Nee, had het over Roberto.quote:
niet alle vrouwen zijn oppervlakkig. jij wel, maar er zijn er genoeg die dat niet zijn.quote:Op maandag 28 november 2011 00:45 schreef monkyyy het volgende:
En dan zeggen ze dat vrouwen oppervlakkig zijn omdat ze "alleen maar op macht en status vallen".
hihi was maar een grapje hoorquote:
quote:Op maandag 28 november 2011 00:45 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja toch, die mannen hebben een grotere keuken.
ik wilde nog een ib4 dat plaatje doen maar was te luiquote:
hoi vaderquote:Op maandag 28 november 2011 00:46 schreef Paul het volgende:
Volgens mij is Zweetteef eigenlijk: Porsche1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben terug.
quote:Op maandag 28 november 2011 00:46 schreef Paul het volgende:
quote:Op maandag 28 november 2011 00:47 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
hoi vaderWaarom weet jij als newbie dan dat hij mij altijd zo noemde he!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Jij hebt Kees de Kort in je handtekening staan dus jou kunnen we bij voorbaat al niet serieus nemen.quote:Op maandag 28 november 2011 00:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
niet alle vrouwen zijn oppervlakkig. jij wel, maar er zijn er genoeg die dat niet zijn.
ik lurkte veel. maar ik durfde geen acount aan te maken want het zijn hier veel autisten en straks ging iemand mij daar ook toe rekenenquote:Op maandag 28 november 2011 00:47 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom weet jij als newbie dan dat hij mij altijd zo noemde he!!!
Altijd het autisten-argument.quote:Op maandag 28 november 2011 00:49 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik lurkte veel. maar ik durfde geen acount aan te maken want het zijn hier veel autisten en straks ging iemand mij daar ook toe rekenen
nee echt niet kloon 100%!!!quote:Op maandag 28 november 2011 00:48 schreef Paul het volgende:
Dus ja je bent sowieso een kloon, anders wist je die info niet Zweetteef, hup zeg het maar
je had mij toch geblokt ?quote:Op maandag 28 november 2011 00:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Altijd het autisten-argument.Liever een autist dan een infantiele aandachtshoer zoals jij.
kees is baas.quote:Op maandag 28 november 2011 00:48 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Jij hebt Kees de Kort in je handtekening staan dus jou kunnen we bij voorbaat al niet serieus nemen.
Welterusten.quote:Op maandag 28 november 2011 00:51 schreef Roburtt het volgende:
Ik ga nu toch maar weer proberen te slapen, beter ben ik morgen nog ziek.
Nee Porsche is nog dommerquote:Op maandag 28 november 2011 00:46 schreef Paul het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |