quote:Op woensdag 30 november 2011 19:59 schreef YUR het volgende:
Volgende tegenstander is bekend. Thuis tegen eentje uit IV die heel erg gevarieerd speelt. Maar ik zou hem moeten kunnen hebben, denk ik....mits Bamberry zondag heel blijft
Mja, maar verder heeft ie niet heel veel speciaals volgens mij... Zal wel te maken hebben met PIC/PIN-strategie en vormstijgingenquote:Op donderdag 1 december 2011 07:40 schreef Nixx- het volgende:
Ik heb een interessante beker tegenstander: B.P. (503313)
Middenveld van laatste 5 wedstrijden (chronologisch):
beker (uit): Goed laag
comp. (uit): Goed laag
beker (thuis): Formidabel (hoog)
comp. (thuis): Formidabel (laag)
beker (thuis): Uitmuntend (heel laag)
mmmm.... Aan de mids te zien hebben die ook veel def, want soms staan ze ook in de verdediging.
Ik zat te denken aan:quote:Op donderdag 1 december 2011 08:35 schreef YUR het volgende:
Mja, maar verder heeft ie niet heel veel speciaals volgens mij... Zal wel te maken hebben met PIC/PIN-strategie en vormstijgingen
Ben wel benieuwdquote:Op donderdag 1 december 2011 16:24 schreef Drassss het volgende:
Maar even alle managers gemaild die een jeugdspeler of nieuw ontdekte speler, Prent bezittenKijken wat daar uitkomt qua informatie over hun vaardigheden..
Tot nu toe valt het tegenquote:
Je kunt nog wel wat Prenten gebruiken?quote:Op donderdag 1 december 2011 16:24 schreef Drassss het volgende:
Maar even alle managers gemaild die een jeugdspeler of nieuw ontdekte speler, Prent bezittenKijken wat daar uitkomt qua informatie over hun vaardigheden..
Altijd natuurlijkquote:Op donderdag 1 december 2011 23:48 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Je kunt nog wel wat Prenten gebruiken?
quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:20 schreef vanpers het volgende:
Ik heb mijn team in de uitverkoop gegooid, dus mocht je intresse hebben.
Kijk wel wat de uitkomst hiervan is, daarna beslis ik wat ik ga doen. Supporter is inmiddels afgelopen dus zit echt op een punt waar ik enorm twijfel over wat ik ga doen.
dat van die vorm had je woensdag al kunnen wetenquote:Op vrijdag 2 december 2011 07:31 schreef MrMoon het volgende:
1 positiespel stijger en 4 op conditie..
vorm zullen we het maar niet over hebben...
Je kan gekke dingen doen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:20 schreef vanpers het volgende:
Ik heb mijn team in de uitverkoop gegooid, dus mocht je intresse hebben.
Kijk wel wat de uitkomst hiervan is, daarna beslis ik wat ik ga doen. Supporter is inmiddels afgelopen dus zit echt op een punt waar ik enorm twijfel over wat ik ga doen.
Ik wil graag hebben eind 19 of begin 20 jarige spelers (allemaal NL-ers) met:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |