Nieuw album zijn ze net aan begonnen die gaat echt niet af zijn tegen die tijd heb ik het idee. En indien wel dan verwacht ik ze eerder aan het einde van het seizoen op de festivals waarna vervolgens een headliner tour volgt.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:10 schreef AppleBite het volgende:
Nja, het is meer dat Green Day al in 2010 is geweest en geen nieuw album heeft. PJ en RHCP sowieso al niet komen (?), tenminste dat gaat er rond. In dat opzicht kan je zeggen dat Muse nog realistisch is gezien het nieuwe album wat ze uit gaan brengen e.d. . Of heb ik een artikel gemist waarin zij ook uitgesloten worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben Howard lijkt me dan wel weer een goede zaak
Time was so long ago
And things come back you see
To where they don't belong
And every drop of sea is the whole ocean
The Killers zijn ook al een tijdje bezig met een nieuw album. Als die komen hoop ik niet dat ze weer voor Springsteen willen staan. Hoewel het voor mij een gouden combo was vorige keer en nu ook weer zal zijn, wil ik ze nu eens een dag zien afsluiten. Ik vind het wel een headliner.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:46 schreef Justef het volgende:
The Killers of the Editors mogen ook wel komen
Kasabian zou ik nog wel kansen toedichten.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:49 schreef AppleBite het volgende:
Kasabian of Radiohead lijkt me ook echt mooi als die komen
quote:Op woensdag 14 december 2011 16:18 schreef AppleBite het volgende:
Hmmm, het blijft allemaal moeilijk. Ik ben wel benieuwd dan met wat voor headliners Smeets aan gaat komen. Alhoewel hij naar mijn idee moeilijk over de ''grote'' namen van vorig jaar heen kan gaan.
Verder de volgende geruchten gezien:
http://festileaks.com/fra(...)e-kanshebber-pinkpop
Of maar even het hele lijstje erbij te pakken, hierbij wil ik wel zeggen dat het echt allemaal speculaties en vage geruchten zijn ;Hmm, ik vind het hele lijstje niet echt indrukwekkendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben Howard lijkt me dan wel weer een goede zaak
Don't let my username fool you...
Mwa, Coldplay deed het ook zo dit jaar. Ook gewoon op PP.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nieuw album zijn ze net aan begonnen die gaat echt niet af zijn tegen die tijd heb ik het idee. En indien wel dan verwacht ik ze eerder aan het einde van het seizoen op de festivals waarna vervolgens een headliner tour volgt.
Verwacht je een tour dan?quote:Op woensdag 14 december 2011 22:47 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Mwa, Coldplay deed het ook zo dit jaar. Ook gewoon op PP.
Denk uberhaupt nog geen festivals maar in november gewoon arena's, zoals ook met TR. Ander spelen ze deze zomer al festivals, dan wat stadiums en zijn ze binnen 1 jaar weer klaar met touren.quote:
Ik denk dat The Killers een prima afsluiter zijn. Vooral na in mijn ogen 5 succesvolle albums (lees 1 solo) en daar komt er binnenkort hopelijk eentje bij. Ze maken trouwens ook al voor het zevende jaar achter elkaar een kerstnummer, dit heeft trouwens geen meerwaarde ofzo hahaquote:Op woensdag 14 december 2011 19:30 schreef DohanJerksen het volgende:
[..]
The Killers zijn ook al een tijdje bezig met een nieuw album. Als die komen hoop ik niet dat ze weer voor Springsteen willen staan. Hoewel het voor mij een gouden combo was vorige keer en nu ook weer zal zijn, wil ik ze nu eens een dag zien afsluiten. Ik vind het wel een headliner.
Ga je mond spoelenquote:Op woensdag 14 december 2011 22:54 schreef mr-green het volgende:
Het nieuwe album van Nickleback is best ok
quote:
mag wel, maar er zijn ook gewoon foute meningenquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:29 schreef mr-green het volgende:
jahoor je mag tegenwoordig zeker geen mening meer hebben
Man er zijn er genoeg die het met mij eens zijn.
Net als er foute opmerkingen zijnquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mag wel, maar er zijn ook gewoon foute meningen
meningen zijn nooit fout.. wat jij goed vind kan een ander ronduit slecht vinden!quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mag wel, maar er zijn ook gewoon foute meningen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |