De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze ging oerbeer uitschelden in mijn DMquote:
quote:Op maandag 28 november 2011 00:27 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik ben toekomstige crew dus ff rustig aan!
quote:Op maandag 28 november 2011 00:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze ging oerbeer uitschelden in mijn DM![]()
En ik vind haar sowieso al irritant
[..]![]()
Mislukte abortus dat is alles wat je bent!
Ok!quote:
wat zeg jijquote:Op maandag 28 november 2011 00:32 schreef Roburtt het volgende:
Users zoal Zweetslet die UDOWU verpesten
Dat jij een kut user bent die de sfeer hier verpest.quote:
Ik hoop dat je beseft dat ik stop uit respect voor Remlof!!quote:
Clue is very much in the namequote:Op maandag 28 november 2011 00:33 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Dat jij een kut user bent die de sfeer hier verpest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
helemaal nietquote:Op maandag 28 november 2011 00:33 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Dat jij een kut user bent die de sfeer hier verpest.
quote:Op maandag 28 november 2011 00:34 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Clue is very much in the nameBlijf dan gewoon weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
forum hoeft niet met hoofdletterquote:Op maandag 28 november 2011 00:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoop dat je beseft dat ik stop uit respect voor Remlof!!
Ik ga nu gewoon weer verder met jou negeren. Mocht jij besluiten om te gaan zuigen dan gaat dat direct door naar Forum@fok.nl !!
quote:Op maandag 28 november 2011 00:34 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Clue is very much in the nameJa ik weet het, daarom is het eigenlijk ook slecht dat ze zelfs hier niet gewild zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
Kap nou gewoon met dat ruzie zoekenquote:Op maandag 28 november 2011 00:35 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
forum hoeft niet met hoofdletter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |