quote:Op woensdag 30 november 2011 19:59 schreef YUR het volgende:
Volgende tegenstander is bekend. Thuis tegen eentje uit IV die heel erg gevarieerd speelt. Maar ik zou hem moeten kunnen hebben, denk ik....mits Bamberry zondag heel blijft
Mja, maar verder heeft ie niet heel veel speciaals volgens mij... Zal wel te maken hebben met PIC/PIN-strategie en vormstijgingenquote:Op donderdag 1 december 2011 07:40 schreef Nixx- het volgende:
Ik heb een interessante beker tegenstander: B.P. (503313)
Middenveld van laatste 5 wedstrijden (chronologisch):
beker (uit): Goed laag
comp. (uit): Goed laag
beker (thuis): Formidabel (hoog)
comp. (thuis): Formidabel (laag)
beker (thuis): Uitmuntend (heel laag)
mmmm.... Aan de mids te zien hebben die ook veel def, want soms staan ze ook in de verdediging.
Ik zat te denken aan:quote:Op donderdag 1 december 2011 08:35 schreef YUR het volgende:
Mja, maar verder heeft ie niet heel veel speciaals volgens mij... Zal wel te maken hebben met PIC/PIN-strategie en vormstijgingen
Ben wel benieuwdquote:Op donderdag 1 december 2011 16:24 schreef Drassss het volgende:
Maar even alle managers gemaild die een jeugdspeler of nieuw ontdekte speler, Prent bezittenKijken wat daar uitkomt qua informatie over hun vaardigheden..
Tot nu toe valt het tegenquote:
Je kunt nog wel wat Prenten gebruiken?quote:Op donderdag 1 december 2011 16:24 schreef Drassss het volgende:
Maar even alle managers gemaild die een jeugdspeler of nieuw ontdekte speler, Prent bezittenKijken wat daar uitkomt qua informatie over hun vaardigheden..
Altijd natuurlijkquote:Op donderdag 1 december 2011 23:48 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Je kunt nog wel wat Prenten gebruiken?
quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:20 schreef vanpers het volgende:
Ik heb mijn team in de uitverkoop gegooid, dus mocht je intresse hebben.
Kijk wel wat de uitkomst hiervan is, daarna beslis ik wat ik ga doen. Supporter is inmiddels afgelopen dus zit echt op een punt waar ik enorm twijfel over wat ik ga doen.
dat van die vorm had je woensdag al kunnen wetenquote:Op vrijdag 2 december 2011 07:31 schreef MrMoon het volgende:
1 positiespel stijger en 4 op conditie..
vorm zullen we het maar niet over hebben...
Je kan gekke dingen doen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:20 schreef vanpers het volgende:
Ik heb mijn team in de uitverkoop gegooid, dus mocht je intresse hebben.
Kijk wel wat de uitkomst hiervan is, daarna beslis ik wat ik ga doen. Supporter is inmiddels afgelopen dus zit echt op een punt waar ik enorm twijfel over wat ik ga doen.
Ik wil graag hebben eind 19 of begin 20 jarige spelers (allemaal NL-ers) met:quote:
Dat is een beetje in mijn straatje. Al wil ik ook wel reusachtig en ietsje ouderquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:01 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik wil graag hebben eind 19 of begin 20 jarige spelers (allemaal NL-ers) met:
- Bovennatuurlijke PM, minimaal redelijk passen (+ minimaal matig verdedigen erbij als het kan) + Koppen/Snel
- Bovennatuurlijke Sc, minimaal redelijk passen (+ minimaal matig vleugel erbij als het kan) + Snel/Koppen/Onvoorspelbaar
Ik betaal er markt conforme prijs ervoor (ongeveer 4 a 4,5 miljoen)
Beste speler tot nu toe de vaardigheden van verkregen. Nu maar hopen dat hij goede training krijgtquote:Ivar Prent (336775633)
17 jaar en 10 dagen, volgende verjaardag: 12-03-2012
Vorm: redelijk Conditie: zwak
Een controversieel persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Clubtrouw: goddelijk
Eigenaar: FC Haes
Total Skill Index (TSI): 2 120
Loon: 410 ¤/week
Keepen: rampzalig
Verdedigen: slecht
Positiespel: matig
Vleugelspel: goed
Passen: matig
Scoren: goed
Spelhervatting: rampzalig
Reusachtig mag in mijn geval ook wel. Dan liefst wel net 21, vanwege hun "lage" loonquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:03 schreef YUR het volgende:
Dat is een beetje in mijn straatje. Al wil ik ook wel reusachtig en ietsje ouder
Vleugelsquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:40 schreef Drassss het volgende:
Verdediging ratings zijn goed goed genoeg. Nu omschakelen naar positiespel training. 3-5-2 met 2 wingers en volle vleugelaanval, here i come!
Oke ik ga geen beestachtige ratings halen zoals jij flikt iedere week, maar 2x uitmuntend is toch wel mijn doelquote:
Die ratings van mij zullen wellicht binnenkort wat minder gaan worden, aangezien mn twee vleugelspelers alweer 25 worden...quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:19 schreef Drassss het volgende:
[..]
Oke ik ga geen beestachtige ratings halen zoals jij flikt iedere week, maar 2x uitmuntend is toch wel mijn doel
Tja die van mij zijn 25 en 29quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:23 schreef YUR het volgende:
[..]
Die ratings van mij zullen wellicht binnenkort wat minder gaan worden, aangezien mn twee vleugelspelers alweer 25 worden...
Maar jij hebt ook wat minder keus he...quote:
quote:Ron van der Hoff
24 jaar en 111 dagen, TSI = 116 670
Vorm: redelijk Conditie: uitstekend [Snel]
Ervaring: redelijk Leiderschap: zwak
Clubtrouw: mythisch
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: briljant
Vleugelspel: reusachtig Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: formidabel
quote:Friso van Vught
24 jaar en 104 dagen, TSI = 100 830
Vorm: goed Conditie: uitstekend [Snel]
Ervaring: zwak Leiderschap: zwak
Clubtrouw: buitenaards
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: uitmuntend
Vleugelspel: reusachtig Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: uitstekend
quote:5. David Prent (VL) [1 maal een kaart gekregen]
24 jaar en 99 dagen, TSI = 32 840
Vorm: zwak Conditie: uitstekend
Ervaring: zwak Leiderschap: slecht
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 4/20 zwak
Positiespel: 3/20 slecht
Vleugelspel: 14/20 bovennatuurlijk
Passen: 9/20 formidabel
Scoren: 4/20 zwak
Spelhervatting: 9/20 formidabel
Tja zonde van de leeftijd, maar ze blijven niet voor eeuwig jongquote:9. Claus Prent (VL)
28 jaar en 111 dagen, TSI = 57 870
Vorm: redelijk Conditie: goed
Ervaring: uitstekend Leiderschap: slecht
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 4/20 zwak
Positiespel: 10/20 uitmuntend
Vleugelspel: 15/20 reusachtig
Passen: 7/20 goed
Scoren: 5/20 matig
Spelhervatting: 9/20 formidabel
Helaas!quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:41 schreef Drassss het volgende:
[..]
[..]
Tja zonde van de leeftijd, maar ze blijven niet voor eeuwig jong
Die heb ik ookquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:45 schreef YUR het volgende:
[..]
Helaas!
Andere reden waarom ik van die debiele ratings haal, is een aanvallend ingestelde trainer
quote:Sterrenverzamelaar 20-11-2011
Team behaalde minstens 70 sterren in een
Ik heb werkelijk geen idee welke mijlpalen ik allemaal hebquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:01 schreef Drassss het volgende:
Zozo ik heb ook weer eens een mijlpaal gehaald.
[..]
ze waren woensdag aardig in vormquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat van die vorm had je woensdag al kunnen weten
quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:27 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben mij helemaal niet nodig.
Ik log eens per 2 maanden in of zo
Pas 579 delen inderdaad.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:36 schreef Robus het volgende:
He leuk, een HT topic. Die had ik nog niet ontdekt! Vanavond speelt Nederland U20 tegen Nigeria met een eigen trainee op het veldStaan alleen wel achter...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |