SPOILER: Pinguin die stiekem ook op de meet wasOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
Wat was jouw TT dan? Of bewaar je die voor de volgende keer?quote:
Jij bent de volgende keer weer aan de beurtquote:
quote:Op maandag 28 november 2011 14:57 schreef bijdehand het volgende:
De mijne was 'EAGLEEEEEEEEEEEE!'. Had 'm serieus al getypt
quote:Op maandag 28 november 2011 14:57 schreef bijdehand het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
Ach ja, niet iedereen hier houdt van Scrubs.quote:Op maandag 28 november 2011 14:57 schreef bijdehand het volgende:
Ze passen zich maar aan, is koeltoerquote:Op maandag 28 november 2011 14:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ach ja, niet iedereen hier houdt van Scrubs.
Yes!quote:Op maandag 28 november 2011 14:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit een eagle?
Dat is de grootste eagle ooit.quote:Op maandag 28 november 2011 14:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit een eagle?
Wel.quote:Op maandag 28 november 2011 14:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Jaquote:Op maandag 28 november 2011 14:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit een eagle?
Hele compilatie:quote:Op maandag 28 november 2011 14:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit een eagle?
LOL.quote:Op maandag 28 november 2011 14:58 schreef shifto het volgende:
[..]
Ze passen zich maar aan, is koeltoer
Oke dit is wel grappigquote:
Dit is een van de betere. Eagle is geniaal, alles wat beter is is gewoon geniaal +1 ofzoquote:
Nee, alles wat beter is, is Legen... wait for it!...quote:Op maandag 28 november 2011 15:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dit is een van de betere. Eagle is geniaal, alles wat beter is is gewoon geniaal +1 ofzo
DARY!quote:Op maandag 28 november 2011 15:13 schreef DeJori het volgende:
[..]
Nee, alles wat beter is, is Legen... wait for it!...
quote:
quote:
Ik wilde 'm ook afmakenquote:
Sowwy.quote:
quote:Op maandag 28 november 2011 15:15 schreef Muisraket het volgende:
Oh en bdh: volgens mij weet bijna elk meisje met internet access die legen- wait for it, grap, dus dat zegt niet zoveel.
quote:
Beetjequote:
Impossible!quote:
U zegt, wij draaien!quote:
Dat JD elke keer flauwviel bij het aanschouwen van de verloving van zijn zoon met de dochter van Turk?quote:Op maandag 28 november 2011 15:20 schreef DeJori het volgende:
BDH, welke grap moesten wij vandeweek ook al weer zo hard om lachen toen we seizoen 8 zaten te kijken?
Heb net de OST van seizoen 1 binnengehaald en was die aan het luisteren. WITCHCRAFTquote:
Daar ook wel, maar volgens mij was het niet bij my finale...quote:Op maandag 28 november 2011 15:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat JD elke keer flauwviel bij het aanschouwen van de verloving van zijn zoon met de dochter van Turk?
quote:
Hoe kan men nou niet van scrubs houden :Squote:Op maandag 28 november 2011 14:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Kelso die die besmette cakejes op had? Ik weet het niet meerquote:Op maandag 28 november 2011 15:22 schreef DeJori het volgende:
[..]
Daar ook wel, maar volgens mij was het niet bij my finale...
Dat was de laatste, beloofd.quote:Op maandag 28 november 2011 15:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heb net de OST van seizoen 1 binnengehaald en was die aan het luisteren. WITCHCRAFT
Nobody cares Sean, nobody cares....quote:Op maandag 28 november 2011 15:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kelso die die besmette cakejes op had? Ik weet het niet meer
Ik zou ook niet weten hóe het kan, maar weet wel dát het kan. Oh en hoi trouwens. Ik heb je maar 2x zien posten of zo, dus ben wel benieuwd wie je bent en wat je doet qua werk/school enz.quote:Op maandag 28 november 2011 15:22 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
Hoe kan men nou niet van scrubs houden
En die keer dat JD z'n broek niet wilde aandoenquote:Op maandag 28 november 2011 15:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kelso die die besmette cakejes op had? Ik weet het niet meer
De volgende keer dat we elkaar zien kunnen we alleen maar scrubsgrapjes makenquote:
I'm not ready yetquote:Op maandag 28 november 2011 15:24 schreef DeJori het volgende:
[..]
En die keer dat JD z'n broek niet wilde aandoen
Ik vrees van wel ja.quote:Op maandag 28 november 2011 15:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De volgende keer dat we elkaar zien kunnen we alleen maar scrubsgrapjes maken
Haaiquote:Op maandag 28 november 2011 15:23 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten hóe het kan, maar weet wel dát het kan. Oh en hoi trouwens. Ik heb je maar 2x zien posten of zo, dus ben wel benieuwd wie je bent en wat je doet qua werk/school enz.
En stiekem zou ik dat nog best awesome vindenquote:
Het gaat hier echt mega snel ja, dus dat begrijp ik wel. Dat je zijn vriendin bent wist ik ja.quote:Op maandag 28 november 2011 15:26 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
Haaiik heb het posten ook een tijd opgegeven, omdat het echt niet bij te houden is hier
Maar ik ben zoals je waarschijnlijk wel weet de vriendin van AT. Ben 20 kaartjes jong en zit nu in mijn laatste jaar van hbo V.. ehm wat wil je verder weten
Gelukkig dat je dat begrijptquote:Op maandag 28 november 2011 15:27 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Het gaat hier echt mega snel ja, dus dat begrijp ik wel. Dat je zijn vriendin bent wist ik ja.Verpleegkunde? Leuk! Ik kan nu even niets verzinnen, maar nu heb ik in ieder geval al een iets beter beeld.
Waar zou je dat niets lijken? En jij wilt dan dus in de wijk gaan werken, neem ik aan?quote:Op maandag 28 november 2011 15:30 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
Gelukkig dat je dat begrijptAT houdt me gelukkig op de hoogte van de belangrijke dingen hier
Verpleegkundig ja.. maar niet zo een in het zkh, bah
Ooit, op een dag, zul je ons dankbaar zijn.quote:
Nou in scrubs is het wel leuk in het zkh, maar in het echt vindt ik het net een fabriek.. veel te onpersoonlijkquote:Op maandag 28 november 2011 15:31 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Waar zou je dat niets lijken? En jij wilt dan dus in de wijk gaan werken, neem ik aan?
Psychiatrie als in een psychiatrische instelling of als PG-verpleegkundige?quote:Op maandag 28 november 2011 15:33 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
Nou in scrubs is het wel leuk in het zkh, maar in het echt vindt ik het net een fabriek.. veel te onpersoonlijkik wil trouwens de psychiatrie in
3,5 jaarquote:Op maandag 28 november 2011 15:34 schreef BarrieButsers het volgende:
VV hebben jij en AT eigenlijk al lang een relatie?
Wie weetquote:Op maandag 28 november 2011 15:31 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ooit, op een dag, zul je ons dankbaar zijn.
Oh oké, wist niet dat dat ook kon met hbo V.quote:Op maandag 28 november 2011 15:33 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
Nou in scrubs is het wel leuk in het zkh, maar in het echt vindt ik het net een fabriek.. veel te onpersoonlijkik wil trouwens de psychiatrie in
Instelling en dan de langdurige zorg. Heb tijdje in vught stage gelopen vond ik echt superquote:Op maandag 28 november 2011 15:35 schreef DeJori het volgende:
[..]
Psychiatrie als in een psychiatrische instelling of als PG-verpleegkundige?
Het spijt me, laat ik het topic updaten met het volgende dansje:quote:
quote:Op maandag 28 november 2011 15:36 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
Instelling en dan de langdurige zorg. Heb tijdje in vught stage gelopen vond ik echt super
Als je die nadoet lachen ze je uit in de kroeg.quote:Op maandag 28 november 2011 15:36 schreef DeJori het volgende:
[..]
Het spijt me, laat ik het topic updaten met het volgende dansje:
Oké.quote:Op maandag 28 november 2011 15:36 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
Instelling en dan de langdurige zorg. Heb tijdje in vught stage gelopen vond ik echt super
En dit.quote:
Heb je dat wel eens uitgeprobeerd dan?quote:Op maandag 28 november 2011 15:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je die nadoet lachen ze je uit in de kroeg.
Niet als je er een serieuze kop bij trekt, dan durft men je niet uit te lachenquote:Op maandag 28 november 2011 15:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je die nadoet lachen ze je uit in de kroeg.
In Nijmegen heb ik een vent ooit zo zien dansen. En ja, Nijmegenquote:Op maandag 28 november 2011 15:39 schreef DeJori het volgende:
[..]
Heb je dat wel eens uitgeprobeerd dan?
quote:Op maandag 28 november 2011 15:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
In Nijmegen heb ik een vent ooit zo zien dansen. En ja, Nijmegenik schaam me dood
Wat is er mis met Nijmegen?quote:Op maandag 28 november 2011 15:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
In Nijmegen heb ik een vent ooit zo zien dansen. En ja, Nijmegenik schaam me dood
Ik hou niet van die hippiestadquote:
Ik dacht dat er instant rimjob stondquote:
En nu ben je teleurgesteld?quote:Op maandag 28 november 2011 15:45 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik dacht dat er instant rimjob stond
Jaquote:
Vinden zij ook dat je hetzelfde lachje hebt?quote:Op maandag 28 november 2011 16:09 schreef shifto het volgende:
[..]
Laat hem net zien op mijn werk, sterf weer
quote:Op maandag 28 november 2011 16:09 schreef shifto het volgende:
[..]
Laat hem net zien op mijn werk, sterf weer
Nee, scheelt dat ik hier eigenlijk nooit dronken aan het schateren benquote:Op maandag 28 november 2011 16:09 schreef DeJori het volgende:
[..]
Vinden zij ook dat je hetzelfde lachje hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |