Ehm...quote:Op zondag 27 november 2011 19:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dan had ze jou initiatief laten nemen
Voor rond de 100 euro heb je een ticket Oost-Europa.quote:Op zondag 27 november 2011 19:52 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik kan mezelf toch niet jonger toveren? Geen enkele vrouw gaat vrijwillig zoenen met een man van bijna 30 die dat voor het eerst doet.
Je bent niet de enige, mijne was ook saai.quote:Op zondag 27 november 2011 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas!
Heeft verder nog iemand iets gedaan dit weekend? Het mijne was enorm saai.
Dat doe ik al als ik alleen nog maar een date heb, dus jaquote:Op zondag 27 november 2011 19:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom zou ze dat merken?
zolang je niet in haar bek kotst van zenuwen
Je moet op plekken komen waar potentieel materiaal komtquote:Op zondag 27 november 2011 19:59 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat doe ik al als ik alleen nog maar een date heb, dus ja
En voor 100 euro doen ze daar vast veel meer dan alleen zoenenquote:Op zondag 27 november 2011 19:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Voor rond de 100 euro heb je een ticket Oost-Europa.
Veel zoenplezier.
Wat ben jij vandaag grofgebekt.quote:Op zondag 27 november 2011 19:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom zou ze dat merken?
zolang je niet in haar bek kotst van zenuwen
Ah kom op nu creëer je problemenquote:Op zondag 27 november 2011 19:59 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nee het is zo'n dagquote:Op zondag 27 november 2011 20:00 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Wat ben jij vandaag grofgebekt.
Of ben je altijd zo en valt het me pas op?
Op de Wallen doen ze ook meer dan zoenen voor 100 euro.quote:Op zondag 27 november 2011 20:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En voor 100 euro doen ze daar vast veel meer dan alleen zoenen
Schrijf het op, stel het hier voor laat anderen er op schieten en als ie bevalt dan maak er de OP van.quote:Op zondag 27 november 2011 19:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nice
gaan we voor indirecte of een directe democratie?
ik zeg indirect en stel mezelf meteen verkiesbaar voor de OP commissie
macht![]()
Ik moest vanmorgen serieus bijna kotsen en eten lukte niet.quote:Op zondag 27 november 2011 19:59 schreef Capstan het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dan? Je bent zo'n beetje de hele dag onlinequote:Op zondag 27 november 2011 20:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee het is zo'n dag
ik zit al de hele dag stil (werken) en daar word ik heeeel vervelend van
hmm ik dacht daar voor een ambtenaartje aan te nemenquote:Op zondag 27 november 2011 20:01 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Schrijf het op, stel het hier voor laat anderen er op schieten en als ie bevalt dan maak er de OP van.
Zo ongeveer. Maar doe het maar wel eens een keer, die OP is wel achterhaald daar ben ik het mee eens.
Soms is zoenen meer dan andere dingen.quote:Op zondag 27 november 2011 20:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Op de Wallen doen ze ook meer dan zoenen voor 100 euro.
Als hij in Nederland geen meisje kan versieren, dan lukt dat in Oost-Europa ook niet.quote:Op zondag 27 november 2011 19:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Voor rond de 100 euro heb je een ticket Oost-Europa.
Veel zoenplezier.
Als je niet uitgaat blijft er niet zo gek veel over, hè?quote:Op zondag 27 november 2011 20:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je moet op plekken komen waar potentieel materiaal komt
ITnerd met paars haar en een cola'tje in de hand.quote:Op zondag 27 november 2011 20:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dan? Je bent zo'n beetje de hele dag online
Fok?quote:Op zondag 27 november 2011 20:02 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als je niet uitgaat blijft er niet zo gek veel over, hè?
Blij dat ik daar wel overheen benquote:Op zondag 27 november 2011 20:02 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ik moest vanmorgen serieus bijna kotsen en eten lukte niet.
En in de trein viel ik bijna flauw.
Wat is er dan achterhaald aan als ik vragen mag?quote:Op zondag 27 november 2011 20:01 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Schrijf het op, stel het hier voor laat anderen er op schieten en als ie bevalt dan maak er de OP van.
Zo ongeveer. Maar doe het maar wel eens een keer, die OP is wel achterhaald daar ben ik het mee eens.
Ligt er aan.quote:Op zondag 27 november 2011 20:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als hij in Nederland geen meisje kan versieren, dan lukt dat in Oost-Europa ook niet.
sorry dat is privequote:Op zondag 27 november 2011 20:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dan? Je bent zo'n beetje de hele dag online
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |