Heb ik ook wel eens bij mn zoon gedaanquote:Op maandag 28 november 2011 11:22 schreef Dimens het volgende:
Ouders die je wakker sms'en vanaf beneden omdat je moet opstaan.
quote:Op maandag 28 november 2011 11:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens bij mn zoon gedaan
Mijn ma is te lui om de trap op te lopen en denkt dat een sms veel effectiever is.quote:Op maandag 28 november 2011 11:24 schreef Zweetteef het volgende:
[..]en dan sms om wakker te worden
je ouders te dik om te lopen dan?
conclusie. . . . . Tokkie!quote:Op maandag 28 november 2011 11:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mijn ma is te lui om de trap op te lopen en denkt dat een sms veel effectiever is.
waar blijft m'n thee?quote:Op maandag 28 november 2011 11:28 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
nou ik ben alles behalve tokkie!!
Oh?quote:Op maandag 28 november 2011 11:28 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
nou ik ben alles behalve tokkie!!
Ik had hem al 3x geroepen. Toen whatsapp gestuurd dat ie nog 1 minuut had en anders zou ik weggaan zonder hem!quote:
slap excuus, je bent zeker een tokkie?quote:Op maandag 28 november 2011 11:30 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik kon je huis niet vindensrry
Loop dan naar boven toe.quote:Op maandag 28 november 2011 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had hem al 3x geroepen. Toen whatsapp gestuurd dat ie nog 1 minuut had en anders zou ik weggaan zonder hem!
quote:Op maandag 28 november 2011 11:31 schreef Roburtt het volgende:
[..]
slap excuus, je bent zeker een tokkie?
Ik woonde in een flat!quote:
quote:
Hoe oud is dat kind?quote:Op maandag 28 november 2011 11:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik woonde in een flat!
En nee hij reageerde daar niet op, lag druk in zijn bed te whatsappen met vrienden. Dus dit was de manier om zijn aandacht te krijgen.
13.quote:
Hello i have a question do you want to sing a song with me?quote:
Ja.quote:Op maandag 28 november 2011 11:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
En dan al een telefoon met Whatsapp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |