Nu ik meer swatches heb gezien hoef ik ze toch niet allemaalquote:
Looolquote:
jaquote:Op maandag 28 november 2011 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
't wordt tijd dat ik weer naar kantoor ga
ik loop achterquote:
Fixed That For Youquote:
bedoel je dekkeren?quote:Op maandag 28 november 2011 16:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Fixed That For You
Afgelopen weekend met vrienden hadden we het over 'schuren'.... Toen begon ik over 'daggeren'... Vrienden snapten het niet geheel.. Dus uitgelegd. Gevolg: Hele avond gehad over hoe er nog gedaggerd zou worden 's nachts
Matige dronken gesprekken![]()
palletquote:Op maandag 28 november 2011 16:30 schreef Lindytje het volgende:
Paleyttes van SQ en Dico gaan zo op de post
quote:Op maandag 28 november 2011 16:33 schreef Sharana_LV het volgende:
MIJN KAT IS ER MET MIJN KIP VANDOOR
schop 'm!quote:Op maandag 28 november 2011 16:33 schreef Sharana_LV het volgende:
Wat heb je ze gemaild?quote:Op maandag 28 november 2011 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
moddols gaat nu mijn emails negeren denk ik
Ja, dat snap ikquote:Op maandag 28 november 2011 16:35 schreef Puckzzz het volgende:
Score van vandaag:
1 banaan
2 appels
2 kiwi’s
1 bakje kwark
6 creamcrackers
Ik heb best honger nu
Stuur ze je paintquote:Op maandag 28 november 2011 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
met je onaanvaardbaar gevaarlijke materiaal
Het is goed dat ik vandaag apart in een ruimte zit.... Zit hier luidop te lollerenquote:Op maandag 28 november 2011 16:36 schreef Sharana_LV het volgende:
vier uur lang ligt dat ding te ontdooien, is t bijna goed, is mijn kip wegik had t niet door
ik kan dus zo weer naar de winkel want ligt niets meer in vriezer
Eerst dat ik er een beetje moe van werd en of ze de bestelling niet in vijf delen naar vijf verschillende adressen konden shippen.quote:
Hihi ik lolde...quote:Op maandag 28 november 2011 16:33 schreef Sharana_LV het volgende:
Lollerquote:Op maandag 28 november 2011 16:36 schreef Sharana_LV het volgende:
vier uur lang ligt dat ding te ontdooien, is t bijna goed, is mijn kip wegik had t niet door
Goeden tip! 14.gifquote:
quote:Op maandag 28 november 2011 16:36 schreef Sharana_LV het volgende:
Wel stom van ze dat ze niet even uitzoeken of ze wel volgens de regeltjes dingen versturen.quote:Op maandag 28 november 2011 16:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eerst dat ik er een beetje moe van werd en of ze de bestelling niet in vijf delen naar vijf verschillende adressen konden shippen.
Toen nog 1 dat ik een beteren plan had: de hele bestelling annuleren en het gewoon individueel opnieuw proberen
Linkfaals.quote:Op maandag 28 november 2011 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
plaatje geleend uit Het grote Fok! foto's van Britjes topic #4
ja alleen keek ie vet trotsquote:Op maandag 28 november 2011 16:40 schreef Stormqueen het volgende:
Sjaan, zag het er ongeveer zo uit?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 november 2011 16:40 schreef Stormqueen het volgende:
Sjaan, zag het er ongeveer zo uit?
[ afbeelding ]
Terwijl Fedex daar normaal niet moeilijk over doetquote:Op maandag 28 november 2011 16:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel stom van ze dat ze niet even uitzoeken of ze wel volgens de regeltjes dingen versturen.
Er moet ook nog een leuk feitje over jou in de kalendertquote:Op maandag 28 november 2011 16:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Terwijl Fedex daar normaal niet moeilijk over doet
bubsel is onze dealer als wij onze lacquershot nodig hebbenquote:Op maandag 28 november 2011 16:55 schreef Mss het volgende:
[..]
Er moet ook nog een leuk feitje over jou in de kalendert
quote:Dear Skjoe,
We have just had your parcel returned despite us providing all the necessary precautions and paperwork so unfortunately are having to investigate why there is such an issue for you.
We don’t want you to have to wait any longer though so will refund you for this in full.
The stock has been replenished so please do feel free to place these as separate orders – they will then be able to go through ordinary Royal Mail.
Please allow a couple of days for funds to reach your account.
Kind regards,
Reetsjel
ja, daar komt het wel op neer helaasch.quote:Op maandag 28 november 2011 17:14 schreef Loqi het volgende:
Maaaaar, je moet ze toch vooral los bestellen (en dan lekker voor elke verzendkosten betalen)
Ik val in een gat.quote:
Like hetquote:Op maandag 28 november 2011 17:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moet even stiekem lachen om een van m'n FB-vriendjes. Die heeft een auto uit het jaar nul en die heeft eindelijk de geest gegeven.
Ik ben bang dat ik mezelf dan ga jynxen.quote:
Mja en ik moet eerst wachten op de refund. En dan hopen dat ze nog voldoende in stock hebbenquote:Op maandag 28 november 2011 17:16 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan nog steeds wel samen met debsterr bestellen, maar dertig lakjes is een no-go
ik kan je de refund wel gelijk betalen hoor!quote:Op maandag 28 november 2011 17:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mja en ik moet eerst wachten op de refund. En dan hopen dat ze nog voldoende in stock hebben
Ja dat zekers!quote:Op maandag 28 november 2011 17:55 schreef Lindytje het volgende:
Skjoe, thanx voor alle moeite die je hebt gedaan voor de Moddols!!!![]()
Karma is a bitchquote:Op maandag 28 november 2011 18:02 schreef Stormqueen het volgende:
Als internetbankieren niet meer stuk is in ieder geval.
Idem... Ik wacht iig even met nog weer bestellen...quote:Op maandag 28 november 2011 18:04 schreef milka82 het volgende:
Iig bedankt voor de moeite SQ! Nu baal ik er zo van,nu hoef ik ze niet meer
quote:Op maandag 28 november 2011 18:32 schreef PriemGirl het volgende:
Hebben ze serieus nog nooit meegemaakt dat iemand zo'n 'grote' bestelling plaatst; dat ze hier nu zo achter moeten komen?
Trouwens.... Ik kwam net thuis... Heeft vriendje bos bloemen voor me gekocht![]()
Hebben ze serieus nog nooit meegemaakt dat iemand zo'n 'grote' bestelling plaatst; dat ze hier nu zo achter moeten komen?
Trouwens.... Ik kwam net thuis... Heeft vriendje bos bloemen voor me gekocht![]()
kloptquote:Op maandag 28 november 2011 18:34 schreef Puckzzz het volgende:
10 fucking pond verzendkosten
Pffffffff
Your order has been received
Thank you for your purchase!
Your order # is: 100025883.
Volgens mij ben ik nu een tientje duurder uit ook nog![]()
hihiquote:Op maandag 28 november 2011 18:47 schreef PriemGirl het volgende:
Lief heEn dat na 8,5 jaar
![]()
Mijn moranticusje
Yessquote:Op maandag 28 november 2011 18:52 schreef Puckzzz het volgende:
Oeh! oeh! Oeh!
Moet ik 'm downloaden in mijn mapje Downloads op mijn foon???
Ja he?![]()
![]()
Ik wilde net iets erover gaan typen hierquote:Op maandag 28 november 2011 18:59 schreef PriemGirl het volgende:
junior masterchef is zo schattiggggggggg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |