Weet het niet zeker maar ik dacht dat op Rockblog een keer stond dat ze een afscheidstour deden en die eindigden ergens rond Pinkpop..quote:Op maandag 28 november 2011 16:11 schreef theKiD het volgende:
[..]
Zijn die dan nog bij elkaar met pinkpop?
Touren tot september volgend jaar. Dus zijn zeker kanshebberquote:Op maandag 28 november 2011 16:11 schreef theKiD het volgende:
[..]
Zijn die dan nog bij elkaar met pinkpop?
Vind je?quote:Op maandag 28 november 2011 16:04 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Dan zou ik toch een keer naar Werchter gaan als ik jou was, nóg een stuk leuker!
Sowieso vind ik dat je ze niet kunt vergelijken, maar het enige festival waarvan ik vind dat echt met kop en schouders boven andere staat is lowlands. Maar goed, het gaat hier om Pinkpop en er is niks mis met Pinkpop.quote:
Als je festivals al met elkaar gaat vergelijken dan is het eerder Pinkpop-Werchter en Lowlands-Pukkelpop.quote:Op dinsdag 29 november 2011 06:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Sowieso vind ik dat je ze niet kunt vergelijken, maar het enige festival waarvan ik vind dat echt met kop en schouders boven andere staat is lowlands. Maar goed, het gaat hier om Pinkpop en er is niks mis met Pinkpop.
Ik ben het een tijd met je eens geweest. Ik ben 4 keer op Rockwerchter geweest. Tot het jaar dat er:quote:Op maandag 28 november 2011 16:04 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Dan zou ik toch een keer naar Werchter gaan als ik jou was, nóg een stuk leuker!
ja zou wel fijn zijn als het gewoon helemaal kut zou zijn. Hoef ik die hele klote treinreis naar landgraaf niet te maken.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:21 schreef mrkrul het volgende:
Op zich is een saaie headliner ook wel fijn. Dan kun je op de laatste dag mooi voor de drukte naar huis.
Rise against I guess.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:28 schreef AppleBite het volgende:
En wie gaan jullie opgeven voor de gouden tip dan ^^? kan vanaf 5 december!
Metallicaquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:28 schreef AppleBite het volgende:
Queens of the Stone Agequote:Op dinsdag 29 november 2011 22:28 schreef AppleBite het volgende:
George Thorogoodquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:28 schreef AppleBite het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |