Is dat niet tevens laatste?quote:Op zondag 27 november 2011 20:49 schreef Dutchnative het volgende:
Nounou, vierde in de strijd vor de beste nieuwkomerstrofee
Als ze ons nu allemaal POL-mod maken. Moet je eens kijken wat een fleurop dat is.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:37 schreef Elfletterig het volgende:
Gaan de winnaars nu ook samen een kabinet vormen? Zo ja, wie wordt waarvan minister? En wie is de premier?
Cordon sanitaire voor FTS, want niemand wil met hem in een kabinet zitten.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:37 schreef Elfletterig het volgende:
Gaan de winnaars nu ook samen een kabinet vormen? Zo ja, wie wordt waarvan minister? En wie is de premier?
Ben je weer aan het solliciteren naar een ban?quote:Op woensdag 30 november 2011 12:38 schreef eriksd het volgende:
Mooi, win ik ook eens wat in mijn leven. Als dank zal ik morgen de 25 meest gespeelde nummers van mijn Ipod hier posten.
Ik word premierquote:Op woensdag 30 november 2011 12:37 schreef Elfletterig het volgende:
Misschien kan Truffelvarken zijn plaats innemen? Die heeft alles in zich om de natuurlijke opvolger te worden.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:25 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Cordon sanitaire voor FTS, want niemand wil met hem in een kabinet zitten.
Bruce Willis.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:19 schreef eriksd het volgende:
Zoals beloofd en als dank voor mijn slechte smaak prijs, hierbij mijn 25 meest gespeelde nummers op volgorde van hoog naar laag.:
Hoho, best verkopende "witte" artiest van Motown. Respect Yourself en Under the Boardwalk waren hits.quote:
En dan elke dag een soort php-kloontje met nog slechtere smaak?quote:Op donderdag 1 december 2011 08:42 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik suggereer te starten met een permban.
Ik wou dat we ook in de gulden waren blijven steken.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:17 schreef DS4 het volgende:
Niets mis met wat muziek uit vervlogen tijden, maar als ik de lijst zo zie dan vermoed ik dat iemand een beetje is blijven hangen in het verleden.
Waarom? Nu is het weer een prima afleiding voor je van de echte problemen...quote:Op donderdag 1 december 2011 12:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik wou dat we ook in de gulden waren blijven steken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |