Nu ik meer swatches heb gezien hoef ik ze toch niet allemaalquote:
Looolquote:
jaquote:Op maandag 28 november 2011 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
't wordt tijd dat ik weer naar kantoor ga
ik loop achterquote:
Fixed That For Youquote:
bedoel je dekkeren?quote:Op maandag 28 november 2011 16:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Fixed That For You
Afgelopen weekend met vrienden hadden we het over 'schuren'.... Toen begon ik over 'daggeren'... Vrienden snapten het niet geheel.. Dus uitgelegd. Gevolg: Hele avond gehad over hoe er nog gedaggerd zou worden 's nachts
Matige dronken gesprekken![]()
palletquote:Op maandag 28 november 2011 16:30 schreef Lindytje het volgende:
Paleyttes van SQ en Dico gaan zo op de post
quote:Op maandag 28 november 2011 16:33 schreef Sharana_LV het volgende:
MIJN KAT IS ER MET MIJN KIP VANDOOR
schop 'm!quote:Op maandag 28 november 2011 16:33 schreef Sharana_LV het volgende:
Wat heb je ze gemaild?quote:Op maandag 28 november 2011 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
moddols gaat nu mijn emails negeren denk ik
Ja, dat snap ikquote:Op maandag 28 november 2011 16:35 schreef Puckzzz het volgende:
Score van vandaag:
1 banaan
2 appels
2 kiwi’s
1 bakje kwark
6 creamcrackers
Ik heb best honger nu
Stuur ze je paintquote:Op maandag 28 november 2011 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
met je onaanvaardbaar gevaarlijke materiaal
Het is goed dat ik vandaag apart in een ruimte zit.... Zit hier luidop te lollerenquote:Op maandag 28 november 2011 16:36 schreef Sharana_LV het volgende:
vier uur lang ligt dat ding te ontdooien, is t bijna goed, is mijn kip wegik had t niet door
ik kan dus zo weer naar de winkel want ligt niets meer in vriezer
Eerst dat ik er een beetje moe van werd en of ze de bestelling niet in vijf delen naar vijf verschillende adressen konden shippen.quote:
Hihi ik lolde...quote:Op maandag 28 november 2011 16:33 schreef Sharana_LV het volgende:
Lollerquote:Op maandag 28 november 2011 16:36 schreef Sharana_LV het volgende:
vier uur lang ligt dat ding te ontdooien, is t bijna goed, is mijn kip wegik had t niet door
Goeden tip! 14.gifquote:
quote:Op maandag 28 november 2011 16:36 schreef Sharana_LV het volgende:
Wel stom van ze dat ze niet even uitzoeken of ze wel volgens de regeltjes dingen versturen.quote:Op maandag 28 november 2011 16:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eerst dat ik er een beetje moe van werd en of ze de bestelling niet in vijf delen naar vijf verschillende adressen konden shippen.
Toen nog 1 dat ik een beteren plan had: de hele bestelling annuleren en het gewoon individueel opnieuw proberen
Linkfaals.quote:Op maandag 28 november 2011 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
plaatje geleend uit Het grote Fok! foto's van Britjes topic #4
ja alleen keek ie vet trotsquote:Op maandag 28 november 2011 16:40 schreef Stormqueen het volgende:
Sjaan, zag het er ongeveer zo uit?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 november 2011 16:40 schreef Stormqueen het volgende:
Sjaan, zag het er ongeveer zo uit?
[ afbeelding ]
Terwijl Fedex daar normaal niet moeilijk over doetquote:Op maandag 28 november 2011 16:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel stom van ze dat ze niet even uitzoeken of ze wel volgens de regeltjes dingen versturen.
Er moet ook nog een leuk feitje over jou in de kalendertquote:Op maandag 28 november 2011 16:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Terwijl Fedex daar normaal niet moeilijk over doet
bubsel is onze dealer als wij onze lacquershot nodig hebbenquote:Op maandag 28 november 2011 16:55 schreef Mss het volgende:
[..]
Er moet ook nog een leuk feitje over jou in de kalendert
quote:Dear Skjoe,
We have just had your parcel returned despite us providing all the necessary precautions and paperwork so unfortunately are having to investigate why there is such an issue for you.
We don’t want you to have to wait any longer though so will refund you for this in full.
The stock has been replenished so please do feel free to place these as separate orders – they will then be able to go through ordinary Royal Mail.
Please allow a couple of days for funds to reach your account.
Kind regards,
Reetsjel
ja, daar komt het wel op neer helaasch.quote:Op maandag 28 november 2011 17:14 schreef Loqi het volgende:
Maaaaar, je moet ze toch vooral los bestellen (en dan lekker voor elke verzendkosten betalen)
Ik val in een gat.quote:
Like hetquote:Op maandag 28 november 2011 17:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moet even stiekem lachen om een van m'n FB-vriendjes. Die heeft een auto uit het jaar nul en die heeft eindelijk de geest gegeven.
Ik ben bang dat ik mezelf dan ga jynxen.quote:
Mja en ik moet eerst wachten op de refund. En dan hopen dat ze nog voldoende in stock hebbenquote:Op maandag 28 november 2011 17:16 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan nog steeds wel samen met debsterr bestellen, maar dertig lakjes is een no-go
ik kan je de refund wel gelijk betalen hoor!quote:Op maandag 28 november 2011 17:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mja en ik moet eerst wachten op de refund. En dan hopen dat ze nog voldoende in stock hebben
Ja dat zekers!quote:Op maandag 28 november 2011 17:55 schreef Lindytje het volgende:
Skjoe, thanx voor alle moeite die je hebt gedaan voor de Moddols!!!![]()
Karma is a bitchquote:Op maandag 28 november 2011 18:02 schreef Stormqueen het volgende:
Als internetbankieren niet meer stuk is in ieder geval.
Idem... Ik wacht iig even met nog weer bestellen...quote:Op maandag 28 november 2011 18:04 schreef milka82 het volgende:
Iig bedankt voor de moeite SQ! Nu baal ik er zo van,nu hoef ik ze niet meer
quote:Op maandag 28 november 2011 18:32 schreef PriemGirl het volgende:
Hebben ze serieus nog nooit meegemaakt dat iemand zo'n 'grote' bestelling plaatst; dat ze hier nu zo achter moeten komen?
Trouwens.... Ik kwam net thuis... Heeft vriendje bos bloemen voor me gekocht![]()
Hebben ze serieus nog nooit meegemaakt dat iemand zo'n 'grote' bestelling plaatst; dat ze hier nu zo achter moeten komen?
Trouwens.... Ik kwam net thuis... Heeft vriendje bos bloemen voor me gekocht![]()
kloptquote:Op maandag 28 november 2011 18:34 schreef Puckzzz het volgende:
10 fucking pond verzendkosten
Pffffffff
Your order has been received
Thank you for your purchase!
Your order # is: 100025883.
Volgens mij ben ik nu een tientje duurder uit ook nog![]()
hihiquote:Op maandag 28 november 2011 18:47 schreef PriemGirl het volgende:
Lief heEn dat na 8,5 jaar
![]()
Mijn moranticusje
Yessquote:Op maandag 28 november 2011 18:52 schreef Puckzzz het volgende:
Oeh! oeh! Oeh!
Moet ik 'm downloaden in mijn mapje Downloads op mijn foon???
Ja he?![]()
![]()
Ik wilde net iets erover gaan typen hierquote:Op maandag 28 november 2011 18:59 schreef PriemGirl het volgende:
junior masterchef is zo schattiggggggggg![]()
Dat !!!quote:Op maandag 28 november 2011 19:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik wilde net iets erover gaan typen hierNu vind ikw el dat ik faal in koken tegenover die kinderen
Kokenquote:
Nou?quote:Op maandag 28 november 2011 19:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mama maakte macaroni vandaag. Daar zou je op zich niet zoveel verkeerd aan kunnen doen maar ik weet dus wel waarom ik altijd boodschappen doe en kook![]()
Datquote:
Koopt ze een groentemix (thaise) Voor de macaroniquote:Op maandag 28 november 2011 19:18 schreef princess-a het volgende:
[..]
Nou?
Ik heb een braadstoomgerecht in de oven liggen
Neen een groenenquote:Op maandag 28 november 2011 19:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
DatMaar daar staat ook precies op hoe of wat
Maar wel lekker
Schaar: Whaooo nen toettoet?? Welkeen?Een rozen?
Ish gratiez!quote:
tof deukenprojectquote:Op maandag 28 november 2011 19:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Neen een groenen![]()
Vanmorgen even kijken bij een garage/verkooptert, maar gelijk proefrit gemaakt en gekocht. Een peugeot 206 XS, leuk ding! Reed verdomd lekker, zeker voor een auto uit 1999.
Dus ik ben helemaal happy. Vrijdag mag ik hem halen
Dittisum
[ afbeelding ]![]()
(wieldoppen komen er nog op)
quote:
Peugeotquote:Op maandag 28 november 2011 19:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Neen een groenen![]()
Vanmorgen even kijken bij een garage/verkooptert, maar gelijk proefrit gemaakt en gekocht. Een peugeot 206 XS, leuk ding! Reed verdomd lekker, zeker voor een auto uit 1999.
Dus ik ben helemaal happy. Vrijdag mag ik hem halen
Dittisum
[ afbeelding ]![]()
(wieldoppen komen er nog op)
Ik zie HP, Harry Potter! EINZ!!1!!quote:Op maandag 28 november 2011 19:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ish gratiez!
(lief toch, dat ik denk aan de privacy van de verkopert?)
Da's d'n ouwerwetse makkaroonie!! Heerlijk! En dan ook nog een zooi ketchup erbijquote:
quote:
Keiliefquote:Op maandag 28 november 2011 18:47 schreef PriemGirl het volgende:
Lief heEn dat na 8,5 jaar
![]()
Mijn moranticusje
jah, kijk hoeveel ik nog kan slopen eraanquote:
quote:
quote:Op maandag 28 november 2011 19:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
O hai!
Koken.
Net lekker good noodles op, dat lijkt toch verdomd veel op echt avondeten![]()
O en:
[ afbeelding ]
Datquote:Op maandag 28 november 2011 19:32 schreef PriemGirl het volgende:
Macaroni met gehakt en... honing macaroni saus(en voorgepakte macaroni-groentes
)
[ afbeelding ]
Het is gewoon lekker
ZOMG WAT BRUTAAL!!!! EINZ!quote:Op maandag 28 november 2011 19:33 schreef Lindytje het volgende:
![]()
voor de auto van schaar!!!!!
Mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat je daar nou voor neer telt?
Netjensquote:Op maandag 28 november 2011 19:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ZOMG WAT BRUTAAL!!!! EINZ!
Deze is uit 99, met 124K op de teller. Ga er bijna 2000 euro voor betalen, inclusief nieuwe apk, afleverbeurt en kekke radio/cdspeler
WAT?? Niet eens een cassetteradio met auto-reverse??quote:Op maandag 28 november 2011 19:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ZOMG WAT BRUTAAL!!!! EINZ!
Deze is uit 99, met 124K op de teller. Ga er bijna 2000 euro voor betalen, inclusief nieuwe apk, afleverbeurt en kekke radio/cdspeler
Ligt er heel erg aanquote:Op maandag 28 november 2011 19:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hoe moet ik nou weten hoeveel km ik in een jaar ga rijden?![]()
(ben verzekering aan het regelen)
Ja en een onwijze afstandsbediening om hem open te maken!quote:Op maandag 28 november 2011 19:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Netjens
Stuurverkrachting wel toch hoop ik he?
Gefeliciteerd!!!
Nee dat zat niet bij de extra optiesquote:Op maandag 28 november 2011 19:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
WAT?? Niet eens een cassetteradio met auto-reverse??
Afzetters
Ik was lekker eerderquote:Op maandag 28 november 2011 19:38 schreef Stormqueen het volgende:
Schaar:
Voor in den Models Own spreadsheet:
SQ en Debster ordernummer 100025887![]()
![]()
quote:Op maandag 28 november 2011 19:38 schreef Stormqueen het volgende:
Schaar:
Voor in den Models Own spreadsheet:
SQ en Debster ordernummer 100025887![]()
![]()
Centrale deurvergrendeling + afstandsbedieningquote:Op maandag 28 november 2011 19:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja en een onwijze afstandsbediening om hem open te maken!
[..]
Nee dat zat niet bij de extra opties
Like a BFFquote:Op maandag 28 november 2011 19:44 schreef Stormqueen het volgende:
Tan, je geld staat op je rekening!
quote:Op maandag 28 november 2011 19:45 schreef Stormqueen het volgende:
KAK, dat moddols geld wordt teruggestort oooop... mijn creditcard. Die natuurlijk net is afgeboekt. Zodat ik volgende maand met een positief saldo zit (eh, nee, vast niet, maar toch) en dus bij mijn bank moet gaan zeuren om mijn eigen centen, maar het hele bedrag wel weer een maand mag voorschieten
![]()
![]()
ik haat haat haat haat HAAAAAAAAAAAAATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT dat!
AAAARRRGGGGHHHHH
quote:Op maandag 28 november 2011 19:44 schreef Stormqueen het volgende:
Tan, je geld staat op je rekening!
What the??quote:Op maandag 28 november 2011 19:45 schreef Stormqueen het volgende:
KAK, dat moddols geld wordt teruggestort oooop... mijn creditcard. Die natuurlijk net is afgeboekt. Zodat ik volgende maand met een positief saldo zit (eh, nee, vast niet, maar toch) en dus bij mijn bank moet gaan zeuren om mijn eigen centen, maar het hele bedrag wel weer een maand mag voorschieten
![]()
![]()
ik haat haat haat haat HAAAAAAAAAAAAATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT dat!
AAAARRRGGGGHHHHH
Komt goed, is allemaal niet jouw foutquote:Op maandag 28 november 2011 19:47 schreef Stormqueen het volgende:
lindy, milka, ik ga jullie geld teruggeven als mijn salaris binnen is dus
ja, ik heb het ook met cc betaald, maar een maand geleden dus al... naja, tel uit je winstquote:
Heerlijkquote:Op maandag 28 november 2011 20:00 schreef Stormqueen het volgende:
antm strakskrijsnegerinnen! Holler!!!
Ik gok van wel ja....quote:Op maandag 28 november 2011 20:01 schreef Stormqueen het volgende:
de metamorfose is zeker pas volgende week? Die is altijd mijn lievelings
nee, dan maken ze alleen de selectiequote:Op maandag 28 november 2011 20:03 schreef Jacqie1986 het volgende:
Heb de eerste aflevering gemist
En toen was er reclame zaterdag dat ie dan zou komen, dus ik programmeren... was het Cherso
Maar er is niet heel veel spannends gebeurd toch vorige week?
ohnee mijn haaarrrrrrrquote:Op maandag 28 november 2011 20:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik gok van wel ja....
Lekker jankende wijven kijken, de beste aflevering van elk seizoen
Datquote:
Die is al geweest; toch?quote:Op maandag 28 november 2011 20:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Is het die met die ukkies of niet?
Ik heb werkelijk geen idee, ik kan kiezen uit 17 seizoenen.quote:Op maandag 28 november 2011 20:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Die is al geweest; toch?
Ik volg antm niet zoMeestal herhalingen op zaterdag ofzo
Kudtquote:Op maandag 28 november 2011 20:09 schreef Debsterr het volgende:
Skjoe, je had al besteld he/ FACEFAN geeft 10% korting...
Ze zijn bij 15 geloof ikquote:Op maandag 28 november 2011 20:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee, ik kan kiezen uit 17 seizoenen.
Pics van blitskikkertruiquote:Op maandag 28 november 2011 20:17 schreef BBQ-kip het volgende:
Zo, weer bijgelezen
Ik heb vandaag vet de blits gemaakt met mijn nieuwen trui![]()
Leuke auto trouwens Schaar! Heb jij snel even gekocht!
Ik ga 'em even opzoeken, monumentjequote:
quote:Op maandag 28 november 2011 20:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mama: Dat woord zal ie wel niet pakken he?
Spees: Welk woord?
Mama: Kutseks
Spees:![]()
Moeders en wordfeud![]()
![]()
![]()
![]()
Dude!quote:Op maandag 28 november 2011 20:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mama: Dat woord zal ie wel niet pakken he?
Spees: Welk woord?
Mama: Kutseks
Spees:![]()
Moeders en wordfeud![]()
![]()
![]()
![]()
Kan ookquote:Op maandag 28 november 2011 20:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
gadverpielekes, kan geen verzekering afsluiten omdat ik nog geen meldcode heb
Dat kan pas als het kenteken op mijn naam staat.
Maar ja, als dat zover is wil ik graag gelijk wegrijden
Ik ben zo snelquote:Op maandag 28 november 2011 20:17 schreef BBQ-kip het volgende:
Zo, weer bijgelezen
Ik heb vandaag vet de blits gemaakt met mijn nieuwen trui![]()
Leuke auto trouwens Schaar! Heb jij snel even gekocht!
quote:
Gewoon afwachten, komt goed allemaal!quote:Op maandag 28 november 2011 20:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben zo snel
Ik vind het alleen een beetje kut dat ik blijkbaar nog niks kan regelen.
Verzekering doet moeilijk omdat kenteken nog niet op mijn naam staat, parkeervergunning kan ik ook alleen aanvragen als hij op mijn naam staat. Ik wil dat soort dingen toch graag geregeld hebben als ik hem vrijdag krijg (zeker verzekering is best wel nodig).
Ik ben een auto-noob, kunnen ze die ternaamstelling bij de garage niet een beetje eerder doen zodat ik dit soort gedoe vast kan regelen? Of doen ze dat standaard al? Of is dit juist geen intelligent idee? Halp!
Goeden blitskikkertruiquote:Op maandag 28 november 2011 20:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/D50_0004_999R_2.jpg]&set=key[rotate],value[-0.05]&set=key[width],value[3956]&set=key[height],value[4626]&set=key[x],value[300]&set=key[y],value[614]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
En dan zonder dat kots-bloesje-ding eronder aber natürlich
zo zit ik niet in elkaarquote:Op maandag 28 november 2011 20:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Gewoon afwachten, komt goed allemaal!
Dank u!quote:
Ik ook hoor bij dat soort dingen, maar auto's overschrijven en verzekeren is echt lopende band werk en zķ gedaan. Ik verbaas me er altijd over hoe makkelijk en goed gestroomlijnd dat proces altijd loopt.quote:Op maandag 28 november 2011 20:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
zo zit ik niet in elkaar![]()
Stresskip is.
Proefpersonenpool???quote:Op maandag 28 november 2011 20:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb een oplossing voor mijn autistengedrag: ik ga ik mijn hoofd herhalen dat de aaipet donderdag pas komt, dan kan het alleen maar meevallen
Wel even proefpersonenpool voor donderdag afgezegd
quote:Op maandag 28 november 2011 20:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Proefpersonenpool???
Is dat een Oost Europeaan die aan de anti-HIV-medicatie wordt gezet om te kijken of hij er geen groene schubben van tussen zijn tenen krijgt???
En die aaipet: denk aan Ethiopië, daar hebben ze helemaal niet eens stroom, laat staan een aaipet
Whehehehe.quote:Op maandag 28 november 2011 20:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
IK GA DOOD VAN JOULOL
We zappen naar moddols, meteen die mislukte E.T. met die wenkbrauwen in beeld, SCORE.
Die lange anorexia met die wenkbrauwenquote:Op maandag 28 november 2011 20:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Hippe trui.
Welke ET, welke welke welke.
Die met die rare stem?quote:Op maandag 28 november 2011 20:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die lange anorexia met die wenkbrauwen
U haz no soulquote:Op maandag 28 november 2011 20:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Whehehehe.
Moddols... hier staat de tv voor de verandering eens uit....
ik ga even een toetje scoren en dan de tv aan doen (moddols kijken denk ik, gewoon omdat het kan)
De buurvrouw heeft overigens net (zoals elk jaar) speculaas gebracht, zelfgebakken. En het gaat net als elk jaar (behalve het eerste jaar dat we hier naartoe verhuisden) weer onaangetast het ronde archief in denk ik![]()
Niet te vreten die zooi, zonder zout, weinig kruiden en gemaakt met margarine
30 euro bij de H&M (hoeren&moddols?), pas jij ook in met je pens en tettenquote:
Ieuw dat klinkt erg viesquote:Op maandag 28 november 2011 20:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Whehehehe.
Moddols... hier staat de tv voor de verandering eens uit....
ik ga even een toetje scoren en dan de tv aan doen (moddols kijken denk ik, gewoon omdat het kan)
De buurvrouw heeft overigens net (zoals elk jaar) speculaas gebracht, zelfgebakken. En het gaat net als elk jaar (behalve het eerste jaar dat we hier naartoe verhuisden) weer onaangetast het ronde archief in denk ik![]()
Niet te vreten die zooi, zonder zout, weinig kruiden en gemaakt met margarine
Check.quote:Op maandag 28 november 2011 20:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
<zware lage stem> Ja die </zware lage stem>
Fixedquote:Op maandag 28 november 2011 20:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die lange wenkbrauw met die anorexia
Aflevering 2 is nu op tv!quote:Op maandag 28 november 2011 20:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Check.
Ik zit in ieder geval in dezelfde cycle.
het is echt géén traktatie... eerste jaar heb ik het alleen opgegeten omdat ik zo'n honger hadquote:
quote:Op maandag 28 november 2011 20:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
het is echt géén traktatie... eerste jaar heb ik het alleen opgegeten omdat ik zo'n honger had
Oh, ja, weet ik veel, ik kijk die shit normaal niet.quote:Op maandag 28 november 2011 20:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
NEINZ, dat is tamara van hntm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Dat ja.quote:Op maandag 28 november 2011 20:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
TV, u don't haz it. U daddy haz but he wantz ur tablet
quote:Op maandag 28 november 2011 20:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh, ja, weet ik veel, ik kijk die shit normaal niet.
Ik moet altijd intellectuele topprestaties leveren en dusch mij inlezen in de verluchtigde literaire pareltjes van dit land
De beautyblogs?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ik ben geband, don't remind mequote:
Mwehehehe.quote:
koekoek!quote:Op maandag 28 november 2011 20:40 schreef Stormqueen het volgende:
Die ana maria(toepasselikken naam!!) echt
Like!quote:Op maandag 28 november 2011 20:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga een verzoek voor een nieuwe faculteit indienen:
Faculteit der bjoetiewetenschappen. Studies o.a. Bjoetie- en Communicatiewetenschappen, Bjoetieblogdesign en Bloggend Ondernemen.
Ik switch meteen van studie.quote:Op maandag 28 november 2011 20:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Faculteit der bjoetiewetenschappen. Studies o.a. Bjoetie- en Communicatiewetenschappen, Bjoetieblogdesign en Bloggend Ondernemen.
En als je je master haalt ben je Guru?quote:Op maandag 28 november 2011 20:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Everyday I'm shufflin'quote:Op maandag 28 november 2011 20:42 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zit echt de god ganze dag al met Party Rock in mijn hoofd.... loop het de hele dag al te zingen![]()
![]()
![]()
Het was weer "zo'n" maandag
Neeeeeee, de oppermasja natuurlijk!quote:Op maandag 28 november 2011 20:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En als je je master haalt ben je Guru?
Mijn droomstudie.quote:Op maandag 28 november 2011 20:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En als je je master haalt ben je Guru?
Jazekers!quote:
OpMaBS. OpperMasja of BjoetieSciences.quote:Op maandag 28 november 2011 20:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Neeeeeee, de oppermasja natuurlijk!
Waarom denk je dat het MA is??????quote:Op maandag 28 november 2011 20:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
OpMaBS. OpperMasja of BjoetieSciences.![]()
![]()
Daar bouw je toch graag een studieschuld voor op?quote:Op maandag 28 november 2011 20:44 schreef Stormqueen het volgende:
gratis opie en meks fektor bij inschrijving
Moet er toch stiekem steeds om lachen, hoe matig slecht het ook isquote:I hope everyone's food this week doesn't have Satan's drugs
Ik val niet in je doelgroepquote:Op maandag 28 november 2011 20:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dit is mijn doelgroep
[ afbeelding ]
Goeden doelgroep!quote:Op maandag 28 november 2011 20:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dit is mijn doelgroep
[ afbeelding ]
quote:
ligt?quote:Op maandag 28 november 2011 20:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb Masja al benaderd om een vak te geven genaamd: Hoe ligt ik tieners op door spullen te verkopen in mijn webshop die 10x goedkoper zijn te krijgen op eBay.
jailbaitquote:Op maandag 28 november 2011 20:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dit is mijn doelgroep
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 november 2011 20:40 schreef Lindytje het volgende:
Ah, reclame, kan ik even fijn poepen
quote:Op maandag 28 november 2011 20:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Petje ging net naar de WC. Ik was net geweest. Ligt er zoeen druppel bloed op de vloer. Roept ie mij erbij. Ik serieus nog hem de WC uitsturen om te kijken of er misschien iets niet helemaal goed is. HALLOOO!!! Geen baarmoeder, maar OWKEYYY....ik dus echt nog checken ook nog
Blijkt ie een wondje aan zijn hand te hebben
ebay.com typ in wat je wilt hebbenquote:Op maandag 28 november 2011 20:48 schreef BBQ-kip het volgende:
Kan iemand nog een keer een E-Bay tutorial maken? Ik snap er echt geen kont van en omdat ik dé nerd ben van mijn werk vroegen ze laatst aan mij hoe dat werkte en voor het eerst wist ik iets niet![]()
(ok, dat ook weer niet, maar ik heb dus echt geen flauw idee en ik wil ook KOPEN KOPEN KOPEN!!!!!)
Mooien matigen reddingquote:Op maandag 28 november 2011 20:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Anders snapt mijn doelgroep het niet jeweettoch.
je hebt toch veiligen ofzo? graag een Ebay voor dummies alstublieftquote:Op maandag 28 november 2011 20:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ebay.com typ in wat je wilt hebben
KOOP HET EINZZZ
EINZ!quote:Op maandag 28 november 2011 20:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
IK BEN GODVERDEGODVER BLOEDSERIEJEUS. Zelfs petje haalt zn hand er voor open
bloedserieus <----> Patje haalt zijn hand openquote:Op maandag 28 november 2011 20:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
IK BEN GODVERDEGODVER BLOEDSERIEJEUS. Zelfs petje haalt zn hand er voor open
Je kunt ook buy now klikken, Dan heb je het voor de prijs die er staat. Let wel op verzendkosten. Sommige dingen zijn 2 dollar en dan 13339999 dollar verzendkosten.quote:Op maandag 28 november 2011 20:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
je hebt toch veiligen ofzo? graag een Ebay voor dummies alstublieft
nee, alleen voor de BUY NOW optie gaan!quote:Op maandag 28 november 2011 20:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
je hebt toch veiligen ofzo? graag een Ebay voor dummies alstublieft
quote:Op maandag 28 november 2011 20:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij snapt het gewoon niet.
JE BENT VANAF NU GEBANNED VAN DE OPLEIDING
I haz real failing skillzquote:Op maandag 28 november 2011 20:49 schreef Stormqueen het volgende:
hoe kun je nou falen in falen, kip?
Verband nu om zijn hand, EINZZ!!11quote:Op maandag 28 november 2011 20:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
bloedserieus <----> Patje haalt zijn hand open
Ik zie een verband
Dank!quote:Op maandag 28 november 2011 20:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je kunt ook buy now klikken, Dan heb je het voor de prijs die er staat. Let wel op verzendkosten. Sommige dingen zijn 2 dollar en dan 13339999 dollar verzendkosten.
Dank!quote:Op maandag 28 november 2011 20:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, alleen voor de BUY NOW optie gaan!
quote:Op maandag 28 november 2011 20:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Verband nu om zijn hand, EINZZ!!11
Met een toelatingsexamen!quote:Op maandag 28 november 2011 20:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het is wel een numerus fixus opleiding, want iedereen wil het
wut?quote:Op maandag 28 november 2011 20:53 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zou daar staan met mongool all over my fat bodeh
Ik kan alleen maar matigen filmpjens makon.quote:Op maandag 28 november 2011 20:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wie kan het beste steshh filmpjen makon, duh.
Ja nou.quote:
Je bent de zwakste schakel, tot nooitziens.quote:Op maandag 28 november 2011 20:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar matigen filmpjens makon.
quote:Op maandag 28 november 2011 20:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je bent de zwakste schakel, tot nooitziens.
Ik volgde het ook niet; en toen zapte ik.quote:
Ja maar grey's!quote:
Nee jij krijgt verrekten lapopuberquote:Op maandag 28 november 2011 20:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil lintworm op mijn buikjon dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |