Nee hoor, Jan kon kiezen tussen Bruce en Metallica. Die komt dus niet. Snow Patrol ook niet.quote:Op maandag 28 november 2011 08:42 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Had?Metallica is nog steeds een optieVan mij mogen ze komen en het hele Black-album integraal spelen
Pinkpop is ook voor grote mensenquote:Op zondag 27 november 2011 22:55 schreef Guitar93 het volgende:
pinkpop 2012 valt op de examens voor middelbare scholen. Wat een planning.
Mooi, gaan wij een fantastisch optreden beleven zonder jouw gezeur.quote:Op maandag 28 november 2011 08:50 schreef NikeyAjax het volgende:
Jammer dat de Boss op Pinkpop komt, ook jammer dat het een exclusieve Benelux show is, nou moet ik naar Duitsland of England toe om een fatsoenlijke Springsteen show te zien.
Een keer op Pinkpop geweest en met afstand van de grotere festivals, de slechtse waar ik ooit geweest ben.
Teentjes getrapt? Jammer dat je tegenwoordig nergens kritiek op mag hebben.quote:Op maandag 28 november 2011 09:33 schreef ioko het volgende:
[..]
Mooi, gaan wij een fantastisch optreden beleven zonder jouw gezeur.
quote:Op maandag 28 november 2011 09:33 schreef ioko het volgende:
[..]
Mooi, gaan wij een fantastisch optreden beleven zonder jouw gezeur.
prioriteiten stellen. Niet piepenquote:Op zondag 27 november 2011 22:55 schreef Guitar93 het volgende:
pinkpop 2012 valt op de examens voor middelbare scholen. Wat een planning.
Inderdaad, met alle respect voor Neil Young dat is vandaag de dag geen headliner meer op een festival als Pinkpop.quote:Op maandag 28 november 2011 09:56 schreef tdrone het volgende:
als Neil young komt kunnen ze de jeugd wel vergeten dit jaar
Snow Patrol is toch echt niet het kaliber van Metallica & Bruce dus die kunnen nog wel komen denk ikquote:Op maandag 28 november 2011 08:45 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Nee hoor, Jan kon kiezen tussen Bruce en Metallica. Die komt dus niet. Snow Patrol ook niet.
Snow Patrol was al ontkracht door Smeetsquote:Op maandag 28 november 2011 10:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Snow Patrol is toch echt niet het kaliber van Metallica & Bruce dus die kunnen nog wel komen denk ikIk twijfel of ik een dag (maandag) ga want verder vind ik Pinkpop een beetje sfeerloos (zeker het terrein).
Ah okequote:Op maandag 28 november 2011 10:17 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Snow Patrol was al ontkracht door Smeets
Wat was 2009 toch een faal met SP als headlinerquote:Op maandag 28 november 2011 10:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ah okeWant SP in 1 adem noemen met Metallica & Bruce is wel erg
Sowieso Snow Patrol
Nee hoor, van mij mag je vinden wat je wilt. Ik word alleen moe van gezeur dat Pinkpop met afstand het slechtste festival is. Voor het gevoel en de beleving waar ik naar op zoek ben is het het beste festival: no nonsens, met 60.000 man naar grote acts kijken.quote:Op maandag 28 november 2011 09:42 schreef NikeyAjax het volgende:
[..]
Teentjes getrapt? Jammer dat je tegenwoordig nergens kritiek op mag hebben.
Kaartjes voor Keulen zijn als het goed is in de pocket. Veel plezier op Pinkpop.
Laat Neil Young nu net één van mijn favoriete artiesten zijn, en dat zal ook het geval zijn voor Jan Smeets. De gemiddelde Pinkpop-bezoeker zal dat niet zo vinden, daarom lijkt het net alsof Jan gewoon voor de artiesten gaat die hij zelf leuk vindt. Hij geeft er dus niet om dat er alleen publiek gaat komen van 30+.quote:Op maandag 28 november 2011 10:04 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Inderdaad, met alle respect voor Neil Young dat is vandaag de dag geen headliner meer op een festival als Pinkpop.
Dan zou ik toch een keer naar Werchter gaan als ik jou was, nóg een stuk leuker!quote:Op maandag 28 november 2011 10:22 schreef ioko het volgende:
[..]
Nee hoor, van mij mag je vinden wat je wilt. Ik word alleen moe van gezeur dat Pinkpop met afstand het slechtste festival is. Voor het gevoel en de beleving waar ik naar op zoek ben is het het beste festival: no nonsens, met 60.000 man naar grote acts kijken.
Als je op het veld hebt gestaan bij Bruce of afgelopen jaar bij de Foo Fighters, dan snap ik niet dat een muziekliefhebber daar de kwalificatie slecht aan kan geven.
Zijn die dan nog bij elkaar met pinkpop?quote:Op maandag 28 november 2011 16:05 schreef Gitaarmat het volgende:
Heideroosjes zijn trouwens ook al eens bevestigd toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |