Je doet het erom hequote:Op maandag 28 november 2011 12:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Met 'slotjesroepers' zijn we ook wat minder blij
Uiteraardquote:
Die was zelden toepasselijkerquote:
quote:
quote:
quote:
Ik wist dat die reactie ging komenquote:
Ze zijn weer teruggevonden hoor... heb er net bijna 2 uur gezeten. Nu weer op mn eigen plek.quote:
Ja hoor... het is wel even veel, maar komt wel goed! Kwestie van wennen.quote:
quote:Op maandag 28 november 2011 14:31 schreef Ofyles2 het volgende:
Heeft iemand een slotje gezien, ik ben de mijne kwijt?
quote:Op maandag 28 november 2011 14:31 schreef Ofyles2 het volgende:
Heeft iemand een slotje gezien, ik ben de mijne kwijt?
Die heeft je sleutel nog in handen?quote:Op maandag 28 november 2011 15:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van m'n vader!!
What's on a girls mind...quote:Op maandag 28 november 2011 15:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die heeft je sleutel nog in handen?Visuals met kuisheidsgordels enzo
Waarom tuf je voor niets doen helemaal naar Garderen dan?quote:Net mijn eerste officiele vrije dag aangevraagd: donderdag vrij, en dan naar Garderen tuffen en het hele weekend HELEMAAL NIKS
Dat weet ik, ik heb dan ook geen woord gelogen en heb Etc. nog op het juiste spoor proberen te zetten.quote:Op maandag 28 november 2011 15:48 schreef Diaan73 het volgende:
Jullie denken te moeilijk. Mijn vader heeft zijn achternaam aan mij doorgegeven: Slot. Wij worden vaak de Slotjes genoemd.
Niet als je het goed doet: haardvuur om bij te luieren, eten inclusief, snoep inclusief (quote:Op maandag 28 november 2011 15:47 schreef Bart het volgende:
Da's niet niks, zwaar vermoeiend zijn LAN's!
Ik wist het nietquote:Op maandag 28 november 2011 15:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik heb dan ook geen woord gelogen en heb Etc. nog op het juiste spoor proberen te zetten.
Maar daar ging ze niet op in...
Grappigquote:Op maandag 28 november 2011 15:48 schreef Diaan73 het volgende:
Jullie denken te moeilijk. Mijn vader heeft zijn achternaam aan mij doorgegeven: Slot. Wij worden vaak de Slotjes genoemd.
Nou ja, als ik een LAN heb dan komt het vaak neer op 2x drie uur slaapquote:Op maandag 28 november 2011 15:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Niet als je het goed doet: haardvuur om bij te luieren, eten inclusief, snoep inclusief (). Oh ja, m'n pc moet mee
Ja jij wist het wel inderdaad!!quote:Op maandag 28 november 2011 15:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik heb dan ook geen woord gelogen en heb Etc. nog op het juiste spoor proberen te zetten.
Maar daar ging ze niet op in...
Maar dát doe je zelfquote:Op maandag 28 november 2011 15:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou ja, als ik een LAN heb dan komt het vaak neer op 2x drie uur slaap.
Slapen gaat van de game-tijd af, dat is zonde!quote:Op maandag 28 november 2011 15:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maar dát doe je zelfIk ben wel goed, maar niet gek, ik slaap redelijk fatsoenlijk op een LAN
Etcie gaat helemaal niet voor de games naar een LAN. Zij gaat films kijken, plaatjes draaien en ouwehoeren op de radio.quote:Op maandag 28 november 2011 15:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Slapen gaat van de game-tijd af, dat is zonde!
quote:Op maandag 28 november 2011 15:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Etcie gaat helemaal niet voor de games naar een LAN. Zij gaat films kijken, plaatjes draaien en ouwehoeren op de radio.
Welkom in de AKQ SC...quote:Op maandag 28 november 2011 15:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar daar heb je helemaal geen LAN voor nodig.
Nee toch?quote:Op maandag 28 november 2011 16:02 schreef Etcetera het volgende:
Volgens mij is het radio maken definitief afgelopen
Dankje.quote:
Waar kunnen we een klacht indienen?quote:Op maandag 28 november 2011 16:02 schreef Etcetera het volgende:
Volgens mij is het radio maken definitief afgelopen
Woon je nu al in je huisje?quote:Op maandag 28 november 2011 16:14 schreef TradeMarkie het volgende:
Zo, het laminaat op de overloop ligt op zn plek, inclusief plinten. En ik heb weer warm water, de pomp in de ketel stond vast, nu niet meer, tevens een nieuwe pakking in de laatste lekkende koppeling gezet, dus ik ben klaar voor de winter
Nee, maar dat moet wel gebeuren dit jaarquote:
Een paar maanden geleden eigenlijk al, dacht ik...quote:Op maandag 28 november 2011 16:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, maar dat moet wel gebeuren dit jaar
klopt, maar toen was ineens de vakantie om en was het nog lang niet af. Nu gaat het allemaal niet meer zo hard in de avonduren en weekenden...quote:Op maandag 28 november 2011 16:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een paar maanden geleden eigenlijk al, dacht ik...
BBQ'en in de winter is toch ook niks...quote:Op maandag 28 november 2011 16:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
klopt, maar toen was ineens de vakantie om en was het nog lang niet af. Nu gaat het allemaal niet meer zo hard in de avonduren en weekenden...
En ik heb altijd gezegd dat ik pas wil verhuizen als het echt af is, dus het duurt wat langer dan gehoopt
Dan stellen we dat toch even uit...quote:Op maandag 28 november 2011 16:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
BBQ'en in de winter is toch ook niks...
Als er weer iets te showen is, kan vanavond wel ff een foto van de overloop uploadenquote:Op maandag 28 november 2011 16:31 schreef iamredleader het volgende:
Wanneer ga je weer foto's posten, TM?
Zijn X-box is denk ik 3 jaar oud ofzoquote:Op maandag 28 november 2011 17:42 schreef CaLeX het volgende:
Lol Etc :p
Dat rechtopstaande ding is inderdaad het nieuwe model Xbox360.
Ik zou hem wel even vergelijke met de xbox van G. ik weet het namelijk niet helemaal zeker, maar het zou kunnen dat de kinect niet op de oude werkt
Dan is het een oude (als hij grijs(ig) is dan zeker)quote:Op maandag 28 november 2011 17:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zijn X-box is denk ik 3 jaar oud ofzoIk ga het wel even checken thuis
Ja, dat kan ik.quote:Op maandag 28 november 2011 17:44 schreef knappekloon het volgende:
trouwens; kan iemand mij uitleggen wie Mark is en waarom hij speciaal welkom wordt geheten op dit forum?
quote:Op maandag 28 november 2011 18:10 schreef Cobra4 het volgende:
Mark is een super vent en de andere users hier in de sc willen dat vast bevestigen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kon ik dat vergeten!quote:Op maandag 28 november 2011 19:12 schreef MaJo het volgende:
Mark is inderdaad een heldcobra vergeet alleen te vertellen dat ik door Mark mijn grote liefde G. heb leren kennen
Ja toen was ik mee als jouw date! Legendarische avond inderdaad, ik had het er toevallig gisteren nog overquote:Op maandag 28 november 2011 19:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En ik kan me die ene keer nog herinneren dat hij hoogstpersoonlijk mijn bedrijfsfeest heeft gered door een spetterend optreden te geven. Het dak ging eraf![]()
![]()
Ik wilde nog posten 'oh, dat is duidelijk dan. Slotje'quote:Op maandag 28 november 2011 12:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Met 'slotjesroepers' zijn we ook wat minder blij
sadface. Bij mij welquote:
quote:
Held!quote:Op maandag 28 november 2011 18:10 schreef Cobra4 het volgende:
@knappekloon:
Mark is voor ons allen het grote voorbeeld en een held. Helpt altijd anderen en wil er niks voor terug.
MaJo heeft haar huisje aan hem te danken, Diaan haar nieuwe baan, MadMaster heeft meer dan de helft van zijn whisky collectie van hem gekregen, Trademarkie is via hem aan al het materiaal voor de verbouwing gekomen, Iamredleader heeft via Mark zijn vrouw leren kennen, wyccie heeft haar bul uit zijn handen ontvangen, LadyBlack zingt bij een koor welk door hem is opgericht.
Hij heeft mij al een baan aangeboden mocht ik bij Defensie een schop over het hek krijgen, de kinderkamer van Soempie heeft hij ingericht, Etcie krijgt toch weer haar eigen radioprogramma, Puntenslijpsel is dankzij zijn contacten in de VS aan het studeren, HT is dankzij hem nu al een paar keer op tv geweest, net als Nembrionic.
Moet ik nog meer vertellen? Mark is een super vent en de andere users hier in de sc willen dat vast bevestigen.
Maar wel raar hoor. Jij speelt in de AKQ en jij kent hem niet?
en PS: verkleinen kan ookquote:¤2.999 ipv ¤6.000 – Borstvergroting bij Laser Surgery.
Wil jij grotere borsten dan?quote:Op maandag 28 november 2011 20:32 schreef Whiteguy het volgende:
Oeh, groupdeal.nl:
[ afbeelding ]
[..]
en PS: verkleinen kan ook
Zal wel een reden hebbenquote:Op maandag 28 november 2011 19:36 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik wilde nog posten 'oh, dat is duidelijk dan. Slotje'
Maar mocht niet posten in dat topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
ik krijg het voor gratis!quote:Op maandag 28 november 2011 20:32 schreef Whiteguy het volgende:
Oeh, groupdeal.nl:
[ afbeelding ]
[..]
Doe MaJo de groeten van mij.quote:Op maandag 28 november 2011 21:04 schreef iamredleader het volgende:
Groetjes uit de Starbucks op Utrecht CS
Scherpquote:Op maandag 28 november 2011 21:05 schreef Cobra4 het volgende:
Maar wat belangrijker is. Waarom slaap jij vandaag bij de Starbucks in Utrecht? Het is immers al bedtijd.
Nou dat bleek gisteren wel ja, ik dacht dat we dat achter ons hadden gelatenquote:Op maandag 28 november 2011 19:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heeft G het er nog steeds moeilijk mee?
Vandaar je recente dromen.quote:Op maandag 28 november 2011 22:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nou dat bleek gisteren wel ja, ik dacht dat we dat achter ons hadden gelaten
Overwerk-avond op kantoor. Nu thuis, in bed, ga nu slapenquote:Op maandag 28 november 2011 21:05 schreef Cobra4 het volgende:
Maar wat belangrijker is. Waarom slaap jij vandaag bij de Starbucks in Utrecht? Het is immers al bedtijd.
Doe de groeten aan Tinuviel.quote:Op maandag 28 november 2011 22:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Overwerk-avond op kantoor. Nu thuis, in bed, ga nu slapen
Dat zou zomaar eens kunnen jaquote:Op maandag 28 november 2011 22:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vandaar je recente dromen.
Saffie?
Zo lang ze maar van Josje af blijftquote:Op maandag 28 november 2011 22:28 schreef MadMaster het volgende:
Nu op SBS6: 20 jarige meid is K3 fan en werpt zich voor de kleintjes in de strijd voor een foto met Karen/Karin (??)...
Een bosje Josje is goed voor een gezond blosje...quote:Op maandag 28 november 2011 22:29 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zo lang ze maar van Josje af blijft
En nu een pedo er bij ook, heet vast Martijn...quote:Op maandag 28 november 2011 22:32 schreef Whiteguy het volgende:
Ik heb na 30 seconden al genoeg gezien![]()
Wat een figuur.
Die komt voor alle geile chicks in het publiek ?quote:Op maandag 28 november 2011 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En nu een pedo er bij ook, heet vast Martijn...
Groupon had laatst al schaamlipcorrecties voor 999 euro in de aanbiedingquote:Op maandag 28 november 2011 20:32 schreef Whiteguy het volgende:
Oeh, groupdeal.nl:
[ afbeelding ]
[..]
Kan nog steeds. http://www.groupon.nl/dea(...)aser-surgery/1646939quote:Op maandag 28 november 2011 22:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Groupon had laatst al schaamlipcorrecties voor 999 euro in de aanbieding
Mwa.quote:
Kan ik zeer aanbevelen...quote:Op maandag 28 november 2011 22:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Groupon had laatst al schaamlipcorrecties voor 999 euro in de aanbieding
Wat voor cadeautjes heb je daar besteld? Ik doe niet aan Sint, maar wil graag cadeatujes kopen.quote:Op maandag 28 november 2011 22:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hulde voor Bol.com! Hebben zat, lekker relaxed cadeautjes bestellen... nu alleen nog wachten tot het allemaal binnenkomt. Mark, bedankt dat je die webwinkel ooit bent begonnen!
Ik denk dat 'ie 't niet wil doen...quote:Op maandag 28 november 2011 22:43 schreef Nico_S. het volgende:
Even een vraagje voor de nerds op het gebied van snuggere telefoons alhier. Ik gebruik BeeTagg als QR-lezer en daar is zojuist een update van geïnstalleerd. Het oude BeeTagg icoontje werkt nu niet meer ("De applicatie is niet op uw telefoon geïnstalleerd"), en een nieuw verschenen icoontje geeft de melding: "java.lang.NullPointerException[Ljava.lang.StackTraceElement;@46e05c18". Na OK aanklikken wordt het scherm wit en gebeurt er niets.
Iemand een idee??
In tegenstelling tot de anderen hier vind ik het wel een handig ding, en helemaal niet lelijk.quote:Op maandag 28 november 2011 22:45 schreef Whiteguy het volgende:
Die rugzak van de Engelse amazon was gewoon in 2 dagen binnen... viel me niet tegen.
Soms heb ik oprecht medelijden met je, nu ook weer...quote:Op maandag 28 november 2011 22:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat voor cadeautjes heb je daar besteld? Ik doe niet aan Sint, maar wil graag cadeatujes kopen.
De drang om geld uit te geven dat er niet is.
Ik heb de meeste applicaties via QR geïnstalleerd. Werkt(e) prima.quote:Op maandag 28 november 2011 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie 't niet wil doen...
Maar wat moet je met die vierkante barcodes? Gebruik ze nooit, zou niet weten waarvoor...
Krijg ook spontaan de neiging meer cheapass vliegtickets naar allerlei oorden te boeken, kan ik dat ding meteen goed gebruikenquote:Op maandag 28 november 2011 22:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de anderen hier vind ik het wel een handig ding, en helemaal niet lelijk.
Denk dat je OS van je telefoon de nieuwste versie van de app/Java-versie niet ondersteunt. Heb ik ook wel eens op m'n Blackberry en dan kieper ik zo'n app er su af...quote:Op maandag 28 november 2011 22:46 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ik heb de meeste applicaties via QR geïnstalleerd. Wekt(e) prima.
Wat is er mis met mijn schaamlippenquote:
Fokke en Sukke-kwartet, Harry Potter-dvd, twee boekjes van Andy Riley (bekend van de bunny suicides), muppets sherlock holmes, de cd Sinterklaas Fever en Sinterklaas met VOF de Kunstquote:Op maandag 28 november 2011 22:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat voor cadeautjes heb je daar besteld? Ik doe niet aan Sint, maar wil graag cadeatujes kopen.
De drang om geld uit te geven dat er niet is.
Ik had een maand of wat geleden besteld in Amerika, dat probeerden ze nog dezelfde week te bezorgen. Best primaquote:Op maandag 28 november 2011 22:45 schreef Whiteguy het volgende:
Die rugzak van de Engelse amazon was gewoon in 2 dagen binnen... viel me niet tegen.
Wanneer nog meer dan?quote:Op maandag 28 november 2011 22:46 schreef MadMaster het volgende:
Soms heb ik oprecht medelijden met je, nu ook weer...
Ben bij de spelletjes aan het kijken. Donkere avonden zijn ideale spelletjesavonden. Ook voor pubquizzen.quote:Op maandag 28 november 2011 22:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Fokke en Sukke-kwartet, Harry Potter-dvd, twee boekjes van Andy Riley (bekend van de bunny suicides), muppets sherlock holmes, de cd Sinterklaas Fever en Sinterklaas met VOF de Kunst
Als het aan mij ligt doe ik deze woensdag en donderdag mee aan een quiz en organiseer ik er vrijdag zelf eenquote:Op maandag 28 november 2011 22:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wanneer nog meer dan?
[..]
Ben bij de spelletjes aan het kijken. Donkere avonden zijn ideale spelletjesavonden. Ook voor pubquizzen.
Het was niet persoonlijk bedoeld...quote:Op maandag 28 november 2011 22:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat is er mis met mijn schaamlippen? Ik ben mooi zoals ik ben!
Ik mag weer weggeven wat een ander gekocht heeft...quote:Op maandag 28 november 2011 23:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik moet ook nog cadeautjes kopen, heb er geen bal zin in
Hoe moeilijk is het om vlees aan een spies te rijgen? Daarvoor hebben die spiezen toch een punt?quote:De Lunch Locker is maandagavond door de kijkers van SBS6 uitgeroepen tot het beste idee van Nederland 2011.
De winnende uitvinding is bedacht door de 12-jarige Vince Jordans uit Beugen, die zeven andere finalisten versloeg en daarmee de hoofdprijs van 10.000 euro won. Zijn idee is binnenkort in de winkels van Albert Heijn te koop.
De Lunch Locker is een broodtrommel met elastieken om het deksel gewikkeld die de boterhammen in de box op hun plaats houden. Ook kan de gebruiker er een flesje drinken onder klemmen. Het product won het van de spiesrijger om vis of vlees aan een stokje te rijgen.
Als het weer eens mislukt is bedoel je? Of telkens wanneer ik honger heb 2 uur nadat ik gegeten heb?quote:Op maandag 28 november 2011 22:59 schreef MadMaster het volgende:
Als je weer eens zielig doet over je eten en zo...
Dat beide.quote:Op maandag 28 november 2011 23:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als het weer eens mislukt is bedoel je? Of telkens wanneer ik honger heb 2 uur nadat ik gegeten heb?
twitter:SigaarSnor twitterde op maandag 28-11-2011 om 23:01:17Als die stemming in de #Ajax-ledenraad nou in 11-11 eindigt en de verlenging ook geen winnaar oplevert, gaan ze dan penalties nemen? @AT5 reageer retweet
Het klinkt erger dan het is, ik heb gewoon een snelle stofwisseling en een grote maag.quote:Op maandag 28 november 2011 23:05 schreef MadMaster het volgende:
In het laatste geval vooral als je niks in huis zegt te hebben...
Ik kan me zo'n situatie bijna niet voorstellen in de huidige tijd...quote:Op maandag 28 november 2011 23:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het klinkt erger dan het is, ik heb gewoon een snelle stofwisseling en een grote maag.
't Is niet dat ik uithonger omdat ik geen geld voor eten heb.
Vorige week lag ik een paar avonden achterelkaar met 'trek' in bed, dus zo voelt het om op dieet te zijn. Niks voor mij.
Jullie namen zo veel kratten Westvleteren mee dat jullie meerdere vrachtwagens nodig hadden?quote:Op maandag 28 november 2011 23:20 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, terug van Westvleteren. Even 600km heen en weer gereden met Mark
Op de terugweg 2 uur gedaan over 6 km vanwege een ongeluk met een vrachtwagen
Was best wat puin.
Rondje rond de kerk?quote:Op maandag 28 november 2011 23:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hwooeii ik ga woensdag afrijden
ja denk wel dat ik dat durf, maar weet niet zekerquote:Op maandag 28 november 2011 23:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rondje rond de kerk?
Durf je in Amsterdam bij succes dan wel te rijden?
De situatie dat ik met 'trek' in bed lig? Kwestie van slechts 1 keer opscheppen en geen snoep, chips of koek.quote:Op maandag 28 november 2011 23:21 schreef MadMaster het volgende:
Ik kan me zo'n situatie bijna niet voorstellen in de huidige tijd...
Rijden in de USA kan je met je ogen dicht.quote:Op maandag 28 november 2011 23:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja denk wel dat ik dat durf, maar weet niet zekerik wil ook rijden op weg naar Vegas
En die haarspeldbochten in de bergen dan? Of is dat alleen in de films?quote:Op maandag 28 november 2011 23:25 schreef MadMaster het volgende:
Rijden in de USA kan je met je ogen dicht.
Met een transporter busje parkeren langs de grachten hier is ook nog steeds niet mijn hobby. Wat ik van de USA gezien heb leek me dat inderdaad wel kinderspel qua autorijden. Parkeervakken waar je met een monstertruck nog moeite moest doen om dubbel te staan.quote:Op maandag 28 november 2011 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Links of rechts inhalen maakt niet uit en de wegen zijn er zo breed dat je de stoep nooit kan raken...
Mijn schhonzus en zwager uit de USA durven hier niet te rijden.
Ja, dan denk ik 'Dan pak je toch wat uit de kast en ga je iets eten'.quote:Op maandag 28 november 2011 23:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
De situatie dat ik met 'trek' in bed lig? Kwestie van slechts 1 keer opscheppen en geen snoep, chips of koek.
Ik heb al meteen de drive through geoefendquote:Op maandag 28 november 2011 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Links of rechts inhalen maakt niet uit en de wegen zijn er zo breed dat je de stoep nooit kan raken...
Mijn schhonzus en zwager uit de USA durven hier niet te rijden.
Nee, die bestaan wel, maar sturen is geen kunst en schakelen hoef je er meestal ook niet...quote:Op maandag 28 november 2011 23:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
En die haarspeldbochten in de bergen dan? Of is dat alleen in de films?
Welk wapen heb je gebruikt?quote:Op maandag 28 november 2011 23:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb al meteen de drive through geoefenden ik heb natuurlijk wel al in Amsterdam gereden
Drukke week, dus nauwelijks boodschappen gedaan. En ik was juist zo trots op mezelf dat ik me een beetje kon inhouden.quote:Op maandag 28 november 2011 23:27 schreef MadMaster het volgende:
Ja, dan denk ik 'Dan pak je toch wat uit de kast en ga je iets eten'.
Of is het een bewuste keuze van je om karig in te kopen?
Je hebt illegaal in Amsterdam gereden?quote:Op maandag 28 november 2011 23:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb al meteen de drive through geoefenden ik heb natuurlijk wel al in Amsterdam gereden
I wishquote:Op maandag 28 november 2011 23:21 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Jullie namen zo veel kratten Westvleteren mee dat jullie meerdere vrachtwagens nodig hadden?
Als het je eigen keuze is, ja, dan is dat niet 'zielig'. Dat je niet eveb een supermarkt in kan lopen, geloof ik niet...quote:Op maandag 28 november 2011 23:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Drukke week, dus nauwelijks boodschappen gedaan. En ik was juist zo trots op mezelf dat ik me een beetje kon inhouden.Want als de rem erafgaat dan eet ik me ook gelijk misselijk.
PS zegt niet dat ze illegaal in Amsterdam heeft gereden. Ze heeft eerder rijles gehad, maar ik weet niet meer precies waarquote:Op maandag 28 november 2011 23:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt illegaal in Amsterdam gereden?
Is niet echt slim...
nee hoor rijles heet datquote:Op maandag 28 november 2011 23:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt illegaal in Amsterdam gereden?
Is niet echt slim...
?quote:
Jij vond me zielig, ik niet. Ik baalde alleen.quote:Op maandag 28 november 2011 23:33 schreef MadMaster het volgende:
Als het je eigen keuze is, ja, dan is dat niet 'zielig'. Dat je niet eveb een supermarkt in kan lopen, geloof ik niet...
Maakt dat uit? Is er een verschil?quote:Op maandag 28 november 2011 23:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb je nou echt met Mark gereden of was dat onderdeel van De Held Mark?
AH...quote:Op maandag 28 november 2011 23:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
PS zegt niet dat ze illegaal in Amsterdam heeft gereden. Ze heeft eerder rijles gehad, maar ik weet niet meer precies waar
Laat ik het zo zeggen, ik dacht echt dat je zo platzak was dat je geen boodschappen kon doen...quote:Op maandag 28 november 2011 23:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij vond me zielig, ik niet. Ik baalde alleen.
In mijn begroting zijn de lekkernijen niet meeberekend, dat klopt. Daar houd ik me niet echt aan.quote:Op maandag 28 november 2011 23:36 schreef MadMaster het volgende:
Laat ik het zo zeggen, ik dacht echt dat je zo platzak was dat je geen boodschappen kon doen...
quote:Op maandag 28 november 2011 23:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
In mijn begroting zijn de lekkernijen niet meeberekend, dat klopt. Daar houd ik me niet echt aan.
Dat heb ik de laatste paar keren dus gedaan. Daarvoor vond ik het te veel werk. Maar vorige week een nieuw mesje gehaald bij de Xenos, en dat maakt veel uit.quote:Op maandag 28 november 2011 23:43 schreef Whiteguy het volgende:
En als je echt luxe wilt doen, fruit er dan een uitje bij
quote:Op maandag 28 november 2011 23:45 schreef wyccie het volgende:
Mijn tomatenpuree is een cent goedkoper.
[..]
Dat heb ik de laatste paar keren dus gedaan. Daarvoor vond ik het te veel werk. Maar vorige week een nieuw mesje gehaald bij de Xenos, en dat maakt veel uit.
Jamie heeft wel scherpe messen zo te zien:quote:Op maandag 28 november 2011 23:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen...een uitje fruiten is niet veel werk. Maar een retebot mes is inderdaad erg deprimerend.
Ik zie zo vaak dat mensen een mes gebruiken dat echt zo gruwelijk bot is
Beduidend scherp ja. Veel mensen kopen van die aardappelschilmesjes van 10 cent bij de Marskramer ofzo. Echt bocht.quote:Op maandag 28 november 2011 23:50 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Jamie heeft wel scherpe messen zo te zien:
Yupquote:Op dinsdag 29 november 2011 00:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nee toch? jezus we zijn volwassen.
Oh, ik trek mijn "yup" terug.quote:Als ze het nou gewoon face to face met me had besproken... dan had ik alsnog gezegd 'bitch please, weet waar je loyaliteit zou moeten liggen...
Ik kan niet goed zien hoe die Lunch Locker is ontworpen, maar een elastiek om je brooddtrommel was er 15 jaar geleden ook al.quote:Op maandag 28 november 2011 23:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hoe moeilijk is het om vlees aan een spies te rijgen? Daarvoor hebben die spiezen toch een punt?
Jaquote:Op dinsdag 29 november 2011 00:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik kan niet goed zien hoe die Lunch Locker is ontworpen, maar een elastiek om je brooddtrommel was er 15 jaar geleden ook al.
Voor 7 gulden kocht je een broodtrommel bij de Blokker waar al een postbode-elastiek bij inbegrepen was. Als je de deksel dan een halve slag draaide werd de trommel hoger.
Bentoquote:Op maandag 28 november 2011 23:03 schreef MadMaster het volgende:
Die Japanse 3-dubbelsdeks lunchboxen met aparte compartimenten voor via, salade, zuur en rijst, dat is pas innovatief...
Zou dat ook in een kroeg werken?quote:Op maandag 28 november 2011 23:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het om vlees aan een spies te rijgen? Daarvoor hebben die spiezen toch een punt?
Dan at jij te weinig boterhammen?quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:46 schreef Nembrionic het volgende:
JaDat ging jarenlang goed. Alhoewel dat hoger worden mij nooit nuttig bleek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon 4quote:
quote:Bento is cool, maar no way dat ik voor mijn lunch ga maken:
http://www.google.nl/sear(...)sAQ&biw=1680&bih=851SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Dat dus, ja. Maar 15 jaar? Maak daar maar het dubbele van, of meer. Snap het nieuwtje van een elastiek ook niet zo.quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik kan niet goed zien hoe die Lunch Locker is ontworpen, maar een elastiek om je brooddtrommel was er 15 jaar geleden ook al.
Voor 7 gulden kocht je een broodtrommel bij de Blokker waar al een postbode-elastiek bij inbegrepen was. Als je de deksel dan een halve slag draaide werd de trommel hoger.
Ik ken mensen die gewoon een half brood mee naar de uni slepen. Bakje tonijnsalade of ander smeersel erbij. En een bankpasje om te smeren.quote:
Ik heb de meest rechtse, maar dan rond. En iets andere kleurstelling, volgens mij met geel erbij en zonder tussenschot.quote:[ afbeelding ]
Een bankpasje? Als je een heel brood meesleept, dan kun je ook een plastic mesje meeslepen lijkt mequote:Op dinsdag 29 november 2011 00:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ken mensen die gewoon een half brood mee naar de uni slepen. Bakje tonijnsalade of ander smeersel erbij. En een bankpasje om te smeren.
Ja volgens mij is de klassieke vorm ook rond maar die kan ik dus helemaal niet meer vindenquote:Ik heb de meest rechtse, maar dan rond. En iets andere kleurstelling, volgens mij met geel erbij en zonder tussenschot.
Gewoon ooit eens bij de Hema gekocht in de uitverkoop. Heb er al eens mee gepicknickt.
Ja, of gewoon een echt mes.quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:57 schreef Nembrionic het volgende:
Een bankpasje? Als je een heel brood meesleept, dan kun je ook een plastic mesje meeslepen lijkt me
Heb ik wel eens gezien, maar het is dan echt zo'n kwijltopic, en iets wat niet mijn hobby zal worden. Daarom vermijd ik het topic.quote:Er is ook een Bento-topic trouwens.
nog steeds kinderachtig?quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:14 schreef Nembrionic het volgende:
Dan reinstate ik mijn "yup" voor de helft
Neuh, lijkt me terecht gepikeerd.quote:
QFT, hier ook aanwezigquote:Op maandag 28 november 2011 23:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Beduidend scherp ja. Veel mensen kopen van die aardappelschilmesjes van 10 cent bij de Marskramer ofzo. Echt bocht.
Als je dan toch met zulke mesjes wil werken, koop dan een zogeheten "molenmesje".
Retescherp en hoe meer je ze gebruikt hoe scherper ze worden.
Kosten ook geen flikker maar zijn wél goed.
Truste.quote:
ja ik kan letterlijk niet wachten.quote:Op dinsdag 29 november 2011 08:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is pas een fake-/droomwereld...
Ben je er al eens geweest?quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja ik kan letterlijk niet wachten.fuck the real world
Wat trekt je er zo in/aan?quote:
om te beginnen ben ik dol op achtbanen. en glitterquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat trekt je er zo in/aan?
Ik vind Vegas op zich wel grappig, maar het benauwd me ook behoorlijk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
De achtbaan in New York, New York kan ik wel aanbevelen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
om te beginnen ben ik dol op achtbanen. en glitter
maar nu is het vooral het 'idee'. it's Vegas ik ben eenentwintig dit is de 'droom' van iedere student
ja treasure island en bellagio herinner ik me nog... en ny. ny heb ik altijd al willenn doenquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De achtbaan in New York, New York kan ik wel aanbevelen.
Ook de show bij Treasure Island voor de deur en het waterorgel bij het Bellagio...
Als je maar niet stomlazerus met een fel roze plastic mega glas met nog groter rietje over de Strip gaat lopen slenteren. Dat vind ik echt zo triest...
Je gaat met de auto?quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
thankswe beginnen donderdag met rijden, zijn er hopelijk vrijdag avond
Dat dacht ik ook alquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heb het over Mark![]()
zoals je ziet de bescheidenheid zelve Hij durft niet meer te posten, mogelijk zien we hem het volgende topic terug?
Je doet het er om, hè?quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:43 schreef Etcetera het volgende:
Misschien wil Bart zijn cape wel even uitlenen
Ik weet niet wat jij denkt dat ik erom doe, maar kijk voor de zekerheid even naar Bart's UIquote:
Ik vermaak me wel, denk alleen wel dat ik eerder wegga dan geplandquote:Kan je een beetje wennen in Belgique?
Feest omdat er een nieuwe regering komt?
I know.quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij denkt dat ik erom doe, maar kijk voor de zekerheid even naar Bart's UI
Die geluiden had ik ook al van Belgen gehoord.quote:Ik vermaak me wel, denk alleen wel dat ik eerder wegga dan geplandDe barkeeper had gisteren nog een opmerking dat er na 532 dagen eindelijk een akkoord was, en dat hij vermoedde dat de regering binnen nog eens 532 dagen wel weer op z'n gat zou liggen. Maar ze hadden toch geen regering nodig, ze draaiden wel door
Die mag ie wel even lenen jaquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:43 schreef Etcetera het volgende:
Misschien wil Bart zijn cape wel even uitlenen
Mijn onderschrift is al enige tijd onveranderd. Jaartje of twee ofzoquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
I know.
Bart's onderschrift is ook wel geweest: "I've got the fuckin' cape" of iets van die strekking...
quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:21 schreef Etcetera het volgende:
Over die cape had ik hetverder over niks hoor
Van het lachen?quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:21 schreef Etcetera het volgende:
Tering, ik kan al een paar dagen meelezen via Twitter dat iemands 'mams' ziek is, en nu staat er dat ze niet meer bij gaat komen. Ik krijg ontvolg-neigingen
Je wil iemand ontvlogen omdat zijn of haar moeder op sterven ligt?quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:21 schreef Etcetera het volgende:
Over die cape had ik hetverder over niks hoor
Tering, ik kan al een paar dagen meelezen via Twitter dat iemands 'mams' ziek is, en nu staat er dat ze niet meer bij gaat komen. Ik krijg ontvolg-neigingen
Dan snap ik jouw bericht kennelijk niet...quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:53 schreef Etcetera het volgende:
Als dat grappig bedoelt is, mislukt de grap ontzettend
Ik doe het niet, maar het zijn nou niet bepaald tweets die ik zou plaatsen als ik hem was...quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je wil iemand ontvlogen omdat zijn of haar moeder op sterven ligt?is dat niet ietwat harteloos
Ze ligt in coma...quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan snap ik jouw bericht kennelijk niet...
Nee ok dat kan ik me voorstellen, maar om iemand dan te ontvolgen vind ik hard terwijl hij juist de steun zo hard nodig heeft. Een soort schreeuw om hulp lijkt me.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik doe het niet, maar het zijn nou niet bepaald tweets die ik zou plaatsen als ik hem was...
En op Twitter kwak je toch alles, dus dit soort dingen horen er ook bij...quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee ok dat kan ik me voorstellen, maar om iemand dan te ontvolgen vind ik hard terwijl hij juist de steun zo hard nodig heeft. Een soort schreeuw om hulp lijkt me.
Ik dus ook niet, vond het nogal harteloos overkomen zoals ik al zei.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:08 schreef MadMaster het volgende:
Dan snap ik deze niet:
Maar laat maar, het is me nu wel duidelijk.
Ik ga een bakkie Starbucks doen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:18 schreef Cobra4 het volgende:
Pauze. Tijd voor een bakkie en een saffie in het zonnetje.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik dus ook niet, vond het nogal harteloos overkomen zoals ik al zei.
Ja, zo lijkt je Bart wel.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]zo was het niet bedoeld. Misschien moet ik minder met de
smiley strooien
Wat moet je minimaal doneren dan?quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:44 schreef Cobra4 het volgende:
@ MM. Mario en Eelke zijn, als ik de tekst goed begrijp, voor donateurs begonnen met het organiseren van zeereizen.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:08 schreef Cobra4 het volgende:
Minimaal een tientje. http://www.loodsboot.eu/dvd.htm
Da's de donateursvaart.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]Dat valt nog wel mee, hoewel je vanaf ¤45 pas aan boord komt.
Enige info staat op dat formulier onder de beschrijving van "Schipper". Verdere info is dus alleen voor donateurs?quote:En waar vind ik in de massa's links info over een trip op zee?
Ah, dat had ik dus wel gevonden.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's de donateursvaart.
[..]
Enige info staat op dat formulier onder de beschrijving van "Schipper". Verdere info is dus alleen voor donateurs?
Eén regel lager staat het. Het is niet veel info, da's wel waar.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, dat had ik dus wel gevonden.
En verder heb je alleen prioriteit op de passagierslijst.
De woorden 'reis' en zee' kom ik daar ook nergens tegen.
Ze zouden toch eens moeten varen om inkomsten te verkijgen, neem ik aan...
Het is gewoon geen info...quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eén regel lager staat het. Het is niet veel info, da's wel waar.
Al meer dan voorheen.quote:
Ben/blijf benieuwd...quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Al meer dan voorheen.![]()
Maar ik zal Mario eens mailen.
Ik ook.quote:
quote:
Ik lees nog even het huidige topic doorquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heb het over Mark![]()
zoals je ziet de bescheidenheid zelve Hij durft niet meer te posten, mogelijk zien we hem het volgende topic terug?
Beter van nietquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:02 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik lees nog even het huidige topic door
Zie je wel.quote:
quote:
Nopequote:Op dinsdag 29 november 2011 18:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
een van 2 figuren in pak die een beetje sullig zitten te kijken?
Botswanakantje!quote:
Krijgt vast een functie bij de EOD.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
weer een concurrent minder voor Cobra
Ik denk het niet. Die moeten ze opruimen, niet verzamelenquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Krijgt vast een functie bij de EOD.
Net als de politie toch? Met boeven vang je boeven.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Die moeten ze opruimen, niet verzamelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |