Dat niet, maar in die tijd was handjes-vasthouden "stout"quote:Op zondag 27 november 2011 21:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, toen was iedereen braaf wil je zeggen.
Dit dus.quote:Op zondag 27 november 2011 21:46 schreef Tegan het volgende:
Ik was acht jaar geleden 14 hoor. Je hebt altijd wel snelle en langzame jeugd idd.
Op de Veluwe ja. Tjeezes.quote:Op zondag 27 november 2011 21:46 schreef KomtTijd... het volgende:
Dat niet, maar in die tijd was handjes-vasthouden "stout"
I wishquote:Op zondag 27 november 2011 21:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Jij was ook 8 jaar geleden 14?
Dat mag ik nu ook hoor!quote:Op zondag 27 november 2011 21:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...Want dan had je nu mogen autorijden?
And pretty!quote:
Mooi zo, Dan doe ik voor de eerste keer iets goeds in mijn leven en daar voor dank, We zitten tenslotte in de R&P SC en te lief is ook fout.quote:
Dat zeg je alleen omdat ze meeleestquote:Op zondag 27 november 2011 22:11 schreef KomtTijd... het volgende:
Had ik al gezegd dat Kuukske puicke lasagnette maakt trouwens?
quote:
Geeft niet hoor. Schelden is alleen maar een teken van verbale zwakte.quote:
Vroeger op zo'n woongroep woonde er een meisje met tourette allemejezus wat daar af en toe uit kwamquote:
Liever verbaal dan geestelijk.quote:Op zondag 27 november 2011 22:14 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
[..]
Geeft niet hoor. Schelden is alleen maar een teken van verbale zwakte.
Bij ons liep er vroeger 's nachts weleens een Surinamer scheldend door het dorp. Waren ook mooie woordenquote:Op zondag 27 november 2011 22:14 schreef ayumu het volgende:
[..]
Vroeger op zo'n woongroep woonde er een meisje met tourette allemejezus wat daar af en toe uit kwam
Wil ook!quote:Op zondag 27 november 2011 22:11 schreef KomtTijd... het volgende:
Had ik al gezegd dat Kuukske puicke lasagnette maakt trouwens?
JD kan bevestigen!quote:Op zondag 27 november 2011 22:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen omdat ze meeleest.
Haha Not.quote:
Het is alleen niet zo leuk als dat ieder dag gebeurt waar je woontquote:Op zondag 27 november 2011 22:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij ons liep er vroeger 's nachts weleens een Surinamer scheldend door het dorp. Waren ook mooie woorden
Ik denk het niet, tenzij het meisje van de slagerij een domme kut is, want mensen die een domme kut zijn noemt ze wel een domme kut.quote:Op zondag 27 november 2011 22:17 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Maar wat is er trouwens mis met het eten van hondenvlees? Ik ben zelf van Chinese afkomst en bij de Chinezen is het heel normaal.
Eet je wel koe/kip/varken CherryLips of ben je sowieso vegetariër?
Ik bedoel, ik vraag me af of je het meisje van de slagerij dan ook 'domme kut' noemt als ze de biefstukjes in de etalage legt.
Die durft al helemaal niet te zeggen dat het niet lekker was. Nee, ik zie maar één oplossing: lasagne-meet bij Kuuks en JDquote:
Waardeloze vergelijking ook. Ik heb zelf geen 18 jaar een koe als huisdier gehad en die hangen ook niet half ontbeend buiten de slager.quote:Op zondag 27 november 2011 22:17 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Maar wat is er trouwens mis met het eten van hondenvlees? Ik ben zelf van Chinese afkomst en bij de Chinezen is het heel normaal.
Eet je wel koe/kip/varken CherryLips of ben je sowieso vegetariër?
Ik bedoel, ik vraag me af of je het meisje van de slagerij dan ook 'domme kut' noemt als ze de biefstukjes in de etalage legt.
Hier heb je man die komt altijd langsgefietst en het maakt niet uit wat voor weer het is, Zegt altijd lekker weertje vandaag he. En dan stort het water met bakken uit de hemel bijvoorbeeld.quote:Op zondag 27 november 2011 22:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik kom regelmatig om 6 uur des ochtends iemand tegen die keihard op straat loopt te zingen. Hij komt erg vrolijk over maar de buurt die hij wakker kwijkt zal er minder happy mee zijn vermoed ik
Ja maar wat als je jaren een koe hebt gehad?quote:Op zondag 27 november 2011 22:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waardeloze vergelijking ook. Ik heb zelf geen 18 jaar een koe als huisdier gehad en die hangen ook niet half ontbeend buiten de slager.
Wat een aannamequote:Op zondag 27 november 2011 22:20 schreef CherryLips het volgende:
O, en ik wil niet zeggen dat slachtvee in NL top behandeld wordt, maar vast stukken beter dan de dieren in China
Dan mag je iemand ook domme kut noemen als je ineens geconfronteerd wordt met zo'n gore foto.quote:Op zondag 27 november 2011 22:21 schreef ayumu het volgende:
[..]
Ja maar wat als je jaren een koe hebt gehad?
Ja misschien ben ik gewoon meer gehecht aan honden en katten en hamsters enzo dan aan varkensquote:
Oh,quote:Op zondag 27 november 2011 22:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan mag je iemand ook domme kut noemen als je ineens geconfronteerd wordt met zo'n gore foto.
Varkens zijn leuk heb er zelf een gehadquote:Op zondag 27 november 2011 22:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja misschien ben ik gewoon meer gehecht aan honden en katten en hamsters enzo dan aan varkens
Dat ben ik ookquote:Op zondag 27 november 2011 22:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja misschien ben ik gewoon meer gehecht aan honden en katten en hamsters enzo dan aan varkens
Ik ben wel zo'n hypocriete kut die aaaaah zegt bij jonge beestjes en dan 's avonds een hamburger naar binnen werktquote:Op zondag 27 november 2011 22:23 schreef ayumu het volgende:
[..]
Varkens zijn leuk heb er zelf een gehad
Je erkent het tenminstequote:Op zondag 27 november 2011 22:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben wel zo'n hypocriete kut die aaaaah zegt bij jonge beestjes en dan 's avonds een hamburger naar binnen werktAl eet ik misschien twee keer per week vlees tegenwoordig.
En zo zijn er ook mensen die een koeien houden, maar zelf toch ook biefstuk eten. Of mensen die kippen hebben voor de gezelligheid, maar toch ook een lekker gebraden kippetje niet afslaan.quote:Op zondag 27 november 2011 22:19 schreef CherryLips het volgende:
Waardeloze vergelijking ook. Ik heb zelf geen 18 jaar een koe als huisdier gehad en die hangen ook niet half ontbeend buiten de slager.
Hoezo hypocriet? Het is toch niet raar dat je meer binding hebt met dieren waarmee je samenleeft?quote:Op zondag 27 november 2011 22:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat ben ik ook. Maar ik besef wel dat dat heel hypocriet van me is.
O je eet het maar lekker op hoor. Leef je uit. Maar door zo'n kutplaatje te posten verdien je geen sterren.quote:Op zondag 27 november 2011 22:24 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
En zo zijn er ook mensen die een koeien houden, maar zelf toch ook biefstuk eten. Of mensen die kippen hebben voor de gezelligheid, maar toch ook een lekker gebraden kippetje niet afslaan.
Dus omdat jij toevallig een hond hebt gehad als huisdier, moeten anderen zich daaraan aanpassen door geen hondenvlees te eten en/of het niet uit te stallen voor verkoop. Terwijl je dus - zoals ik uit je forumpost begrijp - wel koeien eet. Wat maakt het leven van honden belangrijker dan het leven van een koe?
Ik bedoel dat ik dode honden (die ik verder niet kende) sad vind maar met kipfilets in de supermarkt geen problemen heb...quote:Op zondag 27 november 2011 22:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hoezo hypocriet? Het is toch niet raar dat je meer binding hebt met dieren waarmee je samenleeft?
Misschien omdat die kipfilets in de supermarkt er niet meer herkenbaar uitzien als kip. Die gefrituurde honden wel. En je dan gelijk de link legt met je eigen hond.quote:Op zondag 27 november 2011 22:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik dode honden (die ik verder niet kende) sad vind maar met kipfilets in de supermarkt geen problemen heb...
Is gewoon het zelfde verhaal.quote:Op zondag 27 november 2011 22:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik dode honden (die ik verder niet kende) sad vind maar met kipfilets in de supermarkt geen problemen heb...
Dat vind ik hypocriet omdat alleen omdat ik er minder binding mee heb maakt het niet mindere wezens.quote:
En hoe lang heeft ie gezeten!quote:
Als jij ergens iets eet en je vindt het heerlijk en later word je verteld dat het hondenvlees was. Wat doe je dan? Word je boos, verdrietig? Ga je alles weer uitspugen? Of denk je van: "Hmm, nou dat valt eigenlijk toch wel mee. Dit is voor herhaling vatbaar!quote:Op zondag 27 november 2011 22:26 schreef CherryLips het volgende:
O je eet het maar lekker op hoor. Leef je uit. Maar door zo'n kutplaatje te posten verdien je geen sterren.
Ik zou er niet vrolijk van worden, misschien zelfs een beetje misselijkquote:Op zondag 27 november 2011 22:36 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Als jij ergens iets eet en je vindt het heerlijk en later word je verteld dat het hondenvlees was. Wat doe je dan? Word je boos, verdrietig? Ga je alles weer uitspugen? Of denk je van: "Hmm, nou dat valt eigenlijk toch wel mee. Dit is voor herhaling vatbaar!"
Dat wordt nog een extra ovenschaal kopen!quote:Op zondag 27 november 2011 22:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Die durft al helemaal niet te zeggen dat het niet lekker was. Nee, ik zie maar één oplossing: lasagne-meet bij Kuuks en JD
Enkele inbraken autodiefstal en mishandeling was een uit de hand gelopen vechtpartij.quote:
Bijna 4 jaar voor alle vergrijpen.quote:
Moet wel zeggen dat hij zijn eigen vader heeft mishandeld heeft en daar was genoeg reden voor. De andere dingen praat ik overigens niet goedquote:
dit ook niet hopelijkquote:Op zondag 27 november 2011 22:43 schreef ayumu het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat hij zijn eigen vader heeft mishandeld heeft en daar was genoeg reden voor. De andere dingen praat ik overigens niet goed
Niemand is perfect en iedereen maakt zo zijn fouten zolang je er maar van leert.quote:Op zondag 27 november 2011 22:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dit ook niet hopelijk
djeez
we hebben wel weer een boel geweldig nieuwe aanwinsten hier zeg
je kijkt ook eens een paar dagen niet
Gelukkig vlucht je iedere keer weg als ik in de buurt kom, anders had ik allang niet meer geleefd.quote:Op zondag 27 november 2011 22:46 schreef Tegan het volgende:
Ik ben ook wel in staat tot moord bij sommige mensen.
My fatal flaw.quote:Op zondag 27 november 2011 22:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Gelukkig vlucht je iedere keer weg als ik in de buurt kom, anders had ik allang niet meer geleefd.
Colonel Mustard!quote:Op zondag 27 november 2011 22:35 schreef CherryLips het volgende:
Moord? In de studeerkamer? Met een kandelaar?
quote:Op zondag 27 november 2011 22:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Gelukkig vlucht je iedere keer weg als ik in de buurt kom, anders had ik allang niet meer geleefd.
En, hoe was de seks?quote:
DVD-versie?quote:
Bedankt! Ja, ik moet zeggen: Ik heb het in R&P en dus ook in de R&P-SC enorm naar mijn zin!quote:Op zondag 27 november 2011 22:45 schreef rhubarbje het volgende:
we hebben wel weer een boel geweldig nieuwe aanwinsten hier zeg
quote:Op zondag 27 november 2011 22:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik besef nu dat m'n concertkaartje nog niet binnen is terwijl die er meestal al na een paar dagen zijn
Andere post wel?quote:Op zondag 27 november 2011 22:49 schreef CherryLips het volgende:
En de gids is deze week ook nog niet gekomen.
Je vader in elkaar slaan, betrokken raken bij vecht partijen en stelen vind ik wel zo ver van perfect dat ik er liever helemaal niks mee te maken hebquote:Op zondag 27 november 2011 22:47 schreef ayumu het volgende:
[..]
Niemand is perfect en iedereen maakt zo zijn fouten zolang je er maar van leert.
quote:Op zondag 27 november 2011 22:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik besef nu dat m'n concertkaartje nog niet binnen is terwijl die er meestal al na een paar dagen zijn
Dus zit er nu een postbode ergens in de bank met een gids en concertkaartje.quote:Op zondag 27 november 2011 22:49 schreef CherryLips het volgende:
En de gids is deze week ook nog niet gekomen.
O kakquote:Op zondag 27 november 2011 22:51 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Bedankt! Ja, ik moet zeggen: Ik heb het in R&P en dus ook in de R&P-SC enorm naar mijn zin!
Allemaal aardige mensen, toffe moderators ook wel (alhoewel dat ook mensen zijn). Dus ik ben van plan voorlopig hier te blijven en te posten.
quote:Op zondag 27 november 2011 22:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Dus zit er nu een postbode ergens in de bank met een gids en concertkaartje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |