Precies, hij moet gewoon braaf zitten en mooi wezen danquote:Op maandag 28 november 2011 17:00 schreef Zoë23 het volgende:
NTS, een goed uiterlijk is natuurlijk ook een kwaliteit
(meer heeft hij natuurlijk ook niet nodig met een vriendin die zowat alles kan)
Achter het keukenkastje plakken Asy, nu kan het nogquote:Op maandag 28 november 2011 19:09 schreef Asyniur het volgende:
Ik vind mijn man ook de allerliefste hoor!
Er zijn alleen dagen bij![]()
Beter achter de stucquote:Op maandag 28 november 2011 19:13 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Achter het keukenkastje plakken Asy, nu kan het nog!
Ik heb manlief net de hele discussie laten lezen... Vraagt ie heel lief of ik thee wil... MAAR JE ZET WEL OP HET FORUM DAT IK THEE VOOR JE ZET!
Heerlijk, zo'n vent *haphaphap*!
En dit MJ! Leuk!!quote:Op maandag 28 november 2011 18:42 schreef Soempie het volgende:
Wat leuk mj. Samen zwanger.Wanneer is je zusje uitgerekend?
Nou wat Kyara zegt. Wat ontzettend naar voor je Marjolijntje.quote:Op maandag 28 november 2011 20:13 schreef Kyara het volgende:
Ja, dan kan inderdaad confronterend zijn. Ze vragen er inderdaad naar om er eventueel rekening mee te kunnen houden. Heftig hoor. Ik hoop dat je het wel een beetje van je af kunt zetten en dat het je ook niet hindert in het verdere verloop van je zwangerschap
Ik zou het niet beter kunnen verwoorden.quote:Op maandag 28 november 2011 20:13 schreef Kyara het volgende:
Ja, dan kan inderdaad confronterend zijn. Ze vragen er inderdaad naar om er eventueel rekening mee te kunnen houden. Heftig hoor. Ik hoop dat je het wel een beetje van je af kunt zetten en dat het je ook niet hindert in het verdere verloop van je zwangerschap
Ik hoop dat dit een hele fijne en speciale zwangerschap voor je wordt MJ! Dat heb je nu wel verdiend.quote:Op maandag 28 november 2011 20:48 schreef miss-jones25 het volgende:
Jaantjewat fijn
ik kwam ook weer ff checken voor Evenstar maar nog niets dus
En bij deze ook een foto:quote:Op maandag 28 november 2011 21:03 schreef jaantje_ het volgende:
Bedankt iedereen! Ik ben ook benieuwd naar nieuws van Clauwhee en Evenstar! *duimt*
Ik was ook heel even met mijn zus zwanger, toen we het vertelden met 8,5 week was ze drie dagen later al bevallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verders hoera voor goede echo's van Phaedra en orea en nog iemand![]()
En ik vergeet vast nog meer , sorry ..Engaging Infinite Improbability Drive..
quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:50 schreef _evenstar_ het volgende:
Inca![]()
Verzoek op FB nog even stil te houden
Whaaa! Daar is hij dan! Wat een prachtige naamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verders hoera voor goede echo's van Phaedra en orea en nog iemand![]()
En ik vergeet vast nog meer , sorry ... En zekers mag je trots zijn, wat een bevalling. De aanloop was al niet fijn, maar het einde lijkt me ook geen pretje
. Hopelijk nu genieten meis!
Venus in pocketformaat
© loveli
Dat ja.... Mijn gedachten zijn bij jullie...quote:Op dinsdag 29 november 2011 06:20 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Inca, ik denk aan je vandaag en blijf hopen op een wonder.
Dat ging dan ook ten koste van haar middenrif geloof ikquote:Op dinsdag 29 november 2011 07:07 schreef debuurvrouw het volgende:
Evenstar, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Ik vraag me oprecht af waar je acht pond baby hebt gelaten zonder toeterik wens je een fijne kraamweek.
quote:Op maandag 28 november 2011 20:24 schreef Marjolijntje het volgende:
Ja ik snap ook heel goed waarom ze het willen weten hoor! Anders had ik het ook echt niet verteld
Bedankt voor de reacties! Over het algemeen kan ik er prima mee omgaan, maar soms is het gewoon nog even kut. Het enige waar ik ook echtecht tegenop zie zijn inwendige onderzoeken. Maar ook dat komt vast goed.
En nu duik ik toch mn bed in en ga ik gewoon uit van 2 goede echo's en de geboorte van een leuk kindje!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |