Mjah, ik heb echt gewoon nauwelijks aanrecht, dus ik vind zelfs de waterkoker en het koffiezetapparaat in de weg staanquote:Op maandag 28 november 2011 10:42 schreef Stiemie het volgende:
Ik heb nu ook een sta in de weg en die doet het niet goed.Overigens gebruik ik 'm best vaak dus echt in de weg staan doet ie niet
Nouja, het ergste is dat ik die twee dingen voor mezelf niet gebruikquote:Op maandag 28 november 2011 10:51 schreef Stiemie het volgende:
Hahaha ja dat scheelt al hebben wij ook geen enorme keuken helaas. Maar als iets handig is, ben ik snel overstag. Al hebben we dan weer geen broodbakmachine bijvoorbeeld.
Wa zij see.quote:Op maandag 28 november 2011 11:30 schreef Troel het volgende:
Iedereen uiteindelijk wel netjes hun centjes ingeleverd?
ik heb er 2quote:Op maandag 28 november 2011 10:51 schreef Stiemie het volgende:
Hahaha ja dat scheelt al hebben wij ook geen enorme keuken helaas. Maar als iets handig is, ben ik snel overstag. Al hebben we dan weer geen broodbakmachine bijvoorbeeld.
Als ik een Kitchenaid had, ging ik 'm zeker ook niet ruilenquote:Op maandag 28 november 2011 12:00 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik wil mijnKitchenaid
voor geen goud ruilen voor een Kenwood.
Hij houdt dat wat in het reservoir zit op 110 graden. Het kost geloof ik ongeveer 20 euro op jaarbasis. Maar het is we weer zo dat je altijd precies de hoeveelheid neemt die je nodig hebt. Bij waterkoker pak je al snel teveel. En ikquote:Op maandag 28 november 2011 11:43 schreef Stiemie het volgende:
Is zo'n kokendwaterkraan energietechnisch niet duur? Hij houdt nu 24 uur per dag je water kokend heet terwijl een waterkoker dat alleen doet als je 'm nodig hebt. Of is er een ander foefje?
Ik gooi alles gewoon in de vaatwasser. Na het gebruik als de kom leeg is, beetje warm water en sop erin. Even
draaien en dan in de vaatwasser. Komt er altijd helemaal schoon uit!
Miss, wat fijn dat er actie isquote:Op maandag 28 november 2011 12:11 schreef miss_sly het volgende:
Ja, kweekje laten maken en ik mag loperamide halen bij de drogist ofzo. Met dat laatste wel oppassen en meteen stoppen als het verbetert, omdat je anders weer gaat verstoppen. Zit ik ook niet op te wachten natuurlijk.
ah ja, dat was m ja, loperamide. En verstopping is dan wel gelijk weer het andere uiterste. en dan maar gauw opknappen.quote:Op maandag 28 november 2011 12:11 schreef miss_sly het volgende:
Ja, kweekje laten maken en ik mag loperamide halen bij de drogist ofzo. Met dat laatste wel oppassen en meteen stoppen als het verbetert, omdat je anders weer gaat verstoppen. Zit ik ook niet op te wachten natuurlijk.
Daar gebruik ik hem ook voor. En voor zelfgemaakte mayonaise, stijfkloppen van eiwitten... eigenlijk echt alles! <3 Ik hou van dat apparaat.quote:Op maandag 28 november 2011 13:16 schreef snoopy het volgende:
Ik zou hem vooral gebruiken voor pizza- en pastadeeg![]()
Pappen en nathouden, niets wat echt zoden aan de dijk zet. Donderdag reumatoloog, zien of dat wat op gaat leverenquote:
Kijk dat is een goed plan! Ik ga hier eens een balletje opgooienquote:Op maandag 28 november 2011 13:31 schreef snoopy het volgende:
oh stiemie, ik ken dat gevoel wel ja![]()
Arme jij!
Aan de andere kant, kan je niet even op pad, kan je moeder mooi oppassen
Als jij heel lief bent geweest dit jaar, dan zorg je toch gewoon dat hij door Sinterklaas in je schoen wordt gestopt?!quote:Op maandag 28 november 2011 13:15 schreef debuurvrouw het volgende:
TFke, dat klinkt allemaal heel erg niet prettig. doe je kalm an?
Ik wens héél erg een keukenmachine. Want die zou ik zéker heel vaak gebruiken. en dan met een worst opzetstukvulding. lijkt me mega de bomb.
Ik ben (uiteraard!quote:Op maandag 28 november 2011 13:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als jij heel lief bent geweest dit jaar, dan zorg je toch gewoon dat hij door Sinterklaas in je schoen wordt gestopt?!
Een kitchenaid bij je bed? wat is dat voor rare cross-selling?quote:Op maandag 28 november 2011 13:42 schreef Sorbootje het volgende:
Wij hebben onze kitchenaid 'gekregen' toen we stoelen voor bij onze eettafel kochten. Bij die meubelzaak kreeg je een kitchenaid in mat antraciet (mijn favo) bij aankoop van een bed. Toen hebben we 't zo onderhandeld dat we korting én zo'n kitchenaid kregen. Kun je nagaan wat de marges zijn op dat soort meubelen.
wow dat is een goede dealquote:Op maandag 28 november 2011 13:42 schreef Sorbootje het volgende:
Wij hebben onze kitchenaid 'gekregen' toen we stoelen voor bij onze eettafel kochten. Bij die meubelzaak kreeg je een kitchenaid in mat antraciet (mijn favo) bij aankoop van een bed. Toen hebben we 't zo onderhandeld dat we korting én zo'n kitchenaid kregen. Kun je nagaan wat de marges zijn op dat soort meubelen.
van hetzelfde kaliber als poppeliers die fietsen bij hun bankstellen geven, denk ikquote:Op maandag 28 november 2011 13:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Een kitchenaid bij je bed? wat is dat voor rare cross-selling?
quote:Op maandag 28 november 2011 13:29 schreef Stiemie het volgende:
Ook fijn dat je de hele dag denkt: "Ha maar als zieke uk naar bed is, heb ik nog eventjes tijd voor mezelf. Is mijn vrije dag toch nog een beetje ontspannen" en dat je de kamerdeur van de kinderkamer achter je dicht trekt en dat je moeder dan voor de deur staatHet is niet helemaal mijn dag hoor.
Ja, plus dat Sinterklaas natuurlijk helemaal geen schoenen in een schoen kan stoppen, dat past niet...quote:Op maandag 28 november 2011 13:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik ben (uiteraard!) heel lief geweest dit jaar, Maar het is momenteel even kiezen tussen euh, schoenen, of die keukenmachien.
Alhoewel het natuurlijk veel beter is voor mijn reumahandjes. Dat dan weer wel.
ik heb nog wel een paar staanquote:Op maandag 28 november 2011 13:52 schreef amaranta het volgende:
Ik wil zo graag rode laarsjes
Wat mij er aan herinnert dat ik Interpolis moet bellen om een verzekering stop te zetten.... moni moni moni
De trap opvallen?quote:Op maandag 28 november 2011 13:51 schreef Keshet het volgende:
Ik wist dat van de trap af vallen zeer deed, maar de trap opvallen doet ook zeer.![]()
Maar hey, m'n koffiemok is nog heel!
mijn vader speelde vroeger de kodakfilmpjes ook wel eens achteruit af. dan sprongen we uit het zwembad. hilarisch!quote:Op maandag 28 november 2011 13:54 schreef Leandra het volgende:
Ik weet niet wat ik me er bij moet voorstellen maar heb een mental image van een achteruitgespeeld filmpje van iemand die de trap af valt, en dan vakkundig de koffiemok recht houdt
he, ik noem dr bewust moeder van mijn vriend he? schoonmoeder is teveel eer voor zo iemandquote:Op maandag 28 november 2011 13:58 schreef Keshet het volgende:
Amaranta en Lady, jullie komen er samen misschien wel uit?
Klinkt lekker trouwens, van je schoonmoeder.![]()
Leandra, ik wilde van de keuken naar de woonkamer met m'n bakkie koffie en maakte en misstap toen ik de trap op wilde lopen. Heb er een paar mooie oorlogswonden bij. 't is weer maandag hoor.
maat? gebruikssporen? hoogte? hak? fotow?quote:Op maandag 28 november 2011 13:53 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb nog wel een paar staan
meerdere paren zelfs!
maat??quote:Op maandag 28 november 2011 14:03 schreef lady-wrb het volgende:
foto's heb ik niet en hakken van plat tot mega !
wrb =quote:Op maandag 28 november 2011 14:04 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb megavoeten! maat 39
en ik vond nog een foto van een van mijn laarzen
<--- kijk!
maar die gaan niet weg, die staan op mijn bedombouw.
ik heb ze jaren geleden van mijn vriend gekregen vanwege mijn username
(en emailadres)
Is het andere huis eindelijk verkocht?quote:Op maandag 28 november 2011 14:03 schreef amaranta het volgende:
Sow, interpolis is geroggeld, en we krijgen zelfs geld terug
ik was straal vergeten de inboedel + opstal van het andere huis stop te zetten
En overgedragen!quote:Op maandag 28 november 2011 14:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is het andere huis eindelijk verkocht?
succes!quote:Op maandag 28 november 2011 14:17 schreef Sorbootje het volgende:
Oh trouwens. Ik krijg vrijdag een embryo in mijn buik. Dus.
Hurray! Spannend!quote:Op maandag 28 november 2011 14:17 schreef Sorbootje het volgende:
nou kijk eens aan! is al dat wachten toch nog ergens goed voor geweest!quote:Op maandag 28 november 2011 14:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
En overgedragen!
Een hele enthousiaste meneer uit Italie is er hoteldebotel verliefd op geworden en heeft de hoofdprijs betaald
Super!quote:Op maandag 28 november 2011 14:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
En overgedragen!
Een hele enthousiaste meneer uit Italie is er hoteldebotel verliefd op geworden en heeft de hoofdprijs betaald
Ik moet eerlijk bekennen dat ik soms gniffelend achter mn werkpc zit als ik de emailadressen van ouders bekijk. Het loont echt om er een aan te maken met je naam of met de naam van je kind.quote:Op maandag 28 november 2011 14:18 schreef lady-wrb het volgende:
hahaha ja maar hoe kom je dan ook op zo'n naam?
tja en met de mijne heb ik nu wel eens problemen vanwege school. daar verwachten ze emailadressen met je naam erin, maar dieheb ik niet. ik ben vastgeklonken aan deze.
en ik vond m zo simpel, maar toch moet ik m iedere keer spellen of zelf opschrijven want geheid dat het anders fout gaat
Jazeker! Ik ben zo blij.quote:Op maandag 28 november 2011 14:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Super!
Gefeliciteerd, wat moet dat een opluchting geweest zijn.
Ik vind je knap! en ik voel een band.quote:Op maandag 28 november 2011 13:51 schreef Keshet het volgende:
Ik wist dat van de trap af vallen zeer deed, maar de trap opvallen doet ook zeer.![]()
Maar hey, m'n koffiemok is nog heel!
een moeder van een klasgenootje van mijn zoon had heididel@ huppeldepup.nlquote:Op maandag 28 november 2011 14:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik soms gniffelend achter mn werkpc zit als ik de emailadressen van ouders bekijk. Het loont echt om er een aan te maken met je naam of met de naam van je kind.
*gangmaker
*cocochanel
*xxanitaxxdegekstexx
etc etc
Ik zou helemaal stuk gaan als het geilesandra@ huppeldepul zou zijn. En dan bloedserieus mailen dat je een gesprek wil over dr zoons gedrag....quote:Op maandag 28 november 2011 14:27 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
een moeder van een klasgenootje van mijn zoon had heididel@ huppeldepup.nl
doe mij dan maar mijn eigen.
Haha, komt me bekend voor! Ik zit altijd onder de blauwe plekken, ik ben gewoon een beetje lomp.quote:Op maandag 28 november 2011 14:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik vind je knap! en ik voel een band.ik heb vandaag mijn wekelijkse botsing met de punt van de tafel ook weer gehad. woehoe, blauw bovenbeen.
had ik op mijn vorige werk ook altijd. ik stootte me aan alle uitstekende delen van welke rolstoel dan ook. nu kom ik bij de mensen thuis en de meesten hebben geen rolstoel dus ik kleur weer helemaal bijquote:Op maandag 28 november 2011 14:31 schreef Keshet het volgende:
[..]
Haha, komt me bekend voor! Ik zit altijd onder de blauwe plekken, ik ben gewoon een beetje lomp.
Koffiemok he. Een mok. Want koffie drink je met sloten tegelijk en dat past niet in een kopje.quote:Op maandag 28 november 2011 14:33 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, dat is het hè. pure lompheid. en blauwe plekken, jeps. Soms ook dat ik niet eens weet waar ik nu weer tegenop/overheen ben gestruikeld of gebotst. mja.
Maar wel kuddo's voor je koffiekopje.
quote:Op maandag 28 november 2011 14:39 schreef debuurvrouw het volgende:
ja zeg! ga jij even mijn cover blowen.![]()
ik noem mijn mok gewoon kopje. Past beter bij mijn parelketting-broekrok imago
Bevalt de thuiszorg een beetje?quote:Op maandag 28 november 2011 14:35 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
had ik op mijn vorige werk ook altijd. ik stootte me aan alle uitstekende delen van welke rolstoel dan ook. nu kom ik bij de mensen thuis en de meesten hebben geen rolstoel dus ik kleur weer helemaal bij)
noem jij me nu ook al boerentrien?!quote:
Nou, ik had gewoon een emailadres voor Isa, isa@achternaam.nl. Maar school vond het nodig om een email rond te sturen over een probleem in een bepaalde groep (best heavy, want het ging over fout gedrag van een paar leerlingen als in machtspelletjes en ongewenste intimiteiten) en gewoon alle emailadressen open en bloot mee te sturen. Sindsdien heb ik een gmailadres, dat geforward wordt naar onze mail.quote:Op maandag 28 november 2011 14:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik soms gniffelend achter mn werkpc zit als ik de emailadressen van ouders bekijk. Het loont echt om er een aan te maken met je naam of met de naam van je kind.
*gangmaker
*cocochanel
*xxanitaxxdegekstexx
etc etc
* Leandra meldtquote:Op maandag 28 november 2011 14:31 schreef Keshet het volgende:
[..]
Haha, komt me bekend voor! Ik zit altijd onder de blauwe plekken, ik ben gewoon een beetje lomp.
Leerkrachten kunnen niet cc of bcc dat snappen ze niet.quote:Op maandag 28 november 2011 14:42 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nou, ik had gewoon een emailadres voor Isa, isa@achternaam.nl. Maar school vond het nodig om een email rond te sturen over een probleem in een bepaalde groep (best heavy, want het ging over fout gedrag van een paar leerlingen als in machtspelletjes en ongewenste intimiteiten) en gewoon alle emailadressen open en bloot mee te sturen. Sindsdien heb ik een gmailadres, dat geforward wordt naar onze mail.
nou nee, maar parelketting + broekrok? nehquote:Op maandag 28 november 2011 14:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
noem jij me nu ook al boerentrien?!![]()
ik moet iets aan mijn imago gaan doen.
Sssssssst!quote:Op maandag 28 november 2011 14:43 schreef snoopy het volgende:
[..]
nou nee, maar parelketting + broekrok? neh
Dat vind ik netjesquote:Op maandag 28 november 2011 14:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
Leerkrachten kunnen niet cc of bcc dat snappen ze niet.
Ik zet altijd alle adressen in een bcc. Ik heb sowieso altijd verzendgroepen. En zet die ook in de bcc.
doe er ook meteen een training digibord bij danquote:Op maandag 28 november 2011 14:44 schreef amaranta het volgende:
Serieus, leerkrachten zouden ook mediatraining kunnen gebruiken.
Hoe gebruik ik outlook.
etc.
ik moet er erg aan wennen.quote:
of gewoon computer aan zettenquote:Op maandag 28 november 2011 14:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
doe er ook meteen een training digibord bij dan
Overigens hebben wij ze sinds vorig jaar, en er zijn 3 trainingen geweest. Maar de helft is niet eens komen opdagen. Terwijl er zo'n leuke dingen mee te doen zijn.quote:Op maandag 28 november 2011 14:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
doe er ook meteen een training digibord bij dan
ja dat heb ik ook, zou het daaraan liggen? ik dacht dat ik gewoon onhandig wasquote:Op maandag 28 november 2011 14:45 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat vind ik netjes
Ik hou voor de veiligheid gewoon lekker dit anonieme gmailadres aan.
Hebben jullie het ook dat je de bocht te klein maakt als je door een deur loopt en dan meestal de deurpost meepikt? Dat doe ik vaak... Schijnt aan cylindrische afwijking te liggen
Toch triest, het gros van de leerkrachten lijkt me inmiddels al van een generatie die wel een PC kan aanzetten.quote:Op maandag 28 november 2011 14:44 schreef amaranta het volgende:
Serieus, leerkrachten zouden ook mediatraining kunnen gebruiken.
Hoe gebruik ik outlook.
etc.
ja. of denken dat je de deur open doet, en dat je dan misgrijpt en keihard tegen de deur bonkt. Of dat er iets (vaak een laars van een zoon) achter ligt, dat ie sneller terugkomt dan je dacht en dan zo *ram* tegen je kop.quote:Op maandag 28 november 2011 14:45 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat vind ik netjes
Ik hou voor de veiligheid gewoon lekker dit anonieme gmailadres aan.
Hebben jullie het ook dat je de bocht te klein maakt als je door een deur loopt en dan meestal de deurpost meepikt? Dat doe ik vaak... Schijnt aan cylindrische afwijking te liggen
Wat mij opvalt onder mijn collegas, is dat het vooral de vrouwen zijn, van 1 generatie voor die van mij. Echt geen kaas.quote:Op maandag 28 november 2011 14:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toch triest, het gros van de leerkrachten lijkt me inmiddels al van een generatie die wel een PC kan aanzetten.
Bij de groep 50+ kan ik me er nog wat bij voorstellen, maar iedereen van na 1960 moet toch wel een PC aan kunnen zetten lijkt me.quote:Op maandag 28 november 2011 14:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat mij opvalt onder mijn collegas, is dat het vooral de vrouwen zijn, van 1 a 2 generaties voor die van mij. Echt geen kaas.
Diepte enzo schatten schijnt daardoor moeilijker te zijn. Ik ben ook heel slecht met roltrappenquote:Op maandag 28 november 2011 14:47 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja dat heb ik ook, zou het daaraan liggen? ik dacht dat ik gewoon onhandig was
Jaquote:Op maandag 28 november 2011 14:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja. of denken dat je de deur open doet, en dat je dan misgrijpt en keihard tegen de deur bonkt. Of dat er iets (vaak een laars van een zoon) achter ligt, dat ie sneller terugkomt dan je dacht en dan zo *ram* tegen je kop.
T is een wonder dat mijn bril nog zo lang heel blijft eigenlijk.
Ook grappig als kinderen foefjes kennen die de leerkracht niet kent, en die in paniek raakt.quote:Op maandag 28 november 2011 14:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij de groep 50+ kan ik me er nog wat bij voorstellen, maar iedereen van na 1960 moet toch wel een PC aan kunnen zetten lijkt me.
Oh dat heb ik altijd met m`n haar. Hoogst irritant!quote:Op maandag 28 november 2011 14:51 schreef Sjeen het volgende:
JaEn met je mouw blijven hangen aan deurklink of trapleuning...
Oh, dat doe ik heel knap met de lusjes van mijn broek.quote:Op maandag 28 november 2011 14:51 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Diepte enzo schatten schijnt daardoor moeilijker te zijn. Ik ben ook heel slecht met roltrappen
[..]
Niet eens met je parelketting?quote:Op maandag 28 november 2011 14:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh, dat doe ik heel knap met de lusjes van mijn broek.
begin je nou weer over dat ie te strak zit?quote:
Die kende ik ook niet, maar ik zou er ook niet van in paniek rakenquote:Op maandag 28 november 2011 14:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ook grappig als kinderen foefjes kennen die de leerkracht niet kent, en die in paniek raakt.
Zoals het beeldscherm omdraaien (met ctrl pijltje + alt + pijltje )
Je hebt inmiddels toch al wel een lange aangeschafd? Zo een die net over je borsten valt?quote:Op maandag 28 november 2011 15:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
begin je nou weer over dat ie te strak zit?
Ja, en dan zetten ze je in en cc en dan mail je niet terug, en dan worden ze boos. Ja duh, zet me dan niet in de cc.quote:Op maandag 28 november 2011 15:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die kende ik ook niet, maar ik zou er ook niet van in paniek raken
Maar het blijft triest dat men zelfs simpele zaken als cc en bcc niet uit elkaar kan houden.
Hoewel cc (en dus bcc) een afkorting is die digitaal eigenlijk nergens op slaat, maar juist 50+ zou nog moeten weten waar het voor staat
Dat dus!quote:Op maandag 28 november 2011 16:03 schreef Ticootje het volgende:
Knappe wasmachine dat je er een 3 jarig kind in kan duwen.
Idioot.
Oh echt? Ik gaf mijn verkeerde zelfbeeld altijd de schuld. Zo van goh? Zat daar nog een stuk kont van mij?quote:Op maandag 28 november 2011 14:45 schreef Sjeen het volgende
Ik ben juist bijzonder in mijn nopjes met mezelf door dat verkeerde zelfbeeld. Tot ik 'de ware ik' zie in de badkamerspiegel.quote:Op maandag 28 november 2011 16:32 schreef Sorbootje het volgende:
haha ja dat! Ik schat mezelf altijd smaller dan ik ben. Pijnlijk. In alle opzichten.
ja of dat onze minds óók great zijn.quote:Op maandag 28 november 2011 16:56 schreef Sjeen het volgende:
Kunnen we in elk geval zeggen dat we een 'great mind' hebben Buuf
nou, als die mogelijkheid er is zou ik daar zeker gebruik van maken. Heb je iets nieuws dat je eet? dat die reactieis van allergie voor voedsel van t een of het ander?quote:Op maandag 28 november 2011 16:57 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben aan het testen of mijn biscuitjes erin blijven.
Had zaterdagavond, gisterenochtend en vanochtend spontaan vreselijk last van uitslag en jeuk (ik verdenk een oude deo-roller ervan) en toen dat vanmorgen weer verdween kwam er een buikgriepje voor in de plaats. En ik haaaaaaat k*tsen.
Nu dus even kijken of ik iig iets binnen kan houden zodat ik de mannen van het kdv kan halen.
Iets zegt me dat ik mijn moeder had moeten vragen maar dat vind ik weer zo stom van mezelf...
Dat wil je dan wel weer toegevenquote:Op maandag 28 november 2011 16:56 schreef Sjeen het volgende:
Kunnen we in elk geval zeggen dat we een 'great mind' hebben Buuf
Ik probeer het net even maar als ik de spieren van mijn kin aanspan zie ik er uit als iemand van de Adams family en mijn ogen die van een hert net voor hij door een vrachtwagen overreden wordt.quote:
quote:Op maandag 28 november 2011 17:05 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik probeer het net even maar als ik de spieren van mijn kin aanspan zie ik er uit als iemand van de Adams family en mijn ogen die van een hert net voor hij door een vrachtwagen overreden wordt.
Ik heb het even geprobeerd, en je kan je pc aan/uit zetten en hij blijft ondersteboven staan (todat je ctrl+alt+ pijltjeomhoog doet)quote:Op maandag 28 november 2011 16:54 schreef Estrys het volgende:
Dat van dat beeldscherm omkeren dat is een leuke voor 1 april. Minimaal 80% van mijn collega's is digibeet. Als het beeldscherm omgekeerd is gaan ze vast en zeker mij bellen. Als ik dan zeg moet je je scherm omgekeerd op je bureau zetten dan zijn er echt die dat proberen. Ik weet het zeker! Ik ga hem onthouden
Ik neem net een hap overjarige cashew
noten, gadverdamme zeg.
En wat dacht je van jezelf bijna ophangen aan de skilift omdat je er met het koordje van je fototoestel aan blijft hangenquote:Op maandag 28 november 2011 14:51 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Diepte enzo schatten schijnt daardoor moeilijker te zijn. Ik ben ook heel slecht met roltrappen
[..]
Whaaaa! Wat spannend!quote:Op maandag 28 november 2011 14:17 schreef Sorbootje het volgende:
Ja, jij lekker wijf!quote:Op maandag 28 november 2011 19:37 schreef m@x het volgende:
[..]
En wat dacht je van jezelf bijna ophangen aan de skilift omdat je er met het koordje van je fototoestel aan blijft hangen
Onderkinnen? Die zijn hier zo goed als weg
Foto's! Van zowel skiliftincident als ontbrekende onderkinnenquote:Op maandag 28 november 2011 19:37 schreef m@x het volgende:
[..]
En wat dacht je van jezelf bijna ophangen aan de skilift omdat je er met het koordje van je fototoestel aan blijft hangen
Onderkinnen? Die zijn hier zo goed als weg
Dus geen kin te zienquote:Op maandag 28 november 2011 20:43 schreef snoopy het volgende:
Daar houd je je hand ervoor
Maar van mij heb je de stem voor die award
quote:Op maandag 28 november 2011 20:38 schreef m@x het volgende:
Skiliftincident is gelukkig niet op de gevoelige plaat vastgelegd en zie feestboek voor een onderkinloze foto
Ticootje, gaan we volgend jaar samen voor de MILF-award?
quote:Op maandag 28 november 2011 20:38 schreef m@x het volgende:
Skiliftincident is gelukkig niet op de gevoelige plaat vastgelegd en zie feestboek voor een onderkinloze foto
Ticootje, gaan we volgend jaar samen voor de MILF-award?
Ik en al mijn 13 onderkinnen, kan binnenkort niet meer in het openbaar gezien worden met jullie!quote:
Oh, no worries kin zat!quote:Op maandag 28 november 2011 21:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
[..]
Ik en al mijn 13 onderkinnen, kan binnenkort niet meer in het openbaar gezien worden met jullie!
Ik ook.quote:Op maandag 28 november 2011 21:47 schreef Leandra het volgende:
Ben benieuwd Diaan...
Ik heb vrijdag een Wishbonebike besteld voor Soneal z'n verjaardag en omdat we zaterdag eea te doen hadden had ik even telefonisch overlegd met het bedrijf voor ik ging bestellen.
Daaruit bleek dat het door TNT bezorgd zou worden en dat ervoor getekend moest worden, prima.
Enfin, zaterdag doen wat we moeten doen, ik hou ondertussen via track en trace bij dat ze nog niet aan de deur geweest zijn, we komen thuis en ik ga boodschappen doen, terwijl ik weg ben wordt dat ding bezorgd en N. neemt m uiteraard aan, en... hoeft niet te tekenen.
Bekijken we 's avonds de track en trace nog een keer, blijkt er een "handtekening" gezet te zijn die verdomd veel lijkt op de initialen van de geadresseerde.... juist ja, zoonlief die overmorgen 1 wordt
Staatslot?quote:Op maandag 28 november 2011 22:09 schreef Ssserpente het volgende:
Ja, en ik ben dat zeikwijf van dat koffiekopje.
Ik heb Nils zn lootje getrokken met Sinterklaas, maar weet niks leuks. En hij heeft Boss-sokken op zn lijstje staan...
Hebben jullie nog tips? Rond de ¤15/20 ongeveer.
Soms heb je gezeur over een kruimel en een kopjequote:Op maandag 28 november 2011 22:16 schreef Ssserpente het volgende:
Als sokken m in die waan kunnen houden dan moet dat maar idd.
Niet te veel inspannen jij he, denk aan je hartquote:Op maandag 28 november 2011 22:31 schreef Lois het volgende:
Ik ben al een kwartier bezig op de vorige pagina om uit te vinden of ik spieren heb in mijn onderkinnen.
Volgens mij niet
Hahaquote:Op maandag 28 november 2011 22:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Niet te veel inspannen jij he, denk aan je hart
Inductie <3 !!quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:27 schreef Keshet het volgende:
Wat een mooie pan Snoopy!
Nou ja, als we het dan toch over pannen hebben: Hebben jullie tips voor een goede stamppotpan die geschikt is voor koken op inductie?
ik vind het briljant... Gas is zo voor het klootjesvolk..quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:30 schreef Keshet het volgende:
Nou yay. Doe mij maar gas.
EDIT: Maar het schoonmaken van 'het fornuis' is dan wel weer briljant.![]()
dank jequote:Op dinsdag 29 november 2011 09:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
ik vind het briljant... Gas is zo voor het klootjesvolk..
nieuwbouw zekerquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:33 schreef Keshet het volgende:
In mijn wijk woont dan geen klootjesvolk. Wij hebben gewoon geen gas hier.
That's my namequote:Op dinsdag 29 november 2011 09:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
ik vind het briljant... Gas is zo voor het klootjesvolk..
Zelfde volk dat moet neuken voor kinderen... Echt...quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zelfde volk dat moet neuken voor kinderen... Echt...
Plebs.quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zo mooi!quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:25 schreef snoopy het volgende:
ik wilde net melden dat dit wel een van onze beste aankopen is geweest!
[ afbeelding ]
ook dat nogquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
quote:
ik (insert klierend kind) wil er eentje voor papier. die dingen zijn briljantquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:27 schreef Keshet het volgende:
Sjeen, jullie oude autostoeltje is afgelopen weekend voor het eerst vakkundig ondergekotst in onze auto. Mijlpaal.![]()
Sinds de post over de Cricut machine een tijdje geleden blijf ik aan 't ding denken. Ik had ze vorig jaar al eens gezien maar dácht er niet eens over om er 1 te kopen. Want, te duur en ik maak veel te weinig taartjes om de aanschaf te rechtvaardigen. Maar nu is 'ie zo vreselijk goedkoop.![]()
Help!
Wij hebben paneelgordijnen van Ikea. Ze zijn wel ondoorzichtig maar niet verduisterend. de 'Anno Sanela' in het grijs gecombineerd met de Tupplur wit. Het ziet er gewoon netjes uit.quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:46 schreef Keshet het volgende:
Voor papier? Zijn die er ook joh?
Heeft iemand hier trouwens ervaringen met de paneelgordijnen van Ikea? Is 't wat?
Ik ben op zoek naar paneelgordijnen die verduisterend c.q. ondoorzichtig zijn.
Als je een scrapbooktype bent, is dat inderdaad een ideaal apparaat.quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:38 schreef simmu het volgende:
[..]
ik (insert klierend kind) wil er eentje voor papier. die dingen zijn briljant
Ik heb een hele kast vol wolkjespannen maar heb er nog nooit in gekooktquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:01 schreef moussy het volgende:
Ik heb hele mooie rvs pannen, maar pak altijd de wolkjespannenveel fijner
Lekker hoorquote:
nou noem jij het maar jip en janneke.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Dit is misschien wel heel erg jip en janneke.
http://neurokids.nl/verken/hersenen/
quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:56 schreef Lois het volgende:
Oh BE.... Heb je al zakdoeken in je jaszak?
Ik zou niet (meer) zonder kunnenquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:34 schreef Cooki het volgende:
BE: "komt goed, schatje"![]()
Deepfreeze: een droger is idd luxe, hoewel ik m al jaren als basis-uitrusting beschouw
Met ren robotstofzuiger hou je nog meer tijd over heb ik gemerkt.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:43 schreef moussy het volgende:
Gelukkig zijn er ook afwasmachine'sik hou tijd over!
qft.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:03 schreef Cooki het volgende:
oeh ja, die heb ik ook nog![]()
![]()
maar tijd over houden
Je bent pas echt te brabants als je leest verken (=varken) en denkt. Hmmmm gaat dat over het brein van een varken??quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:21 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou noem jij het maar jip en janneke.
volgens mij is dit nou net wat ik zoek.
thnx!
ik ben beetje bang vor zon robotquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:33 schreef Diaan73 het volgende:
Met een robotstofzuiger hou je nog meer tijd over heb ik gemerkt.![]()
quote:Op woensdag 30 november 2011 07:33 schreef Leandra het volgende:
Alles gaat eigenlijk in de droger, behalve blouses, overhemden en BH's en een sporadisch niet geschikt voor de droger shirtje, maar meestal interpreteer ik het wasvoorschrift op eigen wijze (of zonder spatie)
wat ik heel makkelijk vindt, is dat t in 1 uurtje klaar is, wasrek/lijn duurt veul langer hier (ms ook omdat ik t in de garage ophang, maar dan nog)quote:Op woensdag 30 november 2011 05:20 schreef Deepfreeze het volgende:
Is een droger echt zoveel makkelijker? Nu hang je het op, dan stop je het in de andere machine. Maar geen stom wasrek meer in de woonkamer
Hij kan ook 's nachts aan... dan heb je er niet zo'n last van. Je kunt hem instellen.quote:Op woensdag 30 november 2011 08:23 schreef Cooki het volgende:
t klinkt goed Diaan, die robotstofzuiger, maar t idee dat er een "levend" ding door mn kamer zoeft..![]()
omg best genant dat ik t werkelijk om die reden niet durf![]()
want als ik lees dat t 75% vh werk scheelt én dat je vaker de vloer opruimt ivm ruimte maken voor robot-boy,
dan zou ik toch eigk nu naar de winkel moeten rennen
* ms toch maar opnoteert voor sinterkerstverlanglijstje van vriend*
quote:Op woensdag 30 november 2011 08:51 schreef Diaan73 het volgende:
Hij kan ook 's nachts aan... dan heb je er niet zo'n last van. Je kunt hem instellen.
ik zie t al helemaal voor me: *struikelend over wall-E nadat ik met de roosvicee of warme melk naar boven ren... alles over de vloer.. Wall-E weigert dat natuurlijk op te robottenquote:Op woensdag 30 november 2011 08:37 schreef debuurvrouw het volgende:
maar hahahaha, zie ik voor me, zo'n soort Wall-e die uit de zitkuil komt kruipen.
I'm With Cooki on that one, dat is gewoon scary shit man!
quote:Op woensdag 30 november 2011 10:19 schreef Sorbootje het volgende:
Cooki, zeg het nou maar gewoon eerlijk. Je bent gewoon dol op stofzuigen. Gij huismus!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan zorg je toch dat je boven een beker klaar hebt staan?quote:Op woensdag 30 november 2011 10:08 schreef Cooki het volgende:
[..]![]()
en jij denkt dat ik snachts niet op mn blote kakkies naar beneden moet om snel ff wat te drinken te halen voor muitende dreumes
[..]
ik zie t al helemaal voor me: *struikelend over wall-E nadat ik met de roosvicee of warme melk naar boven ren... alles over de vloer.. Wall-E weigert dat natuurlijk op te robotten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |