Als ik bekijk wat die me Desire in 2010 gekost heeft, dan is de Note eigenlijk een koopjequote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:23 schreef Catch22- het volgende:
Ze hebben een heel specifieke markt als 1 van de eerste aan weten te boren met een toptoestel met topspecs. Je had de Dell Streak wel maar dat was ook niet alles.

Ja, dat wel.quote:

Ben linkshandig dus gebruik 'm sowieso niet, zit alleen maar in de weg.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:23 schreef Catch22- het volgende:
ik vind de kwaliteit van die flipcover wel tegenvallen... de stof begint nu al los te raken aan de rand van de "flip"

Ik heb net een App geïnstalleerd waarmee je de note kan locken en hij geeft dan ook z'n locatie door via email en je kan ook een foto maken via Spy cam.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:01 schreef Cateye2011 het volgende:
ik ben ook nog steeds superenthousiast over de Note. Wat een geweldig apparaat....

Staat van te voren ook al geïnstalleerd, Samsung Dive.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:19 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
Ik heb net een App geïnstalleerd waarmee je de note kan locken en hij geeft dan ook z'n locatie door via email en je kan ook een foto maken via Spy cam.
je laat hem die dingen doen via een sms van een ander door jezelf ingesteld telefoonnummer.
Alleen jammer dat je hem niet op afstand aan en uit kan zetten.

Zie ik nergens staanquote:Op zondag 15 januari 2012 19:58 schreef MetBas het volgende:
[..]
Staat van te voren ook al geïnstalleerd, Samsung Dive.

Ja gezien je heb gelijk maar ik vind de andere anti-theft apps toch makkelijker en uitgebreider.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:31 schreef MetBas het volgende:
Google het eens. Het is al geïnstalleerd.

Rekensom gemaakt.... Losse aanschaf van Note en een sim-only abo was voor mij net zo duur maar ik kan nu maandelijks opzeggen of overstappen...quote:Op zondag 15 januari 2012 20:09 schreef nikky het volgende:
Ik moet helaas nog wat langer wachten. Mijn abonnement bij Hi eindigt pas op 22 april. Nummerbehoud kan pas 22 januari worden aangevraagd. Dan pas wordt de telefoon verstuurd.
Stom

Bij tmobile heb je nu 4 in 1 krijg je een gratis simkaart met sim only, kan je veel geld besparen als je niet veel belt, ik bel haast nooit alles gaat via viber of Whatsappquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:47 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Rekensom gemaakt.... Losse aanschaf van Note en een sim-only abo was voor mij net zo duur maar ik kan nu maandelijks opzeggen of overstappen...

quote:Op zondag 25 december 2011 17:09 schreef oink_oink het volgende:
[..]
ja en ? wat zie jij dan voor 594 ? ik zie echt geen verschil.
 ___!
___!

Ik heb hem nog nietquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:49 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
En bevalt de note een beetje?

O jammer, tegen die tijd kan je gelijk android 4.0 erop zettenquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:10 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet
Ze hebben een "foutje" gemaakt. Het nummerbehoud kon pas twee maanden voor aflopen abo bij HI ingaan. Dit is 22 feb, maar ze hadden eerst 22 jan vermeld in de e-mail wisseling richting mij.
Dus kan ik nog langer wachten omdat zij de afspraak hebben met de provider dat zij de telefoon niet eerder versturen dan het nieuwe abo akkoord is.

, maar hij past gewoon prima in mijn broekzak het is alleen even wennen met vasthouden.
, maar hij past gewoon prima in mijn broekzak het is alleen even wennen met vasthouden. 

En nieuwe voor 400¤?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:56 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik heb sinds vanavond ook een Galaxy Note.
Heb hem in Duitsland gekocht voor 400 euro, leek me wel een mooie prijs dus heb er niet lang over nagedacht.
De grootte van het toestel vind ik meevallen ik had hem groter verwacht, maar hij past gewoon prima in mijn broekzak het is alleen even wennen met vasthouden.
Het is wel de 1e keer dat ik met Android bezig ben dus dat is ook even wennen.
Ben wel blij dat ik weer een echte smartphone heb.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |