Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:DaBruno10 (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
Welke console ook alweer?quote:Op maandag 28 november 2011 15:57 schreef el-blanchito het volgende:
aaah neee! Jonathan perreira erop gezet voor 150 startprice
iemand die even een trade offer wil doen voor hem?
SIlver CF
Real betis sevilla
4231
clubnaam: AVW66
Ik heb je een Chadli aangeboden. Accepten dan kunnen we het weer terug ruilen.quote:Op maandag 28 november 2011 15:57 schreef el-blanchito het volgende:
aaah neee! Jonathan perreira erop gezet voor 150 startprice
iemand die even een trade offer wil doen voor hem?
SIlver CF
Real betis sevilla
4231
clubnaam: AVW66
voila, zet hem maar weer eropquote:Op maandag 28 november 2011 16:00 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb je een Chadli aangeboden. Accepten dan kunnen we het weer terug ruilen.
Ik weet niet, heb ik de meeste lapo's?quote:Op maandag 28 november 2011 16:03 schreef Dudeweiser het volgende:
Je bent on fire met je lapo's Gerben
Bedankt man! ik schrok ff toen ik hem erop zette, hij word namelijk een sleutelspeler in mijn SIlver Liga BBVA teamquote:Op maandag 28 november 2011 16:04 schreef DutchSL het volgende:
Ok el-blanchito, ik heb hem weer terug gezet voor 850k / 900k buy now.
Als je Chadli terug stuurt accept hem ik.
edit. en klaar, bedankt voor de 150 coins, was niet nodig hoor![]()
weet niet, maar volgens mij is dit al je derde topic op rijquote:Op maandag 28 november 2011 16:04 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik weet niet, heb ik de meeste lapo's?
In die fifa 11 reeks postte toen een keer iemand die stats. Zijn die ergens te vinden?quote:Op maandag 28 november 2011 16:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
weet niet, maar volgens mij is dit al je derde topic op rij
rating * 122 toch?quote:Op maandag 28 november 2011 17:20 schreef detennismaster het volgende:
Wat is ook al weer de formule om de discard-waarde van een IF te berekenen?
Je bent gewoon werkloos.quote:Op maandag 28 november 2011 16:04 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik weet niet, heb ik de meeste lapo's?
Wat doe je dan dat je steeds rond die kuttijden opmoet? Vrachtwagenchauffeur ofzo? (al maken die lange dagen en kunnen daardoor niet veel fokken en fifa'en)quote:Op maandag 28 november 2011 18:02 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feestVannacht weer 03:15 naast mn bed.
Heb je al eens eerder gezegd, of ik heb een deja vuquote:Op maandag 28 november 2011 18:47 schreef Toefjes het volgende:
Mensen die weigeren in uitshirts te spelen... Met AZ shirts tegen iemand in Arsenal shirts...
Ik had een deja vu want gebeurde weerquote:Op maandag 28 november 2011 18:50 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Heb je al eens eerder gezegd, of ik heb een deja vu
Ik werk bij een groothandel. Dwz dat ik moet zorgen dat alles klaarstaat voor de vrachtwagenchauffeurs. Is maar een bijbaan btw (thank god).
Van der Vaart op het middenveld heeft een link naar Robben. Hij heeft maar chem 6. Wil nog SIF van Persie voor optimale chem. Maar ja, Torres laat je ook niet zomaar op de bank zitten.. Best een dilemmaquote:Op maandag 28 november 2011 18:58 schreef Neraice het volgende:
Hoe heb jij Robben en Gerrard gecombineerd?
Je mag nooit meer radenquote:Op maandag 28 november 2011 18:59 schreef vandermar het volgende:
Ik gok een 4-3-3 met Gerrard in het midden en vdv rechts? en dan RObben RW en RvP in de spits. Of zo zou ik het doen als ik veel coins zou hebben
quote:Op maandag 28 november 2011 19:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je mag nooit meer radenAlleen 4-3-2-1
Had 4-3-3, maar daar speel ik op 1 of andere manier alleen met mn silvers lekker mee. Torres verkopen.... Is wel de beste spits die ik op goud niveau heb gehad.. Dus ja, even nadenken nog. En coins sparen uiteraardquote:Op maandag 28 november 2011 19:01 schreef vandermar het volgende:
[..]doe dan 4-3-3
heb je 9 chem met RVP in de spits. Maar ik geef je groot gelijk om 4-3-2-1 te spelen
vind ik zelf ook vele malen fijner.
Waar heb je Gerrard lopen dan?quote:Op maandag 28 november 2011 19:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Had 4-3-3, maar daar speel ik op 1 of andere manier alleen met mn silvers lekker mee. Torres verkopen.... Is wel de beste spits die ik op goud niveau heb gehad.. Dus ja, even nadenken nog. En coins sparen uiteraard
hee jij bent er ook weer!quote:Op maandag 28 november 2011 19:11 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Waar heb je Gerrard lopen dan?
quote:Op maandag 28 november 2011 19:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hee jij bent er ook weer!nog veranderingen aan je team?
The fuck, coins teveel?quote:Op maandag 28 november 2011 19:20 schreef Leanishibe het volgende:
[..]![]()
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#hWYCaT3Jbb5cQ
Ik heb nu Kun als CAM. Lekker snel, Silva is mij soms net iets te traag.
Ow, en 1 of andere Rooney naast Torres.
En Hart. Doet het toch wat beter in het doel dan Cech.
[ afbeelding ]
Yes. Afgelopen paar dagen bijna 300K uitgegeven aan pakjes.quote:
Ben er ook mee bezig, zat meer te denken aan een 4321quote:Op maandag 28 november 2011 19:21 schreef Santello het volgende:
Topics gaan zo snel![]()
Iemand bekend met de duitsers? Wil een team rondom Babel heen bouwen.
Mss 4411 of 4231 ik ben er nog niet uit.
4-3-2-1quote:Op maandag 28 november 2011 19:21 schreef Santello het volgende:
Topics gaan zo snel![]()
Iemand bekend met de duitsers? Wil een team rondom Babel heen bouwen.
Mss 4411 of 4231 ik ben er nog niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |