Nu ik meer swatches heb gezien hoef ik ze toch niet allemaalquote:
Looolquote:
jaquote:Op maandag 28 november 2011 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
't wordt tijd dat ik weer naar kantoor ga
ik loop achterquote:
Fixed That For Youquote:
bedoel je dekkeren?quote:Op maandag 28 november 2011 16:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Fixed That For You
Afgelopen weekend met vrienden hadden we het over 'schuren'.... Toen begon ik over 'daggeren'... Vrienden snapten het niet geheel.. Dus uitgelegd. Gevolg: Hele avond gehad over hoe er nog gedaggerd zou worden 's nachts
Matige dronken gesprekken![]()
palletquote:Op maandag 28 november 2011 16:30 schreef Lindytje het volgende:
Paleyttes van SQ en Dico gaan zo op de post
quote:Op maandag 28 november 2011 16:33 schreef Sharana_LV het volgende:
MIJN KAT IS ER MET MIJN KIP VANDOOR
schop 'm!quote:Op maandag 28 november 2011 16:33 schreef Sharana_LV het volgende:
Wat heb je ze gemaild?quote:Op maandag 28 november 2011 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
moddols gaat nu mijn emails negeren denk ik
Ja, dat snap ikquote:Op maandag 28 november 2011 16:35 schreef Puckzzz het volgende:
Score van vandaag:
1 banaan
2 appels
2 kiwi’s
1 bakje kwark
6 creamcrackers
Ik heb best honger nu
Stuur ze je paintquote:Op maandag 28 november 2011 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
met je onaanvaardbaar gevaarlijke materiaal
Het is goed dat ik vandaag apart in een ruimte zit.... Zit hier luidop te lollerenquote:Op maandag 28 november 2011 16:36 schreef Sharana_LV het volgende:
vier uur lang ligt dat ding te ontdooien, is t bijna goed, is mijn kip wegik had t niet door
ik kan dus zo weer naar de winkel want ligt niets meer in vriezer
Eerst dat ik er een beetje moe van werd en of ze de bestelling niet in vijf delen naar vijf verschillende adressen konden shippen.quote:
Hihi ik lolde...quote:Op maandag 28 november 2011 16:33 schreef Sharana_LV het volgende:
Lollerquote:Op maandag 28 november 2011 16:36 schreef Sharana_LV het volgende:
vier uur lang ligt dat ding te ontdooien, is t bijna goed, is mijn kip wegik had t niet door
Goeden tip! 14.gifquote:
quote:Op maandag 28 november 2011 16:36 schreef Sharana_LV het volgende:
Wel stom van ze dat ze niet even uitzoeken of ze wel volgens de regeltjes dingen versturen.quote:Op maandag 28 november 2011 16:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eerst dat ik er een beetje moe van werd en of ze de bestelling niet in vijf delen naar vijf verschillende adressen konden shippen.
Toen nog 1 dat ik een beteren plan had: de hele bestelling annuleren en het gewoon individueel opnieuw proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |