RR heb ik ook wel eens gehad, heerlijke wagens. En die S8, was dat toevallig eentje uit Bussum of Naarden? Heb namelijk al heel veen PC's daarover gehoord.quote:Op maandag 5 december 2011 13:53 schreef mothergoose het volgende:
oke, dan een enkele keer wel eens een rangerover vogue TDV8 of een audi S8 maar die waren dan ook met hoge uitzondering
Ajjj, jammer man. Ik wacht al heel lang op zo'n soort telefoontje, zeker nu ik een aantal keer 3 of 3 dagen achter elkaar beschikbaar ben. Hopelijk volgende keer beter.quote:Op maandag 5 december 2011 15:01 schreef -tape- het volgende:
Tering ik moest gewoon een kwartier lopen naar de dichtstbijzijnde bushalte in meerkerk.. Postkantoor. Ach ben er in ieder geval op tijd.relaxt dagje. Helaas was de BMW er eentje met 200.000 op de teller.. Week een beetje af met rijden ook, erg vervelend. Nu hopen dat ik geen last heb van de seinstorig bij A'dam centraal.
Bij zetten dat het hagelt en regent.. en dat de auto zijknat isquote:Op maandag 5 december 2011 17:13 schreef Coastin het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk als jullie een auto op schade moeten controleren bij deze harde wind in combinatie met regen en hagel ?? Geen pretje.
Redelijk, hangt er beetje vanaf welke regio je zit.. merkte dat het in brabant vaker voorkomt dan amsterdam.. (reed eerst vanuit eindhoven, nu amsterdam)quote:Op maandag 5 december 2011 17:13 schreef Kevindinhinho het volgende:
gebeurt dat vaak? Zo'n internationale rit? Lijkt me ook wel gaaf!
Ik denk als pc meer dan als hiker. Ik heb het als hiker 2 keer gehad in de ruim 2 jaar dat ik nu bij EW zit. En eentje was naar Antwerpen, dus dat vind ik niet eens tellenquote:Op maandag 5 december 2011 17:13 schreef Kevindinhinho het volgende:
gebeurt dat vaak? Zo'n internationale rit? Lijkt me ook wel gaaf!
Iemand in dit topic heeft wel eens een 7-serie gereden als hiker kan ik me herinnerenquote:Op dinsdag 6 december 2011 08:57 schreef -tape- het volgende:
Als het een hiker is eet ik mijn schoen op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |