SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SuperHarregarre voor plaatje
Maanvis Plaatje 2
AFC AJAX
Mod van fok, wie kent hem niet?quote:Op maandag 28 november 2011 14:06 schreef HeatWave het volgende:
Waarom doet iedereen toch alsof Ludo Sanders een bekend iemand is? Ik moest het echt fucking Googlen.
Stelletje soapnichten.
Sowieso, met zijn "mijn ene oog is groter dan de ander en ik blijf je altijd strak aankijken" look jaagt hij klanten van de McD weg.quote:Op maandag 28 november 2011 14:13 schreef HeatWave het volgende:
Geweld hoeft niet, ik wil gewoon dat die gast zo enorm beschadigd raakt qua reputatie dat de McDonalds hem niet aanneemt omdat dat niet representatief staat achter de balie.
Is niet de bedoeling nee. Uiteindelijk als deze man blijft zitten krijgen we wel weer hete periodes rond de arena.quote:Op maandag 28 november 2011 14:13 schreef HeatWave het volgende:
Geweld hoeft niet, ik wil gewoon dat die gast zo enorm beschadigd raakt qua reputatie dat de McDonalds hem niet aanneemt omdat dat niet representatief staat achter de balie.
Niks mis meequote:Op maandag 28 november 2011 14:15 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Is niet de bedoeling nee. Uiteindelijk als deze man blijft zitten krijgen we wel weer hete periodes rond de arena.
Niet als we hem chanteren.quote:Op maandag 28 november 2011 14:16 schreef HeatWave het volgende:
Als er geweld tegen hem gebruikt wordt (of iig dreigt) dat sterken we hem alleen maar. Dan kan ie de slachtofferrol spelen.
Kanslozen hebben vaak niet door dat hun kansloze ondernemingen kansloos zijn.quote:Op maandag 28 november 2011 14:16 schreef stevenmac26 het volgende:
ten Have zal toch een keer moeten inzien dat ie aan een kansloze missie bezig is
Kan die ervaringen delen met Jaakke.quote:Op maandag 28 november 2011 14:16 schreef HeatWave het volgende:
Als er geweld tegen hem gebruikt wordt (of iig dreigt) dat sterken we hem alleen maar. Dan kan ie de slachtofferrol spelen.
ja, of postalgold of zo'n pure oplichtersorganisatie, daar hoort ie prima bij. Die gast komt zo enorm onbetrouwbaar over...quote:
Dubai investquote:Op maandag 28 november 2011 14:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, of postalgold of zo'n pure oplichtersorganisatie, daar hoort ie prima bij. Die gast komt zo enorm onbetrouwbaar over...
Het gaat om het eerste elftal, ben je anti-Cruijff ofzo?quote:Op maandag 28 november 2011 14:22 schreef StarGazer het volgende:
Jong Ajax binnen een min van een 1-0 voorsprong naar een 1-2 achterstand. Typisch weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |