 het volgende:
Ivoorkust had ik vorig jaar, speelde heerlijk, al was Drogba toen veel beter
Hmz, kan ookquote:
Ah, Saviolaquote:Op dinsdag 29 november 2011 00:01 schreef Tim86 het volgende:
Men is hier lovend over saviola toch? Is die ene IF niks?
Gewoon ricky voorinquote:Op maandag 28 november 2011 23:59 schreef vandermar het volgende:
Of een portugese ligue squad met Hulkalleen die spitsen
Heb ik al voor mijn dutch silversquote:
Lol, net eerste wedstrijd gespeeld, wat speelt dit vreselijk soepel zeg, Robben met chem 9 is toch heel andersquote:Op maandag 28 november 2011 23:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Echt sick, wat een belachelijk bazen team
Hopelijk binnenkort een ifquote:Op dinsdag 29 november 2011 00:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb ik al voor mijn dutch silvers
Dat zou jammer zijn.. Heb iets van 200K dan te besteden. Al heb ik eigenlijk ook geen klagen over deze Hart trouwens. Voor mijn doen hou ik het wel lang uit met mn teams zo. ALleen vrees ik dat nu ik bijna klaar ben de verveling toe gaat slaan.quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:07 schreef Tim86 het volgende:
If hart zal echt wel een paar honderd k zijn..
5* skills hè...quote:
950 coinsquote:Op dinsdag 29 november 2011 00:13 schreef Tobi-wan het volgende:
Had net echt een vage finale, speelde tegen iemand met een goed team. Ibra, Pato, Sneijder, Silva maar dan ook Al Shaarawy of hoe je het ook schrijft...
Ik merk in de eerste 10 minuten al dat het zo´n wedstrijd is die ik moet verliezen. Passes gaan raar, niets komt aan... Hij neemt een corner, heel snel met z´n keeper. Schiet hem redelijk ver in de 16 en Chiellini kopt hem er vanaf 12-15 meter in, 10 minuten hetzeflde alleen dan nog verder en een nog moeilijkere hoek.
Gelukkig kwam ik tot 2-2 redelijk snel in de 2e helft. Allebei echt vage goals. De hele tijd dat de bal niet aankomt bij de speler waardoor ze een vaag extra stapje zetten en ze gelijk stil staan waardoor ze met een vaag schot op doel aan komen zetten. In de 115e minuut kwam ik met Krasic vanaf de zijkant aangelopen en zie een klein gaatje in de korte hoek. Daar knalt hij hem redelijk beheerst in. M'n 33e online trophy in de pocket
[..]
5* skills hè...
5* skill movesquote:
Goed gedaanquote:Op dinsdag 29 november 2011 00:15 schreef DutchSL het volgende:
[..]
5* skill moves
Maar zo duur is hij toch niet? Ik heb er regelmatig voor 600 gekocht en 1000 verkocht ofzo.
Zojuist voor het eerst een online toernooi gewonnenwel met laf Italiaans counter voetbal tegen een erg goede tegenstander met een Duits bazenelftal, maar hell hij kreeg hem er niet in dankzij held Buffon en ik wel met Chiellini (kopbal uit corner) en Cavani (kopgoal uit voorzet).
Rare avond heb ik, ik heb al wedstrijden met 4-0 (hij stopte er toen mee anders was het erger geweest) en 7-0 verloren, maar ook wedstrijden met 5-0 en 6-0 gewonnen en nu dus voor het eerst een toernooi.
Hehe, die prijzen slaan ook nergens op. De subtop is op te halen voor een stuiver... De stats van Varela zijn echt niet verkeerd. + rechtspoot op links.... In wat voor wereld leven we?quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
950 coinsmet 34 contracten lol
Ik heb:quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ah, Savioladie had ik over het hoofd gezien (is ook niet zo groot)
Maar ik heb niet zo heel veel poenmisschien 40K ofzo. Coentrao btw voor linksback en Carvalho centraal achterin.
Wel een leuk idee, van de Graafschap zag er ook wel gaaf uit. misschien een AZ fun elftalletje maken vd weekquote:Op dinsdag 29 november 2011 00:37 schreef StijnDa het volgende:
ClubliefdeWeet anders ook niet wat te doen met de coins
![]()
[ afbeelding ]
Gewoon advanced cup. Als ik weer thuis ben het weekendquote:Op dinsdag 29 november 2011 00:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wel een leuk idee, van de Graafschap zag er ook wel gaaf uit. misschien een AZ fun elftalletje maken vd weekGa je hiermee gewoon de strijd aan in de advanced cup? Of doe je losse wedstrijden?
Hou het wel origineelquote:
Om die tijd een auction laten aflopen met 150 startingquote:Op dinsdag 29 november 2011 00:44 schreef Toefjes het volgende:
Tijd voor slapen, tip voor de nachtbrakers, of mensen die extreem vroeg op moeten op PS3: om 5 uur loopt er een IF Elm en IF Wernbloom auction af. Startprijs 150. Ideale ingredienten voor een koopje dus
Ja, die mensen zijn niet voor het handelen geboren zeg maarquote:Op dinsdag 29 november 2011 00:46 schreef laucas het volgende:
[..]
Om die tijd een auction laten aflopen met 150 starting
Nice teamquote:Op maandag 28 november 2011 19:34 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Iedereen 9 chem, alleen Perisic 7. IF Pletikosa moet ik nog halen
Ik had Assaidi als Lm op Cam. 7 chem en hij bleef hangen op de plaats waar bij 41212 de Lm zit. Soort dubbele Lb dus, geen aanrader. Was in 4231 btw.quote:Op dinsdag 29 november 2011 06:25 schreef Toefjes het volgende:
Zie dat de goedkoopste BIN van Gerrard 148K is. Heb er 173K voor betaaldGaat mn eerste serieuze verlies worden als ik mn elftal verkoop.
Iemand ervaringen met pure wingers in een 4-2-2-2 opstelling, op de plek van de CAM's? Dan hoef ik niet te kiezen tussen Torres en van Persie, en kan ik Robben en Bale gewoon gebruiken..
Zet ik dat idee uit mn hoofd, merci !quote:Op dinsdag 29 november 2011 06:45 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik had Assaidi als Lm op Cam. 7 chem en hij bleef hangen op de plaats waar bij 41212 de Lm zit. Soort dubbele Lb dus, geen aanrader. Was in 4231 btw.
Serieus? Die Chinees.... confusedquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Lagouireh heeft nu 5*! En nog een paar nieuwe, Hassli (die de mooiste goal van het jaar in de MLS maakte) en Tan (een random 59 rated bronze) Nu heeft Whitecaps FC 4 5* skillers
Chill, ik heb hem nog voor 150 coinsquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Lagouireh heeft nu 5*! En nog een paar nieuwe, Hassli (die de mooiste goal van het jaar in de MLS maakte) en Tan (een random 59 rated bronze) Nu heeft Whitecaps FC 4 5* skillers
Ja, lang op zoek geweest naar een leuke hybrid met mijn 3 voorste mensen, maar niet echt iets leuk gevonden en dit is eigenlijk ook wel een prima team. WIlde eerst ook 4-1-2-1-2 doen, maar deze formatie beviel erg goed met mijn Zweedse bazen en denk dat ik Modric zo ook wel lekker belangrijk kan makenquote:Op dinsdag 29 november 2011 02:29 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nice teamIk heb ook een Kroatische squad alleen dan in de 4-1-2-1-2 opstelling en op enkele posities andere spelers.
[ afbeelding ]
Ik heb Cale net als jij ook gekocht en tijd lang mee gespeeld; het probleem was zijn pace... dus besloot ik liever pranjic op LB positie te zetten ( wat hij ook heeft gespeeld) die betere stats heeft.
Mijatovic IF vind ik nog steeds een slechtere speler dan Schildenveld NIF; vooral pace ( echt dramatisch) bij Mijatovic hakte de knoop door en de reden waarom Schildenveld speelt.
IF Pletikosa wou ik aanschaffen; helaas stond hij voor 60 k op de transferlijst dus no way![]()
Middenveld had ik liever met een rm en lm positie want Illicevic en Perisic spelen goed; en ik kan ze alsnog met 7 chemistry kwijt op de positie van RM.
IF Jajalo leek me ook een leuke speler; Hij is best duur en ik zou niet Rakitic of Modric uit de opstelling willen halen voor hem dus ik bekijk die optie nog.
Voorin hetzelfde; Ik wil graag IF Modric maar die staat voor 500k gepricefixed....
Voor de fix of na de fix?quote:Op dinsdag 29 november 2011 06:45 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik had Assaidi als Lm op Cam. 7 chem en hij bleef hangen op de plaats waar bij 41212 de Lm zit. Soort dubbele Lb dus, geen aanrader. Was in 4231 btw.
Ik kwam hem net tegen. Ik zag eerder dat er 1 voor 7.5k werd verkocht dus dan zal deze ook wel verkopen. Misschien niet in 1x want weinig mensen kopen bronzen kaarten als ze er voor 1 uur op staan. Die van mij heb ik nog uit mijn starter pack dus die heb ik er ook maar op gezet. Er zijn nog genoeg Lagouirehs voor onder de 2k te vinden. Ik heb er 2 gekocht en ik heb er nog 1 in mijn club. Nu maar hopen dat zijn prijs sterk stijgt.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:24 schreef detennismaster het volgende:
Ik heb die Tan er maar voor 5K BIN opgegooid kijken of die wordt verkocht!
een week weg als in een week vakantie of gewoon een week geen FUT?quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:39 schreef Wrijfhout het volgende:
Pff ben ook een keer een week weg, loop gelijk een cup mis van 4k coins![]()
psycho van vorige week om de kapotte formaties te dozen..met cf die naast linker cam stond in 4231 enzoquote:
Checkquote:Op zondag 27 november 2011 21:49 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Maar eentje terug gekocht voor 20 en nog eens proberen
Combinatie van beidequote:Op dinsdag 29 november 2011 11:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
een week weg als in een week vakantie of gewoon een week geen FUT?
hij welquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:52 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Combinatie van beide
Vorige week maandag-vrijdag vakantie, fifa12 al een tijdje niet meer in de PS gehad nadat BF3,AC:R en Uncharted uit zijn gekomen. Wil weer UT spelen en die cup is afgelopen
Ben al zo'n amateur met fifa, nou wordt het nog lastiger om veel coins te verdienen![]()
Wil wel ruilen, zit noodgedwongen thuis met een paar gescheurde kniebandenquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij welik zit gewoon te bikkelen op school
Online was hij zelfs 7k, maar dat hadden ze na een paar dagen teruggebracht naar 4k.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:52 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Combinatie van beide
Vorige week maandag-vrijdag vakantie, fifa12 al een tijdje niet meer in de PS gehad nadat BF3,AC:R en Uncharted uit zijn gekomen. Wil weer UT spelen en die cup is afgelopen
Ben al zo'n amateur met fifa, nou wordt het nog lastiger om veel coins te verdienen![]()
o, in dat geval, beterschapquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:07 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Wil wel ruilen, zit noodgedwongen thuis met een paar gescheurde kniebanden![]()
Met mijn Joegoslavische hybrid, het werkt wel aardig, maar je mist toch wel regelmatig een LB/RB, als je CB naar de RB positie trekt ontstaan er soms perfecte gaten voor Nilmar en andere pace hoeren.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:47 schreef Fenomeno het volgende:
Zijn er mensen die deze fifa nog 3-4-1-2 spelen, indien ja, werkt dat een beetje?
zijn er zeker...psych zweert erbij. Niets voor mij though..quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:47 schreef Fenomeno het volgende:
Zijn er mensen die deze fifa nog 3-4-1-2 spelen, indien ja, werkt dat een beetje?
Out of position? Dan krijg je dat ja. Alleen in sommige systemen kun je met een CF als ST toch 9 chemistry halen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:24 schreef Tim86 het volgende:
Best debiel..zelfs als ik 3 felgroene (en 2 donkergroene) links naar Perisic heb dan blijft hij op 7 chem steken...als ik er maar 2 heb heeft hij hetzelfde.
Ja, hij is als LM op CM, maar toch..3 felgroene en 2 donkere (en geen dode links)..dacht dat het genoeg wasquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Out of position? Dan krijg je dat ja. Alleen in sommige systemen kun je met een CF als ST toch 9 chemistry halen.
Ik snap m niet, denk dat ik iets gemist heb.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
psycho van vorige week om de kapotte formaties te dozen..met cf die naast linker cam stond in 4231 enzo
wtf, mijn T9 deed raar hahaquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:45 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik snap m niet, denk dat ik iets gemist heb.
Gister nog 4-2-3-1 gespeeld en de CF staat nog steeds brak.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
wtf, mijn T9 deed raar haha
Anyway, vorige week is er schijnbaar een patch (niet psycho) geweest. Er waren diverse formaties met fouten erin in FUT en dat is gefixed. Bij 4-2-3-1 stond je CF altijd helemaal naar links opgesteld en je linker CAM daardoor wat verder naar achter..zag er niet uit en speelde voor geen meter.
En dat klopte volgens mij dus niet, want met CAM Kranjcar haalde ik het wel..die heeft 2 felgroene links, maar wel met club en landgenoten..quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:51 schreef DutchSL het volgende:
Nogmaals: het kan per definitie gewoon niet. Out of position is altijd maximaal 7, behalve een paar uitzonderingen zoals een CF als ST in sommige formaties.
Ik zweer bij 3-5-2. 3-4-1-2 werkt tot nu toe ook wel redelijk, maar het is geen 3-5-2.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
zijn er zeker...psych zweert erbij. Niets voor mij though..
ohquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:54 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Gister nog 4-2-3-1 gespeeld en de CF staat nog steeds brak.
Zelfde verhaal met backs. Mijn LB haalt met felgroene links ook maar 7 chem op RB.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En dat klopte volgens mij dus niet, want met CAM Kranjcar haalde ik het wel..die heeft 2 felgroene links, maar wel met club en landgenoten..
Perisic met 4 keer felgroen = 8 links (ik zei net 5 maar dat was een foutje)
Kranjcar met 2 keer een tripple en 2 single = 8 links
Ik dacht dat LM op hetzelfde niveau stond als CAM, maar blijkbaar dus niet..weer iets geleerd
Ik ga met Perisic - IF Jajalo - Rakitic spelen denk ik...omdat ik geen echte CDM heb is er wat te weinig balans verwacht ik anders (met Kranjcar)
Kan je zelf makkelijk testen toch? Je hebt het team grotendeels al? Knal even 1 dode en 1 single links achter hemquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:55 schreef DannyDeko het volgende:
In 5212, kan een CF 9 chem halen met 1 dode link naar een CM?
Zit namelijk te twijfelen om Boateng en Essien als CM te zetten maar geen flauw idee wat ik dan als aanval moet nemen.. Taarabt speelt heerlijk op CF, hij is zo bewegelijk en nog redelijk schot ook.
True, maar heb dus geen dubbele link met een CF naar mn spitsen(enige nadeel van Taarabt). En wil niet dat ie maar 7 chem haalt namelijkquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan je zelf makkelijk testen toch? Je hebt het team grotendeels al? Knal even 1 dode en 1 single links achter hem
Durf het niet met zekerheid te zeggen nl..hangt ook van de spitsen af
Dan lijkt het me haast onmogelijk om 9 chem te halen. Moet je met Chamakh spelenquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:59 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
True, maar heb dus geen dubbele link met een CF naar mn spitsen(enige nadeel van Taarabt). En wil niet dat ie maar 7 chem haalt namelijk
Hij heeft er nu een pagina op staan van 30.000/35.000, maar op pagina zijn ze gewoon nog 17-20k. Sommige mensen...quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:30 schreef Tim86 het volgende:
Volgens mij gaat er iemand IF djuricic prijsfixen..koopt er ineens 6 van mij in 1 minuut, wat een grap
SC Gyomist
Maar dan mislukt mn planquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan lijkt het me haast onmogelijk om 9 chem te halen. Moet je met Chamakh spelen![]()
![]()
Eigenlijk moet je gewoon switchen naar 4-3-1-2
Ik had er een paar met een CM kaartje voor 22/23K staan en een paar CAM voor 17K (waarde lag rond de 14K). De meesten die er nu tot 25k staan zijn van mij btw..hoopte dat hij die ook zou kopenquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:07 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hij heeft er nu een pagina op staan van 30.000/35.000, maar op pagina zijn ze gewoon nog 17-20k. Sommige mensen...
Voor hoeveel had hij ze van jou gekocht?
Ja, maar 5 at the back dit datquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:09 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Maar dan mislukt mn plan
Had als middenveld/verdediging zoiets in gedachten:
Essien - Boateng
Cole - Alex - D Luiz - Tiago Silva - Maicon
Cech
quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:45 schreef detennismaster het volgende:
Ik heb die Tan voor 5K verkocht!
Hoe kom je er bij dat die Belg nu 5 sterren heeft? Moest je van je dozijn afquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb die Tan voor 200 gekocht en voor 5500 verkocht. Die ene die ik al had heeft nu een bod van 3000. Ook heb ik Chiumiento (1 van de andere 3 skillers van Whitecaps FC) voor 200 gekocht en voor 8900 verkocht. Lagouireh is trouwens niet 5* dus nu heb ik 3 gekocht die ik voor minder kwijt ga raken![]()
Op de PS3 betaalden mensen 10k+ ervoor
5Kquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:43 schreef el-blanchito het volgende:
Volgens mij heb ik ook nog een Tan in m'n club, 442
Hoeveel is hij waard nu dan?
1 skillmove die ie in het echt heeft laten zienquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:48 schreef laucas het volgende:
Die Chinees gaat van 3* naar 5*, dan vraag ik me af waar ze dat dan op baseren
Zal wel iets te maken hebben met het feit dat hoofdkantoor EA in Vancouver zitquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
1 skillmove die ie in het echt heeft laten zienFake rabona ofzo?
Iemand op het PS3 forum postte een foto met het bewijs dat hij 5* heeft, maar dat is dus niet zo en hij heeft 4* maar ik dacht dus dat ik wel wat kon verdienen en ik kocht er een paarquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:40 schreef laucas het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij dat die Belg nu 5 sterren heeft? Moest je van je dozijn af
oja dat was hetquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:51 schreef laucas het volgende:
[..]
Zal wel iets te maken hebben met het feit dat hoofdkantoor EA in Vancouver zit
EA
Ik heb een 4-1-2-1-2quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:43 schreef el-blanchito het volgende:
Volgens mij heb ik ook nog een Tan in m'n club, 442
Hoeveel is hij waard nu dan?
Ja zondag avond. Liga BBVA kost nu geen drol.quote:
Ok thxquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:19 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja zondag avond. Liga BBVA kost nu geen drol.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Iemand op het PS3 forum postte een foto met het bewijs dat hij 5* heeft, maar dat is dus niet zo en hij heeft 4* maar ik dacht dus dat ik wel wat kon verdienen en ik kocht er een paar![]()
Op de PS3 zijn er mensen die echt 10k of meer hebben betaald. Maar goed, ik hoop niet dat iemand 1 heeft gekocht nadat ik had gezegd dat hij 5* heeft.
Ja zag er net 1 voor 12.500 ofzo weggaan.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:44 schreef laucas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben bang van wel(gisteren rond 01:00)
Niet bij mij...quote:
Ik wil zo veel mogelijk Portugezenquote:Op dinsdag 29 november 2011 00:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb:
Helton (geweldige keeper)
IF Pereira-Otamendi-Rolando-Pereira
Aimar-IF Guarin-Moutinho
Hulk-Saviola-Varela
Beter kan niet, misschien IF Fernandez maar Aimar is mijn favoriete speler daar (IRL) dus die vervang ik niet. De IF spits vond ik niet zo fijn.
Rodriguez als CB wisselt af met Otamandi/Rolando, dat is allemaal vrij gelijkwaardig (Luisao heeft een idioot lage pace, die moet bij een evt. IF echt 35 pace punten omhoog schieten om bruikbaar te worden)
IF Hulk gaat geweldig worden; hij scoorde een kopgoal en afstandschot (en dat schot van hem was al zo bruut) plus een assist na een actie. Heading/shooting/passing/dribbling allemaal omhoog
Ik kan niet inloggen, elke keer foute ww of email bestaat nietquote:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1208006.pagequote:Op dinsdag 29 november 2011 17:53 schreef BDIL het volgende:
Welke spelers zijn ook echt veranderd naar 5* skills?! Aangezien sommige zeggen dat het is gebeurd terwijl andere nog steeds 4* of 3* skills zien...
Raar... Misschien is het handig ea support te mailen als probleem blijft bestaan.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik kan niet inloggen, elke keer foute ww of email bestaat niet
Ik heb het met mijn 4 acc geprobeerd, maar blijft maar ww vetkeerd aangeven
Lol Varela; Lucas en Luis Fabiano zijn omlaag gegaan in skill starsquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:55 schreef laucas het volgende:
[..]
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1208006.page
Ik heb er net een gekochtquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:34 schreef vandermar het volgende:
WIe heeft alle Di Maria's gekocht in 4-3-2-1 formatiepaar minuten terug waren er nog heel veel en nu is alles weg
O lol, ik zie het probleem alquote:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
O lol, ik zie het probleem alik had land op portugal staan in de veronderstelling dat hij Portugees is
Hij is niet echt 5*. Ik heb zelf gekeken en hij is nog 4* Iemand postte een foto waarop je kon zien dat hij 5* was en doordat mensen dat gingen geloven gingen mensen hem voor 10k of meer kopen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:24 schreef el-blanchito het volgende:
huh? ik heb net nog een laguireh binnen gehaald voor 300c (4321)
volgens mij ben ik nogal lucky
Haha schiet nu je frustratie weg dan over een uur of 2 Clubsquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:51 schreef vandermar het volgende:
Voor de verandering wilde ik weer eens COD spelen
Ik ga denk ik niet gamen vandaagquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:53 schreef BDIL het volgende:
[..]
Haha schiet nu je frustratie weg dan over een uur of 2 Clubs
Wtf die had ik bijna gediscard! Wilde af van mijn eredivisie bronzen!quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:44 schreef laucas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben bang van wel(gisteren rond 01:00)
Das idd wel weer vet vaag...quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:24 schreef el-blanchito het volgende:
huh? ik heb net nog een laguireh binnen gehaald voor 300c (4321)
volgens mij ben ik nogal lucky
+ de discardwaarde.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:17 schreef Dudeweiser het volgende:
koop ik dus zo'n bronze 400c pakje... Krijg ik er twee coin unlocks in, eentje van 100 en eentje van 300
Is gewoon 4*, prijs zal dalen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:22 schreef el-blanchito het volgende:
en nu een lagouireh voor 250, dit keer in 433
als die dingen strask echt voor grote bedragen weggaan.....
Ik heb al een Torres in de spits, ik heb hem niet nodig. Maar hij gaat alleen weg voor coins, geef em natuurlijk niet weg.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik wil hem wel als je er vanaf wil
Ik bied 14 coins.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:26 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Ik heb al een Torres in de spits, ik heb hem niet nodig. Maar hij gaat alleen weg voor coins, geef em natuurlijk niet weg.
quote:
Dat betekent dat het op dezelfde wijze bekend wordt gemaakt als vorige week. Dus wordt het pas morgen net voor 7 uur bekend gemaakt.quote:
Oquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat betekent dat het op dezelfde wijze bekend wordt gemaakt als vorige week. Dus wordt het pas morgen net voor 7 uur bekend gemaakt.
Je omschrijft je Engels eigenlijk zelf alquote:
nou vooruit, ik geef je 10kquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:26 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Ik heb al een Torres in de spits, ik heb hem niet nodig. Maar hij gaat alleen weg voor coins, geef em natuurlijk niet weg.
450c, fantastisch!quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:06 schreef GuRBuH het volgende:
Ik bied 150 coins. Laagste unieke bod moest toch?
Is het mogelijk om 0 chemistry te hebben? Ik dacht dat je standaard 1 chemistry per speler kreeg.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:52 schreef StijnDa het volgende:
Heeft er al eens iemand een team gemaakt met 0 chemistry?![]()
Lijkt me best leuk om daarmee van iemand te winnen.
Mijn IF Elm als CF op CDM met alleen maar dode links heeft 0 chem. Ook al is ie in formatiequote:Op dinsdag 29 november 2011 20:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Is het mogelijk om 0 chemistry te hebben? Ik dacht dat je standaard 1 chemistry per speler kreeg.
Geen links, geen goede positie, geen goede formatiequote:Op dinsdag 29 november 2011 20:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Is het mogelijk om 0 chemistry te hebben? Ik dacht dat je standaard 1 chemistry per speler kreeg.
Dit maakt het nog makkelijkerquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:56 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Mijn IF Elm als CF op CDM met alleen maar dode links heeft 0 chem. Ook al is ie in formatie
Harregarre is Chineesquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:30 schreef TheFastOne het volgende:
Ik ga waarschijnlijk Chinees studeren net als Harregarre
Nee ik weet hem wel, alleen ea niet. Aangezien ze mijn mail uit de database hebben gehaald. Kan gelukkig nog wel op mijn ac op de console, maar web app gaat um niet wordenquote:
En hij heeft dus 5* skills of waarom is hij zo duur?quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:32 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ooit gekocht voor open bid van 150c.
Hier ook offline.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:03 schreef Tobi-wan het volgende:
Bij iemand anders de servers offline?
Scoor net de 1-0 in de finale tegen iemand met een redelijk ziek La Liga team.... Iniesta, Villa, Pique etc. Krijg je dit gezeik...
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:16 schreef detennismaster het volgende:
Hoeveel teams hebben jullie nu?
Ik heb er 9. Gek genoeg geen enkele volledige goldteam.
Gold:
Nigeria
Honduras
Silver:
Eredivisie ( + een bijna even zo goed B team )
MLS
Primera Div Mex
Bronze:
MLS ( + een bijna even zo goed B team )
Australië
Als je linkje van 1 van de teams wil geef je maar een gil.!
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#dzBumRIsbb5Siquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
MLS silvers linkje gaarne
Zit zelf trouwens op 8, startersquad, MLS bronze, Eredivisilver, twee Serie A squads, BBVA gold, eredivigold en mexico silver.
WTF, montero bought for 500quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:32 schreef detennismaster het volgende:
[..]
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#dzBumRIsbb5Si
Ik denk niet dat je dit kan betalen
quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
WTF, montero bought for 500sick
Geen enkele speler met een passing van 70 of hoger?quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:32 schreef detennismaster het volgende:
[..]
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#dzBumRIsbb5Si
Ik denk niet dat je dit kan betalen
Geen enkele speler met een pace lager dan 80, behalve 2quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:35 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Geen enkele speler met een passing van 70 of hoger?
Tja waarom passen als je de bal kan komen brengen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:36 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Geen enkele speler met een pace lager dan 80, behalve 2
Ik heb ook teams met spelers met hoge passing zoals mijn Eresilvers ( A-team )quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:37 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Tja waarom passen als je de bal kan komen brengen.
Ik heb het 1 keer gedaan, maakt geen zak uitquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:49 schreef detennismaster het volgende:
Zouden wij als Fok! niet een keer dat 'Team of the Week Predictions' kunnen runnen op het EA forum, dan kunnen we heel goed spelers IF proberen te maken.?
Ja maar het kutte nu is dat die gast niet eens Fellaini bij de alternatieven wilt zetten.quote:Op woensdag 30 november 2011 00:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb het 1 keer gedaan, maakt geen zak uit
En het is teringveel (en ontzettend ondankbaar) werk.
Gewoon de twitter van Graoully volspammenquote:Op woensdag 30 november 2011 00:51 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja maar het kutte nu is dat die gast niet eens Fellaini bij de alternatieven wilt zetten.
quote:Op woensdag 30 november 2011 01:18 schreef DannyDeko het volgende:
5212
Het maakt wedstrijden zo veel leuker. Geen geklungel op het middenveld meer, het is enkel vol in de aanval of vol in de verdediging.
Ik verlies meer met deze opstelling dat met mijn gebruikelijke 4321 en 442 maar het is echt veel leuker om mee te spelen.
Voor iedereen die het nog nooit gespeeld heeft zeg ik: DOEN!
quote:Op woensdag 30 november 2011 01:18 schreef DannyDeko het volgende:
5212
Het maakt wedstrijden zo veel leuker. Geen geklungel op het middenveld meer, het is enkel vol in de aanval of vol in de verdediging.
Ik verlies meer met deze opstelling dat met mijn gebruikelijke 4321 en 442 maar het is echt veel leuker om mee te spelen.
Voor iedereen die het nog nooit gespeeld heeft zeg ik: DOEN!
Nog Dede- Luiz en Thiago Silva achterin met Dani Alves en Marcelo op de back positiesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |