Ik kreeg de Nutramigen ook door Sorgente thuis bezorgd, kon ik zelf bestellen op internet zoveel als ik voor een maand dacht nodig tehebben.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:15 schreef mignonne het volgende:
Er is nooit wat op voorraad, voor de nutramigen moet ik 3 keer per week terug omdat ze steeds maar 1 blik van 400 gram op voorraad hebben staan![]()
Chris had er met 3 jaar ook nog last van. Bij 4 was het wel over. Het werd wel steeds iets beter vanaf 2,5 ongeveer..quote:Op maandag 30 januari 2012 17:16 schreef ik80lll het volgende:
Ja ik had ook ergens gelezen tot 2, maar ze is nu 3.
We zullen nog maar even afwachten, in mei moeten we naar het cb.
En ze is een moeilijke eter met alles, dus tja lastig
Herkenbaar! Het is dezelfde allergoloog als die van ons toch?quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:13 schreef Kersjes het volgende:
Mignonne, bij jullie in de regio zitten behoorlijk wat allergologen geloof ik. Heb je al enig idee van de wachttijd?
Toby is voor de voedingstest geweest en inderdaad dus flink allergisch voor pinda, hazelnoten en een beetje voor tomaatIk schrok van die laatste, zag ik echt even niet aankomen. We hebben nu epipennen. De allergoloog was erg verbaasd dat we dei nog niet eerder hadden voorgeschreven gekregen, maar dat was ik zelf ook. Die noten-allergie, ik vind het zo eng....
quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:39 schreef snoopy het volgende:
[..]
Herkenbaar! Het is dezelfde allergoloog als die van ons toch?
Wel balen allemaal. Ik vind noten/pinda-allergie ook griezelig hoor
Dat laatste stukje zooo herkenbaar.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:20 schreef mignonne het volgende:
huh? je topic-iconoh hij is al weg
ja dat is wat de dietist zei, misschien komt dat omdat ze alleen met hem samenwerkt in dat ziekenhuis. Wachtlijstbemiddeling zou kunnen maar ik vind het ook wel prettig dat we met maar 1 ziekenhuis te maken hebben. en bovendien, maar dat is persoonlijk en eigenlijk een beetje onzinmaar ik ben wel even klaar met dat gezeul van en naar ziekenhuis voor iedereen, even rust is best welkom.
maakt niet uit toch? zolang je maar een paar dagen, dag of drie, achter elkaar hetzelfde geeft.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:58 schreef wickie het volgende:
[..]
Dat laatste stukje zooo herkenbaar.
En toch mocht ik vandaag en mag Wies morgen![]()
Ben best benieuwd morgen. Zoals eerder gezegd gaat nog niet echt goed en vooral het slapen 's nachts en poepen gaan weer slechter.
Ik wil van het weekend voor het eerst een hapje gaan geven. Vorig weekend rijstebloem geprobeerd en dat ging best aardig. Beetje moeilijk in de avond, maar niks bijzonders.
Dus ik zat te denken aan wortel of banaan? Beter eerst fruit of eerst groente?
Die heb ik ook gehaald, geeft me nog een beetje het idee dat het boter isquote:Op zondag 19 februari 2012 23:25 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik had toen voor Lars altijd de lichtblauwe Becel boter voor op brood
Heeft Lente ook regelmatig, vooral bij tomaat. Contactallergie heet dat, dacht ik .quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hoe gaat het er mee MP?
Puck at vandaag een potje ratatouille omdat wij gaan frituren. Hij heeft nu allemaal rode vlekken rondom zijn mond. Ik gok de aubergine? Dat is het enige dat hij verder nooit krijgt volgens mij.
Alleen vlekken kan geen kwijt toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |