Cordon sanitaire voor FTS, want niemand wil met hem in een kabinet zitten.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:37 schreef Elfletterig het volgende:
Gaan de winnaars nu ook samen een kabinet vormen? Zo ja, wie wordt waarvan minister? En wie is de premier?
Ben je weer aan het solliciteren naar een ban?quote:Op woensdag 30 november 2011 12:38 schreef eriksd het volgende:
Mooi, win ik ook eens wat in mijn leven. Als dank zal ik morgen de 25 meest gespeelde nummers van mijn Ipod hier posten.
Ik word premierquote:Op woensdag 30 november 2011 12:37 schreef Elfletterig het volgende:
Gaan de winnaars nu ook samen een kabinet vormen? Zo ja, wie wordt waarvan minister? En wie is de premier?
Misschien kan Truffelvarken zijn plaats innemen? Die heeft alles in zich om de natuurlijke opvolger te worden.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:25 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Cordon sanitaire voor FTS, want niemand wil met hem in een kabinet zitten.
Bruce Willis.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:19 schreef eriksd het volgende:
Zoals beloofd en als dank voor mijn slechte smaak prijs, hierbij mijn 25 meest gespeelde nummers op volgorde van hoog naar laag.:
Hoho, best verkopende "witte" artiest van Motown. Respect Yourself en Under the Boardwalk waren hits.quote:
En dan elke dag een soort php-kloontje met nog slechtere smaak?quote:Op donderdag 1 december 2011 08:42 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik suggereer te starten met een permban.
Ik wou dat we ook in de gulden waren blijven steken.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:17 schreef DS4 het volgende:
Niets mis met wat muziek uit vervlogen tijden, maar als ik de lijst zo zie dan vermoed ik dat iemand een beetje is blijven hangen in het verleden.
Waarom? Nu is het weer een prima afleiding voor je van de echte problemen...quote:Op donderdag 1 december 2011 12:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik wou dat we ook in de gulden waren blijven steken.
We zijn allemaal gruwelijk de sigaar.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:28 schreef DS4 het volgende:
[..]
Waarom? Nu is het weer een prima afleiding voor je van de echte problemen...
Wat is er fout aan als iemand muziek uit het verleden meer kan waarderen?quote:Op donderdag 1 december 2011 12:17 schreef DS4 het volgende:
Niets mis met wat muziek uit vervlogen tijden, maar als ik de lijst zo zie dan vermoed ik dat iemand een beetje is blijven hangen in het verleden.
Sla even een geschiedenisboek open over de jaren 30 voordat je onzin uit gaat kramen.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:30 schreef EchtGaaf het volgende:
We zijn allemaal gruwelijk de sigaar.![]()
Alles staat op instorten, DS4. Het hele stelsel. De gevolgen zullen zeer rampzalig zijn. Dit is veel erger dan de jaren 30.
Ik zeg niet dat je hedendaags mooier moet vinden, maar om stil te staan bij wat er in het verleden is gemaakt en het heden te negeren... Gewoon eens wat recents en minder bekend, misschien vind je het niets, maar wie weet zet ik je wel op een spoor:quote:Op donderdag 1 december 2011 12:32 schreef Bluesdude het volgende:
Wat is er fout aan als iemand muziek uit het verleden meer kan waarderen?
Waarom moet men persé hedendaagse populaire muziek het mooist vinden ?
Ben je dan een beter mens, met meer openmind voor het heden ?
Negeert Erik dan hedendaagse popmuziek? En wat dan nog ?quote:Op donderdag 1 december 2011 12:43 schreef DS4 het volgende:
Ik zeg niet dat je hedendaags mooier moet vinden, maar om stil te staan bij wat er in het verleden is gemaakt en het heden te negeren... Gewoon eens wat recents en minder bekend, misschien vind je het niets, maar wie weet zet ik je wel op een spoor:
Ja, en wij zeggen enkel dat Erik z'n aardbeientaart niet smaakt en goor is, dus wat is je probleem? Ieder z'n smaak.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:51 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Negeert Erik dan hedendaagse popmuziek? En wat dan nog ?
Aardbeientaart of chocoladetaart . Ieder zijn smaak.
Ik spreek een vermoeden uit. Heb je wel gelezen wat er stond?quote:Op donderdag 1 december 2011 12:51 schreef Bluesdude het volgende:
Negeert Erik dan hedendaagse popmuziek?
Ook dat stond er al... Ik vind het zonde om niet in het heden te leven. Dan word je snel een oude lul.quote:En wat dan nog ?
De ene dag zus, de andere dag zo: afwisseling. Het houdt een mens scherp. Je wil toch ook niet je hele leven op dezelfde vrouw liggen?quote:Aardbeientaart of chocoladetaart . Ieder zijn smaak.
Als de euro valt, dan hebben we allemaal een groot probleem DS4. Vergeet die 1 % dan maar.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:37 schreef DS4 het volgende:
[..]
Sla even een geschiedenisboek open over de jaren 30 voordat je onzin uit gaat kramen.
Ik vermoed dat ik in 2012 net zo kan leven als in 2011. En als is het 1% minder (daar ziet het bepaald niet naar uit overigens), big deal!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |