is jouwnes niet een nootgevoeligerd?quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:58 schreef Vanyel het volgende:
Van de dietiste de tip gekregen om ipv brood (wat twijfelachtig blijft) over te gaan op Biobim Benjamin. Bevat rijst-, mais- en gerstemeel. Dat ga ik straks maar eens proberen (ik wilde nog wel geen papkind..).
Kan wel sporen van amandel en hazelnoot bevatten, dus voor nootgevoeligerds misschien niet zo handig.
Ik heb maud langzaam overgewend naar de rijstenmelk. Eerst meer babyvoeding dan rijstenmelk en zo in twee weken tijd omgebouwd naar rijstenmelk.quote:Op maandag 28 november 2011 20:10 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ze zei ook dat ik maar moest beginnen met een sojatoetje, en dan een klein beetje. Vroegah wou hij er niks van weten, maar goed we proberen het gewoon weer....
Als dat goed gaat kunnen we ook melk gaan geven. Hij is natuurlijk al bijna zijn leven lng de peptismaak gewend, dus ik ben benieuwd of hij het uberhaupt pikt
Hoop het niet voor je. Bij mij duurde het vroeger wel best lang na blootstelling voor ik geen last meer had van luchtwegallergie.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
We waren er al eerder bang voor omdat hij toch ook veel/vaak hoest en piept met zijn ademhaling en dit op het kdv vaak een stuk minder aanwezig is.
Daar zeg je me iets! Op de creche is hij een stuk minder benauwd dan thuis..en thuis zijn er 2 kattenquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die uitslag die Dot heeft van de katDat heeft Puck ook op zijn wang af en aan, maar voornamelijk aan en we hebben twee katten
![]()
Hij kroelt niet met de katten maar ja die haren zijn natuurlijk wel overal aanwezig. En ons tapijt is nog een tikje erger dan iets als laminaat denk ik zo.
We waren er al eerder bang voor omdat hij toch ook veel/vaak hoest en piept met zijn ademhaling en dit op het kdv vaak een stuk minder aanwezig is.
Je zou ook Biobim Speltpap kunnen nemen. Dat is een oergraan en geeft over het algemeen ook minder allergische reacties.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:58 schreef Vanyel het volgende:
Van de dietiste de tip gekregen om ipv brood (wat twijfelachtig blijft) over te gaan op Biobim Benjamin. Bevat rijst-, mais- en gerstemeel. Dat ga ik straks maar eens proberen (ik wilde nog wel geen papkind..).
Kan wel sporen van amandel en hazelnoot bevatten, dus voor nootgevoeligerds misschien niet zo handig.
Als het gaat om Glutenallergie dan mag Spelt idd ook niet.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:55 schreef Vanyel het volgende:
Mijn bio heeft geen speltpap, buiten de Benjamin hebben ze daar alleen pappen met tarwe of appel.
Maar spelt, volgens de verpakking van het meel dat ze er wel verkopen is dat ook een tarwe.
Gevolgen van sojamelk gebruiken bedoel je?quote:Op woensdag 14 december 2011 12:03 schreef e-mama11 het volgende:
Ik ben afgelopen bij homeopaat geweest met onze dochter, hij adviseerde geitenmelk, ze vond het eerst niet lekker, heb het eerst door haar eigen melk gemengd en dan elke keer iets meer geit en iets minder eigen melk.
Hij zei over sojamelk: de gevolgen zijn schadelijker als de oorzaak waarom je het gaat gebruiken.
Ja, vraag me niet hoe het zit, maar het werd sterk afgeraden. Ik ga morgen naar de huisarts (proberen, of er nog plek is) om te kletsen over geiten-zuigelingen voeding...quote:Op woensdag 14 december 2011 14:17 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Gevolgen van sojamelk gebruiken bedoel je?
Dat zou schadelijk zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |