Of hij is gewoon lui. Laatst had hij het over 'fraises' tegen 1 van die kinderen en herstelde zich snel door 'aardbeien' te zeggen. Hij weet het dus wel, de sukkel.quote:Op woensdag 7 december 2011 09:10 schreef Fratz het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik zijn Nederlands heel slecht voor iemand die al dertig jaar in Nederland woont. Zal ook wel een beetje show zijn.
Ik word zo ontzettend blij als ik haar ziequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 december 2011 18:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik word zo ontzettend blij als ik haar zieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Precies. Je mag het niet zeggen, want het is nog maar een kind, maar irritant... en dat is nog zwak uitgedrukt.
Of elke keer jongetjes met een mutsje op.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:52 schreef Karina het volgende:
Waarom hebben die twee koks steeds van die vestjes aan, is dat soms van een of ander merk dat dit programma sponsort?
Haha, prima erger-tv wel.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:53 schreef Karina het volgende:
Die gezichten die ze trekt, aaaarrggg.
Echt he? Je zou dat kind inderdaad wel een klap willen verkopen.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:57 schreef egeltje1985 het volgende:
http://nos.nl/artikel/313(...)n-slaan-is-goed.html
Ja, ik weet ook niet wat het is. Beetje eigenwijs is leuk, maar dit is gewoon te erg...quote:Op woensdag 7 december 2011 18:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt he? Je zou dat kind inderdaad wel een klap willen verkopen.
Owja, we zitten in CUL.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:01 schreef Karina het volgende:
Volgens mij zijn we het allemaal eens. Eigenlijk zouden we het over het eten moeten hebben, maar ja, de irritatie heeft nu de overhand.
Qua eten staat Quinty inmiddels onderaan volgens mij.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:01 schreef Karina het volgende:
Volgens mij zijn we het allemaal eens. Eigenlijk zouden we het over het eten moeten hebben, maar ja, de irritatie heeft nu de overhand.
Ja volgens mij ook, saus te zout, te veel aardappel, klonk redelijk negatief.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Qua eten staat Quinty inmiddels onderaan volgens mij.
?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |