En toenquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Misschien gaat die nerd wel een DNA test doen met de hand van de ice truck killer en een haar van Dexter
Ohja het was de hand ván de icetruck killer?quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Misschien gaat die nerd wel een DNA test doen met de hand van de ice truck killer en een haar van Dexter
Quinn de dramaqueen blijftquote:Op donderdag 8 december 2011 10:50 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ik snap niet waar iedereen over valt met dat politie bellen, hij had een andere (prepaid) telefoon bij zich die hij gebruikte, moeten we dan echt te zien krijgen dat hij deze koopt en na het gebruik weggooit? Ja hij gebruikte zijn eigen stem maar de politie gaat niet gelijk hun eigen personeel langs om te kijken wie het is geweest.
Ik vond het weer top. Het is nu een stuk spannender dan toen Gellar zogenaamd nog bestond.quote:
Fuck pad toch?quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:06 schreef Stefan het volgende:
Wat een prutsdetective is Dexter ook. Issie bij die dochter, vraagt ie niet eens wat de naam van haar vaders boot is.
Altijd zo droog als Travis/Gellar weer iemand voor hoer uitmaakt.quote:
Sorry, maar bij een Edgar-dood op kantoor moet ik eerder aan Debiteuren Crediteuren denken.quote:
Samen met Lost één van de slechtste series ooit.quote:Op donderdag 8 december 2011 09:42 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ok niet iedereen kijkt 24 natuurlijk.
Uhuhquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Samen met Lost één van de slechtste series ooit.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:03 schreef pberends het volgende:
"Come on, Holly. Give me something I can use."
[ afbeelding ]
"Something else."
Haha, geweldig!quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:02 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
"Hey, Gellar. It's the end times, huh?
Time for God's wrath.
Well, I got some God's wrath...
Right here!
Oh, yeah! End times!"
[ afbeelding ]
Travis.
Kijk in de OP... en dan op de Wikipedia list of episodes pagina.quote:
Beter gaan ze weer verder met Lost.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Samen met Lost één van de slechtste series ooit.
Beter niet. Ik was blij dat het eindelijk afgelopen was.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:35 schreef tralalala het volgende:
[..]
Beter gaan ze weer verder met Lost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |