er zijn ook nokia's 30 euro met 20 euro beltegoed.quote:Op maandag 28 november 2011 11:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een simpele en goedkope samsung galaxy mini geloof ik.
Ik vind het wel handig dat mijn kind bereikbaar is.
o echt?quote:
Het overgrote deel van de whatsappjes tussen mijn zoon en zn vrienden gaan als volgt:quote:Op maandag 28 november 2011 11:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jawel, al dat gewhatsapp wat ze dan doen maar elkaar nog spreken doen ze niet meer.
Ik heb een galaxy gio en heb al sinds mijn 7e een telefoon (quote:Op maandag 28 november 2011 11:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een simpele en goedkope samsung galaxy mini geloof ik.
Ik vind het wel handig dat mijn kind bereikbaar is.
Dat is wel heel jong imhoquote:Op maandag 28 november 2011 11:41 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb een galaxy gio en heb al sinds mijn 7e een telefoon () en mijn moeder weet dat ik altyd bereikbaar ben.
Valt nog mee dan.quote:Op maandag 28 november 2011 11:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het overgrote deel van de whatsappjes tussen mijn zoon en zn vrienden gaan als volgt:
hey 16:00 uur bij het winkelcentrum?
- Ok tot dan!
hou oud ben je nu?quote:Op maandag 28 november 2011 11:41 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb een galaxy gio en heb al sinds mijn 7e een telefoon () en mijn moeder weet dat ik altyd bereikbaar ben.
Daarom.quote:
Toen ik 7 was waren er nog helemaal geen mobiele telefoons.quote:Op maandag 28 november 2011 11:41 schreef Oceanview het volgende:
[..]
klopt was t ook maar ik houd van technologie en ik blijf maar door zeuren dan krijg je het wel uiteindelijkquote:
is toch gezelligquote:
quote:Op maandag 28 november 2011 11:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Toen ik 7 was waren er nog helemaal geen mobiele telefoons.
Mijn zoon niet hoor.quote:Op maandag 28 november 2011 11:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
klopt was t ook maar ik houd van technologie en ik blijf maar door zeuren dan krijg je het wel uiteindelijk
quote:Op maandag 28 november 2011 11:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Toen ik 18 was wilde mijn toenmalige vriend mij bellen op de mobiel van mn huisgenoot. Ipv 06- nummer deed hij 0184- 06nummer.
Hij snapte er niks van. Mobiele telefoons waren eng enz
Toen ik 7 was was de nokia 3310 er nog niet of pas nieuwquote:Op maandag 28 november 2011 11:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Toen ik 7 was waren er nog helemaal geen mobiele telefoons.
zorgenkindje ben je danquote:
Toen was ik 16quote:Op maandag 28 november 2011 11:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Toen ik 7 was was de nokia 3310 er nog niet of pas nieuw
ik had ook die viewtyquote:Op maandag 28 november 2011 11:47 schreef Dimens het volgende:
Nokia met zwart wit scherm -> Alcatel telefoon -> Motorola Razr -> LG Viewty -> Nokia N900 -> iPhone 4
ja ik had niet nodig, kon telepathisch communiceren met m'n moeder.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |