Kun je met control dansen?quote:Op maandag 28 november 2011 10:51 schreef forumnerd het volgende:
Net een of andere gast 25 betaald om een liedje te zingen:
"There comes the dragonborn" ctrl ctrl ctrl ctrl ctrl ctrl
Lekker dansen!
Control is sneaken volgens mij. Dus eigenlijk is het niet dansen wat forumnerd deed, maar teabaggen.quote:Op maandag 28 november 2011 10:54 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Kun je met control dansen?Ik speel nl. met controller..
Die battle tussen Mammoet, Centurion & Draakquote:Op maandag 28 november 2011 00:58 schreef NDAsilenced het volgende:
100 manieren om dood te gaan in Skyrim, leuk!
Oooo, ik teabag Lydia altijd als ze weer eens niet snel genoeg isquote:Op maandag 28 november 2011 10:59 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Control is sneaken volgens mij. Dus eigenlijk is het niet dansen wat forumnerd deed, maar teabaggen.
I am sworn to carry your burdens *zucht*quote:Op maandag 28 november 2011 11:08 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Oooo, ik teabag Lydia altijd als ze weer eens niet snel genoeg is
Iddquote:Op maandag 28 november 2011 11:09 schreef STING het volgende:
[..]
I am sworn to carry your burdens *zucht*
Is volgens mij afkomstig uit Morrowind, waarin je in het begin, om je class te bepalen, een aantal vragen kon beantwoorden. Één van die vragen was wat je zou doen als je sweetroll gestolen werd, of iets in die trant.quote:Op maandag 28 november 2011 11:15 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Idd![]()
Kan iemand mij vertellen wat ik mis bij: "Did they stole your sweetroll"? Ik snap de 'grap' niet...
Ach het is een uitdrukking die je ook zou kunnen horen als je een politie agent aanspreekt op stad. (Zij het dan in het Nederlandsquote:Op maandag 28 november 2011 11:27 schreef Sjapoela het volgende:
VandaarIk ben al wel een paar keer een sweetroll tegengekomen, maar legde de link niet. En morrowind heb ik niet gespeeld
Ik ben een Elder Scrolls newbie...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het maken van keuzes is altijd het leukste aan dit soort games, toch heb ik vaak toch wel het gevoel dat meerdere characters toch helpen bij het ontdekken van het gehele verhaal. In Skyrim heb je zo veel keuze dat je nooit het hele spel kan ontdekken door met één character te spelen.quote:Op maandag 28 november 2011 11:36 schreef speknek het volgende:
Alhoewel je je af kunt vragen of Skyrim wel echt een RPG is en niet meer een soort sandbox, zal ik niet gauw opnieuw beginnen. Leven met de consequenties van je acties is juist waar RPGs om draaien. Ik heb nu 3000 bounty in Windhelm, en heb maar besloten een keer niet een oude save te laden. Daarnaast maak je toch altijd de keuzes die het meest bij je passen of het interessantst lijken, dus dan eens iets anders doen wordt alleen maar minder echt.
(OT ik wou voordat ME3 uitkwam de eerdere MEs nog een keer helemaal uitspelen om weer in het verhaal te komen, maar hoe dichterbij het komt, hoe meer het me tegenstaat. Mijn huidige Shepard is de enige echte Shepard, de rest hooguit een slap aftreksel. Enige nadeel is dat Mordin dood is)
Deels mee eens, maar het kan gebeuren dat je de keuze moet maken tussen twee opties die beiden even interessant lijken. Mass Effect 2 bijvoorbeeld. Qua paragon/renegade ga ik altijd voor (overwegend) paragon. Volledig renegade voelt gewoon niet goed. Maar qua class heb ik de game nu uitgespeeld met een soldier, een vanguard en een sentinel. En echt waar, alle drie waren ze op hun eigen manier even leuk om te spelen.quote:Op maandag 28 november 2011 11:36 schreef speknek het volgende:
Alhoewel je je af kunt vragen of Skyrim wel echt een RPG is en niet meer een soort sandbox, zal ik niet gauw opnieuw beginnen. Leven met de consequenties van je acties is juist waar RPGs om draaien. Ik heb nu 3000 bounty in Windhelm, en heb maar besloten een keer niet een oude save te laden. Daarnaast maak je toch altijd de keuzes die het meest bij je passen of het interessantst lijken, dus dan eens iets anders doen wordt alleen maar minder echt.
(OT ik wou voordat ME3 uitkwam de eerdere MEs nog een keer helemaal uitspelen om weer in het verhaal te komen, maar hoe dichterbij het komt, hoe meer het me tegenstaat. Mijn huidige Shepard is de enige echte Shepard, de rest hooguit een slap aftreksel. Enige nadeel is dat Mordin dood is)
Je weet niet wat je mist, renegade Shepard Assholequote:Op maandag 28 november 2011 11:47 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Samenvattend: qua ethiek (en ook vaak qua uiterlijk) staat mijn Shepard/Dovakhiin min of meer vast. Qua manier van opereren is er echter veel variatie mogelijk die opnieuw beginnen absoluut de moeite waard maakt.
Ik heb het één keer geprobeerd, maar toen kwam ik alsnog op iets van 50% paragon uitquote:Op maandag 28 november 2011 11:48 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist, renegade Shepard Asshole
Ik geloof dat de guards voor de kastelen/keeps dat telkens zeggen, dus dan denken ze dat je naar de jarl gaat om te vertellen dat iemand je cake heeft gejatquote:Op maandag 28 november 2011 11:15 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Idd![]()
Kan iemand mij vertellen wat ik mis bij: "Did they stole your sweetroll"? Ik snap de 'grap' niet...
Valt wel mee, je kunt alles spelen behalve de imperial/stormcloak questline als je 1 van die 2 hebt gekozen. Maar je kunt van do-gooder ook nog een badass moordenaar wordenquote:Op maandag 28 november 2011 11:39 schreef internal het volgende:
[..]
Het maken van keuzes is altijd het leukste aan dit soort games, toch heb ik vaak toch wel het gevoel dat meerdere characters toch helpen bij het ontdekken van het gehele verhaal. In Skyrim heb je zo veel keuze dat je nooit het hele spel kan ontdekken door met één character te spelen.
Ik vind beide facties nogal idioot eerlijk gezegd, heb ook nog niet gekozen na 62 uur spelenquote:Op maandag 28 november 2011 11:47 schreef Rikketik het volgende:
Als we dat vertalen naar Skyrim dan krijg je een Dovakhiin die zich nooit van zijn/haar leven bij de Stormcloaks zal aansluiten, maar die zowel als archer, barbarian of zelfs magiër in het leger van de Empire kan dienen.
Zijn er serieus mensen die Skyrim zo spelen?quote:quote:
How to play Skyrim in MAN
MODE:
-MASTER ONLY
-NO COMPANIONS
-NO FAST TRAVEL
-NO SAVING
-NO RELOADING
-YOU DIE, YOU DIE FOR REAL
Het heeft voor mij ook geen prioriteit hoor, maar als puntje bij paaltje komt zou ik echt wel voor de Empire kiezen. Maar tot die tijd vermaak ik me liever met onafhankelijke factions en quests.quote:Op maandag 28 november 2011 11:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind beide facties nogal idioot eerlijk gezegd, heb ook nog niet gekozen na 62 uur spelen
quote:Op maandag 28 november 2011 11:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind beide facties nogal idioot eerlijk gezegd, heb ook nog niet gekozen na 62 uur spelen
SPOILER: Dark BrotherhoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 november 2011 11:55 schreef eQuaL het volgende:
[..]Jammer? Ik was juist blij. 85 uur erin zitten, nog niks met loyalty gedaan maar wil wel uiteindelijk voor empire gaan (als dunmer logische keuze). Ik was me toch een potje para dat dit van invloed ging zijn, maar gelukkig is dat niet het geval..SPOILER: Dark BrotherhoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
Nouja het was toch leuk geweest als het een bepaalde wending aan het conflict gafquote:Op maandag 28 november 2011 11:57 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Jammer? Ik was juist blij. 85 uur erin zitten, nog niks met loyalty gedaan maar wil wel uiteindelijk voor empire gaan (als dunmer logische keuze). Ik was me toch een potje para dat dit van invloed ging zijn, maar gelukkig is dat niet het geval..
Omdat ze mijn house carl is natuurlijk!quote:Op maandag 28 november 2011 12:00 schreef Maanvis het volgende:
Waarom iedereen lydia kiest is mij een raadsel. Met andere companions kun je elk level gratis skills trainen. (5x trainen en dan het geld gewoon terug traden)
Lydia is gewoon de eerste die op je pad komt en uit gemak laten mensen het zo.quote:Op maandag 28 november 2011 12:00 schreef Maanvis het volgende:
Waarom iedereen lydia kiest is mij een raadsel. Met andere companions kun je elk level gratis skills trainen. (5x trainen en dan het geld gewoon terug traden)
Ik betwijfel of zoiets erg hoog op het lijstje staat. TES games hebben altijd wel van dat soort 'halve exploits' waarmee je snel kan levelen. Je kan ook Lydia helemaal aftuigen en healen om veilig te levelen bijvoorbeeld.quote:Op maandag 28 november 2011 12:04 schreef STING het volgende:
[..]
Lydia is gewoon de eerste die op je pad komt en uit gemak laten mensen het zo.
Maar dat klinkt als een bug, die ze vast wel gaan fixen.
Ik maak bewust nooit gebruik van exploits/cheats, verkort voor mij alleen maar de speelbaarheid.quote:Op maandag 28 november 2011 12:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik betwijfel of zoiets erg hoog op het lijstje staat. TES games hebben altijd wel van dat soort 'halve exploits' waarmee je snel kan levelen. Je kan ook Lydia helemaal aftuigen en healen om veilig te levelen bijvoorbeeld.
Omdat ze het knapst is, yes I'm pathetic like that.quote:Op maandag 28 november 2011 12:00 schreef Maanvis het volgende:
Dat zie ik niet aangezien ze een steel plated helm over haar gok heeft!quote:Op maandag 28 november 2011 12:20 schreef speknek het volgende:
[..]
Omdat ze het knapst is, yes I'm pathetic like that.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel eens van dps gehoord? Damage per second? Het lijkt of je zwaard minder damage doet, maar omdat je er sneller en dus vaker mee slaat dan met bijv een mace heb je grote kans dat je er ook juist méér dmg mee doet.quote:Op maandag 28 november 2011 09:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb wel zin in een zwaard nu langzamerhand (level 9) maar kom nergens een zwaard tegen die in de buurt komt van mijn hamer qua kracht. Alleen dat ding is fucking traag.
Volgens mij zijn ze allemaal redelijk gelijk qua dps. Van elke gelijke set (steel, iron etc) zijn alle dpsen ongeveer hetzelfde.quote:Op maandag 28 november 2011 13:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wel eens van dps gehoord? Damage per second? Het lijkt of je zwaard minder damage doet, maar omdat je er sneller en dus vaker mee slaat dan met bijv een mace heb je grote kans dat je er ook juist méér dmg mee doet.
Dat is geen exploit, het is volkomen logisch dat vrienden je gratis training gevenquote:Op maandag 28 november 2011 12:20 schreef speknek het volgende:
[..]
Omdat ze het knapst is, yes I'm pathetic like that.
En ik gebruik liever ook geen exploits (tenzij ik doodga en ergens spawn tussen dertig vijanden, dan gebruik ik elk glitchje en AI foutje om daar vandaan te komen), ik zie levelen meer als reflectie van wat mijn karakter gedaan heeft, dan doel in zichzelf. Overigens niets ten nadele van mensen die OCD alles moeten maxen, dat is ook een manier om het te spelen, maar mij zeggen die cijfertjes niet zoveel. Ik heb ook helemaal niks met Xbox Achievements bijvoorbeeld. Meer probeer ik te achterhalen hoe de game designer het bedoeld heeft, en zo een beetje de game te spelen.
quote:Op maandag 28 november 2011 13:27 schreef internal het volgende:
Volgens mij zijn ze allemaal redelijk gelijk qua dps. Van elke gelijke set (steel, iron etc) zijn alle dpsen ongeveer hetzelfde.
Langzame two handed warhammersquote:Op maandag 28 november 2011 13:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]Volgens mij kan je dus gewoon heel goed dat wapen kiezen wat je het beste bij je playstyle vindt passen.
Ja, zwaarden zijn de op één na snelste wapens, daggers zijn nog sneller.quote:Op maandag 28 november 2011 13:35 schreef LoggedIn het volgende:
Ik gebruik eigenlijk zelden een wapen, doe bijna alles met spells en shoutsVoor het geval dat heb ik altijd wel zon brandend greatsword bij me, is die dan ook sneller dan zon axe
Nee, maar komt wel deze week zo schijnt.quote:Op maandag 28 november 2011 13:44 schreef HAL9000S het volgende:
Iemand die ps3 patch al gecheckt die de lag op zou moeten lossen?
quote:After more than a week of pain for Skyrim PS3 owners it is now hoped that the patch v2.01, which has just gone live to download a few moments ago, will fix the really bad lag issues.
Those of our readers that own Skyrim on the PS3 and have played it long enough to build a large save file, ours is at 12MB now, will know about the frame rate and apparent lag problems. These have made the game unplayable at times, meaning you have to save where you are in Skyrim and turn off the PS3, which then improves the situation.
This fix only worked for a short time before seeing major lag issues again, although today’s v2.01 Skyrim update, first thought to be 1.02, is hoped to improve the game for PS3 players.
We’ve installed the fix and hope to have an update soon, and considering we’re well over 150 hours into Skyrim, we expect our save file to be one of the best tests to see if performance has increased.
We’ll update you soon with our findings, and if you too have had issues with the PS3 version of Skyrim, let us know how your game is after this patch?
Update: We’re around 30 minutes playing Skyrim with v2.01 and gameplay feels much more smooth on the PS3, although we know it takes a little longer for extreme issues to show. We’ll update you after around two hours
quote:Op maandag 28 november 2011 13:47 schreef eQuaL het volgende:
Bij mij is nu de Thieves Guild questline kapot
Heb haar wel gevonden, ze staat in The Frozen Hearth (inn @ winterhold), en zegt alleen maar "Hmm?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 28 november 2011 13:47 schreef eQuaL het volgende:
Bij mij is nu de Thieves Guild questline kapot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 november 2011 13:51 schreef DjNivek het volgende:
[..]De save voor dat moment is alweer een halve week terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was even wat anders gaan doen, MQ, DB & imperials
Zit op dit moment al flink te kutten met player.placeatme, maar dan krijg ik heel veel glitches. Wat ik ook doe, lopen doet ze sowieso niet, dus weinig te followen...
De mijne heette gewoon Bastard Shepardquote:Op maandag 28 november 2011 11:48 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist, renegade Shepard Asshole
Oh nice.quote:Op maandag 28 november 2011 13:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wel eens van dps gehoord? Damage per second? Het lijkt of je zwaard minder damage doet, maar omdat je er sneller en dus vaker mee slaat dan met bijv een mace heb je grote kans dat je er ook juist méér dmg mee doet.
quote:Op maandag 28 november 2011 13:53 schreef eQuaL het volgende:
[..]
De save voor dat moment is alweer een halve week terugWas even wat anders gaan doen, MQ, DB & imperials
Zit op dit moment al flink te kutten met player.placeatme, maar dan krijg ik heel veel glitches. Wat ik ook doe, lopen doet ze sowieso niet, dus weinig te followen...
fantastic four: Human Torch ???quote:Op maandag 28 november 2011 14:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het blijft leuk om dark elf te spelen als je omringd bent door enemies, gewoon jezelf in de fik zetten en aanvallen maar
Alleen kan je dan niet vliegenquote:Op maandag 28 november 2011 14:25 schreef dubrillion het volgende:
[..]
fantastic four: Human Torch ???
Die dienen nergens voor. Voor 1 quest heb je een dwemer cog nodig verder niet meer.quote:Op maandag 28 november 2011 14:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat kan je trouwens doen met zaken als Dwemer Cogs en Dwemer scrap metal etc etc?
Omsmelten, en dwarven weapons/armor mee makenquote:Op maandag 28 november 2011 14:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat kan je trouwens doen met zaken als Dwemer Cogs en Dwemer scrap metal etc etc?
Je moet het als dwarven ore zienquote:Op maandag 28 november 2011 14:31 schreef internal het volgende:
Die dienen nergens voor. Voor 1 quest heb je een dwemer cog nodig verder niet meer.
Oh blijkbaar dat jaquote:
Oh thanks!quote:Op maandag 28 november 2011 08:29 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Was jij dat trouwens die in het vorige topic iets vroeg over in- en uitzoomen? Ik weet niet of je het nog gelezen had, maar op de consoles kun je het rechterpookje (R3 op de PS3) ingedrukt houden en dan met het linkerpookje (L3) in- en uitzoomen.
Dat krijg je meestal, blijkbaar had hij gewoon geluk.quote:Op maandag 28 november 2011 14:41 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Oh thanks!
Maar ik heb bleakfalls barrrow ook gedaan en ik kreeg alleen die kutbijl?
Je kan natuurlijk ook double wielden met twee zwaarden of bijlen. Eventueel dat je dan meer dps bij elkaar schraaptquote:
Dan zet jij dat er opquote:Op maandag 28 november 2011 14:42 schreef internal het volgende:
Best wel slecht eigenlijk dat op de skyrim wiki niks staat over het omsmelten van die cogs enzo.
Da's wel waarquote:Op maandag 28 november 2011 14:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan zet jij dat er opZo werkt zo'n wiki hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |