Gouden handdrukken zijn over het algemeen op directie niveau niet op management niveau.quote:Op maandag 28 november 2011 13:16 schreef stbabylon het volgende:
Hoge managers die daarna aan de bedelstaf raken Godtje? Ik heb daar niks over gehoord. Daarintegen heb ik vaak zat gouden handdrukken gezien. Of nu dat wat minder is, de volgende hoogbetaalde baan vrijwel direct in de pocket.
Als je alleen nog maar mag begeren wat je ook daadwerkelijk kan krijgen dan elimineer je het dromen en wensen uit iemands leven.... dan zou de wereld een stuk stommer wordenquote:Op maandag 28 november 2011 13:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kijk alleen naar lelijke auto's, want mooie kan ik toch nooit betalen.
Niemand zegt iets over het niet mogenquote:Op maandag 28 november 2011 13:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je alleen nog maar mag begeren wat je ook daadwerkelijk kan krijgen dan elimineer je het dromen en wensen uit iemands leven.... dan zou de wereld een stuk stommer worden
Ejum.... ik denk daar allemaal niet over na. Als ik moet gaan nadenken over dat soort dingen, is het mis bij mij. Ik doe, ik leef, ik genietquote:Op maandag 28 november 2011 13:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je alleen nog maar mag begeren wat je ook daadwerkelijk kan krijgen dan elimineer je het dromen en wensen uit iemands leven.... dan zou de wereld een stuk stommer worden
Niks mis met een beetje begeren wat net buiten je bereik ligt!quote:Op maandag 28 november 2011 13:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Ejum.... ik denk daar allemaal niet over na. Als ik moet gaan nadenken over dat soort dingen, is het mis bij mij. Ik doe, ik leef, ik geniet
"net buiten je bereik" is natuurlijk wat anders dan het onbereikbare.quote:Op maandag 28 november 2011 13:25 schreef Ang3l het volgende:
Niks mis met een beetje begeren wat net buiten je bereik ligt!
Het is een beetje als een wortel voor dat paards z'n neus houden... je loopt er van door!
quote:Op maandag 28 november 2011 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is een beetje als een wortel voor dat paards z'n neus houden... je loopt er van door!
Hehehe.quote:Op maandag 28 november 2011 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb er zelf ook weinig mee. Ja leuk zo'n mooie dure auto, maar ik zal hem nooit gaan kopen. En om nou te zeggen dat mijn dagelijks leven daar leuker door wordt om naar te kijken. neuhquote:Op maandag 28 november 2011 13:27 schreef MNR het volgende:
Hehehe.
Ik vind het oprecht knap van mensen om te zien hoe ze daarmee omgaan.
Nee, ik bedoel in relaties. De rest heb ik totaal geen moeite mee, lach ik alleen maar omquote:Op maandag 28 november 2011 13:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb er zelf ook weinig mee. Ja leuk zo'n mooie dure auto, maar ik zal hem nooit gaan kopen. En om nou te zeggen dat mijn dagelijks leven daar leuker door wordt om naar te kijken. neuh
Je kan toch genieten van een mooie film, een mooi schilderij, een leuke voorstelling, een mooie auto een mooie boom in het bos of een mooi meisje op straat?quote:Op maandag 28 november 2011 13:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb er zelf ook weinig mee. Ja leuk zo'n mooie dure auto, maar ik zal hem nooit gaan kopen. En om nou te zeggen dat mijn dagelijks leven daar leuker door wordt om naar te kijken. neuh
Als ik het grandioos verkloot, ben ik mijn baan kwijt, en wordt het verdraaid lastig om op datzelfde vakgebied/niveau een nieuwe baan te krijgen. Als iemand extra veel betaald krijgt, want meer verantwoordelijkheid, zou dat toch minstens zo erg moeten zijn.quote:Op maandag 28 november 2011 13:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gouden handdrukken zijn over het algemeen op directie niveau niet op management niveau.
En waarom moet iemand gelijk aan de bedelstaf raken?
quote:Op maandag 28 november 2011 13:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan toch genieten van een mooie film, een mooi schilderij, een leuke voorstelling, een mooie auto een mooie boom in het bos of een mooi meisje op straat?
Je hieft het niet gelijk te bezitten, in je huis te hebben of er in mee te spelen.
Precies. Schoonheid is geen bezit natuurlijk.quote:Op maandag 28 november 2011 13:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan toch genieten van een mooie film, een mooi schilderij, een leuke voorstelling, een mooie auto een mooie boom in het bos of een mooi meisje op straat?
Je hieft het niet gelijk te bezitten, in je huis te hebben of er in mee te spelen.
Ook niks mis met een beetje fantaseren over het onbereikbarequote:Op maandag 28 november 2011 13:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"net buiten je bereik" is natuurlijk wat anders dan het onbereikbare.
(blabla.. ja weinig zaken zijn onbereikbaar mits je je genoeg inzet ervoor, maar daar heb ik het nu niet over)
Totaal niet. Maar je moet ook blij zijn met wat je hebtquote:Op maandag 28 november 2011 13:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook niks mis met een beetje fantaseren over het onbereikbare
Zeg, doe jij eens even niet zo linkschmenshippiewerkschuwbomenknuffelaarderig!quote:Op maandag 28 november 2011 13:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ik het grandioos verkloot, ben ik mijn baan kwijt, en wordt het verdraaid lastig om op datzelfde vakgebied/niveau een nieuwe baan te krijgen. Als iemand extra veel betaald krijgt, want meer verantwoordelijkheid, zou dat toch minstens zo erg moeten zijn.
Ja, is traagquote:Op maandag 28 november 2011 13:36 schreef stbabylon het volgende:
MNR, heb jij ook zo'n trage weblinks, of zit je niet remote?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |