quote:Op maandag 28 november 2011 16:09 schreef GeertJan88 het volgende:
Die ghost die je op een gegeven moment kan spawnen bij de dark brotherhood is echt baas, met welke quest je ook bezig bent hij geeft je tips en zo en gaat er helemaal op in.
So you have to kill a bandit leader, why don't we kill all his friends just for practice..
i was like, wtf
Dat isquote:Op maandag 28 november 2011 16:09 schreef GeertJan88 het volgende:
Die ghost die je op een gegeven moment kan spawnen bij de dark brotherhood is echt baas, met welke quest je ook bezig bent hij geeft je tips en zo en gaat er helemaal op in.
So you have to kill a bandit leader, why don't we kill all his friends just for practice..
i was like, wtf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. van Oblivion man.
No resentment ever evened out a weaker hand
SPOILER: Dark BrotherhoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door ardi op 28-11-2011 16:30:22 ]PSN: ardpsiko
quote:Op maandag 28 november 2011 16:15 schreef Silv het volgende:
[..]
Dat isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. van Oblivion man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
quote:Op maandag 28 november 2011 16:34 schreef gniffie het volgende:
Quest is bugged waardoor mijn gear die ik heb afgegeven niet in de kist ligt.
Lekker dan_!
quote:Op maandag 28 november 2011 16:43 schreef gniffie het volgende:
oh kut zie het al, ben vergeten die dude mijn gear te geven.
![]()
quote:Op maandag 28 november 2011 16:16 schreef ardi het volgende:
Sweet Skooma! Het kan dus echtSPOILER: Dark BrotherhoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Hate the game, not the player.quote:
Dat is niet zo verwonderlijk, Bethesda staat niet bekend om zijn goede QAquote:
Had je wel gedouchtquote:Op maandag 28 november 2011 16:47 schreef Maanvis het volgende:
ook leuk: Ik kwam buiten een grot en ineen keer valt er een draak naar beneden. Morsdood. En hij begint meteen af te fikken. Gratis dragon soul, bedankt bethesda voor het niet testen van je spel!
Ik weet niet eens waar je het over hebtquote:Op maandag 28 november 2011 16:47 schreef drumstickNL het volgende:
Die Radiant AI werkt ook niet echt zoals men in gedachten had ofniet?
waar kan dat in dit spelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |