Guano Apesquote:Op woensdag 21 december 2011 17:10 schreef AppleBite het volgende:
Hmm, bij RaR zijn er weer wat lekkere artiesten bijgekomen, eventuele kanshebbers voor Pinkpop tussen (?).
Ik vind hier dus echt helemaal niks aan. Goed...smaken verschillen natuurlijk, maar ik heb liever een band die niet zo overdreven bezig is met 'een energieke show neerzetten' en gewoon fatsoenlijk speelt dan die acteurs daar op dat podium.quote:Op maandag 19 december 2011 13:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zou wel tof zijn als het dan weer gaat onweren
Als het maar geen Tenacious D is.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:10 schreef AppleBite het volgende:
Hmm, bij RaR zijn er weer wat lekkere artiesten bijgekomen, eventuele kanshebbers voor Pinkpop tussen (?).
Werchter is dan ook een niet met Pinkpop te vergelijken festival.quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:22 schreef mrkrul het volgende:
Werchter heeft tot nu toe beduidend betere line up.
Beetje kansloze vergelijking hè.quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:22 schreef mrkrul het volgende:
Werchter heeft tot nu toe beduidend betere line up.
Da's niet zo gek als er pas 2 namen bekend zijn...quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:33 schreef AppleBite het volgende:
Rock Werchter valt spijtig genoeg precies in mijn tentamenweek, maar ik wil wel ff echt wat meer namen te horen krijgen! Kaartverkoop nog een kleine 3 maanden en pas 1 naam gehoord die mij zou kunnen overtuigen om naar Pinkpop te gaan.
Omdat we niet gelijk gaan zeuren?quote:
dat is één, en dat we overal op reageren met de gedachte mekker niet zo wacht gewoon af, jullie newbiesquote:Op woensdag 4 januari 2012 10:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Omdat we niet gelijk gaan zeuren?
Hahaha tja.. misschien is dat wel waar, maar het is ook wel erg Nederlands geworden om eerst te zeuren en daarna je te verdiepen. Daar probeer ik wel een tegenstem in te zijn.quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
dat is één, en dat we overal op reageren met de gedachte mekker niet zo wacht gewoon af, jullie newbies
quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
dat is één, en dat we overal op reageren met de gedachte mekker niet zo wacht gewoon af, jullie newbies
En waarom is dat natuurlijk zo?quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:14 schreef VisStick het volgende:
Bruce Springsteen als afsluiter is natuurlijk gewoon slecht, dat mag best nu al gezegd worden.
Als je er niks om geeft, is het toch simpel? Dan ga je toch niet? Waarom moet er altijd zo afgezeken worden?quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:14 schreef VisStick het volgende:
Bruce Springsteen als afsluiter is natuurlijk gewoon slecht, dat mag best nu al gezegd worden.
Waarom? Ben zelf nog nooit op Werchter geweest namelijk.quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Beetje kansloze vergelijking hè.
Dat Werchter meer budget heeft, andere opzet van het festival heeft, andere vergunning heeft o.a. langer door mogen gaan, ondersteuning van gemeente (waar het bij PP nogal strikt is). 4 dagen, waar PP maar 2,5 dag heeft. Capaciteit, etc.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:16 schreef mrkrul het volgende:
[..]
Waarom? Ben zelf nog nooit op Werchter geweest namelijk.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:14 schreef VisStick het volgende:
Laten we het niet hopenquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:57 schreef indiaantje89 het volgende:
http://www.festivalinfo.n(...)p_Rock_Am_Ring_2012/
Zal ook wel Landgraaf bezoeken denk ik?
Hoofdreden is dat ze 2 jaar geleden al een afsluitende act op pinkpop waren.quote:
Als ik 1 band niet goed vind, dan betekend dat niet dat ik dan ook meteen niet ga. Maar een ieder mag toch aangeven of ze blij zijn met de komst van een bepaalde artiest of niet? Dat lijkt me nou niet meteen zeiken.quote:Als je er niks om geeft, is het toch simpel? Dan ga je toch niet? Waarom moet er altijd zo afgezeken worden?
3 jaar geleden bedoel jequote:Op donderdag 5 januari 2012 15:31 schreef VisStick het volgende:
[..]
Hoofdreden is dat ze 2 jaar geleden al een afsluitende act op pinkpop waren.
Op elk festival komt om de zoveel jaar dezelfde meuk, daar is PP geen uitzondering in.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:56 schreef VisStick het volgende:
Ja, de tijd gaat snel
Maar ik heb Bruce Springsteen nu wel gezien. Zal hij weer iemand het podium oproepen tijdens dancing in the dark? Ik prefereer vernieuwing boven steeds dezelfde meuk.
inderdaad, Live heeft jaren lang elk jaar een groot festival in Nederland. En Editors deden dat ookquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Op elk festival komt om de zoveel jaar dezelfde meuk, daar is PP geen uitzondering in.
Of je hem goed vindt is natuurlijk een tweede.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:56 schreef VisStick het volgende:
Ja, de tijd gaat snel
Maar ik heb Bruce Springsteen nu wel gezien. Zal hij weer iemand het podium oproepen tijdens dancing in the dark? Ik prefereer vernieuwing boven steeds dezelfde meuk.
Heeft misschien ermee te maken dat Pinkpop dit jaar in het weekend tussen de examens valt. Het verlies door studenten die niet kunnen komen compenseren door meer ouderen aan te trekken?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:59 schreef Exterminator het volgende:
Van dit bericht wordt ik niet erg vrolijk...
Dat idee komt ook al bij me op... The Cure, heb ik écht helemaal niks mee... Bruce Springsteen is een goede artiest, dat zeker, maar ik heb 'm nu een keer gezien en dat vond ik wel voldoende.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:01 schreef kapiteintje het volgende:
Hmm...denk dat ik 2012 Pinkpop maar ga overslaan. Valt wel heel erg tegen allemaal.
Tot nu toe: Red Hot Chili Peppers, Pearl Jam, Florence + The Machine en Justicequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |