Wat een aannamequote:Op zondag 27 november 2011 22:20 schreef CherryLips het volgende:
O, en ik wil niet zeggen dat slachtvee in NL top behandeld wordt, maar vast stukken beter dan de dieren in China
Dan mag je iemand ook domme kut noemen als je ineens geconfronteerd wordt met zo'n gore foto.quote:Op zondag 27 november 2011 22:21 schreef ayumu het volgende:
[..]
Ja maar wat als je jaren een koe hebt gehad?
Ja misschien ben ik gewoon meer gehecht aan honden en katten en hamsters enzo dan aan varkensquote:
Oh,quote:Op zondag 27 november 2011 22:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan mag je iemand ook domme kut noemen als je ineens geconfronteerd wordt met zo'n gore foto.
Varkens zijn leuk heb er zelf een gehadquote:Op zondag 27 november 2011 22:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja misschien ben ik gewoon meer gehecht aan honden en katten en hamsters enzo dan aan varkens
Dat ben ik ookquote:Op zondag 27 november 2011 22:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja misschien ben ik gewoon meer gehecht aan honden en katten en hamsters enzo dan aan varkens
Ik ben wel zo'n hypocriete kut die aaaaah zegt bij jonge beestjes en dan 's avonds een hamburger naar binnen werktquote:Op zondag 27 november 2011 22:23 schreef ayumu het volgende:
[..]
Varkens zijn leuk heb er zelf een gehad
Je erkent het tenminstequote:Op zondag 27 november 2011 22:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben wel zo'n hypocriete kut die aaaaah zegt bij jonge beestjes en dan 's avonds een hamburger naar binnen werktAl eet ik misschien twee keer per week vlees tegenwoordig.
En zo zijn er ook mensen die een koeien houden, maar zelf toch ook biefstuk eten. Of mensen die kippen hebben voor de gezelligheid, maar toch ook een lekker gebraden kippetje niet afslaan.quote:Op zondag 27 november 2011 22:19 schreef CherryLips het volgende:
Waardeloze vergelijking ook. Ik heb zelf geen 18 jaar een koe als huisdier gehad en die hangen ook niet half ontbeend buiten de slager.
Hoezo hypocriet? Het is toch niet raar dat je meer binding hebt met dieren waarmee je samenleeft?quote:Op zondag 27 november 2011 22:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat ben ik ook. Maar ik besef wel dat dat heel hypocriet van me is.
O je eet het maar lekker op hoor. Leef je uit. Maar door zo'n kutplaatje te posten verdien je geen sterren.quote:Op zondag 27 november 2011 22:24 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
En zo zijn er ook mensen die een koeien houden, maar zelf toch ook biefstuk eten. Of mensen die kippen hebben voor de gezelligheid, maar toch ook een lekker gebraden kippetje niet afslaan.
Dus omdat jij toevallig een hond hebt gehad als huisdier, moeten anderen zich daaraan aanpassen door geen hondenvlees te eten en/of het niet uit te stallen voor verkoop. Terwijl je dus - zoals ik uit je forumpost begrijp - wel koeien eet. Wat maakt het leven van honden belangrijker dan het leven van een koe?
Ik bedoel dat ik dode honden (die ik verder niet kende) sad vind maar met kipfilets in de supermarkt geen problemen heb...quote:Op zondag 27 november 2011 22:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hoezo hypocriet? Het is toch niet raar dat je meer binding hebt met dieren waarmee je samenleeft?
Misschien omdat die kipfilets in de supermarkt er niet meer herkenbaar uitzien als kip. Die gefrituurde honden wel. En je dan gelijk de link legt met je eigen hond.quote:Op zondag 27 november 2011 22:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik dode honden (die ik verder niet kende) sad vind maar met kipfilets in de supermarkt geen problemen heb...
Is gewoon het zelfde verhaal.quote:Op zondag 27 november 2011 22:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik dode honden (die ik verder niet kende) sad vind maar met kipfilets in de supermarkt geen problemen heb...
Dat vind ik hypocriet omdat alleen omdat ik er minder binding mee heb maakt het niet mindere wezens.quote:
En hoe lang heeft ie gezeten!quote:
Als jij ergens iets eet en je vindt het heerlijk en later word je verteld dat het hondenvlees was. Wat doe je dan? Word je boos, verdrietig? Ga je alles weer uitspugen? Of denk je van: "Hmm, nou dat valt eigenlijk toch wel mee. Dit is voor herhaling vatbaar!quote:Op zondag 27 november 2011 22:26 schreef CherryLips het volgende:
O je eet het maar lekker op hoor. Leef je uit. Maar door zo'n kutplaatje te posten verdien je geen sterren.
Ik zou er niet vrolijk van worden, misschien zelfs een beetje misselijkquote:Op zondag 27 november 2011 22:36 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Als jij ergens iets eet en je vindt het heerlijk en later word je verteld dat het hondenvlees was. Wat doe je dan? Word je boos, verdrietig? Ga je alles weer uitspugen? Of denk je van: "Hmm, nou dat valt eigenlijk toch wel mee. Dit is voor herhaling vatbaar!"
Dat wordt nog een extra ovenschaal kopen!quote:Op zondag 27 november 2011 22:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Die durft al helemaal niet te zeggen dat het niet lekker was. Nee, ik zie maar één oplossing: lasagne-meet bij Kuuks en JD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |