Moet wel zeggen dat hij zijn eigen vader heeft mishandeld heeft en daar was genoeg reden voor. De andere dingen praat ik overigens niet goedquote:
dit ook niet hopelijkquote:Op zondag 27 november 2011 22:43 schreef ayumu het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat hij zijn eigen vader heeft mishandeld heeft en daar was genoeg reden voor. De andere dingen praat ik overigens niet goed
Niemand is perfect en iedereen maakt zo zijn fouten zolang je er maar van leert.quote:Op zondag 27 november 2011 22:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dit ook niet hopelijk
djeez
we hebben wel weer een boel geweldig nieuwe aanwinsten hier zeg
je kijkt ook eens een paar dagen niet
Gelukkig vlucht je iedere keer weg als ik in de buurt kom, anders had ik allang niet meer geleefd.quote:Op zondag 27 november 2011 22:46 schreef Tegan het volgende:
Ik ben ook wel in staat tot moord bij sommige mensen.
My fatal flaw.quote:Op zondag 27 november 2011 22:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Gelukkig vlucht je iedere keer weg als ik in de buurt kom, anders had ik allang niet meer geleefd.
Colonel Mustard!quote:Op zondag 27 november 2011 22:35 schreef CherryLips het volgende:
Moord? In de studeerkamer? Met een kandelaar?
quote:Op zondag 27 november 2011 22:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Gelukkig vlucht je iedere keer weg als ik in de buurt kom, anders had ik allang niet meer geleefd.
En, hoe was de seks?quote:
DVD-versie?quote:
Bedankt! Ja, ik moet zeggen: Ik heb het in R&P en dus ook in de R&P-SC enorm naar mijn zin!quote:Op zondag 27 november 2011 22:45 schreef rhubarbje het volgende:
we hebben wel weer een boel geweldig nieuwe aanwinsten hier zeg
quote:Op zondag 27 november 2011 22:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik besef nu dat m'n concertkaartje nog niet binnen is terwijl die er meestal al na een paar dagen zijn
Andere post wel?quote:Op zondag 27 november 2011 22:49 schreef CherryLips het volgende:
En de gids is deze week ook nog niet gekomen.
Je vader in elkaar slaan, betrokken raken bij vecht partijen en stelen vind ik wel zo ver van perfect dat ik er liever helemaal niks mee te maken hebquote:Op zondag 27 november 2011 22:47 schreef ayumu het volgende:
[..]
Niemand is perfect en iedereen maakt zo zijn fouten zolang je er maar van leert.
quote:Op zondag 27 november 2011 22:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik besef nu dat m'n concertkaartje nog niet binnen is terwijl die er meestal al na een paar dagen zijn
Dus zit er nu een postbode ergens in de bank met een gids en concertkaartje.quote:Op zondag 27 november 2011 22:49 schreef CherryLips het volgende:
En de gids is deze week ook nog niet gekomen.
O kakquote:Op zondag 27 november 2011 22:51 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Bedankt! Ja, ik moet zeggen: Ik heb het in R&P en dus ook in de R&P-SC enorm naar mijn zin!
Allemaal aardige mensen, toffe moderators ook wel (alhoewel dat ook mensen zijn). Dus ik ben van plan voorlopig hier te blijven en te posten.
quote:Op zondag 27 november 2011 22:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Dus zit er nu een postbode ergens in de bank met een gids en concertkaartje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |