Ik zag het nu inderdaad, van vroeger.quote:Op maandag 5 december 2011 19:04 schreef Doedezemaar het volgende:
De moeder van Bo is Judith Ansems, bekend van oa Call TV en als zangeres van de Hermes House Band
Bo will survive!quote:Op maandag 5 december 2011 19:04 schreef Doedezemaar het volgende:
De moeder van Bo is Judith Ansems, bekend van oa Call TV en als zangeres van de Hermes House Band
Ze is nog door naar de volgende ronde ookquote:Op maandag 5 december 2011 21:54 schreef WheeleE het volgende:
Even terugkijken van de recorder. 5 minuten bezig en nu al de kriebels van Quinty. Wat een eigenwijze en ogenschijnlijk betweterige miep.
Ja, stom kutkind.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze is nog door naar de volgende ronde ook
Vind ik ook. Ik ben ook niet bepaald van de straat maar vergeleken met deze kinderen was ik toch wel een enorme boerenlul.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:39 schreef Karina het volgende:
Het blijven toch allemaal typische kinderen vind ik.
Rond Sinterklaastijd at ik wel fondant, maar dat is weer iets anders.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik wist iig toen nog niet wat een fondant was en maakte me ook weinig zorgen over of een salade al dan niet in balans was.
Een franse fruitpannekoek of zoquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:06 schreef Karina het volgende:
Ik zat even niet op te letten, wat moeten ze maken?
Ohja!quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Dankje, klinkt lekker
Dat is toch zo een ding dat je laatst gratis bij de Hema kon bestellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |