Gouden handdrukken zijn over het algemeen op directie niveau niet op management niveau.quote:Op maandag 28 november 2011 13:16 schreef stbabylon het volgende:
Hoge managers die daarna aan de bedelstaf raken Godtje? Ik heb daar niks over gehoord. Daarintegen heb ik vaak zat gouden handdrukken gezien. Of nu dat wat minder is, de volgende hoogbetaalde baan vrijwel direct in de pocket.
Als je alleen nog maar mag begeren wat je ook daadwerkelijk kan krijgen dan elimineer je het dromen en wensen uit iemands leven.... dan zou de wereld een stuk stommer wordenquote:Op maandag 28 november 2011 13:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kijk alleen naar lelijke auto's, want mooie kan ik toch nooit betalen.
Niemand zegt iets over het niet mogenquote:Op maandag 28 november 2011 13:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je alleen nog maar mag begeren wat je ook daadwerkelijk kan krijgen dan elimineer je het dromen en wensen uit iemands leven.... dan zou de wereld een stuk stommer worden
Ejum.... ik denk daar allemaal niet over na. Als ik moet gaan nadenken over dat soort dingen, is het mis bij mij. Ik doe, ik leef, ik genietquote:Op maandag 28 november 2011 13:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je alleen nog maar mag begeren wat je ook daadwerkelijk kan krijgen dan elimineer je het dromen en wensen uit iemands leven.... dan zou de wereld een stuk stommer worden
Niks mis met een beetje begeren wat net buiten je bereik ligt!quote:Op maandag 28 november 2011 13:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Ejum.... ik denk daar allemaal niet over na. Als ik moet gaan nadenken over dat soort dingen, is het mis bij mij. Ik doe, ik leef, ik geniet
"net buiten je bereik" is natuurlijk wat anders dan het onbereikbare.quote:Op maandag 28 november 2011 13:25 schreef Ang3l het volgende:
Niks mis met een beetje begeren wat net buiten je bereik ligt!
Het is een beetje als een wortel voor dat paards z'n neus houden... je loopt er van door!
quote:Op maandag 28 november 2011 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is een beetje als een wortel voor dat paards z'n neus houden... je loopt er van door!
Hehehe.quote:Op maandag 28 november 2011 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb er zelf ook weinig mee. Ja leuk zo'n mooie dure auto, maar ik zal hem nooit gaan kopen. En om nou te zeggen dat mijn dagelijks leven daar leuker door wordt om naar te kijken. neuhquote:Op maandag 28 november 2011 13:27 schreef MNR het volgende:
Hehehe.
Ik vind het oprecht knap van mensen om te zien hoe ze daarmee omgaan.
Nee, ik bedoel in relaties. De rest heb ik totaal geen moeite mee, lach ik alleen maar omquote:Op maandag 28 november 2011 13:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb er zelf ook weinig mee. Ja leuk zo'n mooie dure auto, maar ik zal hem nooit gaan kopen. En om nou te zeggen dat mijn dagelijks leven daar leuker door wordt om naar te kijken. neuh
Je kan toch genieten van een mooie film, een mooi schilderij, een leuke voorstelling, een mooie auto een mooie boom in het bos of een mooi meisje op straat?quote:Op maandag 28 november 2011 13:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb er zelf ook weinig mee. Ja leuk zo'n mooie dure auto, maar ik zal hem nooit gaan kopen. En om nou te zeggen dat mijn dagelijks leven daar leuker door wordt om naar te kijken. neuh
Als ik het grandioos verkloot, ben ik mijn baan kwijt, en wordt het verdraaid lastig om op datzelfde vakgebied/niveau een nieuwe baan te krijgen. Als iemand extra veel betaald krijgt, want meer verantwoordelijkheid, zou dat toch minstens zo erg moeten zijn.quote:Op maandag 28 november 2011 13:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gouden handdrukken zijn over het algemeen op directie niveau niet op management niveau.
En waarom moet iemand gelijk aan de bedelstaf raken?
quote:Op maandag 28 november 2011 13:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan toch genieten van een mooie film, een mooi schilderij, een leuke voorstelling, een mooie auto een mooie boom in het bos of een mooi meisje op straat?
Je hieft het niet gelijk te bezitten, in je huis te hebben of er in mee te spelen.
Precies. Schoonheid is geen bezit natuurlijk.quote:Op maandag 28 november 2011 13:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan toch genieten van een mooie film, een mooi schilderij, een leuke voorstelling, een mooie auto een mooie boom in het bos of een mooi meisje op straat?
Je hieft het niet gelijk te bezitten, in je huis te hebben of er in mee te spelen.
Ook niks mis met een beetje fantaseren over het onbereikbarequote:Op maandag 28 november 2011 13:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"net buiten je bereik" is natuurlijk wat anders dan het onbereikbare.
(blabla.. ja weinig zaken zijn onbereikbaar mits je je genoeg inzet ervoor, maar daar heb ik het nu niet over)
Totaal niet. Maar je moet ook blij zijn met wat je hebtquote:Op maandag 28 november 2011 13:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook niks mis met een beetje fantaseren over het onbereikbare
Zeg, doe jij eens even niet zo linkschmenshippiewerkschuwbomenknuffelaarderig!quote:Op maandag 28 november 2011 13:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ik het grandioos verkloot, ben ik mijn baan kwijt, en wordt het verdraaid lastig om op datzelfde vakgebied/niveau een nieuwe baan te krijgen. Als iemand extra veel betaald krijgt, want meer verantwoordelijkheid, zou dat toch minstens zo erg moeten zijn.
Ja, is traagquote:Op maandag 28 november 2011 13:36 schreef stbabylon het volgende:
MNR, heb jij ook zo'n trage weblinks, of zit je niet remote?
Een boomhutquote:Op maandag 28 november 2011 13:34 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me: een boom in de huiskamer!
Maar dan komt het meer toevallig op je pad. Als ik een knappe acteur zie denk ik van "joah ziet er goed uit" maar thats it. Zal er niet snel foto's van opzoeken om bv hier te posten, met het 'gewoon omdat het kan' idee. Of er hele gesprekken over hebben, wantja zo nutteloos (ja er is zoveel nutteloos wat ik wel doe, i knowquote:Op maandag 28 november 2011 13:32 schreef Godtje het volgende:
Sluit het een het andere uit dan?quote:Op maandag 28 november 2011 13:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Totaal niet. Maar je moet ook blij zijn met wat je hebt
Ik kwam wel op die gedachte door die occupykneuzen. Ze hebben op de stoep gekrijt: Eerlijk alles delen.quote:Op maandag 28 november 2011 13:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zeg, doe jij eens even niet zo linkschmenshippiewerkschuwbomenknuffelaarderig!
Ik kan daar prima op geilen. Zeg ook niet dat het uitsluit.quote:Op maandag 28 november 2011 13:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sluit het een het andere uit dan?
Dus als je Jessica Biel een lekker wijf vindt en je af en toe eens op die lekkere tieten geilt op een foto... dan kun je niet meer tevreden zijn met de theezakjes van je eigen vriendin?
Wat gebeurt in Flevoland, kan de rest van Nederland niet boeien. Moet je daar maar niet gaan wonen.quote:Op maandag 28 november 2011 13:39 schreef Spezza19 het volgende:
http://www.omroepflevolan(...)mishandeld-in-de-bus
Discriminatie!
Politieke keuzes die niet de jouwe zijn staat niet gelijk aan iets verkloten.quote:Op maandag 28 november 2011 13:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kwam wel op die gedachte door die occupykneuzen. Ze hebben op de stoep gekrijt: Eerlijk alles delen.
Waardoor ik dacht: ja, maar dan ook eerlijk al het werken verdelen. Oh en eerlijk alle verantwoordelijkheid. Waarna: he maar wacht eens even. Balkenende heeft bijhoorlijk de boel zitten verzieken en heeft nu een dik betaalde baan. En tig directieleden zijn nu gewoon weer directielid... Waar zit daar het eerlijk delen. Evenveel werken, evenveel gevolgen bij slecht presteren, en zij bakken met geld... Dat klopt niet he.
Hij was de PM, hij werd betaald om die verantwoordelijkheid te dragen. Dat is mijn hele punt nou juist. Iemand kan de boel wel verkloten en dan roepen dat het lag aan de mensen onder hem. Maar als hij betaald krijgt om die verantwoordelijkheid te dragen, zijn de gevolgen ook voor hem. Of hij moet dan minder centen krijgen.quote:Op maandag 28 november 2011 13:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Politieke keuzes die niet de jouwe zijn staat niet gelijk aan iets verkloten.
Ja Betty van den Berg heeft ook groetere tettenquote:Op maandag 28 november 2011 13:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kan daar prima op geilen. Zeg ook niet dat het uitsluit.
Overigens heeft mrs. stbabylon lekkerdere en grotere tetten als Biel
Let ook op de term 'lekkerdere'quote:Op maandag 28 november 2011 13:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja Betty van den Berg heeft ook groetere tetten
Zit hem in de rest van hara lichaamsomvang en proporties.
quote:
Dat zegt die homo toch niks joh.quote:Op maandag 28 november 2011 13:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Let ook op de term 'lekkerdere'
Jamaar daar kan ik niet over discussieren. Lekker is in the eye of the BH, in dit geval dus de Beholder.quote:Op maandag 28 november 2011 13:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Let ook op de term 'lekkerdere'
Lough Tuckquote:Op maandag 28 november 2011 13:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar daar kan ik niet over discussieren. Lekker is in the eye of the BH, in dit geval dus de Beholder.
Het gaat natuurlijk wel over je oogappeltje, je prinsesje he? Die kan niks verkeerd doen uiteraard.quote:Op maandag 28 november 2011 13:50 schreef stbabylon het volgende:
Nou inderdaad. Je hoort steeds vaker over ouders die verhaal komen halen. Zoals laatst met die leraar die een jongen hardhandig de klas uit had gezet na het tigduizend keer gevraagd te hebben. En dat dan die ouders de leraar aanklagen.
Als mij dat was gebeurt, had ik bij thuiskomst een flink probleem. Als de leraar fysiek moet worden, dan zou mijn vader daar nog wel even overheen gaan.
Dat is idd het probleem. Kinderen doen nooit meer iets fout, krijgen nooit meer straf, zijn altijd het slachtoffer.quote:Op maandag 28 november 2011 13:50 schreef stbabylon het volgende:
Nou inderdaad. Je hoort steeds vaker over ouders die verhaal komen halen. Zoals laatst met die leraar die een jongen hardhandig de klas uit had gezet na het tigduizend keer gevraagd te hebben. En dat dan die ouders de leraar aanklagen.
Als mij dat was gebeurt, had ik bij thuiskomst een flink probleem. Als de leraar fysiek moet worden, dan zou mijn vader daar nog wel even overheen gaan.
Ik zie het verschil heus wel tussen fiere frisse pronte borstjes of beaderde pannenkoektepelige meloenenquote:Op maandag 28 november 2011 13:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zegt die homo toch niks joh.
Nou Merlijntje heeft toch echt een probleem hoor, als ie met onvoldoendes thuis komtquote:Op maandag 28 november 2011 13:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk wel over je oogappeltje, je prinsesje he? Die kan niks verkeerd doen uiteraard.
De MI van die laatstequote:Op maandag 28 november 2011 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie het verschil heus wel tussen fiere frisse pronte borstjes of beaderde pannenkoektepelige meloenen
Wat een asociale ouders heeft Merlijntje zegquote:Op maandag 28 november 2011 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou Merlijntje heeft toch echt een probleem hoor, als ie met onvoldoendes thuis komt
Merlijn heeft kei lieve papa's!!!!quote:Op maandag 28 november 2011 13:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat een asociale ouders heeft Merlijntje zeg
Ik vind Merlijntje zn ouders maar tokkietuig, niet eens de leraar aanspreken op de slechte prestaties van Merlijntje. Hoe. Durven. Ze.quote:
Ja, da's logisch, hij mist de zachtheid van de borsten van mama...quote:Op maandag 28 november 2011 14:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind Merlijntje zn ouders maar tokkietuig, niet eens de leraar aanspreken op de slechte prestaties van Merlijntje. Hoe. Durven. Ze.
Kijk je tussen zijn binnen, kom je bij zijn pik-quote:Op maandag 28 november 2011 14:12 schreef MNR het volgende:
Merlijntje!!
[ afbeelding ]
En dan moet ik direct aan dat liedje denken: "ti-ta-tovernaar heeft een lange sik.."
Oooooh, Julia, Julia, Julia,quote:Op maandag 28 november 2011 14:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, da's logisch, hij mist de zachtheid van de borsten van mama...
En dit was het einde van het verboden lied!quote:Op maandag 28 november 2011 14:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kijk je tussen zijn binnen, kom je bij zijn pik-
ken is verboden, stelen mag je niet
Kinderen zijn die nieuwe Marokkanen. Het zijn geen individuen, ze zijn allemaal slecht want zo staat het in de Telegraaf. Alle kinderen het land uit!quote:Op maandag 28 november 2011 13:54 schreef HeatWave het volgende:
Dat is idd het probleem. Kinderen doen nooit meer iets fout, krijgen nooit meer straf, zijn altijd het slachtoffer.
Dan moet Merlijntje maar eens een Anitaatje gaan batsen in het fietsenhok op vrijdagmiddag na de les.quote:Op maandag 28 november 2011 14:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, da's logisch, hij mist de zachtheid van de borsten van mama...
Die ken ik dan weer niet!quote:Op maandag 28 november 2011 14:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oooooh, Julia, Julia, Julia,
Julia, Julia, Julia,
En Julia, Julia, Julia en Julia is zo mooi
En Julia is zo mooi, ze heeft twee ronde borsten
De ene is van steen, de andere zit vol korsten
Nee, hou ze lekker in Nederland. Please.quote:Op maandag 28 november 2011 14:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kinderen zijn die nieuwe Marokkanen. Het zijn geen individuen, ze zijn allemaal slecht want zo staat het in de Telegraaf. Alle kinderen het land uit!
Ook best.quote:Op maandag 28 november 2011 14:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kinderen zijn die nieuwe Marokkanen. Het zijn geen individuen, ze zijn allemaal slecht want zo staat het in de Telegraaf. Alle kinderen het land uit!
quote:Op maandag 28 november 2011 14:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan moet Merlijntje maar eens een Anitaatje gaan batsen in het fietsenhok op vrijdagmiddag na de les.
Scharen dus...quote:Op maandag 28 november 2011 14:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan moet Merlijntje maar eens een Anitaatje gaan batsen in het fietsenhok op vrijdagmiddag na de les.
Nou ja! En Sinterklaas ook zeker. Dacht het niet!quote:Op maandag 28 november 2011 14:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kwantiteit garandeert geen kwaliteit in dezen. Alhoewel Merlijntje niet zoveel geeft om kwaliteit. Anders had ´ie wel hogere cijfers gehaald.quote:Op maandag 28 november 2011 14:24 schreef MNR het volgende:
[..]
Of Kadiah, zij heeft les gehad van de Antilianen!
Merlijn is een VROUW!!quote:Op maandag 28 november 2011 14:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, scharen, Merlijn en Anita zijn twee vrouwen, dus die scharen.
Hehehe.quote:Op maandag 28 november 2011 14:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kwantiteit garandeert geen kwaliteit in dezen. Alhoewel Merlijntje niet zoveel geeft om kwaliteit. Anders had ´ie wel hogere cijfers gehaald.
Nog nooit, het staat dus wel op de planning?quote:Op maandag 28 november 2011 14:28 schreef MNR het volgende:
Ik heb overigens nog nooit geschaard met een vrouw hoor.
Hoogst ouderwetsquote:Op maandag 28 november 2011 14:28 schreef MNR het volgende:
quote:Op maandag 28 november 2011 14:28 schreef MNR het volgende:
Kan allebei! Maar ik denk toch eerst aan een kerelquote:Op maandag 28 november 2011 14:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mag ik toch hopen met een vrouwennaam.
Neuj.quote:Op maandag 28 november 2011 14:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog nooit, het staat dus wel op de planning?
Ja Kees ookquote:Op maandag 28 november 2011 14:31 schreef MNR het volgende:
[..]
Kan allebei! Maar ik denk toch eerst aan een kerel
Nee natuurlijk niet.quote:
Kheb m van het weekend nog horen zingen.quote:Op maandag 28 november 2011 14:32 schreef Godtje het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)levensgevaar___.html
George
quote:Op maandag 28 november 2011 14:32 schreef Godtje het volgende:
George
Echt niet!quote:Op maandag 28 november 2011 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet.
Merlijn is een jongensnaam
Ja, ik vind het ook een mannennaam. Maar babs weerquote:Op maandag 28 november 2011 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet.
Merlijn is een jongensnaam
Longontsteking, ernstige ziekte, opvallend seksleven.quote:Op maandag 28 november 2011 14:32 schreef Godtje het volgende:
George
A boy named Merlijn als het ware dus.quote:Op maandag 28 november 2011 14:35 schreef HeatWave het volgende:
Merlijn is een naam die je aan een ongewenst kind geeft zodat ie zijn hele leven gepest zal worden.
Merlijn was vroeger mijn beste vriendje op de basisschool!quote:Op maandag 28 november 2011 14:35 schreef HeatWave het volgende:
Merlijn is een naam die je aan een ongewenst kind geeft zodat ie zijn hele leven gepest zal worden.
Ik snap wel dat Kees uit Flodder komt heren, maar waar die naam dan opeens uit de lucht komt vallen, ontgaat me to-taal. Maakt ook niet uit verderquote:
idd ja.. zoveel namen die gewoon verboden zouden moeten wordenquote:Op maandag 28 november 2011 14:35 schreef HeatWave het volgende:
Kees als vrouwennaam is een geintje uit de fantasiewereld (in dit geval de film), net zoals Merlijn een jongensnaam is, is ook verzonnen.quote:Op maandag 28 november 2011 14:37 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik snap wel dat Kees uit Flodder komt heren, maar waar die naam dan opeens uit de lucht komt vallen, ontgaat me to-taal. Maakt ook niet uit verder
Edit: en dat jullie elkaar dan wel direct begrijpen!
Sinds wanneer was Merlijn de tovenaar een vrouw?quote:
Van de babynamen site:quote:Op maandag 28 november 2011 14:43 schreef Spezza19 het volgende:
Merlijn
Merlijn is een Nederlandse meisjesnaam. Het betekent `Heuvel/duin bij de zee`.
Zoals je ziet... Het kan beide, maar meer jongens dan meisjes.quote:In 2006 werden in Nederland 12 meisjes met de naam Merlijn geboren.
De naam stond daarmee op plaats 956.
In 2006 werden in Nederland 89 jongens met de naam Merlijn geboren.
De naam stond daarmee op plaats 211.
--------------------------------------------------------------------------------
In 2007 kregen 3 meisjes de naam Merlijn.
De naam stond toen op plaats 2426.
In 2007 kregen 86 jongens de naam Merlijn.
De naam stond toen op plaats 208.
--------------------------------------------------------------------------------
In 2008 is de naam aan 4 meisjes gegeven.
Het stond toen op plaats 2062.
In 2008 is de naam aan 76 jongens gegeven.
Het stond toen op plaats 239.
In 2009 is de naam aan 1 meisje gegeven
en stond het op plaats 224.
In 2009 is de naam aan 58 jongens gegeven
en stond het op plaats 169.
In 2010 kregen 2 meisjes deze naam
en stond het op plaats 219.
In 2010 kregen 61 jongens deze naam
en stond het op plaats 177.
De naam Merlijn is zowel aan jongens als meisjes gegeven.
Dacht ik ook aan. Maar dan hoor je wel flink af te vallen de laatste periode.quote:Op maandag 28 november 2011 14:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Longontsteking, ernstige ziekte, opvallend seksleven.
Aids.
Aju plu
quote:Het leukste aan de naam Merlijn:
Er zijn weinig mensen die Merlijn heten
Het minst leuke:
Het is ook een jongensnaam
Als ik geen Merlijn zou heten dan....:
Kon voor een jongen en meisje dus ik zou nu sowieso Merlijn heten
quote:Op maandag 28 november 2011 14:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoals je ziet... Het kan beide, maar meer jongens dan meisjes.
Einde discussie
Da's een beestquote:
quote:Op maandag 28 november 2011 14:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's een beest
Een hermelijnEn wie weet Hermione (niet oi) ook wel
quote:Op maandag 28 november 2011 14:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's een beest
Een hermelijnEn wie weet Hermione (niet oi) ook wel
Ze lijkt een beetje op de hoofdrolspeelster van Twiligth.quote:
vast, maar zij wordt niet door de hele filmwereld met de nek aangekekenquote:Op maandag 28 november 2011 14:58 schreef MNR het volgende:
[..]
Ze lijkt een beetje op de hoofdrolspeelster van Twiligth.
Die eerste is verzonnen, die tweede had een gestoorde pa (bewijs: kijk maar in het graf). You prove nothing!quote:Op maandag 28 november 2011 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sinds wanneer was Merlijn de tovenaar een vrouw?
En het zoontje van Antonie Kamerling heet ook Merlijn.
Ik ken geen enkele vrouwelijke Merlijn.
![]()
Zij wel??quote:Op maandag 28 november 2011 14:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vast, maar zij wordt niet door de hele filmwereld met de nek aangekeken.
Als je verder had gelezen had je 't bewijs gezien dat merlijn voornamelijk een jongensnaam is.quote:Op maandag 28 november 2011 14:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die eerste is verzonnen, die tweede had een gestoorde pa (bewijs: kijk maar in het graf). You prove nothing!
Zij heeft meer dan 1 gezichtsuitdrukking.quote:Op maandag 28 november 2011 14:58 schreef MNR het volgende:
[..]
Ze lijkt een beetje op de hoofdrolspeelster van Twiligth.
Whehequote:Op maandag 28 november 2011 15:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zij heeft meer dan 1 gezichtsuitdrukking.
Het bewijs dat er een heleboel sadistische ouders zijn. Die mag ik eigenlijk welquote:Op maandag 28 november 2011 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je verder had gelezen had je 't bewijs gezien.
Ja schat, zo kun je alles wel in je straatje verklaren hoorquote:Op maandag 28 november 2011 15:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het bewijs dat er een heleboel sadistische ouders zijn. Die mag ik eigenlijk wel
Daar is een hele meme-reeks van ergensquote:Op maandag 28 november 2011 15:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En zij kicked ass ipv jankend wachten tot haar vriendje het voor haar doet.
In de films ben ik het er mee eens dat: Hermione > Bella Fokking Swanquote:Op maandag 28 november 2011 15:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En zij kicked ass ipv jankend wachten tot haar vriendje het voor haar doet.
Ok, ik had ongelijk.quote:Op maandag 28 november 2011 15:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja schat, zo kun je alles wel in je straatje verklaren hoor
Je had gewoon ongelijk. Punt. Geef het nou maar eens een keertje toe.
Hahaha!quote:Op maandag 28 november 2011 15:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ok, ik had ongelijk.
Maar ik vind het nog steeds meer passen bij een vrouw en stom bij een man.
Hoe kan een kerel nou in hemelsnaam stoer en breed zijn met een naam als Merlijn.
Daar heb ik totaal geen moeite mee, als Nokia al mag adverteren met pedobearquote:Op maandag 28 november 2011 15:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In de films ben ik het er mee eens dat: Hermione > Bella Fokking Swan
Maar het zien van Hermione als geil wijf vertik ik. Niet omdat ze een meisje is maar omdat het lichtelijk pedofiel aanvoelt
Ik haal ook al mijn info wb Twilight van memebasequote:Op maandag 28 november 2011 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar is een hele meme-reeks van ergens.
Als HP al meer hardcore is dan twilight.
Twilight is geschreven door een Amerikaanse Mormoonquote:Op maandag 28 november 2011 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar is een hele meme-reeks van ergens.
Als HP al meer hardcore is dan twilight.
Ik geil ook niet op Hermoine, ik geil op de actrice, van over de 20, die haar speeltquote:Op maandag 28 november 2011 15:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In de films ben ik het er mee eens dat: Hermione > Bella Fokking Swan
Maar het zien van Hermione als geil wijf vertik ik. Niet omdat ze een meisje is maar omdat het lichtelijk pedofiel aanvoelt
Same here, nooit 1 sec van gezien (twilight). HP kan ik me wel mee vermakenquote:Op maandag 28 november 2011 15:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik haal ook al mijn info wb Twilight van memebaseVerder weet ik er geen kont vanaf
Twilight ging niet om de winst...quote:Op maandag 28 november 2011 15:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Twilight is geschreven door een Amerikaanse Mormoon
Harry Potter door een marketinggehaaide Brit
I rest my case
Sja, zuigen is de gemene delerquote:
Maar lang niet zo lekker helaasquote:Op maandag 28 november 2011 15:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, zuigen is de gemene deler.
No it´s notquote:Op maandag 28 november 2011 15:11 schreef MNR het volgende:
[..]
LOL!
Dat is pure, dramatische, echte liefde
quote:Op maandag 28 november 2011 15:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar lang niet zo lekker helaas
[..]
No it´s not![]()
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op maandag 28 november 2011 15:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Twilight ging niet om de winst...
Twilight is een re-write van HP met een Christelijk-correctsausje om geld te verdienen aan de kinderen die geen HP mogen lezen/kijken.
Blade! Ken je pappenheimersquote:Op maandag 28 november 2011 15:15 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee wie die vent op de achtergrond is!
Oh, dat hoort dus bij die cultuur! Kzou gillend wegrennen. Maar dat terzijdequote:
ies koeltoer.quote:Op maandag 28 november 2011 15:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Oh, dat hoort dus bij die cultuur! Kzou gillend wegrennen. Maar dat terzijde
Jij zag Wesley en dacht: Die wil ik, weg dat vriendje!quote:Op maandag 28 november 2011 15:16 schreef MNR het volgende:
Jeetje Blade... weet nog dat toen die film uitkwam, ik daar met mijn vriendje naartoe ging en dit de laatste film was die wij samen gekeken hebben omdat ik hem die dag dumpte.
Ja jonge... da's echt keilang geleden. Kwas toen 17 of zo??quote:
ja dat was wel tofquote:Op maandag 28 november 2011 15:17 schreef stbabylon het volgende:
Blade
Slaughterhouse rave sceneDie muziek
Zo geil!
De vergelijkingen zijn eindeloos anders.quote:Op maandag 28 november 2011 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee.
Mormoons.
En geen re-write van HP maar ene metafoor vanuit Mormoonse ogen over een meisje wat volwassen wordt. Het bloed, de jongen als verleiding, geens seks voor het huwelijk, meteen kinderen baren etc.
Heeft NIETS met HP te maken.
Dan is Blade dus niet kutquote:Op maandag 28 november 2011 15:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Deel 1 was nog wel kijkbaar maar daarna niet meer.
Hij zit toch in de gevangenis?quote:Op maandag 28 november 2011 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij zag Wesley en dacht: Die wil ik, weg dat vriendje!
Wesley Snipes...Redelijk ontspoort die gast.
Het zijn ook geen films die uitnodigen om nog een keer te kijkenquote:Op maandag 28 november 2011 15:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ze wel in de bioscoop gezien maar daarna ook niet meer trouwens
Neuj. Ik had inmiddels de knoop al doorgehakt dat ik het uit wilde maken.. maar had mn bijl nog niet gepakt. Toen gingen we dus naar de film en ik heb met de hoogstmogelijke moeite gedaan alsof ik graag bij hem in de buurt wilde zijn. Die film was toen wel een opluchtingquote:Op maandag 28 november 2011 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij zag Wesley en dacht: Die wil ik, weg dat vriendje!
Wesley Snipes...Redelijk ontspoort die gast.
Die vond ik best oke. Niet briljant, maar wel aardig. Heb hem op dvd.quote:Op maandag 28 november 2011 15:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil Daybreakers nog wel zien trouwens.
Ik kijk bijna nooit films meer dan 1 keer eigenlijk, er is altijd genoeg nieuws om te zien.quote:Op maandag 28 november 2011 15:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het zijn ook geen films die uitnodigen om nog een keer te kijken
Ik heb ze alle 3 op dvdquote:Op maandag 28 november 2011 15:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die van mij is beperktquote:Op maandag 28 november 2011 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ze alle 3 op dvd
Maar dat komt omdat ik een vampierentikje heb
Ik niet echtquote:Op maandag 28 november 2011 15:22 schreef MNR het volgende:
Kheb echt in de loop der jaren een COMPLEET andere smaak voor films gekregen. Thank God.
Ik zit op bijna 800 dvd's op dit momentquote:Op maandag 28 november 2011 15:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kijk bijna nooit films meer dan 1 keer eigenlijk, er is altijd genoeg nieuws om te zien.
Echt wel zo!quote:Op maandag 28 november 2011 15:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kheb echt nog nooit een DVD voor mezelf gekocht.quote:Op maandag 28 november 2011 15:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik koop minder dvd'sHeb er zo veel liggen die ik één keer heb gekeken of nog nooit. Ik kocht eerst elke week wel een dvd, nu veel minder vaak.
Je vindt leuk wat je leuk vindt toch? Waarom is je 'smaak' dan nu ineens 'beter' ofzo?quote:Op maandag 28 november 2011 15:22 schreef MNR het volgende:
Kheb echt in de loop der jaren een COMPLEET andere smaak voor films gekregen. Thank God.
quote:Op maandag 28 november 2011 15:25 schreef MNR het volgende:
[..]
Kheb echt nog nooit een DVD voor mezelf gekocht.
Deze man spreekt (in dit geval) de waarheid!quote:Op maandag 28 november 2011 15:23 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben begonnen met Star Wars, en das nog steeds cool.
Dit dus.quote:Op maandag 28 november 2011 15:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kijk bijna nooit films meer dan 1 keer eigenlijk, er is altijd genoeg nieuws om te zien.
Ook niet, ik bewaar ze ook niet,tegenwoordig is alles met hooguit een uurtje weer in HD binnenquote:Op maandag 28 november 2011 15:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dit dus.
Alleen ECHT hele goede films koop ik nog.... voorderest, 1x is genoeg
Hey jij!quote:Op maandag 28 november 2011 15:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je vindt leuk wat je leuk vindt toch? Waarom is je 'smaak' dan nu ineens 'beter' ofzo?
Mja, ik ben old-school daarin.... Heb ook rustig 1500+ cd's in de kast staan...quote:Op maandag 28 november 2011 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook niet, ik bewaar ze ook niet,tegenwoordig is alles met hooguit een uurtje weer in HD binnen.
Ik heb pas het meeste wat ik had (zeg : alles was voor Napster) weggegeven. Heb alleen nog alles van Metallica gehouden, omdat ie dat toch compleet hadquote:Op maandag 28 november 2011 15:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, ik ben old-school daarin.... Heb ook rustig 1500+ cd's in de kast staan...
Uurtje? Zit je op 55k5 of zo?quote:Op maandag 28 november 2011 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook niet, ik bewaar ze ook niet,tegenwoordig is alles met hooguit een uurtje weer in HD binnen.
Ik ook wel. Eerst moest ik niets hebben van buitenlandse films "Waarom zou ik zo lastig doen als er 1000.0000 engelse uitkomen?! Stom pretentieus gewauwel!" .... en nu smul ik van een goede arthousequote:Op maandag 28 november 2011 15:22 schreef MNR het volgende:
Ik kan sinds gister mijn PS3 aan mijn PC koppelen en hoef dus niet meer met een USB stickje heen en weer!quote:Op maandag 28 november 2011 15:30 schreef Cue_ het volgende:
Films koop ik eigenlijk nooit. Heb nog nooit voor mezelf een film nog maar een keer opgezet. Als er iemand is wil ik nog best wel eens een film nog eens kijken.
Maar met m'n volgende laptop/tv of als ik geld over heb dan zorg ik wel eens dat ik mijn laptop aan m'n tv kan koppelen en dan is download voldoende.
19GB/s... op welke backbone hang jij?quote:Op maandag 28 november 2011 15:36 schreef Godtje het volgende:
Die van mij is snel maar beetje labiel
[ afbeelding ]
Is dat dan met internetverbindingen net zoals met honden, dat ze op t baasje gaan lijken?quote:Op maandag 28 november 2011 15:36 schreef Godtje het volgende:
Die van mij is snel maar beetje labiel
[ afbeelding ]
IK BEN HEEEEEULLLLL NIET LABIEL!!!quote:Op maandag 28 november 2011 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat dan met internetverbindingen net zoals met honden, dat ze op t baasje gaan lijken?
Hooguit zeg ik toch?quote:Op maandag 28 november 2011 15:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Uurtje? Zit je op 55k5 of zo?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik kan sinds vorige week DVD's afspelen op mijn computertje en dan met kabel naar TV beeld publiceren. Is net de grote bioscoop zoquote:Op maandag 28 november 2011 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan sinds gister mijn PS3 aan mijn PC koppelen en hoef dus niet meer met een USB stickje heen en weer!
Stond wel ineens de porno tussen de lijst op de PS3Dus ik sbnel "Niiiiiiiiiiiks te zien! NIIIIIIIIIKS!"
Nou, het was ook de eerste gedachte die mij te binnen schoot... maar ik dacht: neee-hee, ik begin er niet aanquote:Op maandag 28 november 2011 15:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
IK BEN HEEEEEULLLLL NIET LABIEL!!!![]()
![]()
![]()
EINZZ!!!1111!!!!!!!11!11!
Wow, ze zijn zo knap tegenwoordig he?quote:Op maandag 28 november 2011 15:41 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik kan sinds vorige week DVD's afspelen op mijn computertje en dan met kabel naar TV beeld publiceren. Is net de grote bioscoop zo
Je werd geboren en het allereerste wat je dacht was: Godtje lijkt op zijn labiele internet verbinding?quote:Op maandag 28 november 2011 15:41 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, het was ook de eerste gedachte die mij te binnen schoot... maar ik dacht: neee-hee, ik begin er niet aan
Dit was ook vrij uitzonderlijk. Zat simultaan 3 dingen te downloaden via Steam, met 3fm aan het streamen.quote:Op maandag 28 november 2011 15:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hooguit zeg ik toch?.
12 haal ik niet hoor, maar niet alles is zo snel te downloaden, vooral oudere dingen duren nog wel eens wat langer.
Franse filmsquote:Op maandag 28 november 2011 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook wel. Eerst moest ik niets hebben van buitenlandse films "Waarom zou ik zo lastig doen als er 1000.0000 engelse uitkomen?! Stom pretentieus gewauwel!" .... en nu smul ik van een goede arthouse
Nou, voor een noob die niet wist dat je DVD een bepaalde instelling moest hebben om beeld te tonen en ik geen flauw idee heb wat voor uitgang mijn TV'tje heeft, heb ik het best ver geschopt, HeatWavertjequote:Op maandag 28 november 2011 15:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wow, ze zijn zo knap tegenwoordig he?.
Zennnnnnnnnnnnnn!!!quote:Op maandag 28 november 2011 15:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
IK BEN HEEEEEULLLLL NIET LABIEL!!!![]()
![]()
![]()
EINZZ!!!1111!!!!!!!11!11!
Bloementjesquote:
Klopt, er is ook Franse bagger. Maar ze maken vaak erg goede dramafilms, met geloofwaardige personages. Amerikanen zijn te vaak van die typische figuren met uitvergrote karaktertrekken. Mja, kwestie van smaak en zulks.quote:Op maandag 28 november 2011 15:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat het frans is maakt het niet beter hoor.
Er is inderdaad ook geenoeg Franse crap ja. Maar het heeft vaak wel een bepaald...... uhm.... Joie de viiiivre? ;')quote:Op maandag 28 november 2011 15:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 november 2011 15:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je werd geboren en het allereerste wat je dacht was: Godtje lijkt op zijn labiele internet verbinding?
Taxiquote:Op maandag 28 november 2011 15:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jean Pierre Jeunetquote:Op maandag 28 november 2011 15:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Klopt, er is ook Franse bagger. Maar ze maken vaak erg goede dramafilms, met geloofwaardige personages. Amerikanen zijn te vaak van die typische figuren met uitvergrote karaktertrekken. Mja, kwestie van smaak en zulks.
Die dvd box heb ik.quote:
Die heb ik op Lowlands gezien.quote:
Een film kijken op Lowlandsquote:Op maandag 28 november 2011 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die heb ik op Lowlands gezien.
Mwa. 'T gaat. Niet slecht, maar heb betere gezien.
Je bent niet goed. Absolute topper.quote:Op maandag 28 november 2011 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die heb ik op Lowlands gezien.
Mwa. 'T gaat. Niet slecht, maar heb betere gezien.
Heerlijke films zijn datquote:Op maandag 28 november 2011 15:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jean Pierre Jeunet
Al vind ik La cite des efants perdu net iets TE absurd.
Maar:
Amelie
Un longe dimanche des fiancailles
Delicatessen
Mic-Macs a tire larigot
Allemaal fijn
Ik vond hem niet slecht, maar ik heb niet zo heel erg veel met dat genre. Dus dan spreekt ie me al minder aan. Maar het feit dat ik 'm niet slecht vind ONDANKS dat wil zeggen dat t waarschijnlijk geen slechte film is neequote:Op maandag 28 november 2011 15:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bent niet goed. Absolute topper.
Die moet ik nog zien, hij lijkt me tof. Irriversible vond ik misselijkmakend goedquote:Op maandag 28 november 2011 15:51 schreef Ang3l het volgende:
Maar als je echt dood in je stoel wil neervallen moet je Enter The Void kijken.
Wat een rare lange bizarre onwerkelijke vreemde drugs trip was dat zeg![]()
En dat terwijl ik irriversible wel echt heel "mooi" vond (voor zover je zoiets schokkends mooi kan noemen).
Als er geen band staat die ik wil zien: Graagquote:
Le cinqueme element (of zoiets) dan?quote:Op maandag 28 november 2011 15:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik denk dat het merendeel in dit topic Ronin trouwens nog als franse film zou benoemen of The Transporter,
Moet ik ook nog zien, ik loop achterquote:Op maandag 28 november 2011 15:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik denk dat het merendeel in dit topic Ronin trouwens nog als franse film zou benoemen of The Transporter,
Dan is het toch het uitgesproken moment om een hand te bekijken die je niet perse wil zien, en verrast te worden??quote:Op maandag 28 november 2011 15:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als er geen band staat die ik wil zien: Graag
Hele andere filmkijk-ervaring![]()
Zou dat echt zijn?quote:
We hebben hem ook op Lowlands gekeken en..... laat ik eerlijk zijn, nu 2 jaar na dato hebben we het er nog steeds over. Dus Enter the Void heeft wel impact gemaaktquote:Op maandag 28 november 2011 15:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die moet ik nog zien, hij lijkt me tof. Irriversible vond ik misselijkmakend goed
Ouwe rukker!quote:Op maandag 28 november 2011 15:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan is het toch het uitgesproken moment om een hand te bekijken die je niet perse wil zien, en verrast te worden??
Meestal kijk ik die films 's avonds en dan staan dat soort bandjes er niet meer. En die grote Alpha acts of een flinke DJ kunnen me niet altijd boeien, dus hopsa naar de film.quote:Op maandag 28 november 2011 15:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan is het toch het uitgesproken moment om een hand te bekijken die je niet perse wil zien, en verrast te worden??
Een laptop op wielen.. in het water....quote:
Ik heb regelmatig het plan, maar 1x een halve in de Echo in 2000. Voor de rest alleen buitenfilms, toen dat er nog was. Met z'n allen 300 kijkenquote:Op maandag 28 november 2011 15:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Meestal kijk ik die films 's avonds en dan staan dat soort bandjes er niet meer. En die grote Alpha acts of een flinke DJ kunnen me niet altijd boeien, dus hopsa naar de film.
Ik vind het er bij horen. Minimala 1 film op Lowlands altijd
Iets met een schelpdier of zo.. omdat dat ding openstaat... (ik denk ook mjaar een beetje hardop)quote:Op maandag 28 november 2011 16:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb echt werkelijk geen flauw idee.
De kleine zeemeermin!!!quote:
Je zit in de buurtquote:Op maandag 28 november 2011 16:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De kleine zeemeermin!!!
Da's ook een del op de bodem van de zee
Ja, had dan op z'n minst de muziekcategorie erbij vermeld.quote:
Nee, diep hoog in de lucht dan?quote:Op maandag 28 november 2011 16:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, had dan op z'n minst de muziekcategorie erbij vermeld.
En waarom dan in t water??
Hij's wel leukquote:Op maandag 28 november 2011 16:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, diep hoog in de lucht dan?.
quote:Op maandag 28 november 2011 15:49 schreef CherryLips het volgende:
http://www.collegehumor.c(...)y-for-the-first-time![]()
![]()
quote:
Ik zei toch ook dat je in de buurt zat?quote:Op maandag 28 november 2011 16:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
Ik vond mijn Ariel anders best origineel
Jpanels multiplication natuurlijk!quote:Op maandag 28 november 2011 16:37 schreef stbabylon het volgende:
Hoe kan mijn component die ik vul met 5 JPanels plots 15 JPanels hebben???
Logisch tochquote:Op maandag 28 november 2011 16:39 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb het ontdekt, in een ander (zelfgeschreven) stuk code worden de andere 10 toegevoegd.
Geen mogelijkheid met een leuke if statement aan te geven welke hij wel moet includen?quote:Op maandag 28 november 2011 16:41 schreef stbabylon het volgende:
Ja, het ligt meestal aan jezelf
Maar dit is mooi klote.
Want nu moet ik dus code schrijven waar ik alleen de laatste x uitlees. Dat wordt nogal foutgevoelig.
Neh, niet echt. Ik heb een container met componenten, dat kunnen allerlei componenten zijn, maar in dit geval zijn het allemaal JPanel. Het verschil zit pas per JPanel, waarbij JPanel zelf ook weer een container is. Lang verhaal kort, geen manier om ze te onderscheiden.quote:Op maandag 28 november 2011 16:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen mogelijkheid met een leuke if statement aan te geven welke hij wel moet includen?
Uiensoepquote:Op maandag 28 november 2011 16:49 schreef HeatWave het volgende:
Menu voor vanavond : Uiensoep ala HeatWave gevolgd door Fajitas met zowel kip als bief (verschillende marinades) met guacamole, sour cream, salsa en diverse verse groente.
Ik ben niet alleenquote:
lekkerquote:Op maandag 28 november 2011 16:49 schreef HeatWave het volgende:
Menu voor vanavond : Uiensoep ala HeatWave gevolgd door Fajitas met zowel kip als bief (verschillende marinades) met guacamole, sour cream, salsa en diverse verse groente.
Nee, heel naar al die mensen die het mogelijk maken dat jij je zinloze gebagger op (oa) FOK! kan plaatsen, die moet je niet hebben idd.quote:
Dit is ook niet heel ingewikkeld verder hoor, veel snijden vooralquote:Op maandag 28 november 2011 17:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
lekker
Hier kookt mijn dochter, die houdt het voorlopig bij de wat simpeler dingen.
Overdreven reactie zeg...quote:Op maandag 28 november 2011 17:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, heel naar al die mensen die het mogelijk maken dat jij je zinloze gebagger op (oa) FOK! kan plaatsen, die moet je niet hebben idd.
Ach, de avond is nog jongquote:Op maandag 28 november 2011 17:12 schreef ArTiC het volgende:
ik sla het avondeten ff over, geen tijd
quote:Op maandag 28 november 2011 16:49 schreef HeatWave het volgende:
het klinkt ingewikkeld dan.quote:Op maandag 28 november 2011 17:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit is ook niet heel ingewikkeld verder hoor, veel snijden vooral.
Ik heb tot 20:00 de tijdquote:Op maandag 28 november 2011 17:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het klinkt ingewikkeld dan.
Ik kies altijd dingen voor ze waarbij ze niet veel hoeven snijden, als dat teveel is, moeten ze meteen uit school beginnen met koken.
Krijg je visite?quote:Op maandag 28 november 2011 16:49 schreef HeatWave het volgende:
ga je trouwen?quote:Op maandag 28 november 2011 17:21 schreef Ripley het volgende:
Ow, en hw pm even je adres en dat van je broer
je doos is weer eens volquote:Op maandag 28 november 2011 17:21 schreef Ripley het volgende:
Ow, en hw pm even je adres en dat van je broer
Ben ook net thuis en in een bijzonder rustige buiquote:Op maandag 28 november 2011 17:34 schreef Cue_ het volgende:
Zow uur te lang gezeten, nu op naar huis
ik ben ook nog niet zo lang thuis en heb nergens meer zin in. Zo toch maar eens gaan helpen met het eten en de bedden opmaken, was doen, was opvouwen, de huisvrouw uithangen...quote:Op maandag 28 november 2011 17:37 schreef MNR het volgende:
[..]
Ben ook net thuis en in een bijzonder rustige bui
Niet doen dan, de huisvrouw uithangen.quote:Op maandag 28 november 2011 17:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ben ook nog niet zo lang thuis en heb nergens meer zin in. Zo toch maar eens gaan helpen met het eten en de bedden opmaken, was doen, was opvouwen, de huisvrouw uithangen...
Mannen zijn trouwens heel erg. Ik ga niet zo vaak meer op stap, dus het was weer even en feest der herkenning.
Sta je leuk te kletsen, komt het feit dat je bezet bent ter sprake, zijn ze binnen 3 minuten weg...
dat zei ik niet, ik vond het wel grappig.quote:Op maandag 28 november 2011 17:45 schreef MNR het volgende:
[..]
Niet doen dan, de huisvrouw uithangen.
3 Minuten, heeft ie nog lang over gedaanNee joh, wat kan jou dat nou weer schelen?
Ow.quote:Op maandag 28 november 2011 17:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat zei ik niet, ik vond het wel grappig.
Sorryquote:Op maandag 28 november 2011 17:53 schreef CherryLips het volgende:
Nu word ik ook op m'n vaste nummer gestalkt
Ik bel je niet hoorquote:Op maandag 28 november 2011 17:53 schreef CherryLips het volgende:
Nu word ik ook op m'n vaste nummer gestalkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |