De helft zou er in een Feyenoord-waardig elftal niet eens in staan. Ik heb liever 2 grote talenten dan 6 halfbakken spelers.quote:Op maandag 28 november 2011 19:20 schreef Paul-89 het volgende:
Iedere wedstrijd wel een stuk of 6/7 spelers in de basis die hier hun opleiding hebben gehad, niks mis mee.
Ja, ach. Het gaat erom dat de jeugdopleiding gemiddeld genomen goede prestaties levert. Exceptionele talenten zitten er vooralsnog niet bij, maar de doorstroming is gemiddeld genomen gewoon goed.quote:Op maandag 28 november 2011 19:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De helft zou er in een Feyenoord-waardig elftal niet eens in staan. Ik heb liever 2 grote talenten dan 6 halfbakken spelers.
Nee het gaat er om dat je er ook geld mee verdient. Dat meedraaien in een elftal kunnen genoeg spelers en daar kun je ook niks op verdienen. Daarom is het niet zo gek wat Cruijff zegt: je moet je focussen op die 1 of 2 échte toppers per leeftijdscategorie.quote:Op maandag 28 november 2011 19:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, ach. Het gaat erom dat de jeugdopleiding gemiddeld genomen goede prestaties levert. Exceptionele talenten zitten er vooralsnog niet bij, maar de doorstroming is gemiddeld genomen gewoon goed.
Tja die echte grote worden alweer weggekaapt door de grote clubs voordat ze debuteren in de Kuip, kun je Feyenoord niet verwijten, wie weet gaat het nu wel goed met Achahbar.quote:Op maandag 28 november 2011 19:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De helft zou er in een Feyenoord-waardig elftal niet eens in staan. Ik heb liever 2 grote talenten dan 6 halfbakken spelers.
Uiteindelijk is alles terug te leiden tot die clubs met een veel te rijke investeerder. Die hebben gewoon de competitie voor heel Europa verziekt. Zo jammer eigenlijk.quote:Op maandag 28 november 2011 19:32 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Tja die echte grote worden alweer weggekaapt door de grote clubs voordat ze debuteren in de Kuip, kun je Feyenoord niet verwijten, wie weet gaat het nu wel goed met Achahbar.
Jep, en daarom geloof ik ook niet zo in het Cruijff verhaal, zodra Man. City, Chelsea enz. met de buidel gaan zwaaien richting jeugdspelers/ouders die sowieso al uit een minder milieu komen gaan 9 van de 10 gewoon weg.quote:Op maandag 28 november 2011 19:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Uiteindelijk is alles terug te leiden tot die clubs met een veel te rijke investeerder. Die hebben gewoon de competitie voor heel Europa verziekt. Zo jammer eigenlijk.
Voor Schaken is het wel logisch. Die jongen is klaar voor de top het het is een kwestie van tijd voor Real of Barcelona voor de deur staan.quote:Op maandag 28 november 2011 20:39 schreef TC03 het volgende:
De Snor meldt dat Van Haaren en Schaken hun contract niet willen verlengen omdat de aanbieding hen niet aan staat... Nou tot ziens en bedankt voor niets.
Ga maar lekker in de JL spelen, kijken of die aanbieding je wel aanstaat.
Tja, mensen zijn natuurlijk niet verplicht om een aanbieding aan te nemen. Misschien krijgen ze straks ergens wel meer, weten wij veel. Kan er niet over oordelen zonder precies te weten wat ze nu krijgen en wat de aanbieding is geweest.quote:Op maandag 28 november 2011 20:42 schreef OProg het volgende:
[..]
Voor Schaken is het wel logisch. Die jongen is klaar voor de top het het is een kwestie van tijd voor Real of Barcelona voor de deur staan.![]()
Wel gaan maar hij is ook niet goed genoeg voor NEC. Al vaker gezegd geloof ik dat hij alleen goed is bij 4-0.quote:Op maandag 28 november 2011 20:50 schreef Paul-89 het volgende:
Van Haaren zie ik wel richting Nec gaan ofzo.
Lastig te zeggen, die jongen heeft amper een volledige profwedstrijd gespeeld.quote:Op maandag 28 november 2011 20:59 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Wel gaan maar hij is ook niet goed genoeg voor NEC. Al vaker gezegd geloof ik dat hij alleen goed is bij 4-0.
Hij ging laatst langs een verdediger van RKC, Manchester United wil hem als vervanger van de matig spelende Nani.quote:Op maandag 28 november 2011 21:06 schreef Cara het volgende:
Ik kijk niet, wacht even, heeft Schaken een contract van Feyenoord afgewezen?
ja goed he, komen we toh nog van hem af.quote:Op maandag 28 november 2011 21:06 schreef Cara het volgende:
Ik kijk niet, wacht even, heeft Schaken een contract van Feyenoord afgewezen?
quote:
De kritiek op Cabral is heel anders van toon dan die op bijvoorbeeld Biseswar of Schaken.quote:Op maandag 28 november 2011 14:44 schreef deBoomkip het volgende:
[..]
Ik irriteer me al een tijdje aan de kritiek op Cabral.
Zo´n speler moeten we koesteren, en niet na elke mislukte actie gaan zitten morren of hem zelfs uitfluiten.
Zulke spelers spelen op vertrouwen, en vertrouwen krijgen ze door acties te maken.
Natuurlijk is het vervelend dat zo´n actie 3x op rij mislukt en de 4x te ver wordt doorgevoerd. Maar als Cabral het op zijn heupen gaat krijgen, kan hij Feyenoord erg veel plezier gaan bezorgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |