Crosspost uit het bv-topic

Evenstar, lijstje met producten, ik weet niet wat je allemaal wilt weten dus ik zeg gewoon maar wat dingen. Ik post hem even hier voor het geval er meer mensen zijn die het willen hebben, dan hoef ik niet te sturen enzo
Voor anderen, of misschien voor google-erds... deze producten zijn vrij van soja, kippenei, koemelk, noten/pinda's, vis, schaal/schelpdieren en sesam. Check altijd zelf de verpakking als je iets koopt want het kan zomaar veranderen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was uit mn hoofd even in een notendop alles wat in me opkwam.
Evenstar jij weet dat uiteraard al, en voor iedereen anders die dit misschien nodig heeft, al het verse kan eigenlijk altijd wel, fruit, groente, aardappels, rijst enz enz.
Voor chocola heeft Twinkly nog een goeie tip, ik ben vergeten hoe het merk heet, maar het komt van een natuurwinkel. Dat is eigenlijk de enige chocola die mag. Bespaar jezelf de moeite van het zoeken, it's useless

*jank*
zoals je ziet valt het best wel mee, er mag heel veel, je moet alleen even uit je eigen comfortzone en van alles opzoeken. Hoewel jij al een heel eind bent dankzij het dieet van Arwen.
disclaimerga niet jezelf zomaar op dieet zetten maar ga eerst bij een dietist langs... voordat het allemaal te beperkt wordt.
met * is varkensvlees
:)