Dat dacht ik ook al. Ze is niet lelijk, maar simpelweg geen type voor in een dergelijke clip, te weinig 'vamp'. Dat zou Anna wel kunnen zijn.quote:
Ik denk dat er gewoon meer gedanst werd en minder geouwehoerd. De choreo's waren beter vorig jaar. De choreo van Meysam en Anthony bijvoorbeeld was meer grappig dan dat er daadwerkelijk gedanst werd en dat was zonde!quote:Op maandag 28 november 2011 11:14 schreef female81 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al. Ze is niet lelijk, maar simpelweg geen type voor in een dergelijke clip, te weinig 'vamp'. Dat zou Anna wel kunnen zijn.
Dikke kans dat David Guetta Nina heel onopvallend weg gaat moffelen in die clip.
Verder blijf ik het gevoel houden dat het gemiddelde niveau van de top 4 vorig jaar hoger lag. Of eigenlijk: van de hele groep finalisten bij elkaar. Er werd nu uiteraard ook uitstekend gedanst, maar toch.
Terwijl die van Anna & Nina wel puur dansen was. Misschien dat ze daardoor ook meer stemmen dan de jongens hebben gekregen.quote:Op maandag 28 november 2011 12:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik denk dat er gewoon meer gedanst werd en minder geouwehoerd. De choreo's waren beter vorig jaar. De choreo van Meysam en Anthony bijvoorbeeld was meer grappig dan dat er daadwerkelijk gedanst werd en dat was zonde!
quote:Anna en Juvat in voorstelling Isabelle!
De voorstelling Ne me quitte pas, van Isabelle Beernaert, was onlangs te zien in uitverkochte zalen in Tilburg, Amsterdam en Utrecht. Naast o.a. Angelo Pardo, Raquel Tijsterman, Giorgio Costa en Patrick Karijowidjojo, zullen in deze special edition ook Anna en Juvat op het toneel schitteren.
Dat sowiesoquote:Op zondag 27 november 2011 23:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij blijft mooi. Rinus had TUDB moeten winnen.
Ook Kooijemans kon het niet laten om Nina op te tillenquote:Op zondag 27 november 2011 23:00 schreef Daph_ het volgende:
Nina wordt echt door iedereen opgetildZou ze daar niet gek van worden?
Vind ik ook. Vooral na het kijken van SYTYCD USA valt het niveauverschil op.quote:Op maandag 28 november 2011 11:14 schreef female81 het volgende:
[..]
Verder blijf ik het gevoel houden dat het gemiddelde niveau van de top 4 vorig jaar hoger lag. Of eigenlijk: van de hele groep finalisten bij elkaar. Er werd nu uiteraard ook uitstekend gedanst, maar toch.
Dat introfilmpje van afgelopen zondag was dan wel weer lollig.quote:Op dinsdag 29 november 2011 07:51 schreef loezzzje het volgende:
Jammer dat TUDB weer met Isabelle is, ik vind dat zo'n verschrikkelijk mens. Zit altijd tenenkrommend naar haar te kijken.
Het zou fijn zijn als ze eens een keer níet met zichzelf bezig zou zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:00 schreef female81 het volgende:
[..]
Dat introfilmpje van afgelopen zondag was dan wel weer lollig.![]()
Alsof ze flink de draak aan het steken was met haar eigen imago.
twitter:VINCENTVIANEN twitterde op zondag 27-11-2011 om 22:31:37BTW! #SYTYCD soooo next.....#TUDB ☺ wie gaat er kijken? reageer retweet
twitter:Ronja91 twitterde op maandag 28-11-2011 om 10:12:59@VINCENTVIANEN Je bent toch boven TUDB, doe er niet mee komaan. reageer retweet
twitter:VINCENTVIANEN twitterde op maandag 28-11-2011 om 17:08:32@Ronja91 k vind dat ik nergens boven sta. Ik denk dat het een goede leerervaring zal zijn. reageer retweet
Dit.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn als ze eens een keer níet met zichzelf bezig zou zijn.
+1quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:14 schreef Crohnjurist het volgende:
Vincent Vianen zou wel cool zijn, veeeeeeeeeeel beter als die hiphop lapzwans van vorig jaar!
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:14 schreef Crohnjurist het volgende:
Vincent Vianen zou wel cool zijn, veeeeeeeeeeel beter als die hiphop lapzwans van vorig jaar!
twitter:TeamRinus twitterde op maandag 28-11-2011 om 19:33:33@Ronja91 Ik ben je #sytycd aan 't terug lezen en schrik van jouw reactie op oa @Jan_Kooijman & @DanKaraty Waar zijn je manieren meisje? reageer retweet
Waar gaat dat over?quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:27 schreef roos85 het volgende:
twitter:TeamRinus twitterde op maandag 28-11-2011 om 19:33:33@Ronja91 Ik ben je #sytycd aan 't terug lezen en schrik van jouw reactie op oa @Jan_Kooijman & @DanKaraty Waar zijn je manieren meisje? reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |